Noin alas voi päästä vain narsisti, joka tulee kulttuuripiiristä, jossa mikään ei koskaan ole oma vika.Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: To Huhti 16, 2026 2:18 pm – Hän ei koskaan kunnioittanut minua. Se aiheutti minussa – tunsin henkisesti syvää painostuksen tunnetta ja tunsin, että se on henkistä väkivaltaa.
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/raskaa ... nut-minua/
Raskaana oleva nainen ammuttiin lastensa silmien edessä Espoossa, 29.8.25
Re: Raskaana oleva nainen ammuttiin lastensa silmien edessä Espoossa, 29.8.25
Akka vittuili ja loukkasi kunniaa, eihän tällaista nyt kukaan kestä
Tyypillinen mies.KARJU!! kirjoitti: To Huhti 16, 2026 4:00 pm Akka vittuili ja loukkasi kunniaa, eihän tällaista nyt kukaan kestä
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
Häpeän ja kunnian "kulttuuri", josta noita villieläimiä sikiää.Villeri kirjoitti: To Huhti 16, 2026 3:53 pmNoin alas voi päästä vain narsisti, joka tulee kulttuuripiiristä, jossa mikään ei koskaan ole oma vika.Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: To Huhti 16, 2026 2:18 pm – Hän ei koskaan kunnioittanut minua. Se aiheutti minussa – tunsin henkisesti syvää painostuksen tunnetta ja tunsin, että se on henkistä väkivaltaa.
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/raskaa ... nut-minua/
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Sehän näissä on ihmeellisintä, että ollaan Suomessa ja miehen suku asuu yleensä enimmäkseen jossakin kaukana. Joten miten miehen kunnia on vaarassa, vaikka nainen häipyisi? No tässä tapauksessa nainen vaihtoi miehen veljeen, mutta silti suvulle olisi voinut selittää jotain epämääräistä miten mies oli itse kyllästynyt naiseen ja ottanut eron, ja sillä pelastanut "kunniansa". Vai eikö nuo uskalla kaunistella totuutta suvulle?
Naulan kantaan! Häpeämurha on paras sana kuvaamaan näitä.Anoteus kirjoitti: Pe Huhti 10, 2026 4:14 pm Sen pitäisi olla häpeämurha, koska nämä pieni kulliset ja osaamattomat häpeävät todellisuudessa omaa itseään ja yrittää peittää sitä hienoilla sanoilla ja muka tavoilla..
Elukat meillä on keskuudessamme.Keplotteleva konna kirjoitti: To Huhti 16, 2026 4:39 pm
Häpeän ja kunnian "kulttuuri", josta noita villieläimiä sikiää.
Elukat ei kunnioita missään päin maailmaa. Eivät kykene.
Sellaiset, jotka eivät koskaan kykene kirjoittamaan sanoja 'tyttö' tai 'nainen', edes kuolleesta naisesta tai tytöstä, vaan vain halveksuntaa osoittavilla sanoilla viittaamaan.
Lehmä, ämmä, kaapuakka, narttu, emakko. Suomalaisista naisista ja muualta tulleista. Kuolleista ja elävistä. Moisissa "kulttuurissa" on vaivuttu elukoiksi ja edustetaan halveksunnan kulttuuria.
Halveksunnan kulttuurit oikeuttavat väkivaltaan, naisiin kohdistuvaan väkivaltaan. Uutisotsikot ylittävällä tavalla ja toki lainvastaisesti. Kuitenkin tekijöiden mielestä oikeutetusti.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
Näissä vieraankulttuurin mukaisissa vaimojen murhaamisissa, jne paskasssa en kyllä ymmärrä sitä, että kuinka nää luuseriukot luulee sen pettämisen tai jättämisen häviävän jotenkin näillä teoilla?
Kyllä se edelleen on saanu vierasta kankea kylliksi, eikä se pienen munan häpeä ei poistu mihinkään vaikka kuinka tappais ja kiukuttelis.
Kyllä se edelleen on saanu vierasta kankea kylliksi, eikä se pienen munan häpeä ei poistu mihinkään vaikka kuinka tappais ja kiukuttelis.
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
Häpeän ja kunnian "kulttuurista" tämäkin elukka tuli.Tupla kirjoitti: To Huhti 16, 2026 5:32 pmElukat meillä on keskuudessamme.Keplotteleva konna kirjoitti: To Huhti 16, 2026 4:39 pm
Häpeän ja kunnian "kulttuuri", josta noita villieläimiä sikiää.
