Sveinhund vai kaksisuuntainen mah?KumiJalkine kirjoitti: Su Huhti 12, 2026 2:56 pmSe tarkoittaa, että arvomaailmasi ei ole äärioikealla vaan ihmisyyden puolella. Jatka vaan samaan malliin.Kumisilmä kirjoitti: La Huhti 11, 2026 1:18 pm mitä tää tarkoittaa "toistuva ltmtxtvp, "
onko se joku lyhenne ketjujen paskomisesta siis ohi aiheen höpöttämisestä.entä mitä se usein mainittu lautamiesteksti tarkoittaa.![]()
![]()
![]()
Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
- Wildchild79
- Rico Tubbs
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Lainaus meni päin puuta, uusi yritys..
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Toki kerron.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Su Huhti 12, 2026 2:16 pmNo jopas...??
Kerrohan Ykällekin, mikä tuossa sarkasmintajun puutteen aiheuttamassa henk.kohtaisessa, navan ja polvien välialueelta vedetyssä kömpelössä juntin vittuilussa oli sitä "hiton hauskaa"?
Taidat itse ollakin sellainen "incel-oletettu".![]()
Nauroin siis ennen kaikkea sille Kimmel-jutulle ja vähän myös sille, miten pitkälle tuo lähti rullaamaan. Ei ollut niin vakavaa eikä kohdistunut sinuun.
Ja incel-kommentti meni ohi – olen nainen.
Enkä myöskään ajattele, että seksi olisi mikään oikeus, jonka joku on velkaa joillekin muille.
Seksi on ihana ja tärkeä osa elämää, mutta henkoht
olen tietoisesti varsin valikoiva, joten kyse ei ole mistään tarjonnan puutteesta.
Ja sivuhuomiona: aika moni ei tunnu hahmottavan, miten kuormittavaa tuo jatkuva lähestyminen voi olla naisille. Ihan jo esikoulusta asti
Edit. Yrjö muuten, naispuolinen incel on femcel.
Also, henkoht en halveksi inceleitä. Yritän ymmärtää (en silti hyväksyä). Kiinnostaa kovasti heidänkin ajatus- ja kokemusmaailmansa. Olen myös yrittänyt heidän kanssaan joskus keskustellakin muualla netissä, mutta siitä ei tullut mitään, koska olen kuulemma stacy. Sain vain vihat niskoilleni.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
-
perusporilaine
- Neuvoja-Jack
Misogynia-ketjussakin huomasin, että 2026 ja et vieläkään ole oppinut yli 20vuotta sitten foorumeilla käyttöönotettua lainailua
Noh, mitäpä sitä muutakaan voisi Julkiselta odottaa
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
Voi pikkumurunen. Juuri tuollaista kirjoitetaan silloin, kun argumentit itse asiasta (tai muustakaan) ei enää riitä. Surettaa myös jotenkin, että ajattelet noin tosissaan, että jos joku tekee yhden virheen ja jättää sen (vaikka sitten tarkoituksella) korjaamatta, niin se leimaisi koko ihmisen jotenkin heti huonoksi/kelvottomaksi. Niin ajattelet ilmeisesti itsestäsikin?perusporilaine kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 10:43 pmMisogynia-ketjussakin huomasin, että 2026 ja et vieläkään ole oppinut yli 20vuotta sitten foorumeilla käyttöönotettua lainailua
Noh, mitäpä sitä muutakaan voisi Julkiselta odottaa![]()
Olisipa kiinnostavaa auttaa sua vapautumaan noista sua kahlitsevista ajatusvääristymistä ym. Mutta kuten sanottu, oon töissä julkisella enkä voi valikoida asiakkaitani.
Kuitenkin, halaus sulle.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Älä viitsi... (jauhaa paskaa)Bird kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 5:47 pmToki kerron.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Su Huhti 12, 2026 2:16 pmNo jopas...??
Kerrohan Ykällekin, mikä tuossa sarkasmintajun puutteen aiheuttamassa henk.kohtaisessa, navan ja polvien välialueelta vedetyssä kömpelössä juntin vittuilussa oli sitä "hiton hauskaa"?
Taidat itse ollakin sellainen "incel-oletettu".![]()
![]()
Nauroin siis ennen kaikkea sille Kimmel-jutulle ja vähän myös sille, miten pitkälle tuo lähti rullaamaan. Ei ollut niin vakavaa eikä kohdistunut sinuun.
Ja incel-kommentti meni ohi – olen nainen.![]()
Enkä myöskään ajattele, että seksi olisi mikään oikeus, jonka joku on velkaa joillekin muille.
Seksi on ihana ja tärkeä osa elämää, mutta henkoht
olen tietoisesti varsin valikoiva, joten kyse ei ole mistään tarjonnan puutteesta.
Ja sivuhuomiona: aika moni ei tunnu hahmottavan, miten kuormittavaa tuo jatkuva lähestyminen voi olla naisille. Ihan jo esikoulusta asti(ainakin omalla kohdallani).
Also, henkoht en halveksi inceleitä. Yritän ymmärtää (en silti hyväksyä). Kiinnostaa kovasti heidänkin ajatus- ja kokemusmaailmansa. Olen myös yrittänyt heidän kanssaan joskus keskustellakin muualla netissä, mutta siitä ei tullut mitään, koska olen kuulemma stacy. Sain vain vihat niskoilleni.
Jos kommentoit "hyväntahtoisesti" kommenttia jonka ainoana tarkoituksena on vittuilla minulle, niin et ole ongelman avaaja; olet osa ongelmaa.
Kyllä nainenkin voi olla "incel" sen ainoan kerran, kun yleensäkään tuota käsitettä käytän. Ei kuulu tavanomaiseen sanastooni, mutta laitoin sen tuossa aivan vain vittuillakseni. Ollaan lautamiehissä, ota huomioon.
- "Enkä myöskään ajattele, että seksi olisi mikään oikeus, jonka joku on velkaa joillekin muille".
No, olenko sitten minä jotain tuollasta esittänyt?
- "..aika moni ei tunnu hahmottavan, miten kuormittavaa tuo jatkuva lähestyminen voi olla naisille.."
Ja liittyy tähän nyt miten?
- "Edit. Yrjö muuten, naispuolinen incel on femcel."
Aha, ollut mistä lähtien? Annatko referenssin? Onko itselläsi edes mitään käsitystä, mistä sanoista tuo mainittu akronymi syntyy?
- "Also, henkoht en halveksi inceleitä."
No, enpä halveksi minäkään. Henkilökohtaisesti halveksin ainoastaan paskanjauhajia.
X X X X X
Kumibootsi kaatui persuiksilleen vastatuulessa, tähän pitää olla mun tapaan kait vähän vituautisti että mieltää tän tilannekomiikanViimeksi porttikiellon saaneet:
Tuulenvire – syy: OT-persuilu, porttikielto päättyy: 2026-04-20 22:13:08
KumiJalkine – syy: OT-persuilu, porttikielto päättyy: 2026-04-20 19:49:27
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
40.346°S 176.5402°E
40.346°S 176.5402°E
-
perusporilaine
- Neuvoja-Jack
Noi luulee mua vissiin neekeriks
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
Ihan on suomea tuo sana. NEEKRI eiku NEEKURI, perhaana NEEKERI
Löytyi aapisesta jo. Meinaan vaan, että tiedätte mikä meininki. Ettei tarvi toistaa.
Hali-neekeri persuporilaiselle täältäkin.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
-
Oulun_Kungas
- Theo Kojak
Mieti ny vähä mitä sanot.Tupla kirjoitti: Ti Huhti 14, 2026 8:28 pmIhan on suomea tuo sana. NEEKRI eiku NEEKURI, perhaana NEEKERI
Löytyi aapisesta jo. Meinaan vaan, että tiedätte mikä meininki. Ettei tarvi toistaa.
niimpä. vitu autisitOulun_Kungas kirjoitti: Ti Huhti 14, 2026 8:42 pmMieti ny vähä mitä sanot.Tupla kirjoitti: Ti Huhti 14, 2026 8:28 pmIhan on suomea tuo sana. NEEKRI eiku NEEKURI, perhaana NEEKERI
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
opetele kirjotaman, vajakiTimoTyön kirjoitti: Ti Huhti 14, 2026 11:56 pmniimpä. vitu autisitOulun_Kungas kirjoitti: Ti Huhti 14, 2026 8:42 pmMieti ny vähä mitä sanot.Tupla kirjoitti: Ti Huhti 14, 2026 8:28 pm
Ihan on suomea tuo sana. NEEKRI eiku NEEKURI, perhaana NEEKERI
X X X X X
-
perusporilaine
- Neuvoja-Jack
Parahin batiikkinoita, ei musta neekeriä silti tule vaikka kuinka halaisitte
Jollet sitten kovasti suutu ja mustaksi muutu.perusporilaine kirjoitti: Ke Huhti 15, 2026 1:12 am Parahin batiikkinoita, ei musta neekeriä silti tule vaikka kuinka halaisitte![]()
Kun kaikki rötöstelevät ja Kela-tuilla elävät matut lähetetään täältä kotimaahansa, kummasti rasismikin vähenee.
Eikö femcelit ymmärrä, että nainen ei juuri koskaan lähesty miestä. Ja näin on aina ollut. Se siten jää miehen tehtäväksi lähestyä naisia. Ehkä naisten pitäisi kantaa jotain hihamerkkiä, jos eivät halua, että kukaan lähestyy ja se on heidän mielestään liian raskasta, että joku edes yrittää lähestyä ja menee päivä ihan pilalle siinä.Ja sivuhuomiona: aika moni ei tunnu hahmottavan, miten kuormittavaa tuo jatkuva lähestyminen voi olla naisille. Ihan jo esikoulusta asti(ainakin omalla kohdallani).