Moderoinnin arvostelu
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Re: Moderoinnin arvostelu
^^ Ylempänä olevasta kirjoittajasta tulikin mieleeni, että eikö foorumilla olekaan valeuutisten levittäminen ja mm. floodaus kielletty?
*4 §* Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte .lähetä.-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun.
Sisällöttömiin viesteihin puututaan erityisesti silloin, kun ne häiritsevät ketjun alkuperäistä keskustelua.
*8 §* Huhuja käsiteltäessä on syytä tehdä selväksi onko kyse omista arvailuista ja toiveista vai todellisista tiedoista. Ns. "valeuutisten" levittäminen on erityisen rangaistavaa.
*4 §* Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte .lähetä.-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun.
Sisällöttömiin viesteihin puututaan erityisesti silloin, kun ne häiritsevät ketjun alkuperäistä keskustelua.
*8 §* Huhuja käsiteltäessä on syytä tehdä selväksi onko kyse omista arvailuista ja toiveista vai todellisista tiedoista. Ns. "valeuutisten" levittäminen on erityisen rangaistavaa.
- rikkalapio
- Vic Mackey
Kyllä sikakoira nimisen kirjoittajan tuotokset edelleen foorumilla näkyvät eli mitä tässä nyt koitat oikein esittää ?perusporilaine kirjoitti: To Huhti 23, 2026 8:13 pm Eihän tuommoista nimimerkkiä kuin "sikakoira" foorumilla ole, että miten missään nyt sääntöjä rikottaisi?
*10 §* Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen
liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen
rangaistavia. Modekeskustelut kuuluvat tähän piiriin myös.
Kyselen edelleen kun en vastausta ole saanut miksi joissain osioissa ei tarvitse palstan sääntöjä noudattaa vaan siellä voi arvuutella jonkin nimimerkin henkilöllisyyttä oikein nimienkin kanssa olen tätä kyllä aikaisemminkin kysellyt mutta vastausta en ole saanut. Palstan säännöissä kun tällainen on kuulemma erityisen rangaistavaa mutta mitään ei tapahdu. Oletuksena siis on se että tällainen toiminta on sallittua lautamies osiossa pitääkö tämä paikkansa ?De Klepperman kirjoitti: To Helmi 27, 2025 2:10 pm
Sikakoiran päätelmiä iloksemme:
"Tällä poliisilla oli vyötärön oikealla vyönsoljella olevan virka-aseen lisäksi vasemmalla puolella etälamautin (taser), tai toinen ase.
Vainoaako poliisi tavallista ihmistä tällä tavalla kunnianloukkausasiassa jos uhrikin on tavallinen ihminen, ei todellakaan vaani.
Kun asianomistaja on poliisi asiassa jossa ei ole edes mitään rikosta tapahtunut ja minä Ari Savolainen vastaajana, puolet koko Länsi-Uudenmaan poliisilaitoksen partioista käy 4- arkipäivän sisällä illoin ja aamuin asunnollani esittäytymässä naapureilleni.".
Voitte ottaa tämän arvosteluna kun en vastauksia ole kysymykseen saanut. Itsellänikin nimittäin olisi muutama veikkaus tarjolla mikäli tämä on se linja.
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
-
perusporilaine
- Neuvoja-Jack
Kyllä sössötystä maailmaan mahtuu, eli löytyikö sitä linkkiä käyttäjäprofiiliin nimeltä "sikakoira" ?rikkalapio kirjoitti: To Huhti 23, 2026 8:22 pmKyllä sikakoira nimisen kirjoittajan tuotokset edelleen foorumilla näkyvät eli mitä tässä nyt koitat oikein esittää ?perusporilaine kirjoitti: To Huhti 23, 2026 8:13 pm Eihän tuommoista nimimerkkiä kuin "sikakoira" foorumilla ole, että miten missään nyt sääntöjä rikottaisi?
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
- rikkalapio
- Vic Mackey
Toki löytyy mitä sä nyt sössötätperusporilaine kirjoitti: To Huhti 23, 2026 9:00 pmKyllä sössötystä maailmaan mahtuu, eli löytyikö sitä linkkiä käyttäjäprofiiliin nimeltä "sikakoira" ?rikkalapio kirjoitti: To Huhti 23, 2026 8:22 pmKyllä sikakoira nimisen kirjoittajan tuotokset edelleen foorumilla näkyvät eli mitä tässä nyt koitat oikein esittää ?perusporilaine kirjoitti: To Huhti 23, 2026 8:13 pm Eihän tuommoista nimimerkkiä kuin "sikakoira" foorumilla ole, että miten missään nyt sääntöjä rikottaisi?
memberlist.php?mode=viewprofile&u=43596
sikakoira nimimerkki oli asioiden äärellä
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
-
perusporilaine
- Neuvoja-Jack
Arvostellaan nyt sitten moderointia, että tuommoisia jo poistettuja roskia tietokantaan jättäneet 
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
- rikkalapio
- Vic Mackey
Kyllä moderaattorit käsittivät että kaveri puhui asiaa syynä poistoon oli Ukraina trollien paha mieli ja peppukipu. Loistava sisältö kuitenkin jätettiin maailman nähtäväksi koska totuus löytyy sieltä.perusporilaine kirjoitti: To Huhti 23, 2026 9:47 pm Arvostellaan nyt sitten moderointia, että tuommoisia jo poistettuja roskia tietokantaan jättäneet![]()
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
-
Eskimopuikko
- Hetty Wainthropp
Sääntöjen noudattamisesta tulikin mieleen, että mites toi pykälä 20 punaisen värin käytöstö?
-
perusporilaine
- Neuvoja-Jack
Taisi olla, ettei saa käyttää, kuten rikkakoira käytti, mutta quotessa on ok. Laitahan reporttia 
- rikkalapio
- Vic Mackey
Meneppä vilkaisemaan ne palstan säännöt minkä värisellä ne on kirjoitettu tomppeliperusporilaine kirjoitti: To Huhti 23, 2026 9:57 pm Taisi olla, ettei saa käyttää, kuten rikkakoira käytti, mutta quotessa on ok. Laitahan reporttia![]()
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
-
perusporilaine
- Neuvoja-Jack
Esimerkkinä vaikka olennainen "*20 §*". Muistin, että muutkin olisivat olleet samoin, jolloin sinä olisit värittänyt osan, mutta niin ei näköjään ollutkaan.rikkalapio kirjoitti: To Huhti 23, 2026 10:20 pm Meneppä vilkaisemaan ne palstan säännöt minkä värisellä ne on kirjoitettu tomppeli![]()
Arvostellaan nyt aiheessa pysyäkseni moderointia niin kovin epäsäännöllisesti väritetyistä säännöistä, ja muistutetaan säännöstä:
"*12 §* Kahden nimimerkin käyttö ilman ylläpidon erityistä suostumusta on kielletty.",
jolla tämäkin selvä sikalapio tulisi tiemmä poistaa.
ps. sulla ei rikkakoira oo varaa haukkua ketään, edes tomppeliksi
- rikkalapio
- Vic Mackey
Ja mitähän sinä tomppeli tässä nyt yrität oikein kertoaperusporilaine kirjoitti: To Huhti 23, 2026 10:35 pmEsimerkkinä vaikka olennainen "*20 §*". Muistin, että muutkin olisivat olleet samoin, jolloin sinä olisit värittänyt osan, mutta niin ei näköjään ollutkaan.rikkalapio kirjoitti: To Huhti 23, 2026 10:20 pm Meneppä vilkaisemaan ne palstan säännöt minkä värisellä ne on kirjoitettu tomppeli![]()
Arvostellaan nyt aiheessa pysyäkseni moderointia niin kovin epäsäännöllisesti väritetyistä säännöistä, ja muistutetaan säännöstä:
"*12 §* Kahden nimimerkin käyttö ilman ylläpidon erityistä suostumusta on kielletty.",
jolla tämäkin selvä sikalapio tulisi tiemmä poistaa.
ps. sulla ei rikkakoira oo varaa haukkua ketään, edes tomppeliksi![]()
Moderointi on merkannut punaisella ainakin tuollaiset erityisen rangaistavat rikkomukset johon nyt olen tuolla viitannut moderointi vain ei ole nyt asian tiimoilla toiminut syystä taikka toisesta ja sitä olen ihmetellyt useasti.
*10 §* Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen
liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen
rangaistavia. Modekeskustelut kuuluvat tähän piiriin myös.
De Klepperman kirjoitti: To Helmi 27, 2025 2:10 pm
Sikakoiran päätelmiä iloksemme:
"Tällä poliisilla oli vyötärön oikealla vyönsoljella olevan virka-aseen lisäksi vasemmalla puolella etälamautin (taser), tai toinen ase.
Vainoaako poliisi tavallista ihmistä tällä tavalla kunnianloukkausasiassa jos uhrikin on tavallinen ihminen, ei todellakaan vaani.
Kun asianomistaja on poliisi asiassa jossa ei ole edes mitään rikosta tapahtunut ja minä Ari Savolainen vastaajana, puolet koko Länsi-Uudenmaan poliisilaitoksen partioista käy 4- arkipäivän sisällä illoin ja aamuin asunnollani esittäytymässä naapureilleni.".
Viimeksi muokannut rikkalapio, To Huhti 23, 2026 10:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
Sikakoira potkittiin pihalle kaksi vuotta ennen kuin tulit forumille. Oletko lukenut kaikki 25879 sikakoiran viestiä ja sen perusteella miksi potkittiin pois, vai mistä voi olla varma poiston syystä?rikkalapio kirjoitti: To Huhti 23, 2026 9:51 pm Kyllä moderaattorit käsittivät että kaveri puhui asiaa syynä poistoon oli Ukraina trollien paha mieli ja peppukipu. Loistava sisältö kuitenkin jätettiin maailman nähtäväksi koska totuus löytyy sieltä.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
- rikkalapio
- Vic Mackey
Olen fanittanut kaveria jo vuosia koska niitä harvoja jotka tietävät tälläkin palstalla jotain maailman menostaRescuer kirjoitti: To Huhti 23, 2026 10:50 pmSikakoira potkittiin pihalle kaksi vuotta ennen kuin tulit forumille. Oletko lukenut kaikki 25879 sikakoiran viestiä ja sen perusteella miksi potkittiin pois, vai mistä voi olla varma poiston syystä?rikkalapio kirjoitti: To Huhti 23, 2026 9:51 pm Kyllä moderaattorit käsittivät että kaveri puhui asiaa syynä poistoon oli Ukraina trollien paha mieli ja peppukipu. Loistava sisältö kuitenkin jätettiin maailman nähtäväksi koska totuus löytyy sieltä.
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Poisto. Väärä lanka.
Viimeksi muokannut Donald McRonald, To Huhti 23, 2026 11:01 pm. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
- rikkalapio
- Vic Mackey
Klovni tuli arvostelemaan moderaattoreita ja tässä tuotos
Sekavaa settiä jotain taitaa nyt olla vialla palstan psykiatrian erikoismies voisi hieman analysoida mikä pelleksi itsensä samaistava nimimerkki Donald McRonald entiseltä kutsumanimeltään Don Mc tässä houraileeE: Jo sä sikakoira oot sitä mieltä että sikakoira on foorumin nykyinen nimimerkki, niin miksi itse rikot foorumin sääntöä usean nimikerkin käytöstä?
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-