Someron pääsiäinen
Someron pääsiäinen
"Poliisilla iso operaatio ja täysvarustus pääsiäislauantaina Somerolla – yksi henkilö otettiin kiinni S-marketin pihalla.
Silmännäkijän mukaan poliisi saapui Somerolle seitsemän partion voimin, ja poliiseilla oli päällä täysvarustus."
https://www.sss.fi/2026/04/poliisilla-o ... launtaina/
Onko kenelläkään tunnuksia koko artikkeliin tai muuta tietolähdettä? Pääsiäisestä saakka on paikallisesti juoruttu somerolaiseen kahvilaan liittyen joistain mahdollisista rikostapahtumista, muttei uutisointia ole saatu.
Silmännäkijän mukaan poliisi saapui Somerolle seitsemän partion voimin, ja poliiseilla oli päällä täysvarustus."
https://www.sss.fi/2026/04/poliisilla-o ... launtaina/
Onko kenelläkään tunnuksia koko artikkeliin tai muuta tietolähdettä? Pääsiäisestä saakka on paikallisesti juoruttu somerolaiseen kahvilaan liittyen joistain mahdollisista rikostapahtumista, muttei uutisointia ole saatu.
Re: Someron pääsiäinen
Mulla on lehti täs nokan edessä mutta siinä vaan todetaan et poliisi ei avaa asiaa enempää kuin tutkinta on kesken. Mystisestä tapauksesta tuntuu kyllä. Melkoisia huhuja kylällä kyllä liikkuu 
-
piipertäjä
- Agentti Scully
Liekö jonkunsortin uhkailusta ollut kyse mutta kun ei tiedä tarkkaan. Epäilyllä on kyl tietynlaist historiaa etten ihmettele miks poliisi tolla tavalla operoi.
Aika uhkailua saisi olla, jos paikalle tulee 7 autollista raskaasti varustettua virkaväkeä.
Ikävää on kansan pimennossa pitäminen tiedottamatta, kun lähtee huhut tottakai aina jonkun nähdessä jotain tai luullessa jotain. Olisin olettanut lehtijutun avaavan edes sen verran että siivet leikattaisiin juoruilta. Miinusta toki maksumuurin takaisuus avoimuudessa tässäkin.
Ikävää on kansan pimennossa pitäminen tiedottamatta, kun lähtee huhut tottakai aina jonkun nähdessä jotain tai luullessa jotain. Olisin olettanut lehtijutun avaavan edes sen verran että siivet leikattaisiin juoruilta. Miinusta toki maksumuurin takaisuus avoimuudessa tässäkin.
Tässä juttu.
Kolme vai neljä erilaista juttua on minunkin korvaan kantautunut, juurikin kahvilan omistajasta. Maanantaina kertoivat facessa kahvilan menevän kiinni, eilen poistui koko kahvilan sivut facebookista.
Kolme vai neljä erilaista juttua on minunkin korvaan kantautunut, juurikin kahvilan omistajasta. Maanantaina kertoivat facessa kahvilan menevän kiinni, eilen poistui koko kahvilan sivut facebookista.
- Liitteet
-
- IMG-20260408-WA0004.jpg (243.95 KiB) Katsottu 9323 kertaa
Mun käsityksen mukaan epäillyn emäntä oli aktiivisesti mukana pyörittämässä sitä kahvilaa...jos ei peräti ollut täysin hänen hoidossa? Eikö tää sankari kuitenkin tehnyt päivät maansiirto hommia. Mun päässä ainakin soittaa et ketäköhän on joutunut uhriksi..
He erosivat viime vuoden puolella.Rinu kirjoitti: To Huhti 09, 2026 2:46 pm Mun käsityksen mukaan epäillyn emäntä oli aktiivisesti mukana pyörittämässä sitä kahvilaa...jos ei peräti ollut täysin hänen hoidossa? Eikö tää sankari kuitenkin tehnyt päivät maansiirto hommia. Mun päässä ainakin soittaa et ketäköhän on joutunut uhriksi..
-
Tuohirulla
- Lauri Hanhivaara
Minkälainen homma siellä on ollut, avaa vähän kiitos.Rinu kirjoitti: To Huhti 09, 2026 2:46 pm Mun käsityksen mukaan epäillyn emäntä oli aktiivisesti mukana pyörittämässä sitä kahvilaa...jos ei peräti ollut täysin hänen hoidossa? Eikö tää sankari kuitenkin tehnyt päivät maansiirto hommia. Mun päässä ainakin soittaa et ketäköhän on joutunut uhriksi..
https://europesnus.com/?ref=dpdtvief tällä linkillä ja koodilla RAINO -25% nikotiinikiekoista, Suomen halvimmat nikotiinit!
Eikö se ollut "emännän" äidin hoivissa se kuppila. Erosta en ole kuullut.Rinu kirjoitti: To Huhti 09, 2026 2:46 pm Mun käsityksen mukaan epäillyn emäntä oli aktiivisesti mukana pyörittämässä sitä kahvilaa...jos ei peräti ollut täysin hänen hoidossa? Eikö tää sankari kuitenkin tehnyt päivät maansiirto hommia. Mun päässä ainakin soittaa et ketäköhän on joutunut uhriksi..
Eikö se ollut "emännän" äidin hoivissa se kuppila. Erosta en ole kuullut.
[/quote]
Tämä kysyinen herra taitaa olla 81 Nomads miehiä....
[/quote]
Tämä kysyinen herra taitaa olla 81 Nomads miehiä....
-
piipertäjä
- Agentti Scully
Hiljasta on.. luulisi et jotakin lisäinfoo kuuluisi jo kohtapian.
Meno ihan Somero. Eikö tuohon samaan kauppaan joku paikallinen kallu muutama vuosi sitten keksinyt kännipäissään murtautua. Vai oliko se Lidl, no kuitenkin Somerolla osataan. Ajatella, että tuli sielläkin joskus aikoinaan käytyä "pitämässä kädestä kiinni" erästä typyä.
Nyt aukee Cafe Somero uudella omistajalla. Kukaan ei tunnu tietävän mitä entiselle kävi ja mikä tän pääsiäisen poliisioperaation taustalla oli.
-
MUIKKELI89
- Alokas
Kuuluuko se oikeastaan kenellekkään mitä on tapahtunu? Siitä varmasti uutisoitaisiin enemmän jos kuuluisi..Tyyva kirjoitti: Ma Huhti 20, 2026 5:47 pm Nyt aukee Cafe Somero uudella omistajalla. Kukaan ei tunnu tietävän mitä entiselle kävi ja mikä tän pääsiäisen poliisioperaation taustalla oli.
MUIKKELI89 kirjoitti: Ma Huhti 20, 2026 7:18 pmKuuluuko se oikeastaan kenellekkään mitä on tapahtunu? Siitä varmasti uutisoitaisiin enemmän jos kuuluisi..Tyyva kirjoitti: Ma Huhti 20, 2026 5:47 pm Nyt aukee Cafe Somero uudella omistajalla. Kukaan ei tunnu tietävän mitä entiselle kävi ja mikä tän pääsiäisen poliisioperaation taustalla oli.
Ei se kuulu, mutta tämän sivuston idea on spekuloida ja pohtia.