Profilointeja käyttäjistä
Re: Profilointeja käyttäjistä
Samaa mieltä ASierran kanssa. ^ (noin 5 viestiä ylempänä)
Ylipäänsä, koska RL11/6:n sanavarasto, tietomäärä ja tapa rakentaa tarinoita on niin yli-inhimillinen, olen alkanut epäillä koko nykyisen tekoälyn olevan vain kömpelö yritys emuloida hänen korvien väliään.
Ylipäänsä, koska RL11/6:n sanavarasto, tietomäärä ja tapa rakentaa tarinoita on niin yli-inhimillinen, olen alkanut epäillä koko nykyisen tekoälyn olevan vain kömpelö yritys emuloida hänen korvien väliään.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Ja tuplapaskaa vituttaa kuin pientä sompanssia kun ei pysty lähellekään samaan, vaikka kuinka yrittää väsynyttä sanajärjestyksen muuttamista ja muka nokkelaa sanailua, joka on vaan niin paskaa.. Se on niin nähty tuo rasisti, paske, fasistijuttu. Olet säälittävä vassuli. RL pesee sinut 6-0.Bird kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 8:15 pm Samaa mieltä ASierran kanssa. ^ (noin 5 viestiä ylempänä)
RL, profiloi tupla, ex. annnaanna joka poistettiin palstalta perseilyn vuoksi.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Bird ja RL11 sopis piffillekin helposti ja tämä oli sitten kehu perkele vaikka itse permabanneissa olenkin.
Antifa Free Palestina
Mitä helvettiä, oletko sä liian kännissä?Gurney kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 10:47 pmJa tuplapaskaa vituttaa kuin pientä sompanssia kun ei pysty lähellekään samaan, vaikka kuinka yrittää väsynyttä sanajärjestyksen muuttamista ja muka nokkelaa sanailua, joka on vaan niin paskaa.. Se on niin nähty tuo rasisti, paske, fasistijuttu. Olet säälittävä vassuli. RL pesee sinut 6-0.Bird kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 8:15 pm Samaa mieltä ASierran kanssa. ^ (noin 5 viestiä ylempänä)
RL, profiloi tupla, ex. annnaanna joka poistettiin palstalta perseilyn vuoksi.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Onko elämä kovin hankalaa, näetkö rasisteja jääkaapissasikin?Tupla kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 8:14 pm Tulkaa nyt pois tästä ketjusta rasistipaskeet, ei tämä ole teidän päälauseittenne paikka.
Täällä on vasta aamu eli en (vaikka jossain on jo ilta). En tosiaankaan sinua tarkoittanut vaan tuplapaska=tupla=annaanna joka kyllä bannattiin täältä for ever.Bird kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 11:12 pmMitä helvettiä, oletko sä liian kännissä?Gurney kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 10:47 pmJa tuplapaskaa vituttaa kuin pientä sompanssia kun ei pysty lähellekään samaan, vaikka kuinka yrittää väsynyttä sanajärjestyksen muuttamista ja muka nokkelaa sanailua, joka on vaan niin paskaa.. Se on niin nähty tuo rasisti, paske, fasistijuttu. Olet säälittävä vassuli. RL pesee sinut 6-0.Bird kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 8:15 pm Samaa mieltä ASierran kanssa. ^ (noin 5 viestiä ylempänä)
RL, profiloi tupla, ex. annnaanna joka poistettiin palstalta perseilyn vuoksi.![]()
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Mulla on yksi Rasisti, III luokka, jääkaapissa.WalkingDisaster kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 11:30 pm Onko elämä kovin hankalaa, näetkö rasisteja jääkaapissasikin?
Aina pitää olla vähän rasistia kotona jemmassa.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Kiitos vastauksestaCSI kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 11:53 pmMulla on yksi Rasisti, III luokka, jääkaapissa.WalkingDisaster kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 11:30 pm Onko elämä kovin hankalaa, näetkö rasisteja jääkaapissasikin?
Aina pitää olla vähän rasistia kotona jemmassa.
Okei, mä jo vähän ihmettelin.Gurney kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 11:48 pmTäällä on vasta aamu eli en (vaikka jossain on jo ilta). En tosiaankaan sinua tarkoittanut vaan tuplapaska=tupla=annaanna joka kyllä bannattiin täältä for ever.Bird kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 11:12 pmMitä helvettiä, oletko sä liian kännissä?Gurney kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 10:47 pm
Ja tuplapaskaa vituttaa kuin pientä sompanssia kun ei pysty lähellekään samaan, vaikka kuinka yrittää väsynyttä sanajärjestyksen muuttamista ja muka nokkelaa sanailua, joka on vaan niin paskaa.. Se on niin nähty tuo rasisti, paske, fasistijuttu. Olet säälittävä vassuli. RL pesee sinut 6-0.
RL, profiloi tupla, ex. annnaanna joka poistettiin palstalta perseilyn vuoksi.![]()
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Noin olen minäkin todeksi ymmärtänyt.LiamNeeson kirjoitti: Ke Huhti 15, 2026 10:19 pmEiköhän tuo ihan itse ole poistunut foorumilta.
X X X X X
Valtion täyshoitolaitos osaa meistä aika ajoin aina majoitteleepi.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: La Huhti 18, 2026 1:30 amNoin olen minäkin todeksi ymmärtänyt.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
-
perusporilaine
- Neuvoja-Jack
Niin, taisihan hän toivoa päästä sakkojansa lusimaan, mutta ei sinne ku viedään ehdi enää tiliään täältä poistattamaan.CSI kirjoitti: La Huhti 18, 2026 9:41 am Valtion täyshoitolaitos osaa meistä aika ajoin aina majoitteleepi.
Olisko hänellä vaan joku kiljusaavi valmistunut
koska wannabevankihelsingistä ihan itse kiljuillaan kehuskeli
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
Tarkotin siis kylmiötä, koska eihän rasisti jääkaappiin mahdu.WalkingDisaster kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 11:30 pmOnko elämä kovin hankalaa, näetkö rasisteja jääkaapissasikin?Tupla kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 8:14 pm Tulkaa nyt pois tästä ketjusta rasistipaskeet, ei tämä ole teidän päälauseittenne paikka.
Tuolla Tiinas on kyllä jonkinlaisia mielenterveysongelmia.
-
perusporilaine
- Neuvoja-Jack
Semmone lyhyt ja ytimekäs profilointi, vitu autisti.rutsari kirjoitti: La Huhti 18, 2026 11:46 pm Tuolla Tiinas on kyllä jonkinlaisia mielenterveysongelmia.
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.