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
Elukoita vituttaa kun vietiin se ainoa, mihin oli valtaa.Takarivi kirjoitti: To Huhti 16, 2026 5:55 pm Näissä vieraankulttuurin mukaisissa vaimojen murhaamisissa, jne paskasssa en kyllä ymmärrä sitä, että kuinka nää luuseriukot luulee sen pettämisen tai jättämisen häviävän jotenkin näillä teoilla?
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Hyi mikä ihmispaska x2 karkoitus ja maahantulokielto.
- matamimimmi
- Jack Bauer
Palautuslento Turkkiin vai mistä tää rotta ilmestyi ja maahantulokielto loppuiäkseenHuutaja Jaana kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 6:04 am Hyi mikä ihmispaska x2 karkoitus ja maahantulokielto.
Vainajat eivät vaikene
Murha ei vanhene koskaan
Murha ei vanhene koskaan
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Aivan sama voi sen myös polkea turpeeseen.matamimimmi kirjoitti: La Huhti 18, 2026 2:07 pmPalautuslento Turkkiin vai mistä tää rotta ilmestyi ja maahantulokielto loppuiäkseenHuutaja Jaana kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 6:04 am Hyi mikä ihmispaska x2 karkoitus ja maahantulokielto.
Hämeen Sanomat 28.5.2026 / https://www.hameensanomat.fi/uutissuomalainen/9486681
Oikeus antaa välituomion Henttaan henkirikoksesta – motiivina oli syyttäjän mukaan miehen käsitys sukunsa maineesta
Entisen parin kaksi yhteistä lasta olivat mukana rappukäytävässä, kun mies ampui naisen.
Länsi-Uudenmaan käräjäoikeus antaa tänään välituomion Espoon Henttaalla elokuussa tapahtuneesta henkirikoksesta. 45-vuotiasta miestä syytetään raskaana olleen ex-vaimonsa murhasta.
Poliisin mukaan mies ampui naista kolmesti lähietäisyydeltä tämän kotitalon rappukäytävässä. Entisen parin kaksi yhteistä lasta olivat läsnä tilanteessa.
Syyttäjän mukaan henkirikoksen motiivina oli miehen käsitys sukunsa maineesta ja halu kontrolloida naista. Syytetty oli uhannut entistä puolisoaan syyttäjän mukaan noin puolen vuoden ajan toistuvasti tappamisella ja väkivallalla.
Mies kiistää murhasyytteen ja katsoo syyllistyneensä enintään tappoon. Hän on pyytänyt päästä mielentilatutkimukseen.
Mies puhui huhtikuussa oikeuden kuulemisessaan pitkällisesti siitä, kuinka koki tulleensa väärin kohdelluksi avioliitossaan.
– Hän ei koskaan kunnioittanut minua. Se aiheutti minussa – tunsin henkisesti syvää painostuksen tunnetta ja tunsin, että se on henkistä väkivaltaa.
"Itse asiassa minä olin uhri"
Mies oli lähtenyt ajamaan Varkaudesta Espooseen tekoa edeltäneenä päivänä. Poliisin esitutkintapöytäkirjan mukaan hän ajoi tekopäivänä 29. elokuuta naisen asunnolle aamuseitsemän jälkeen ja odotti koko päivän. Iltaseitsemän aikaan hän näki naisen ja lasten nousevan bussiin ja lähti seuramaan sitä autollaan.
Takaisin tultuaan nainen ja lapset kohtasivat pöytäkirjan mukaan miehen tämän auton kohdalla. Nainen ei halunnut lasten jäävän miehen luokse, ja mies suuttui.
Mies seurasi naista ja lapsia rappukäytävään, missä hän poliisin mukaan ampui aseen tyhjäksi, yhteensä viisi laukausta. Kolme viimeistä osuivat naisen selkään.
Mies sanoi, että naisen ja lapset kohdatessaan hän ei pystynyt hallitsemaan "vuosien aikana sisälleen kertyneitä asioita".
– Kun itsekseni mietin asioita minun mieleni tai järkeni sanoo minulle, että itse asiassa minä olin uhri.
-
Le chat bleu
- Harjunpää
Tuosta on kyse, ei hullusta yksilöstä vaan tyypillisestä oman kulttuurinsa edustajasta, joka kokee tässä olevansa se uhri.
Ja näitä vihervasemmisto haluaa tänne lisää. Miksi?
Ja näitä vihervasemmisto haluaa tänne lisää. Miksi?
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin