Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

NeroKatti
Neuvoja-Jack

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja NeroKatti »

Sipi kirjoitti: Ke Huhti 22, 2026 2:31 pm
Ross Sullivan kirjoitti: La Huhti 18, 2026 3:01 pm

Kannanottoni siis oli (vielä tiiviimmin rautalangasta): lähinnä surkeat incelit itkevät asiasta. Ei ole mitään näyttöä, että parisuhteen löytäminen olisi naisille helpompaa (ainakaan pitkäaikaisen suhteen). Sitä paitsi se olisi matemaattisestikin lähinnä mahdotonta (naisia ja miehiä lähes sama määrä Suomen populaatiossa).

En ole ottanut preferensseihin mitään kantaa.
Olen taipuvainen ajattelemaan samalla tavalla. Sellainen ihmeellinen luuppi on jäänyt monella miehellä päälle. Ja ehkä naisillakin, en osa ottaa kantaa.

Mutta on omaksuttu ja betoniin valettu sellainen ajatus, että kaikki naiset kusettavat, ovat perseestä ja sillä jalalla sitten mennää baariin. Kun naamasta näkee, että sitruunat on syöty, kaikki naiset ovat paikalla vain miehiä kiusatakseen ja mikään ei kuitenkaan taskaan onnistu tulee epäonnistumisesta itseään toteuttava ennustus. Jos miehellä on huono itsetunto, patoutunutta turhautumista deittimaailmaan, huono äitisuhde, kiihkeä huoltajuusriita ja siihen päälle sitten vielä 30 kiloa ylipainoa ja hoitamattomat hampaat jostain syystä tämäkin on juuri sinä iltana paikalla olevien naisten syytä. Kun mikään ei kelpaa!

Huvittavaahan tämä on aina siihen saakka, kun nämä ihmiset sortuvat epätoivoisiin tekoihin.

Omalta kohdaltani on sanottava, että suurin osa kohtaamistani miehistä on mukavia, kaikki ovat erilaisia, kohtaamiset ovat olleet opettavaisia, intohimoisia, tyrmistyttäviä, ikimuistoisia, hauskoja, surullisia, kaihoisia ja vaikka mitä. Ja jotkin negatiiviset kokemukset eivät saa päätäni mitenkään siihen asentoon, että syyttäisin miehiä omista epäonnistumisistani. Joissain tilanteissa on ollut mukana miehiä, jotka ovat käyttäytyneet minulle vieraalla tavalla, joskus taas naisia.

Mutta jälkikäteen ajatellen tilanteissa yhdistävää tekijänä olen kuitenkin aina ollut minä. Minä olen ollut paikalla tilanteissa, jotka ovat minulle tapahtuneet. Joten jos en ole ollut tyytyväinen jonkin tilanteen etenemiseen kyllä ensisijaisesti otan peilin käteen ja mietin, miten ensi kerralla paremmin.

Nykyään sen sijaan on muodikasta ajatella, että minä olen oikeanlainen, tunteeni ovat enemmän totta kuin muiden ja on ympäröivän maailman velvollisuus ottaa minut ja etenkin minun tarpeeni huomioon. Tuhon tie, sanon minä.

Jotta voi olla aidosti toisen kanssa, on ensin opeteltava olemaan itsensä kanssa. Kukaan, joka määrittää itsensä aina toisen ihmisen kautta ei tule parisuhteessaan onnistumaan -poislukien läheisriippuvuus tai muut häiriintyneen suhteen dynamiikat, joita tuskin onnistumisiksi voidaan lukea.
**
No on aika alemman sosiaaliluokan juttuja ensinnäkin et laitetaan edes lauseen tasolla sukupuolia vastakkain.. En tunnista yhtään en yhtään.Triggeröidyn..
Koskaan se olis helvetin outoa alkaa jumalauta vertailee.. Joo ei..ei Suomessa.
En tunnista.
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
MustaNaamion
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja MustaNaamion »

NeroKatti kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 12:46 am
Bird kirjoitti: To Huhti 23, 2026 3:53 pm
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: To Huhti 23, 2026 3:20 pm
Hehh...!!
Eli siis avoimesti myönnät olevasi nikki "sipin" kanssa multi-nikki. Jopas. :D
Ei hyvää päivää. :D
Viittaapa sinä nyt ystävällisesti suoraan sellaiseen kohtaan, missä näet mun myöntävän tollaista?
Jaa, sellaista ei löydy vai? Yllätys. :lol:

