Mikä ilahduttaa tänään?
Serialistille hyvää syntymäpäivää.
Minua ilahduttaa se, ettei tietokone ollutkaan särkynyt kuten aamulla paniikissa kuvittelin näytön pysytellessä pimeänä. Koko päivän mielessä kummitteli karmea tammikuulle ja seuraavaan palkkapäivään kestävä netistävieroittumiskuuri kaikkine oireineen. Mutta nyt kiitän kaikkia maailman Jumalia ja Perkeleitä siitä että kone lähti pelittämään ja saan taas lukea esimerkiksi minfoa ja maata tekemättä mitään muuta!
Eikä joululoman alkuunkaan ole enää kuin viikko.
Minua ilahduttaa se, ettei tietokone ollutkaan särkynyt kuten aamulla paniikissa kuvittelin näytön pysytellessä pimeänä. Koko päivän mielessä kummitteli karmea tammikuulle ja seuraavaan palkkapäivään kestävä netistävieroittumiskuuri kaikkine oireineen. Mutta nyt kiitän kaikkia maailman Jumalia ja Perkeleitä siitä että kone lähti pelittämään ja saan taas lukea esimerkiksi minfoa ja maata tekemättä mitään muuta!
Eikä joululoman alkuunkaan ole enää kuin viikko.
Kiitoksia onnitteluista! ^^
Nyt ilahduttaa se, että olen vihdoinkin saanut joululahjani tehtyä. Vietetään krääsätöntä joulua joten tein lahjat itse (kotivideosta koosteen DVD:lle eli en neulonut mitään.
) Ne on vihdoin valmiit! Nyt tortilloja ja jätskiä. <3
Nyt ilahduttaa se, että olen vihdoinkin saanut joululahjani tehtyä. Vietetään krääsätöntä joulua joten tein lahjat itse (kotivideosta koosteen DVD:lle eli en neulonut mitään.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
^Minusta kuva ei loukannut sukupuolisiveellisyyttä, koska puhutaan taiteesta. Taidetta kun ei saa rajoittaa, tai puhutaan fasismista. Ja fasismi on paha homma.
Kiitokset PaulaDrewlle hienosta teoksesta! Jos joudut oikeuteen, uskon vilpittömään haluusi tehdä taidetta ja perustan yhteisön "Paukun bestikset", kaikki me seisomme syyttömyytesi takana.
Kiitokset PaulaDrewlle hienosta teoksesta! Jos joudut oikeuteen, uskon vilpittömään haluusi tehdä taidetta ja perustan yhteisön "Paukun bestikset", kaikki me seisomme syyttömyytesi takana.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi