Epäilty murha Oulun Sairaalanrinteellä 22.10.25

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
MustaNaamion
Poliisikoira Rex

Re: Iso poliisioperaatio meneillään Oulun Sairaalanrinteellä 22.10.25

Viesti Kirjoittaja MustaNaamion »

MrsMarple kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 6:05 pm
Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 11:39 am Tulikuumaa kamaa!

https://gofile.io/d/vacDzI
Linkki avautuu, mutta tiedostoja ei oo.
This content does not exist

The content you are looking for could not be found. Possible reasons include:

The content has been inactive for an extended period and has been automatically removed.
The content has been deleted by the owner.
Polarbear
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Polarbear »

Elikkä tämä mustalaishuora pisti koko pelin liikkeelle ja tässä on tulos..
nilpertti
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja nilpertti »

Polarbear kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 6:53 pm Elikkä tämä mustalaishuora pisti koko pelin liikkeelle ja tässä on tulos..
No näin siinä nyt kävi kun lukee etpk...Uhri olis elossa jos niiki ei olis puukottanu viime kesällä keskellä oulua jotain seku vaan ja alkanut tämän ketjun uhrilta perimään keksittyä 4000€ velkaa monta kuukautta myöhemmin vasikoimisesta, vaikka itse jäi paikanpäältä kiinni ja lauri(tapettu) ihan muualta myöhemmin.
Ja kun tapettu ei suostunut maksaan 4000€ vasikointisakkoa koska kielsi vasikoineensa, niin niiki sanoi että jos antaa 120€ sit heti, niin annetaan asian olla.
Uhri ei maksanut sitäkään, niin niiki usutti sitten tämän päävikasen kiviahon perimään ja kiduttaan uhria ja lopputulos on tässä sitten. Kukaan ei myöskään saanut mitään rahoja koska eihän nisteillä ole mitään rahaa. neljää tonnia.
Viimeksi muokannut nilpertti, Pe Huhti 24, 2026 7:11 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tepes
Susikoski

Viesti Kirjoittaja tepes »

nilpertti kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 6:26 pm
MrsMarple kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 6:05 pmLinkki avautuu, mutta tiedostoja ei oo.
Niiki hakkaa siellä vasikoi nappia ettei sen valheet leviä, sehän tämän koko keissin on aiheuttanu valehtelemalla ja usuttamlla muita tekemään asioita. Nyt yrittää hätäpäissään pelastaa kiviahon ku on sen lasten isä,koska sehän löytää sen aina lasten kautta kun vapautuu 15 vuoden päästä, missä lie lapsetki on?
jotenkin on nyt semmonen tunne että tässä tapauksessa ei taida 15v istumista riittää. saattaa ennemmin tulla varmuusvankeus kyseeseen.
Hanna-Mari

Viesti Kirjoittaja Hanna-Mari »

tepes kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 7:16 pm
nilpertti kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 6:26 pm
MrsMarple kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 6:05 pmLinkki avautuu, mutta tiedostoja ei oo.
Niiki hakkaa siellä vasikoi nappia ettei sen valheet leviä, sehän tämän koko keissin on aiheuttanu valehtelemalla ja usuttamlla muita tekemään asioita. Nyt yrittää hätäpäissään pelastaa kiviahon ku on sen lasten isä,koska sehän löytää sen aina lasten kautta kun vapautuu 15 vuoden päästä, missä lie lapsetki on?
jotenkin on nyt semmonen tunne että tässä tapauksessa ei taida 15v istumista riittää. saattaa ennemmin tulla varmuusvankeus kyseeseen.
Kertokaapa kuka tietää näistä enempi, ketä nää on? Kun nämä nyt tuli tuossa omassakin jutussa ,ja osasyyllisiä siihenkin.
Sen tiedän,et tyttö ei kertonut mulle nimiä,ne kerto mulle Kvist,mutta tyttö sano semmosen,et mun ikäinen ukko, kävi sen kämpillä hakeen Kvistin työkalupakin, ja jos nää poikaystävä jutut pitää paikkaa,niin ketään muuta, mun ikästä ei oo kun Lehkosen Mike? Joka liittys näihin?
Et onko vajottu nuin alas,että yli 30v.uhria vanhempi ukko, kävi mun tytön kämpillä viemässä jonku Kvistin pakin?
Vähänä on fyrkat,täytyy myöntää...

Lyökää vittu kaikki pellenaamarit päähän,ja ostakaa omat puhelimet, ja en tosiaan usko,että ykskään prätkäkerho, on teitä puolustelemassa.

Pikkutytön kimpussa aikamiehet ,ja tuo mitä, tuo että joku ottaa ek:n kun 120€ ois saatava ,kertoo lähinnä tyhmyydestä,löisivät Kvistin, ja Kiviahon samaan koppiin,toinen voi kysellä puhelinta, ja toinen seksiä.
Tai parasta kysykää yhdessä puhelinseksiä siellä.
Tämä vitun paska pelle soitti mulle jotain että "teidän tytölle ei tehdä enää mitään",se oli viikon päästä kuollut?
Että semmosia "kilpimiehiä".
Kvist on syyllinen omiin juttuihin,mutta nämä teidän kiristys hommat on "kana kynimättä"?
Mää kun näin Toivasen oikeudessa, niin tärisi kuin haavanlehti ,ja samaa on luvassa ihan kaikille,jotka kiristi pikkutyttöä.
Tuotaki Toivasta tekis mieli vähän pyörittää,mutta vapisi ,kuin krapula aamuna todistajan roolissa.
Joka ainoa penikka ,tutkitaan tähän tytön juttuun. Karikoski on tunari syyttäjä,mutta oikeus käyään muualla.
Hanna-Mari

Polarbear kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 6:53 pm Elikkä tämä mustalaishuora pisti koko pelin liikkeelle ja tässä on tulos..
Siis eikö tuo oo joku "matkija" kysyy mustalaisröijyjä autetaan palstalla? Onko tuo joku aito romaani? En usko,joku kopio? Jossaki palelee kun menny poikki Miken kaa, ja ei oo mökkiä ,ja täytys saada joku röijy?
Jos tuo ois romaani,ukko ois aika päiviä sitten pannut kuriin...
Ei niitten akat, vaatteetta palele kadulla...
Hanna-Mari

Siis eikö tuo oo joku "matkija" kysyy mustalaisröijyjä autetaan palstalla? Onko tuo joku aito romaani? En usko,joku kopio? Jossaki palelee kun menny poikki Miken kaa, ja ei oo mökkiä ,ja täytys saada joku röijy?
Jos tuo ois romaani,ukko ois aika päiviä sitten pannut kuriin...
Ei niitten akat, vaatteetta palele kadulla...

Otahan minuun reilusti yhteyttä niin puhutaan lusimisesta,kiristämisestä,ja vasikoinnista hyvässä hengessä?
Ja röijyistä, ja palelemisesta?
Sitä saa mitä tilaa...
Viimeksi muokannut Hanna-Mari, Pe Huhti 24, 2026 10:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oulun_Kungas
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Oulun_Kungas »

Tähän aikaan ensi vuonna
Hero
Ti 30.6.2020 klo 14.00, Hero

Kausi 1. Jakso 4/10. Irti kaksoiselämästä. The Voice of Finland -voittaja Antti Railiolle, 32, on kerääntynyt kiloja vuosien mittaan hurjasti. Tavoitteena on laihduttaa 50 kiloa, mutta pystyykö sellaiseen vuodessa? Kaksoiselämää elävä Niiki Hyyryläinen, 19, haaveilee elämästä ilman kovia huumeita. Kaksoset Iina Huhmarniemi ja Laura Nurminen, 39, tavoittelevat isoja: Iina haluaa Antti Tuiskun taustatanssijaksi ja Laura haastatella F1-kuski Sebastian Vetteliä. Spede-koirasta on tarkoitus tulla rauniokoira kansainvälisiin pelastustehtäviin maanjäristysalueille. Pystyykö omistaja Majka Borgström koulimaan villin pennun? Kotimainen viihdeohjelma. (42')
Hanna-Mari