Taisit kuitenkin yrittää vain vaihtaa puheenaihetta muuhun, kun nillitit siitä ettet nillittänyt, mutta sitten iskettiinkin faktaa pöytään. :D
[/quote
**
Right poliitikko vastaus..
Jos oli rehellisiä Veikka et olen paljon paremman näkönen ku sä.. totta... Sä taijat olla aika "iso" mä veikkaan oot samaa ikäluokkaa munkaa..miks se on iso juttu et mitä koitat luoda ku ahtaat analyysiä tänne ja sitte vittu lässytät ootko yksinäinen jos on niin ollaan sit kaverit mut ei helvetti Emmä jaksa henki koht mitään sosiaalifilosofia liibalaaba höpö höpöä.. Ei jaksa
no kaikillahan täällä on monta nikkiä
Bird
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Bird »

NeroKatti kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 12:46 am
Hehh...!!
Viittaapa sinä nyt ystävällisesti suoraan sellaiseen kohtaan, missä näet mun myöntävän tollaista?

Taisit kuitenkin yrittää vain vaihtaa puheenaihetta muuhun, kun nillitit siitä ettet nillittänyt, mutta sitten iskettiinkin faktaa pöytään. :D
**
Right poliitikko vastaus..
Jos oli rehellisiä Veikka et olen paljon paremman näkönen ku sä.. totta... Sä taijat olla aika "iso" mä veikkaan oot samaa ikäluokkaa munkaa..miks se on iso juttu et mitä koitat luoda ku ahtaat analyysiä tänne ja sitte vittu lässytät ootko yksinäinen jos on niin ollaan sit kaverit mut ei helvetti Emmä jaksa henki koht mitään sosiaalifilosofia liibalaaba höpö höpöä.. Ei jaksa
Aijahas, sitähän onkin taidettu olla eilen ihan tukevassa laitamyötäisessä.

Eihän tossa mun kirjoituksessa ole mitään poliitikkomaista. Pikemminkin päinvastoin.
Sun muutkin jutut on niin sekavaa ajatuksenvirtaa, että enpä taida viitsiä edes vastailla. :D

Mutta sinäkin olet tainnut ärsyyntyä musta ja haluat antaa osasi kaikesta paskasta niskaani.
Ärsyynnyitkö musta muuten vasta sen jälkeen, kun luulit, että hupianalyysiin voi luottaa? Siltä se nyt nimittäin kirjoituksistasi päätellen pahasti vaikuttaa. :D

Mutta ei siinä, jatka vaan samaan malliin! :D

Ps. Otin vapauden korjata lainausvirheesi ja veikkaan, että oon ainakin 20 vuotta sua vanhempi. Noin niinkuin jutuistasi päätellen. :lol:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Bird kirjoitti: To Huhti 23, 2026 9:48 am
Kas tässä :) :
Hehh...!!

No niin...
Nyt päästään siihen metakeskusteluun.
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti:
Voisitko ystävällisesti viitata suoraan sellaiseen tapaukseen, jossa olen tullut nillittämään(!!?) joistain tekemistäsi virheistä?
Eli katson nyt, että – viitaten tuohon ylempänä olevaan lainaukseen omasta kommentistani, jonka tämä quottauksen algoritmi, tai joku muu taho näyttää ignooraavan – pidät nillittämisenä sitä, että puutun ihmetellen mahdollisuuteen sinun ja niminyymi "sipin" olevan yksi ja sama henkilö.

Minun näkemykseni käsitteestä "nillittäminen" on klassiseen uus-puhekieleen nojaava, ja että se tarkoittaa vähäpätöisistä ja epäolennaisista pikkuasioista valittamista sekä sellaiseen liittyvää turhaa protestointia, jollaista usein kohtaa Minfon ylläpidolle osoitetuissa kommenteissa. Monasti se on myös jatkuvaa ja ärsyttävää.

Tuo kommenttini siitä, että myönnät kaksoisnikin olemassaolon ei tarkoita, että mitään sellaista myöntäisit suoraan, vaan sitä, että nostat asian pöydälle (kuinkas tulikin sanottua) juuri siinä yhteydessä, kun tuodaan mausteeksi tuo nillittäminen, vahvistaen epäilyä doublingista.

Ja ei, en tosiaan pyri vaihtamaan puheenaihetta, kun kerrankin minfossa syntyy jonkun toisen keskustelijan kanssa aivan oikeaa dialogia. Valtaosahan tällä foorumilla – poislukien rikoksiin ja onnettomuuksiin paneutuvat ketjut, ja monasti osassa niitäkin – on turhaa suunpieksentää tai vastaavaa

Ja mitä noin muuten tulee kahden tai useamman nikkin käyttöön minfossa, on se kannaltani aivan yhdentekevää niin kauan, kun puhutaan itse asiasta. Toisaalta ei tunnu täysin mielekkäältä kirjoittaa samat argumentit useammalle keskustelijalle, jos kyseessä on tai olisi yksi ja sama henkilö.

