Ruotsin nuorisomellakat jatkuvat

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Judge Dredd
Hetty Wainthropp
Viestit: 481
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 9:14 pm

Ruotsin nuorisomellakat jatkuvat

Viesti Kirjoittaja Judge Dredd »

Ruotsin nuorisomellakat jatkuvat

Ruotsissa nuorison mellakat ovat jatkuneet yöllä Malmön kaupungissa. Nuoret ovat heitelleet poliiseja kivillä sekä sytyttäneet pieniä tulipaloja Rosengårdin kaupunginosassa.

Nuoret myös heittelivät omatekoisia pommeja ja sytyttivät tuleen perävaunuja. Useita poliisiautoja vahingoitettiin. Yön aikana esitettiin myös pommiuhkauksia, jotka kohdistuivat muun muassa huoltoasemaan.

Mellakat puhkesivat keskiviikon ja torstain välisenä yönä. Poliisin mukaan levottomuudet liittyvät paikallisen islamkeskuksen sulkemiseen. Keskus joutui muuttamaan pois alueelta menetettyään toimitilansa.

Aamukolmeen mennessä tilanne oli poliisin mukaan rauhoittunut Rosengårdissa siinä määrin, että poliisi saattoi palata normaaliin valmiustilaan.
http://www.kaleva.fi/plus/Ruotsin_nuori ... t_770698+0
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
Pirhonen
Olivia Benson
Viestit: 734
Liittynyt: Su Joulu 14, 2008 5:52 pm

Viesti Kirjoittaja Pirhonen »

Ei ole nykynuorilla enään käytöstapoja ollenkaan.
-FatherLand-
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 7:18 pm
Paikkakunta: Varrella virran...
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -FatherLand- »

Mellakat puhkesivat keskiviikon ja torstain välisenä yönä. Poliisin mukaan levottomuudet liittyvät paikallisen islamkeskuksen sulkemiseen. Keskus joutui muuttamaan pois alueelta menetettyään toimitilansa.



Tuo kohta täytyy tuoda taas kerran esille, tuskinpa siellä kantaväestön nuoria paljon on mukana. Mä todella toivon, ettei meillä täällä Suomessa mennä tähän monikulttuurisuus-soopaan mukaan. Ollaan näistä uskonnosta/kulttuurieroista johtuvista levottomuuksista vielä erossa.
Kuten olen arvon ministeri Thorsillekin :x :x ilmoittanut, paras joululahja olisi eroilmoitus tältä Rkp:n harmaahapselta, joka TODELLAKAAN EI toimi kansan tai yhteiskunnan edun nimissä.
---When you´re good no-one remembers, when you´re bad, no-one forgets---
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Kyseessä on MUSLIMIEN, tarkemmin sanottuna MUSLIMIMAAHANMUUTTAJIEN mellakointi. Ruotsalaista nuorisoa on turha syyllistää tästä.

Kuva

Lukaiskaapa huviksenne tämä kirjoitus ja katsokaa video asiasta. Perussuomalaisten kannatuksen nousu kertoo, että suomalaiset ovat sentään alkaneet hieman tajuamaan, ettei islamistien pummien ja räyhääjien maahantuonti suomalaisten elätettäväksi ole kovin fiksua touhua...ruotsalaiset ovat vasta nyt alkamassa tajuamaan samaa, mutta peruuttamaton vahinko on siellä jo nyt ehtinyt tapahtua. Meillä on vielä mahdollisuus valita toinen tie.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Judge Dredd
Hetty Wainthropp
Viestit: 481
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 9:14 pm

Viesti Kirjoittaja Judge Dredd »

Perussuomalaisten kannatuksen nousu kertoo, että suomalaiset ovat sentään alkaneet hieman tajuamaan, ettei islamistien pummien ja räyhääjien maahantuonti suomalaisten elätettäväksi ole kovin fiksua touhua.
Hieman tajuamaan? Kyllä jokainen uutisen lukenut suomalainen tajuaa, että ählämit siellä mellakoi. Ja ensi vaaleissa ääni menee Perussuomalaisille.
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
Andre
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Pe Maalis 28, 2008 12:22 am

Viesti Kirjoittaja Andre »

Tuo juliste on jollain tapaa NIIN osuva! Tietenkään sitä ei voi yleistää kaikkiin maahanmuuttajiin, mutta osaan kyllä. Itseäni ärsyttää jollain tasolla suuresti tämä maahanmuuttajien kanssa hissuttelu. Pelätään, että heti leimataan rasistiksi ja ulkomaalaisvastaiseksi jos uskaltaa yhdenkin poikkipuolisen sanan mennä sanomaan.