Oulun_Kungas kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 10:24 pm
Tähän aikaan ensi vuonna
Hero

Kausi 1. Jakso 4/10. Irti kaksoiselämästä. The Voice of Finland -voittaja Antti Railiolle, 32, on kerääntynyt kiloja vuosien mittaan hurjasti. Tavoitteena on laihduttaa 50 kiloa, mutta pystyykö sellaiseen vuodessa? Kaksoiselämää elävä Niiki Hyyryläinen, 19, haaveilee elämästä ilman kovia huumeita. Kaksoset Iina Huhmarniemi ja Laura Nurminen, 39, tavoittelevat isoja: Iina haluaa Antti Tuiskun taustatanssijaksi ja Laura haastatella F1-kuski Sebastian Vetteliä. Spede-koirasta on tarkoitus tulla rauniokoira kansainvälisiin pelastustehtäviin maanjäristysalueille. Pystyykö omistaja Majka Borgström koulimaan villin pennun? Kotimainen viihdeohjelma. (42')
No ei paljon kiinnosta,eikö oo muuta tietoa,ite oon 1980 luvulla ollu pokolla, ja meno oli eri toista, ja sen aikusia kavereita paljon,ja ei tosiassa vittu lapsia kiristelty jollain puhelimilla, tai yritetty joku oma keissi kiristää kaverilta rahana,pientä rajaa,ihan normi tietoo,missä tää punkkaa, ja mikä onko vai ei Miken kaa, vai onko vai ei nyt romaani,vai onko olevinaan?
Yleensäkin mikä tää on,tyttö pelkäs,minä en,mikä tämän ja tän naamari sadetakki tyypin creditti on? Tää soitti mulle tää pellenaamariin pukeutunut? Kiinnostaa et miks joku pelkää näitä? Eikai kukaan kuvia kumartele? Taitaa olla liikkuvia maalitauluja?
Hanna-Mari

Hanna-Mari kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 10:40 pm
Oulun_Kungas kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 10:24 pm
Tähän aikaan ensi vuonna
Hero

No ei paljon kiinnosta,eikö oo muuta tietoa,ite oon 1980 luvulla ollu pokolla, ja meno oli eri toista, ja sen aikusia kavereita paljon,ja ei tosiassa vittu lapsia kiristelty jollain puhelimilla, tai yritetty joku oma keissi kiristää kaverilta rahana,pientä rajaa,ihan normi tietoo,missä tää punkkaa, ja mikä onko vai ei Miken kaa, vai onko vai ei nyt romaani,vai onko olevinaan?
Yleensäkin mikä tää on,tyttö pelkäs,minä en,mikä tämän ja tän naamari sadetakki tyypin creditti on? Tää soitti mulle tää pellenaamariin pukeutunut? Kiinnostaa et miks joku pelkää näitä? Eikai kukaan kuvia kumartele? Taitaa olla liikkuvia maalitauluja?
Oliko tulossa sitä tiktokkivideota syyttömyydestä ,ja läheisen puolesta kokemasta ahdistuksesta,ette sitten ajatelleet yhtään missään vaiheessa,että teidän ideoidenne takia kahdessa, eri perheessä ollaan ikuisesti ,ilman lasta? Vittu mä en sääli yhtään sua saatanan lehmä,sun touhujes takia on kuollut lapsi,ja sinä huora mietit itseäs? Annan kaiken sympatiani sairaalarinteen uhrin vanhemmille,enkä tosiaan kellekään muulle. Sinä, ja sun läheisen traaginen tuska on yhtä kuin paskaa,ekkö tajua vitun lehemä? Ilman sua,eläs yks sun toinenkin. Mikä Jeesus tää penikka luulee olevansa? Kuuleman mukaan joku Kemin yhteishyvä...pysyköön lestissään...en unohda ikinä ja piän huolen,ettei koskaan kukaan muu tätä rottaporukkaa,niin ala-arvosta touhua, että rikollisetkin pitää ihan pellenä...Tämä pikkupenikka vinku, että Lauria kiristämällä saa huumeita, ja rahaa, ja heidän vanhempia kiristämällä,vittu purkkiin tuommonen huora.
Yritä saaha tuomio Ylitornioon ,kun sen aika on. Hämeeseen järjestän jännitystä sullekin.
Eikä auta röijy, tai alapään jako, tietyissä piireissä.
Te erehdytte näissä,että ei kaikki oo kilttejä perheitä, tai vanhempia,joita voi kiristää...ei ne prätkäjätkät ala kuule pikkutyttöjen kiristelyyn?