Jotkut kakkanikkit olen jo oppinut tunnistamaan, usein jopa valitsemistaan uusien versioiden nimistä.
X X X X X
perusporilaine
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja perusporilaine »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 5:29 am
Puheenjohtaja kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 12:00 am Hiivaisella hieholla taas vainoharhat päällä. Eihän tuo Mustanaamio vaikuta ollenkaan tuolta "Putsarilta".
Ajattelitko sanavalintoinesi olla kovasti vakuuttava? Taisi nyt mennä vähän niinkuin skutsiin.

se on rutsari. Toisinsanoen ei se osaa.

Mikä lie kehitysvammainen tohvelieläin :lol:
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

perusporilaine kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 5:41 am
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 5:29 am
Puheenjohtaja kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 12:00 am Hiivaisella hieholla taas vainoharhat päällä. Eihän tuo Mustanaamio vaikuta ollenkaan tuolta "Putsarilta".
Ajattelitko sanavalintoinesi olla kovasti vakuuttava? Taisi nyt mennä vähän niinkuin skutsiin.
se on rutsari. Toisinsanoen ei se osaa.

Mikä lie kehitysvammainen tohvelieläin :lol:
Juu... tiedän vanhastaan, on yksi multinikki-olion soluista. Mahtaakohan olla edes aitotumallinen? :D
X X X X X
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

MustaNaamion kirjoitti: La Huhti 25, 2026 5:45 pm Totta ei onnistuneita iskuja, kun Europoliisi on ollut valppaana.
Naurattaa, kun noin sokeasti uskoo harhoihinsa.
Terrorismiepäilyn takia Euroopassa pidätettiin vuonna 2024 47 äärioikeistolaiseksi luokiteltua, jihadisteja 289. Samana vuonna äärioikeistolaisia terroristi-iskuja oli Euroopassa 1, vasemmistolaisia 21 ja jihadistisia 28.
Tuolla perusteellahan poliisi katsoisi äärivasemmiston iskujen valmistelua läpi sormiensa
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Salmari
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Rescuer kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 10:03 am
MustaNaamion kirjoitti: La Huhti 25, 2026 5:45 pm Totta ei onnistuneita iskuja, kun Europoliisi on ollut valppaana.
Terrorismiepäilyn takia Euroopassa pidätettiin vuonna 2024 47 äärioikeistolaiseksi luokiteltua, jihadisteja 289. Samana vuonna äärioikeistolaisia terroristi-iskuja oli Euroopassa 1, vasemmistolaisia 21 ja jihadistisia 28.
Tuolla perusteellahan poliisi katsoisi äärivasemmiston iskujen valmistelua läpi sormiensa
Naurattaa (hyvässä mielessä) kun jauhotit putsarin 6-0 tuossa terrorismikeskustelussa.
JanitaSlim kirjoitti: ↑
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Puheenjohtaja
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Puheenjohtaja »

Ei vittu voiko noin tyhmiä ihmisiä ollakkaan kuin Rusqueer ja multinikki Perilla. :mrgreen:
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Puheenjohtaja kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 4:59 pm Ei vittu voiko noin tyhmiä ihmisiä ollakkaan kuin Rusqueer ja multinikki Perilla. :mrgreen:
Kuinka hankalaa on kikkailla eri multinikkien välillä? Ainakin meille muille on selvää se, milloin kommentoi LimaJani, tai joku sivupersoona. Todella säälittävää katsoa sivusta. Ehkä joskus saat oman elämän, vai lieneekö jo todella myöhäistä...

Edit: Korjaan. Ei se ole edes säälittävää. Se on sun oma valintasi, kestä siis, kuin miehenpuolikas. Mekin yritämme kestää jatkuvia aivopierujasi.
Superia
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Superia »

WalkingDisaster kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 10:43 pm
Puheenjohtaja kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 4:59 pm Ei vittu voiko noin tyhmiä ihmisiä ollakkaan kuin Rusqueer ja multinikki Perilla. :mrgreen:
Kuinka hankalaa on kikkailla eri multinikkien välillä? Ainakin meille muille on selvää se, milloin kommentoi LimaJani, tai joku sivupersoona. Todella säälittävää katsoa sivusta. Ehkä joskus saat oman elämän, vai lieneekö jo todella myöhäistä...

Edit: Korjaan. Ei se ole edes säälittävää. Se on sun oma valintasi, kestä siis, kuin miehenpuolikas. Mekin yritämme kestää jatkuvia aivopierujasi.
Kuva
nihilopriest
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja nihilopriest »

Ross Sullivan kirjoitti: La Huhti 18, 2026 3:01 pm Ei ole mitään näyttöä, että parisuhteen löytäminen olisi naisille helpompaa (ainakaan pitkäaikaisen suhteen). Sitä paitsi se olisi matemaattisestikin lähinnä mahdotonta (naisia ja miehiä lähes sama määrä Suomen populaatiossa).

En ole ottanut preferensseihin mitään kantaa.
äijä copettaa 120/kmh. kuka tahansa ees välttävän näkönen nainen löytää itelleen ok tulot omaavan miehen jos ottaa semmosen pikkusen reppanan/vässykän miehekseen mut joka kuitenki tunnollisesti käy töissä, ja tää mies on ikinonnellinen kun vihdoin sai jonkun :roll: tiiät tän asian kyllä ihan itsekkin. :roll:

niin ja siis 18-40v naisista puhun.
Viimeksi muokannut nihilopriest, Ma Huhti 27, 2026 1:45 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
:lol:
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Rescuer kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 10:03 am
Noi vasemmiston terrorismiksi lasketut iskut ei ole todellakaan vähentyneet viimevuonnakaan ja taitaa tuokin 2024 tilasto olla laskettu tulkinnanvaraisesti alakanttiin, sillä pelkästään saksalaiset anttifantit on kunnostautuneet esimerkiksi Hampurin nurkilla oltiin viimevuonna oikein kunnolla tuhopoltoissa ja muissa paskahommissa, en vaan nyt muista sitä tarkkaa lukua mitä kaveri näytti saksalaisen paikallislehden artikkelista mikä niille tulee himaan, mutta niitä oli sen tuhopolttokeissin jutussa josta anttifantit olivat narahtaneet samalla mainittu kuitenkin useita kymmeniä sillä seudulla viimevuonna. Suomimedia ei näistä kyllä halua puhua ja pukahtaa kun Li on saanut näille iskostettua aivoihin, että vasemmistolainen väkivalta on sitä parempaa väkivaltaa, sitä ei lasketa ja siitä ei tarvitse kirjoitella niin suuresti. Ruotsalaisia ei taas kiinnosta kirjoitella moisesta, kun on enempi tekemistä ganstaa leikkivien matukakaroiden kanssa, kun leikkivät 9mm hippaa esmes Turkista käsin johdettuna.
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

nihilopriest kirjoitti: Ma Huhti 27, 2026 1:12 am

äijä copettaa 120/kmh. kuka tahansa ees välttävän näkönen nainen löytää itelleen ok tulot omaavan miehen jos ottaa semmosen pikkusen reppanan/vässykän miehekseen mut joka kuitenki tunnollisesti käy töissä, ja tää mies on ikinonnellinen kun vihdoin sai jonkun :roll: tiiät tän asian kyllä ihan itsekkin. :roll:
Todellisuudessa tuo kyllä ainakin mun havaintojen mukaan toimii molemmin päin, paitsi jossain kuolemaa tekevällä maaseudun pikkukunnassa jonne ei ole jäänyt kuin pari pirkkoa ja kuuskymmentä peräkammarin isäntää. Enemminkin voisi sanoa että vakka löytää aina kantensa, nykyisin vaan jostain syystä joka helkkarin paikkaan pitää mennä suurella kiireellä ja just sillä sekunnilla. No on tuossa se perä että on toki olemassa koko joukko naisia jotka ajattelee noin, ehkä tuollainen herättää sitten enempi huomioa sivusta seurattuna.
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
El Mencho
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja El Mencho »

Saivat Ford Fairlanelta näköönsä niin, että tuntevat sen ikänsä ja nyt luikitaan vastaamatta karkuun. AI-miehet Oy.
Luciano Viskos kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 2:20 pm
Donald McRonald kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 2:02 pm ^ Lue uudestaan. Viiden sekunnin, ei 20 sekunnin. Ei jaksanut aihe sen enempää kiinnostaa.

@Luciano Viskos: Lista päivitetty.
Jes, ei tuollaiseen paskaan kannata tuhlata aikaansa.
Keskitytään vaan oikeisiin tiedeuutisiin. 👌
Miten ajattelen ei kuulu sinulle millään tavalla.
Vastaa Viestiin