Polarbear kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 6:53 pm
Elikkä tämä mustalaishuora pisti koko pelin liikkeelle ja tässä on tulos..
Joku ihme likka,mun tyttö sano ,että pelkää sitä ennen kuolemaansa.
Jotenkin se kiristi,pelotteli,uhkaili mun tyttöä,ja tyttö sano että oli "kauhean näköinen",tää kiristi mun tyttöä puhelimella,jollain 200€ velalla ,ja tyttö oli käynyt tämän Kiviahon kanssa ostamassa puhelinta verkkokaupasta,josta tyttö ei ollut uskaltanut kieltäytyä,mutta myyjä huomasi pelon,eikä myynyt.
Vitun sairasta settiä...
Tää Kiviiaho ei oo ees tehnyt kovin kummosia Kvistille, ja kiristää tyttöä ajeleen pitkin Iitä ym.ja ostamassa juttuja hälle.
Vitun penikka,luuli muaki joksikin nössöksi...tiesin heti,että "paskapuhetta",pikkutyttöä koittaa käyttää rahallisesti hyväksi, kun perse auki.
Vittu joku naamariin, sonnustautunut klovni,kirissti tyttöä,tyttö ajo Iin ja Oulun väliä tässä kyytissä istu varmasti Lehkonen ,ne kävi Heinäpään oluttuvalla, ja siellä oli ollu prätkäjengejä,en usko ikinä että prätkäjätkät lähtis tämmösiin,pikkutyttöjen kiristyksiin.
Sitte tyttö ei uskalla kertoo,mut kertoo,et mun ikäinen tyyppi vei Kvistin työkalut,ei vittu,luvallahan se vei,mut oikeesti lähes 55v.ukko vie jotain puoli ilmasia työkaluja,tyttöä on kiristetty samassa ottaan 1000€ tai 2000€ pikavippi,se ei oo saanu sitä...nää pellet Lehkonen,Kiviaho,Toivanen ym.toivottavasti mietitte,mitä teitte?
Kiristitte pikku tyttöä? Ottaan teille pikavippiä?? Ja hän kuoli vielä Kvistin järkyttävään väkivaltaan. Te olitte kaikki syyllisiä lopputulokseen...
Enkä unohda ikinä,enkä tosiaan sääli yhtään...tyttöä ajatettiin autolla ympäriinsä, ym.etpk on joku suihinottovideokin,että mitä kaikkea vitun sairasta, te te teitte,ennenkuin hän joutui vielä järkyttävimpien rikoksien uhriksi,vetäkää vaan pyhäselällä leukoja koko sakki...
Toivottavasti vanhan liiton jengi älyää,että tuommonen kiristely pikkutyttöön, että rahallìsesti ym.on ala arvosta,niin ei muuta ,ku kiristetään takaisin...
Mun tyttöä on kiristetty ilmeisesti jollain suihinottovideolla,liskolle tuommonen penikka naamarin kera.
Mut joo tää Kiviaho on pikavippejä Lehkosen kera, ja yms.et kantsii niitä tiktokkkeja koskien läheisen ahdistista alkaa lataileen...toivottavasti prätkäjengit lyö suun tukkoon tuolta horolta, ja pian,meleko erikoinem luomus...