Tässähän se erehty se sun Janne? Kyllä minä tiesin,missä mennään,mutta tyttö ei,te kiristitte pikkutyttöä,kerrotaanko tämä prätkäpiireihin?

Sulla alkaa olla liikut vähissä,te erehdyitte tytön vanhemmista,me kyllä tiedetään 40v.teitä vanhempina missä mennään...
Edelleen,ota yhteyttä...tai mee Kittillään johonki igluun tekeen tiktokkeja läheisesi ahdistuksesta...koskien sairaalarinteen tapahtumia...taian alottaa kirjeet Pyhäselän vankilaan,sinnekö tämä sun "läheinen"on menossa?
Kuule tuommosille vappunaamareihin, ja sadetakkeihin sonnustautuneille löytyy seuraa...ja sinä voit sitten tehdä niitä tiktokkeja, että läheisesi kärsii ahdistuksesta koskien sairaalarinteen tapahtumia,etköhän sinä tamma liity mun tyttöni murhaan kiristäjän roolissa,että kuule saunotaan, ja lusitaan yhdessä,hommaa mullekki röijy,vaikken oo romaani ,vaikka äitini onkin mustatukkainen.
Nämäkin tiedot oot ,onkinut mun fb,kuule,tuu ihan kylään,niin ei tartte miettiä 34v.sitten kuolleen äitini kuvien perusteella,että olisin romaani.
Ei ei me olla romaaneja ,ja et sinä nyt valkoisesta musta saa...
Hanna-Mari

nilpertti kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 10:03 pm "Kaikesta huolimatta, nyt myös minua mahdollisesti uhkaa elinkautinen vankeusrangaistus. Teen keskiviikkona/torstaina videon, jossa pohjustan jonkin verran tähän rikokseen liittyviä asioita ja epäkohtia, sekä ajatuksiani tulevasta oikeudenkäynnistä.

Mahdollisesti kuulette myös vangittuna olevan läheiseni ajatuksia, ennen tulevia käräjiä. Olen saanut jonkun verran haastattelupyyntöjä, en kuitenkaan tod.näk tule vastaamaan suurimpaan osaan ennen oikeuskäsittelyä ja ennen kuin olen keskustellut asioista läheiseni kanssa, sillä haluan tuoda myös hänen äänensä kuuluviin.

Tämä tragedia on ollut äärimmäisen vaikea meille, varmasti myös monelle muulle,jota asia tavalla tai toisella koskettaa. Ensisijaisesti tietysti uhrin perheelle ja muille läheisille. Silti, esitutkinnassa on ollut paljon puutteita ja sekä minun, vangittuna olevan läheiseni ja monen muun mielestä, on poliisi toiminut väärin monessakin asiassa, liittyen ko.rikokseen ja kahden muun epäillyn toimintaan, sekä heidän "erityiskohteluun" poliisin toimesta.

Onko reilua, että vaikka lasteni isän kohdalla ei pystytä selkeästi todistamaan hänen aiheuttaneen uhrin kuolemaa ja vaikka useat todisteet myös puhuvat lasteni isän syyttömyyden puolesta juurikin liittyen siihen, kuka tai ketkä uhrin kuoleman tosiasiassa aiheutti, on hän silti julistettu murhan päätekijäksi.