Itse olen hieman huolestuneena seuraillut tätä "ulkomaalaistumisilmiötä" ihan täällä Suomessakin. Mieleeni herää kysymys, että pitääkö meidän muuttaa omaa kulttuuriamme ja tapojamme maahanmuuttajien vuoksi? Minusta oli lähinnä hämmentävää, että eräässä päiväkodissa jossa työskentelin, oli kaikki musiikki TÄYSIN kiellettyä koska ryhmässä oli Islamin uskoisia lapsia. Olisin halunnut siis soittaa lapsille ihan perinteisiä lastenlauluja. Kysyin voisiko näile kahdelle erikulttuuriselle lapselle järjestää muuta ohjattua tekemistä siksi ajaksi, että muut kymmenen saisivat nauttia musiikista. Vastaus oli, että ei käy. Koska heitä ei saanut eristää muista. Ja heidän kulttuuriaan pitää kunnioittaa.

Sama ilmiö on jo nähtävissä kouluissa, joissa useita tapahtumia on joko peruttu kokonaan tai muokattu "kulttuuriystävälliksiksi".

Ja hyvää vauhtia mennään kaiken muunkin suhteen samaan suuntaan.

Ja minusta suunta ei todellakaan ole hyvä.

(Kivittäkää tämä paha rasisti heti. IIVIL BÄSTÄÄRD!
:lol: )
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Judge Dredd kirjoitti:Hieman tajuamaan? Kyllä jokainen uutisen lukenut suomalainen tajuaa, että ählämit siellä mellakoi. Ja ensi vaaleissa ääni menee Perussuomalaisille.
Ei valitettavasti tajua, tai unohtaa sen viimeistään muutaman päivän päästä. Jos suomalaiset oikeasti tajuaisivat, miten suuresta uhasta on kysymys, Perussuomalaisten kannatus olisi kymmenkertainen nykyisestä ja Halla-ahosta olisi jo tehty presidentti.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Andre kirjoitti:Minusta oli lähinnä hämmentävää, että eräässä päiväkodissa jossa työskentelin, oli kaikki musiikki TÄYSIN kiellettyä koska ryhmässä oli Islamin uskoisia lapsia. Olisin halunnut siis soittaa lapsille ihan perinteisiä lastenlauluja. Kysyin voisiko näile kahdelle erikulttuuriselle lapselle järjestää muuta ohjattua tekemistä siksi ajaksi, että muut kymmenen saisivat nauttia musiikista. Vastaus oli, että ei käy. Koska heitä ei saanut eristää muista. Ja heidän kulttuuriaan pitää kunnioittaa.
KUKA tuollaisen "määräyksen" antoi ja millä helvetin oikeudella?
Jos joku alkaisi minulle tuollaista esittämään, toteaisin vain kylmästi, että en minä saa syrjiä suomalaisia lapsia, enkä itse asiassa muslimilapsiakaan, joten kaikki saavat samaa ohjelmaa mitä on tarjolla. Jos se ei jollekin kelpaa, niin minun puolestani saavat suksia takaisin Iraniin tai minne hyvänsä. EVVK.

En tajua oikein näitä muslimeita. Ensin tullaan tänne pakoon sortoa, sitten aletaan sortaa kantaväestöä. Ollaan ja pysytään täällä ja valitetaan, miten kamalaa täällä on kun kukaan ei ymmärrä ja kaikki ovat vastaan. Kysymyksiä kaikille näille yhteiskuntaamme sopeutumattomille muslimeille: Jos täällä on paha olla, miksi helvetissä ette palaa takaisin sinne mistä tulittekin? Mikä ihmeen pakko teidän on olla täällä ja islamisoida koko maa? Oletteko te täällä todellisuudessa vain ja ainoastaan levittämässä islamia, ovatko puheenne pakolaisuudesta, maahanmuutosta ja muusta vain törkeätä valetta?

Erityisen törkeätä on todellakin, että suomalaiset lapset islamisoidaan, jottei loukata muslimeita. Tämä osoittaa, että islamilaista kulttuuria pidetään arvokkaampana kuin suomalaista.

Maassa maan tavalla tai maasta ulos.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
tmk666
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 9:37 pm

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Andre kirjoitti:Minusta oli lähinnä hämmentävää, että eräässä päiväkodissa jossa työskentelin, oli kaikki musiikki TÄYSIN kiellettyä koska ryhmässä oli Islamin uskoisia lapsia.
Toi nyt vähän tuntuu sadulta,oliko päiväkodissa myös sianlihan syönti kiellettyä(siinähän muslimin liha pilaantuu jos sianlihaa on samassa pöydässä),entä oliko muslimi lapsille omat rukous hetket järjestetty? Missä päiväkodissa tuo on tapahtunut,kaupunki? Jos oma lapsi olisi ollut kyseisessä päiväkodissa niin asia tuskin olisi jäänyt tuolle tolalle,mutta en kyllä usko tuon olevan totta. Aiheeseen mamut,voivat mun mielestä painua takasin sinne mistä ovat tulleet ja YHTÄÄN lisää EI tarvitse ottaa. Joo sanokaa vaan rasistiksi,niin olenkin.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Kyllähän nyt nuorilla pitää olla tekemistä, mellakointi on hieno keino toteuttaa itseään.
Andre
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Pe Maalis 28, 2008 12:22 am

