Olen auttamattomasti pihalla tästäkin.
No ei siinä mitään, pihalla on välillä ihanaa olla.
Sen lisäksi käytän silti edelleen kaikki mahdollisuudet hyväksi. Ehkei jatkossa kyllä vituta enää niin paljon.
No tuo on kyllä kurjaa, siis taas huonoa käytöstä naisen puolelta. Itse olen aina avoin keskustelulle ja suhtaudun aivan viimeiseen saakka ystävällisesti jokaista kohtaan. Jopa niitä vähän liian äänekkäitä, liian kännissä jne. Ja nuo mun esimerkit ns. vastapalloon napauttamisesta typeriin kommentteihin olivat esimerkkejä siitä, mitä päässäni on joskus liikkunut, mutta ei ole tullut suusta ulos.KumiJalkine kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 3:20 pm
Ja miehet pyrkivät aloittamaan keskustelua jollakin tavalla. Sekään ei naiselle sovi, että sanoo moi. Sen jälkeen tulee mulkoiluja ja ehkä kysymys, että kuka vittu sinä olet.
Kuten sanoin ei miehellä ole helppoa tänä päivänä, kun naistakaan ei saa kehua ellei ole itse arabian prinssi 5 miljoonan osakesalkulla ja Arnoldin nuorella vartalolla.
Et oo tosissas?Bird kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 10:26 pm Siis... mitä? Sähän voit sanoa ihan mitä huvittaa, mutta olisit uskottavampi, jos perustelisit sanomisiasi myös. Aivan varmasti moni keski-ikäinen mies olis onnessaan, jos saisi ikäluokastaan hyvän kumppanin ja siltä vielä hyvät suihinotot. Btw. Ei kaikkien viiskymppisten naisten rinnat roiku. Täähän on itsestään selvää, eikö sulle ole? Vaikutat nimittäin olevan varsin irrallaan todellisuudesta.
Naisilla ei siis tämän perusteella ole mitään käsitystä, että miksi miehistä tulee vanhemmiten huomattavan paljon mulkumpia nykyään? Se on aina ollut niin, että metsä vastaa, kun sinne tarpeeksi huudetaan ihan samoin kuin vaastaan tuulensuuntaan ei kannata pissiä ellei halua pissiä päälleen.Sipi kirjoitti: Ti Huhti 14, 2026 10:39 am No tuo on kyllä kurjaa, siis taas huonoa käytöstä naisen puolelta. Itse olen aina avoin keskustelulle ja suhtaudun aivan viimeiseen saakka ystävällisesti jokaista kohtaan. Jopa niitä vähän liian äänekkäitä, liian kännissä jne. Ja nuo mun esimerkit ns. vastapalloon napauttamisesta typeriin kommentteihin olivat esimerkkejä siitä, mitä päässäni on joskus liikkunut, mutta ei ole tullut suusta ulos.
Tulisivatkin miehet juttelemaan sillä kärjellä, että moi, mites ilta sujuu, saako tähän istua, mitä ihmettä sun lasissa on/mitä juot .... miljoona erilaista mahdollisuutta avata normaali keskustelu. Ja kyllä mun mielestäni on mukavaa kun miehet tykkää mun kropasta, mutta en halua kuulla sellaisia kommentteja ventovierailta ihmisiltä ensimmäisenä avausrepliikkinä. Saati vain heittona, kommenttina. Siitä oli kyse.
Vaikka nyt onkin misogynia-ketju, niin ei sitä paskaa käytöstä tarvii naisiltakaan sietää.
MustaNaamion kirjoitti: Ti Huhti 14, 2026 12:51 pm
Naisilla ei siis tämän perusteella ole mitään käsitystä, että miksi miehistä tulee vanhemmiten huomattavan paljon mulkumpia nykyään? Se on aina ollut niin, että metsä vastaa, kun sinne tarpeeksi huudetaan ihan samoin kuin vaastaan tuulensuuntaan ei kannata pissiä ellei halua pissiä päälleen.