Kaksi muuta väittävät toimineensa pakotettuina ja peloissaan. Jos näin, niin miksi he eivät ottaneet yhteyttä poliisiin, vaan elivät melkein viikon asunnossa, samalla kun kuollut henkilö makasi useisiin jätesäkkeihin sullottuna heidän makuuhuoneessaan? Tähän liittyy myös niin paljon muutakin hämärää heidän osalta, eikä kertomukset ole olleet aina yhtenäisiä.

https://www.tiktok.com/@natalia.vendaval
Missä pohjustatte läheisesi ,ja sinun kohdistuvaa ahdistusta, ja tuskaa...miten pärjäät läheisesi ,ja itseäsi kohtaan kehittyvän tuskan ,ja ahdistuksen kera?
Mulle on kuule tässä vastaus: sinä vitut oot ikinä välittänyt uhrien tuskasta, ja sinä, ja sun vappunnaamariin, ja sadetakkiin värväytynyt lasten "viaton" isä paskaakasn välititte, mitä uhrin perheessä on seuraavat loppuelämä,vejä vaan ite ,viikon päästä naamari päähän, ja toivo,ettei sua kukaan tunnista...
Ja mieti mitä näissä perheissä joutuu vanhemmat loppuelämän kestämään, ja huoraa lisää...ja palellu kadulle...
Hanna-Mari

Joku ihme likka,mun tyttö sano ,että pelkää sitä ennen kuolemaansa.
Jotenkin se kiristi,pelotteli,uhkaili mun tyttöä,ja tyttö sano että oli "kauhean näköinen",tää kiristi mun tyttöä puhelimella,jollain 200€ velalla ,ja tyttö oli käynyt tämän Kiviahon kanssa ostamassa puhelinta verkkokaupasta,josta tyttö ei ollut uskaltanut kieltäytyä,mutta myyjä huomasi pelon,eikä myynyt.
Vitun sairasta settiä...

Tää Kiviiaho ei oo ees tehnyt kovin kummosia Kvistille, ja kiristää tyttöä ajeleen pitkin Iitä ym.ja ostamassa juttuja hälle.
Vitun penikka,luuli muaki joksikin nössöksi...tiesin heti,että "paskapuhetta",pikkutyttöä koittaa käyttää rahallisesti hyväksi, kun perse auki.

Vittu joku naamariin, sonnustautunut klovni,kirissti tyttöä,tyttö ajo Iin ja Oulun väliä tässä kyytissä istu varmasti Lehkonen ,ne kävi Heinäpään oluttuvalla, ja siellä oli ollu prätkäjengejä,en usko ikinä että prätkäjätkät lähtis tämmösiin,pikkutyttöjen kiristyksiin.
Sitte tyttö ei uskalla kertoo,mut kertoo,et mun ikäinen tyyppi vei Kvistin työkalut,ei vittu,luvallahan se vei,mut oikeesti lähes 55v.ukko vie jotain puoli ilmasia työkaluja,tyttöä on kiristetty samassa ottaan 1000€ tai 2000€ pikavippi,se ei oo saanu sitä...nää pellet Lehkonen,Kiviaho,Toivanen ym.toivottavasti mietitte,mitä teitte?

Kiristitte pikku tyttöä? Ottaan teille pikavippiä?? Ja hän kuoli vielä Kvistin järkyttävään väkivaltaan. Te olitte kaikki syyllisiä lopputulokseen...

