Älä rupea tunteilemaan. Kyseinen eläin on škišši böö shamaaniasta. Tunnistaa tuosta paksusta lumimiehestä tehdystä turkista.Kumisilmä kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 1:22 am Eetu kuvassa noin 20 vuotias katukolli Tallinasta älykkäin eläin minkä minä oon nähny kaipa se vaatii jotain spesiaalia et selviää kadulla ja kahdessa maassa tohon ikään.ikävä on kova mut eiköhän me vielä tavata jossain missä ollaan kumpikin vapaita kolleja.
![]()
Kumisilmä
Re: Kumisilmä
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Ai kiljua?Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 6:26 amEi jumalauta. Taasko on maisteltu Tohtorin Erikoista?
Eka olut sitten vuoden 1992 terveeseen maksaan tai ainakin ilman c-hepatiittiä olevaan maksuliin.TimoTyön kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 8:07 amAi kiljua?Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 6:26 amEi jumalauta. Taasko on maisteltu Tohtorin Erikoista?
Antifa Free Palestina
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
eiHuutaja Jaana kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 10:00 am Jumala ei selvästikään halua sun juovan sitä kaljaa.
Antifa Free Palestina
en mä edes ostais kaljaa mut satuin löytää 9 tölkkiä ku olin kerää pulloja.
yritin kyl aamu seiskalta ku kaupat kii ni myydä euron tölkki mut kaikki ostarilla siihen aikaan olevat oli aineissa ni ei niitä kiinnostanu.
yritin kyl aamu seiskalta ku kaupat kii ni myydä euron tölkki mut kaikki ostarilla siihen aikaan olevat oli aineissa ni ei niitä kiinnostanu.
Antifa Free Palestina
No johan on törrkeeeeeeeeeee varmaan erehtynyt henkilöstä koska en tunnista itseäni tosta

Antifa Free Palestina
^ Hyi hitto. Yleensä onneks vain kaikista keinottomimmat keskustelijat syyllistyy tollaseen loanheittoon. Vaikka on niitä puhtaasti kusipäisiäkin kyllä olemassa. Ja kehtaa vielä vaatia kunnioitusta. 
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Mistä tämä on?Kumisilmä kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 2:06 pm No johan on törrkeeeeeeeeeee varmaan erehtynyt henkilöstä koska en tunnista itseäni tosta
![]()
Huutaja Jaana kirjoitti: Ma Huhti 20, 2026 6:35 amMistä tämä on?Kumisilmä kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 2:06 pm No johan on törrkeeeeeeeeeee varmaan erehtynyt henkilöstä koska en tunnista itseäni tosta
![]()
Antifa Free Palestina
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Kuka tuon on lähettänytKumisilmä kirjoitti: Ma Huhti 20, 2026 7:24 amHuutaja Jaana kirjoitti: Ma Huhti 20, 2026 6:35 amMistä tämä on?Kumisilmä kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 2:06 pm No johan on törrkeeeeeeeeeee varmaan erehtynyt henkilöstä koska en tunnista itseäni tosta
![]()
-
Le chat bleu
- Harjunpää
Ihana.Kumisilmä kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 1:22 am Eetu kuvassa noin 20 vuotias katukolli Tallinasta älykkäin eläin minkä minä oon nähny kaipa se vaatii jotain spesiaalia et selviää kadulla ja kahdessa maassa tohon ikään.ikävä on kova mut eiköhän me vielä tavata jossain missä ollaan kumpikin vapaita kolleja.
![]()
Ja kyllä, minäkin haluan uskoa, että vielä tavataan, jossakin
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin 
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
-
MustaNaamion
- Poliisikoira Rex
Ne tölkit voi aina palauttaa alepaan mistä ne otit.Kumisilmä kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 10:19 am en mä edes ostais kaljaa mut satuin löytää 9 tölkkiä ku olin kerää pulloja.