No eihän nainen mitään myönnä. Sikshän tulee aina pillualennustakin, kun tuomareilla on joku lapsenkaltainen naivi kuva naisista sellaisina, että ne on heikompaa sukupuolta eikä niistä ole rikoksia tekemään. Seki yks muija tappo lapsensa vessapönttöön ja saanu minkään rangaistusta. Ei edes mielentilaa, kun olis ollut liian kauheeta naista kohtaan.Sipi kirjoitti: Ti Huhti 14, 2026 1:11 pmMustaNaamion kirjoitti: Ti Huhti 14, 2026 12:51 pm
Naisilla ei siis tämän perusteella ole mitään käsitystä, että miksi miehistä tulee vanhemmiten huomattavan paljon mulkumpia nykyään? Se on aina ollut niin, että metsä vastaa, kun sinne tarpeeksi huudetaan ihan samoin kuin vaastaan tuulensuuntaan ei kannata pissiä ellei halua pissiä päälleen.
Nykyään?
En voi puhua kuin omasta puolestani. En ole koskaan kohdellut miehiä huonosti, en dissannut, vaatinut mitään ihme elareita tai kompensaatioita, tapellut huoltajuuksista, puhunut selän takana pahaa päättyneen suhteen jälkeen tai muutenkaan tehnyt niitä asioita, joita perinteisesti pidetään "naisten synteinä".
Joten jos joku tuntematon känniääliö tulee kourimaan persettä, en usko ansainneeni sitä. Perusteena ei voi olla se, että toiset naiset ovat kohdelleet tätä miestä huonosti.
Kuulostaa siltä, että olet ollut vääränlaisten naisten kanssa tekemisissä. Ei myöntäminen tai kieltäminen, vastuunotto tai sen pakoilu, vittumainen persoonallisuus tai sosiopatia ole mikään sukupuolikysymys.MustaNaamion kirjoitti: Ti Huhti 14, 2026 6:51 pmNo eihän nainen mitään myönnä. Sikshän tulee aina pillualennustakin, kun tuomareilla on joku lapsenkaltainen naivi kuva naisista sellaisina, että ne on heikompaa sukupuolta eikä niistä ole rikoksia tekemään. Seki yks muija tappo lapsensa vessapönttöön ja saanu minkään rangaistusta. Ei edes mielentilaa, kun olis ollut liian kauheeta naista kohtaan.Sipi kirjoitti: Ti Huhti 14, 2026 1:11 pmMustaNaamion kirjoitti: Ti Huhti 14, 2026 12:51 pm
Nykyään?
En voi puhua kuin omasta puolestani. En ole koskaan kohdellut miehiä huonosti, en dissannut, vaatinut mitään ihme elareita tai kompensaatioita, tapellut huoltajuuksista, puhunut selän takana pahaa päättyneen suhteen jälkeen tai muutenkaan tehnyt niitä asioita, joita perinteisesti pidetään "naisten synteinä".
Joten jos joku tuntematon känniääliö tulee kourimaan persettä, en usko ansainneeni sitä. Perusteena ei voi olla se, että toiset naiset ovat kohdelleet tätä miestä huonosti.
Suhteessa on tosiaan enemmän tullut oltua tekien vittumaisten naisten kanssa kuin vittumaisten miesten, vaikka yleinen oletus on, että naiset on enkeleitä. Enkä siis tarkoita seksiä vaan yleisesti ihmissuhteiden.Sipi kirjoitti: Ti Huhti 14, 2026 6:52 pm Kuulostaa siltä, että olet ollut vääränlaisten naisten kanssa tekemisissä. Ei myöntäminen tai kieltäminen, vastuunotto tai sen pakoilu, vittumainen persoonallisuus tai sosiopatia ole mikään sukupuolikysymys.
No ei kait peruskoulun käynyt elämäm kolu tasokkaita naisia saa. Helppo se on ulista vittumaisista naisista kun vika löytyy siitä, minkä näkee peilistä.MustaNaamion kirjoitti: Ti Huhti 14, 2026 7:26 pmSuhteessa on tosiaan enemmän tullut oltua tekien vittumaisten naisten kanssa kuin vittumaisten miesten, vaikka yleinen oletus on, että naiset on enkeleitä. Enkä siis tarkoita seksiä vaan yleisesti ihmissuhteiden.Sipi kirjoitti: Ti Huhti 14, 2026 6:52 pm Kuulostaa siltä, että olet ollut vääränlaisten naisten kanssa tekemisissä. Ei myöntäminen tai kieltäminen, vastuunotto tai sen pakoilu, vittumainen persoonallisuus tai sosiopatia ole mikään sukupuolikysymys.
Sikshän toi naisten itku siitä, ettei saa arvostella eikä saa sanoa mitään on melko hilpiätä.
Ja ihan meinaa tässä tikahtua jännitykseen kun ajattelee kuinka kumpikaan heistä ei koskaan saa haluamansalaista sängynkoristetta omakseen – ja saada siltä jopa vastarakkautta – koskapa kumpainenkaan heistä ei itse halua muuttua paskan vertaa, niin ulkoisesti kuin sisäisestikään.TimoTyön kirjoitti: Ti Huhti 14, 2026 11:54 pm
Woke ja patriarkaatti feministiwokepaska yrittää tehdä miehistä jotain soijapoikii. Kyllä miehellä on ihan sama oikeus arvioida naisia kuin naisillakin miehiä.![]()
Jännä homma.![]()
Oot ihan oikeilla linjoilla. Siksi feministi-woke-patriarkaatti-arkkienkeli-paska on toxista ja lapsia ei synny. Jos lapsia ei synny niin sitten tulee se Teemun mörkö tapahtumaan muutamassa sukupolvessa.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ke Huhti 15, 2026 12:31 amJa ihan meinaa tässä tikahtua jännitykseen kun ajattelee kuinka kumpikaan heistä ei koskaan saa haluamansalaista sängynkoristetta omakseen – ja saada siltä jopa vastarakkautta – koskapa kumpainenkaan heistä ei itse halua muuttua paskan vertaa, niin ulkoisesti kuin sisäisestikään.TimoTyön kirjoitti: Ti Huhti 14, 2026 11:54 pm
Woke ja patriarkaatti feministiwokepaska yrittää tehdä miehistä jotain soijapoikii. Kyllä miehellä on ihan sama oikeus arvioida naisia kuin naisillakin miehiä.![]()
Jännä homma.![]()
Että onhan se jännä homma. Ei-kö?![]()
Asiasta saa ja pitää sanoa. Mutta se on ikävää, että jos ihmisellä on huono kokemus vastakkaisesta sukupuolesta, hän alkaa katkerana kohdella kaikkia miehiä/ naisia huonosti. Tällöinhän mikään ei koskaan muutu, vaan ihmiset vaan alkavat olla entistä paskempia toisiaan kohtaan ja vielä siten, etteivät he tarvitse mitään perusteita, siis muita kuin oman tunnetilansa.MustaNaamion kirjoitti: Ti Huhti 14, 2026 7:26 pmSuhteessa on tosiaan enemmän tullut oltua tekien vittumaisten naisten kanssa kuin vittumaisten miesten, vaikka yleinen oletus on, että naiset on enkeleitä. Enkä siis tarkoita seksiä vaan yleisesti ihmissuhteiden.Sipi kirjoitti: Ti Huhti 14, 2026 6:52 pm Kuulostaa siltä, että olet ollut vääränlaisten naisten kanssa tekemisissä. Ei myöntäminen tai kieltäminen, vastuunotto tai sen pakoilu, vittumainen persoonallisuus tai sosiopatia ole mikään sukupuolikysymys.
Sikshän toi naisten itku siitä, ettei saa arvostella eikä saa sanoa mitään on melko hilpiätä.
No eikö se ole ihan asiasta sanomista, jos kehottaa lihavaa laihduttamaan?Sipi kirjoitti: Ke Huhti 15, 2026 10:30 am Asiasta saa ja pitää sanoa. Mutta se on ikävää, että jos ihmisellä on huono kokemus vastakkaisesta sukupuolesta, hän alkaa katkerana kohdella kaikkia miehiä/ naisia huonosti. Tällöinhän mikään ei koskaan muutu, vaan ihmiset vaan alkavat olla entistä paskempia toisiaan kohtaan ja vielä siten, etteivät he tarvitse mitään perusteita, siis muita kuin oman tunnetilansa.
Muistan eräässä työpaikassa, kun saimme uuden pomon. Hän oli erittäin hyvännäköinen mies, pukeutui tyylikkäästi ja puhui karismaattisesti. Ja saman tien alkoi naisten puhett siitä, miten ukko on limainen ja rahanahne, ei ymmärrä inhimillisyyttä ja on kyynärpäätaktiikalla päässyt virkaansa vain ulkonäköään nyödyntäen. Nousukas, märkäkorva, liian suuret luulot itsestään. Päätin siinä hetkessä, että en koskaan osallistu tähä, tutustun itse uuteen pomooni ja kas, olemme vielä 20 vuoden jälkeenkin ystäviä. Vaikka työpaikka on vaihtunut jo vuosia sitten.