Enkä unohda ikinä,enkä tosiaan sääli yhtään...tyttöä ajatettiin autolla ympäriinsä, ym.etpk on joku suihinottovideokin,että mitä kaikkea vitun sairasta, te te teitte,ennenkuin hän joutui vielä järkyttävimpien rikoksien uhriksi,vetäkää vaan pyhäselällä leukoja koko sakki...
Toivottavasti vanhan liiton jengi älyää,että tuommonen kiristely pikkutyttöön, että rahallìsesti ym.on ala arvosta,niin ei muuta ,ku kiristetään takaisin...
Mun tyttöä on kiristetty ilmeisesti jollain suihinottovideolla,liskolle tuommonen penikka naamarin kera.
Mut joo tää Kiviaho on pikavippejä Lehkosen kera, ja yms.et kantsii niitä tiktokkkeja koskien läheisen ahdistista alkaa lataileen...toivottavasti prätkäjengit lyö suun tukkoon tuolta horolta, ja pian,meleko erikoinem luomus...
Hanna-Mari

Joo,liekö aito romaani kun kyselee"röijyjä"kylmyyteensä kadulla ,ja valittaa huonoa asunnottomuusasiaa,ja kuulemma kenttätielläkään ei ois kiva, ja kun Mikenkin kanssa ois riita...ja nyt tarttis kaikki heti, ja nyt ja kun on täysin syytttömänä poliisin toimesta,täysin tietämättä ollut syytretynä rikokseen,josta hänet on täysin syttömänä,asiaan kuulumattomana vapautettu...ettei hän tiedä mitään, ja häntä syytetään täysin tietämättömänä koko asiaan..

Onko tää ees mustalainen? Kyselee röijyjä?? Onkait romaaneilla röijyt omasta takaa? Eikait ne roskalavalta kysele niitä??

Mut joo,muuten tuo kuvaua osuu oikeaan,tällasta itekki kuulin, et ois joku lapin läänin yhteishyvä...
Hanna-Mari

Hanna-Mari kirjoitti: La Huhti 25, 2026 2:00 am
Joo,liekö aito romaani kun kyselee"röijyjä"kylmyyteensä kadulla ,ja valittaa huonoa asunnottomuusasiaa,ja kuulemma kenttätielläkään ei ois kiva, ja kun Mikenkin kanssa ois riita...ja nyt tarttis kaikki heti, ja nyt ja kun on täysin syytttömänä poliisin toimesta,täysin tietämättä ollut syytretynä rikokseen,josta hänet on täysin syttömänä,asiaan kuulumattomana vapautettu...ettei hän tiedä mitään, ja häntä syytetään täysin tietämättömänä koko asiaan..

Onko tää ees mustalainen? Kyselee röijyjä?? Onkait romaaneilla röijyt omasta takaa? Eikait ne roskalavalta kysele niitä??

Mut joo,muuten tuo kuvaua osuu oikeaan,tällasta itekki kuulin, et ois joku lapin läänin yhteishyvä...
En syytä näitä tyttäreni seksuaalirikoksista,mutta muutoin nämä ovat täysin yhtä tasalla, syyllisiä miksi minulla ei ole nyt tyttöä,he kiristivät,pelottelivat,ahdistelivat tyttöä, ja siksi tyttö viimeisessä toivossaan lähti Kvistille jossa Kvist kidutti lastani 1,5vrk,luuleeko joku,että unohdan ikinä?

En ikinä,eiikä kukaan muukaan...te mahdolistette kaiken...te kaikki teitte sen,ja en...en anna ikinä anteeksi,hän ei tuntenut Kiviahoa, tai Niikiä,tai Mikeä,tai Toivasta...mutta minä tunnen tästä lähtien,ja tuo Toivasen penikka,oon varmasn nähnyt vauvana, kun asuu täällä maalla.
Minun tyttö ei ikinä ollut nähnyt Kiviahoa Mike Lehkosta tmv.että pankaapa nyt isot konnat mietintämyssy päähän,jos minun ikäinen yli 30v.uhria vanhempi mies liikkuu tyttöni asunnolla,ja tyttö sanol mulle,että äiti täällä käv,i jo sinun ikkäinen mies??

Vittu jos mää oisin nähnyt,että Lehkonen kiristää mun pikkutyttöä niin oisin sanonu,että mee kasvaa linnaan ,ja vittuun mun tytön asunnolta helevettiin inhottu lusija
.vanha ukko,22v.asunnossa kiristelemässä?

