Someron pääsiäinen

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Asmore
Alibin satunnaislukija

Someron pääsiäinen

Viesti Kirjoittaja Asmore »

"Poliisilla iso operaatio ja täysvarustus pääsiäislauantaina Somerolla – yksi henkilö otettiin kiinni S-marketin pihalla.
Silmännäkijän mukaan poliisi saapui Somerolle seitsemän partion voimin, ja poliiseilla oli päällä täysvarustus."

https://www.sss.fi/2026/04/poliisilla-o ... launtaina/

Onko kenelläkään tunnuksia koko artikkeliin tai muuta tietolähdettä? Pääsiäisestä saakka on paikallisesti juoruttu somerolaiseen kahvilaan liittyen joistain mahdollisista rikostapahtumista, muttei uutisointia ole saatu.
Rinu
Poliisikoira Rex

Re: Someron pääsiäinen

Viesti Kirjoittaja Rinu »

Mulla on lehti täs nokan edessä mutta siinä vaan todetaan et poliisi ei avaa asiaa enempää kuin tutkinta on kesken. Mystisestä tapauksesta tuntuu kyllä. Melkoisia huhuja kylällä kyllä liikkuu 🤔
piipertäjä
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja piipertäjä »

Liekö jonkunsortin uhkailusta ollut kyse mutta kun ei tiedä tarkkaan. Epäilyllä on kyl tietynlaist historiaa etten ihmettele miks poliisi tolla tavalla operoi.
Asmore
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Asmore »

Aika uhkailua saisi olla, jos paikalle tulee 7 autollista raskaasti varustettua virkaväkeä.

Ikävää on kansan pimennossa pitäminen tiedottamatta, kun lähtee huhut tottakai aina jonkun nähdessä jotain tai luullessa jotain. Olisin olettanut lehtijutun avaavan edes sen verran että siivet leikattaisiin juoruilta. Miinusta toki maksumuurin takaisuus avoimuudessa tässäkin.
latela
Susikoski

Viesti Kirjoittaja latela »

Tässä juttu.

Kolme vai neljä erilaista juttua on minunkin korvaan kantautunut, juurikin kahvilan omistajasta. Maanantaina kertoivat facessa kahvilan menevän kiinni, eilen poistui koko kahvilan sivut facebookista.
Liitteet
IMG-20260408-WA0004.jpg
IMG-20260408-WA0004.jpg (243.95 KiB) Katsottu 9323 kertaa
Rinu
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Rinu »

Mun käsityksen mukaan epäillyn emäntä oli aktiivisesti mukana pyörittämässä sitä kahvilaa...jos ei peräti ollut täysin hänen hoidossa? Eikö tää sankari kuitenkin tehnyt päivät maansiirto hommia. Mun päässä ainakin soittaa et ketäköhän on joutunut uhriksi..
Tyyva
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Tyyva »

Rinu kirjoitti: To Huhti 09, 2026 2:46 pm Mun käsityksen mukaan epäillyn emäntä oli aktiivisesti mukana pyörittämässä sitä kahvilaa...jos ei peräti ollut täysin hänen hoidossa? Eikö tää sankari kuitenkin tehnyt päivät maansiirto hommia. Mun päässä ainakin soittaa et ketäköhän on joutunut uhriksi..
He erosivat viime vuoden puolella.
Tuohirulla
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Tuohirulla »

Rinu kirjoitti: To Huhti 09, 2026 2:46 pm Mun käsityksen mukaan epäillyn emäntä oli aktiivisesti mukana pyörittämässä sitä kahvilaa...jos ei peräti ollut täysin hänen hoidossa? Eikö tää sankari kuitenkin tehnyt päivät maansiirto hommia. Mun päässä ainakin soittaa et ketäköhän on joutunut uhriksi..
Minkälainen homma siellä on ollut, avaa vähän kiitos.
https://europesnus.com/?ref=dpdtvief tällä linkillä ja koodilla RAINO -25% nikotiinikiekoista, Suomen halvimmat nikotiinit!
latela
Susikoski

Viesti Kirjoittaja latela »

Eikö se ollut "emännän" äidin hoivissa se kuppila. Erosta en ole kuullut.
mma300
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja mma300 »

Eikö se ollut "emännän" äidin hoivissa se kuppila. Erosta en ole kuullut.
[/quote]

Tämä kysyinen herra taitaa olla 81 Nomads miehiä....
piipertäjä
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja piipertäjä »

Hiljasta on.. luulisi et jotakin lisäinfoo kuuluisi jo kohtapian.
jasso
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jasso »

Asmore kirjoitti: To Huhti 09, 2026 10:16 am S-marketin pihalla.
Meno ihan Somero. Eikö tuohon samaan kauppaan joku paikallinen kallu muutama vuosi sitten keksinyt kännipäissään murtautua. Vai oliko se Lidl, no kuitenkin Somerolla osataan. Ajatella, että tuli sielläkin joskus aikoinaan käytyä "pitämässä kädestä kiinni" erästä typyä.
Tyyva
Alibin satunnaislukija

Nyt aukee Cafe Somero uudella omistajalla. Kukaan ei tunnu tietävän mitä entiselle kävi ja mikä tän pääsiäisen poliisioperaation taustalla oli.
MUIKKELI89
Alokas

Viesti Kirjoittaja MUIKKELI89 »

Tyyva kirjoitti: Ma Huhti 20, 2026 5:47 pm Nyt aukee Cafe Somero uudella omistajalla. Kukaan ei tunnu tietävän mitä entiselle kävi ja mikä tän pääsiäisen poliisioperaation taustalla oli.
Kuuluuko se oikeastaan kenellekkään mitä on tapahtunu? Siitä varmasti uutisoitaisiin enemmän jos kuuluisi..
Tyyva
Alibin satunnaislukija

MUIKKELI89 kirjoitti: Ma Huhti 20, 2026 7:18 pm
Tyyva kirjoitti: Ma Huhti 20, 2026 5:47 pm Nyt aukee Cafe Somero uudella omistajalla. Kukaan ei tunnu tietävän mitä entiselle kävi ja mikä tän pääsiäisen poliisioperaation taustalla oli.
Kuuluuko se oikeastaan kenellekkään mitä on tapahtunu? Siitä varmasti uutisoitaisiin enemmän jos kuuluisi..

Ei se kuulu, mutta tämän sivuston idea on spekuloida ja pohtia.
Vastaa Viestiin