sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

rikkalapio kirjoitti: Ti Huhti 21, 2026 9:17 pm Onkohan nyt joillain mennyt taas tunteisiin kun taas niin kovasti kiukuttaa :lol:
…sanoo eräs joka täällä kiukusta puhisten kommentoi lähestulkoon kaikkia ketjun kirjoituksia.

Mua ei jaksa sen vertaa kiinnostaa, että muistaisin mitä ikivanhoja juttuja tänne olen edes itse kommentoinut. Nää jutut unohtuu päivässä. Toisin kuin eräillä, joilla jää kaivelemaan kuukausien tai vuosien ajaksi.
rikkalapio
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rikkalapio »

Donald McRonald kirjoitti: Ti Huhti 21, 2026 9:30 pm
rikkalapio kirjoitti: Ti Huhti 21, 2026 9:17 pm Onkohan nyt joillain mennyt taas tunteisiin kun taas niin kovasti kiukuttaa :lol:
…sanoo eräs joka täällä kiukusta puhisten kommentoi lähestulkoon kaikkia ketjun kirjoituksia.

Mua ei jaksa sen vertaa kiinnostaa, että muistaisin mitä ikivanhoja juttuja tänne olen edes itse kommentoinut. Nää jutut unohtuu päivässä. Toisin kuin eräillä, joilla jää kaivelemaan kuukausien tai vuosien ajaksi.
Kuitenkin koitat klovni esittää ettet ole koskaan väittänyt niin. Itse olit tässä osiossa ensimmäinen joka huomatti nimimerkki De Kleppermania tuosta nimien julkituonnista foorumilla mutta sittemmin olet vain kaiken sopivasti nyt "unohtanut " ja koittanut esittää että vain minä olen tästä asiasta huomauttanut :lol:
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -

"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.

Tiedättehän te."

-Trump-
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Minä en ole väittänyt yhtään mitään. Kuvittelet taas harhoja, mikä ei ole mitenkään yllättävää. Kiovakin piti olla vallattu kolmessa päivässä jne. Hörhö.
rikkalapio
Vic Mackey

Donald McRonald kirjoitti: Ti Huhti 21, 2026 10:15 pm Minä en ole väittänyt yhtään mitään. Kuvittelet taas harhoja, mikä ei ole mitenkään yllättävää. Kiovakin piti olla vallattu kolmessa päivässä jne. Hörhö.
Donald McRonald kirjoitti: To Helmi 27, 2025 2:14 pm

Sensuroipa tuosta se nimi, ettet joudu modejen hampaisiin.
- Schimanski -

"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.

Tiedättehän te."

-Trump-
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Niin ja mitä tuosta? En ole tuosta väittänyt yhtään mitään. Sulla on taas harhoja.
Sanoin vain että olen unohtanut valtaosan kaikesta paskasta mitä tänne kirjoitetaan. Omatkin ohimennen heitetyt jutut tuppaa unohtumaan jos aihe on tarpeeksi tylsä.
rikkalapio
Vic Mackey

Donald McRonald kirjoitti: Ti Huhti 21, 2026 10:26 pm Niin ja mitä tuosta? En ole tuosta väittänyt yhtään mitään. Sulla on taas harhoja.
Sanoin vain että olen unohtanut valtaosan kaikesta paskasta mitä tänne kirjoitetaan. Omatkin ohimennen heitetyt jutut tuppaa unohtumaan jos aihe on tarpeeksi tylsä.
Hahaha mikä kiukuttaa ? :lol:
- Schimanski -

Tiedättehän te."

-Trump-
perusporilaine
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja perusporilaine »

De Klepperman kirjoitti: To Helmi 27, 2025 2:10 pm Sikakoiran päätelmiä iloksemme:

"Tällä poliisilla oli vyötärön oikealla vyönsoljella olevan virka-aseen lisäksi vasemmalla puolella etälamautin (taser), tai toinen ase.
Vainoaako poliisi tavallista ihmistä tällä tavalla kunnianloukkausasiassa jos uhrikin on tavallinen ihminen, ei todellakaan vaani.
Kun asianomistaja on poliisi asiassa jossa ei ole edes mitään rikosta tapahtunut ja minä Ari Savolainen vastaajana, puolet koko Länsi-Uudenmaan poliisilaitoksen partioista käy 4- arkipäivän sisällä illoin ja aamuin asunnollani esittäytymässä naapureilleni.".
Laitetaan nyt kunnolla tänne tää mihin lapioryssä linkkasi quotellaan :lol:
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
rikkalapio
Vic Mackey

Siinähän se "perusPorilaine " :lol:
- Schimanski -

Tiedättehän te."

-Trump-
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Hyi hitto että mä inhoan ryssiä. Ne ovat haisevia paskoja. On vain yksi asia jota halveksun ryssiäkin enemmän. Ja se on ryssän kätyrit.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Toi linkkien tyyppi on selkeästi psykiatrisen avun tarpeessa.
Vähän niinku Ano Turtiainen. Voisko olla? :D
perusporilaine
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja perusporilaine »

Huutikset täältä espoolaismiehelle :D Hyvin osuvasti rinnastettu matuihin, joita ne ryssätkin ovat :lol:
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

http://www.vanhemmat.net/

Valokuvaa Naton aluksia ja merkkaa milloin ne tulevat ja milloin menevät. Kovin haiskahtaa ryssän puolesta vakoilulta tuollainen. Paitsi yhteiskunnan elätti ja kuppaaja, niin myös maanpetturi ja rikollinen. Tosta vois tehdä poliisillekin ilmoituksen.
rikkalapio
Vic Mackey

Ja sinun näyttösi nyt sikakoira nimimerkistä siis on mikä ja kuinka tällainen arvuuttelu sopii nyt palstan sääntöihin ? Siitä siis nyt oli kyse.
- Schimanski -

Tiedättehän te."

-Trump-
De Klepperman
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja De Klepperman »

"Ja sinun näyttösi nyt sikakoira nimimerkistä siis on mikä ja kuinka tällainen arvuuttelu sopii nyt palstan sääntöihin ? Siitä siis nyt oli kyse.".

Nillitä sikalapio mitä nillität!!

Mitä jos hankkisit ihan aikuisten oikeasti elämäntarkoituksen itsellesi, niin ei tarvitse täällä ja naamassa ruikuttaa katkeroituneena paskiaisena sitä, että se juna meni jo kauan sitten.

Toki Liiterissä on köydet tarjouksessa, jos vaihtoehto B on mielessä.

Sinä kun et ole muuta kuin kuluerä valtiolle.
Vastaa Viestiin