Tulkaa mulle juttelern,elkää pikkutyttöjä?
Ootte ,hommaatte hankalat olot linnaan, kun pikkulasten kiristämisiä harrastatte semmosten,jotka on teitä 30v.nuorempia, ja viattomia??
Hanna-Mari

Hanna-Mari kirjoitti: La Huhti 25, 2026 2:42 am
Hanna-Mari kirjoitti: La Huhti 25, 2026 2:00 am

En syytä näitä tyttäreni seksuaalirikoksista,mutta muutoin nämä ovat täysin yhtä tasalla, syyllisiä miksi minulla ei ole nyt tyttöä,he kiristivät,pelottelivat,ahdistelivat tyttöä, ja siksi tyttö viimeisessä toivossaan lähti Kvistille jossa Kvist kidutti lastani 1,5vrk,luuleeko joku,että unohdan ikinä?

En ikinä,eiikä kukaan muukaan...te mahdolistette kaiken...te kaikki teitte sen,ja en...en anna ikinä anteeksi,hän ei tuntenut Kiviahoa, tai Niikiä,tai Mikeä,tai Toivasta...mutta minä tunnen tästä lähtien,ja tuo Toivasen penikka,oon varmasn nähnyt vauvana, kun asuu täällä maalla.
Minun tyttö ei ikinä ollut nähnyt Kiviahoa Mike Lehkosta tmv.että pankaapa nyt isot konnat mietintämyssy päähän,jos minun ikäinen yli 30v.uhria vanhempi mies liikkuu tyttöni asunnolla,ja tyttö sanol mulle,että äiti täällä käv,i jo sinun ikkäinen mies??

Vittu jos mää oisin nähnyt,että Lehkonen kiristää mun pikkutyttöä niin oisin sanonu,että mee kasvaa linnaan ,ja vittuun mun tytön asunnolta helevettiin inhottu lusija
.vanha ukko,22v.asunnossa kiristelemässä?

Tulkaa mulle juttelern,elkää pikkutyttöjä?
Ootte ,hommaatte hankalat olot linnaan, kun pikkulasten kiristämisiä harrastatte semmosten,jotka on teitä 30v.nuorempia, ja viattomia??
Kohta varmaan taas joku tiktokki, tyyliin"läheiseni ja minä koemme ahdistusta sairaalarinteen tapahtumista,tulen kertomaan lisää kunhan asia etenee,kuinka ahdistuneita olemme, ja perheemme voi nyt huonosti,mahdollisesti muutkin ,antavat lausuntoja koskien sairaalarinteen tapahtumia,ymmärrättehän minua,lahjoittakaa ladatulle prepaid kortille rahaa ,ja röijyjä,että perheemme kestää tämän järkyttävän tapahtuman...olemme läheiseni kanssa täysin syyttömiä, ihan kaikkeen,ja plää plää plää. Järkevä pitäs turpansa kiinni, ja osais hävetä...joka juttu alkaa,minä ja minä, mitä tämä on aiheuttanut minulle?? Ja jos nuo viestit on totta,mitä teiän etpk oli,niin sopivasti 30.9 jälkeen tämä sun ahdistunut perheenjäsen tarjoilee sulle puhelinta,jota on kiristetty mun tytöltä,jota te ette nyt kerenneet saada, kun sattu kuolemaan?
Kun "raikku pani akan kylmäx" sinun kertomana...mielessä kuulee pyörii yhtä, ja toista kun lukee nuita sun etpk viestejä...sen eestään löytää,minkä taakseen jättää...mullaki alko heti hintalappu kasvaan,kun oot nuin "laulellu etpk? Mutta kun ei oo semmosta hintalappua,millä sinä näitä korvaisit...sinä kun et pikku pentu tiiä elämästä mitään...ja vielä vähempi kuolemista...ja parempi niin
Vastaa Viestiin