Viesti Kirjoittaja Andre »

tmk666 kirjoitti:
Andre kirjoitti:Minusta oli lähinnä hämmentävää, että eräässä päiväkodissa jossa työskentelin, oli kaikki musiikki TÄYSIN kiellettyä koska ryhmässä oli Islamin uskoisia lapsia.
Toi nyt vähän tuntuu sadulta,oliko päiväkodissa myös sianlihan syönti kiellettyä(siinähän muslimin liha pilaantuu jos sianlihaa on samassa pöydässä),entä oliko muslimi lapsille omat rukous hetket järjestetty? Missä päiväkodissa tuo on tapahtunut,kaupunki? Jos oma lapsi olisi ollut kyseisessä päiväkodissa niin asia tuskin olisi jäänyt tuolle tolalle,mutta en kyllä usko tuon olevan totta. Aiheeseen mamut,voivat mun mielestä painua takasin sinne mistä ovat tulleet ja YHTÄÄN lisää EI tarvitse ottaa. Joo sanokaa vaan rasistiksi,niin olenkin.
Vaan eipä ollut satua. Vaan näin tosissaan toimittiin. Mitään muuta mainitsemaasi tuo ei koskenut, lapsille oli tosin luonnollisesti järjestetty omat ruuat. "Kuka pelkää mustaa miestä"- leikki oli kyllä tosin myös pannassa. Tai tuolla nimellä sitä ei saanut leikkiä, koska se koettiin rasistiseksi. Päiväkodin nimeä tai paikkakuntaa en mainitse, vaikka vain harjoittelussa olin ja siitäkin on jo useita vuosia. Uskokoon ken haluaa. :roll:
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Monessa maahanmuuttajakouluissa ei saa aamunavauksissa soittaa/laulaa esim. virsiä, ettei mamujen tunteita loukata. On todella ihmeellistä, että koulun lapsista valtaosan kulttuuriperintö myydään niin halvalla vain siksi, että mm. muslimit eivät loukkaa korviaan sopimattomaan musiikkiin ja muihin sopimattomiin tapoihin.

Olen jotakuinkin täysin samaa mieltä markjan ylläolevan viestin sisällön kanssa. Olemme liian suvaitsevaisia.
Nothing is quite what it seems
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Maybrick kirjoitti:Monessa maahanmuuttajakouluissa ei saa aamunavauksissa soittaa/laulaa esim. virsiä, ettei mamujen tunteita loukata.
Kaiken lisäksi kenenkään "tunteita", saati persoonaa, ei käsittääkseni loukata, vaan se on vain ainoastaan sitä eri uskonnollisuutta tai eri kulttuuria.
"Loukkaako" se meitä suomalaisia juntteja, jos MaMut soittaa jotain joiku musiikkiaan stereoistaan hiukan liian isosti hanat kaakossa tms., vai "vituttaako" se ainoastaan? Ärsyttää jo tuo suomalaisten alistuva asennekkin, kun he kertovat "loukkaavansa" MaMuja sen sijaan, että kertoisivat tehneensä taas jotain sellaista esim. joka keväistä (suvivirsi), mistä MaMut olivat vetäneet herneen nenäänsä.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Niin, yksi mamukoulun opettaja sanoo, että oikeasti muslimi- ja muut lapset eivät itse välittäisi vähääkään vaikka joutuisivatkin kuuntelemaan virsiä ja muuta sellaista, mutta heidän aikuiset sukulaisensa pitävät huolta siitä, että asian sopimattomuus tulee selväksi ja koko koulun käytänteet sovitetaan heidän mukaansa.

On kuulemma selvää väkivallan uhkaa ilmassa (ja sitä on käytettykin pieniä oppilaita kohtaan jotka eivät ymmärrä etuaan), jos riviluterilaiset opettajat eivät alistu.
Nothing is quite what it seems
seppoilmari
Martin Beck
Viestit: 776
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 11:37 pm

Viesti Kirjoittaja seppoilmari »

Sairasta jos tosiaan muutaman mamun, joiden pitäisi joskun sopeutua joukkoon, takia "valkonaamat" kärsivät ja heidän pitäisi unohtaa oma kulttuurinsa, eikös tässä juuri pitäisi sopeuttaa näitä mamuja eikä alkuperäisväestöä näihin muutamiin mamuihin jotka jo omissa lähtömaissaan ovat kulttuurillaan sotkeneet asiansa niin että karkuunhan sieltä on lähdetty, kuka sotia ja kuka töitä, kuka köyhyyttä ja kuka poliisia.

No, muutamia vuosia ja alkuperäinen suomipoika on vähemmistöä ja vähemmistöthän ei suomessa töitä tee, ei mitään hätää :cry:
Vastaa Viestiin