Jos osaisi niin voittaisi varmaan lääketieteen Nobelin. Sen verran harhainen ja sekava elukka kyseessä että hohhoijaa.Donald McRonald kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 6:45 pm Mitä vittua toi ryssä sekoilee? Osaako joku selittää?
sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!
Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!
- rikkalapio
- Vic Mackey
Kuka täällä sekoilee 
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
Venäjän puolesta trollaava kakkalapio
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
- rikkalapio
- Vic Mackey
Palstan hybridisotilaat täällä koittavat päteä vaikka kaikki tietävät että Venäjä on se joka nyt vie ei Ukraina tai EU
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
Pääkoppasi sisällä varmaan joku menninkäinen mutta tällä palstalla paskalle haiseva sikakoira. Tietenkään uudella ilmentymällä ei ole miestä myöntää olevansa ex-sikakoira mutta kaikki modeja lukuunottamatta tietävät kyllä totuuden.
Palstan ryssäntrollit yrittävät väittää että Venäjä vie, vaikka kaikki joiden lukemistoon kuuluu muutakin kuin Pravda, Russia Today ja .ru -päätteiset nettisivut tietää asian olevan toisin.rikkalapio kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 11:14 pm Palstan hybridisotilaat täällä koittavat päteä vaikka kaikki tietävät että Venäjä on se joka nyt vie ei Ukraina tai EU![]()
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
- rikkalapio
- Vic Mackey
Voi teitä ressukoita eikö yhtään edes hävetä olla aina väärässä joka asiassa 
Jomppekin niin koitti päteä kertomalla meille Venäjän suljetusta taloudesta
Rusgueer ei edes yritä päteä kunhan vain koittaa pysyä muiden mukana mutta missä on palstan suurin pellehermanni Donald McRonald alias Don Mc 
Jomppekin niin koitti päteä kertomalla meille Venäjän suljetusta taloudesta
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Entinen nimimerkkini ei ole mikään salaisuus. Pyysin aikoinani itse senaikaisen nimimerkkini poistoa. Huom: Minua EI bannattu.
Tulin sittemmin katumapäälle ja tein uuden nimimerkin joka ei jätä kovinkaan paljoa arvailujen varaan, että ovatko nimimerkit jotenkin yhteydessä keskenään. Ja olen tästä tainnut aiemmin mainitakin. Joten et sinä sikalapio mitenkään erityisen nokkela ole.
Käyttäjä sikakoira sen sijaan sai elinikäisen bannin foorumille ja on sittemmin yrittänyt lukemattomilla nimimerkeillä takaisin sisään. Useimmat niistä ovat saaneet kenkää melko nopeastikin, mutta jostain syystä tämä uusin sikalapio-inkarnaatio on saanut jatkaa yllättävänkin kauan.
Tulin sittemmin katumapäälle ja tein uuden nimimerkin joka ei jätä kovinkaan paljoa arvailujen varaan, että ovatko nimimerkit jotenkin yhteydessä keskenään. Ja olen tästä tainnut aiemmin mainitakin. Joten et sinä sikalapio mitenkään erityisen nokkela ole.
Käyttäjä sikakoira sen sijaan sai elinikäisen bannin foorumille ja on sittemmin yrittänyt lukemattomilla nimimerkeillä takaisin sisään. Useimmat niistä ovat saaneet kenkää melko nopeastikin, mutta jostain syystä tämä uusin sikalapio-inkarnaatio on saanut jatkaa yllättävänkin kauan.
- rikkalapio
- Vic Mackey
Donald McRonald kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 11:55 pm Entinen nimimerkkini ei ole mikään salaisuus. Pyysin aikoinani itse senaikaisen nimimerkkini poistoa. Huom: Minua EI bannattu.
Haha tulit siis katumapäälle kuinkas nyt näin kävi clowni
Nyt puuttuu enään OnyxPhoenix nimimerkki joka toisella aliaksellaan UkraineWarReport muistuttaa kovasti Damfin nimistä kirjoittajaa ja kohtahan meillä on koossa jo värisuora täällä.
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Kyllä, katumapäälle. Jotkut ihmiset kykenevät nääs muuttamaan mieltään.
Olsinhan voinut jättää palaamattakin, mutta kun olen vannonut valan puolustaa isänmaatani, niin ajattelin että voinhan tehdä sen näinkin, ryssäröllejä jauhottamalla. Siitä saankin oikein pelottavan suurta tyydytystä.
Minä nimittäin VIHAAN ryssiä. Kuollut ryssä on paras ryssä. Jauhotettu ryssä ei aivan yhtä hyvä, mutta kyllä ihan hyvä sekin.
Olsinhan voinut jättää palaamattakin, mutta kun olen vannonut valan puolustaa isänmaatani, niin ajattelin että voinhan tehdä sen näinkin, ryssäröllejä jauhottamalla. Siitä saankin oikein pelottavan suurta tyydytystä.
Minä nimittäin VIHAAN ryssiä. Kuollut ryssä on paras ryssä. Jauhotettu ryssä ei aivan yhtä hyvä, mutta kyllä ihan hyvä sekin.
Viimeksi muokannut Donald McRonald, La Huhti 25, 2026 1:06 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- rikkalapio
- Vic Mackey
No nyt tuli viikon vitsiDonald McRonald kirjoitti: La Huhti 25, 2026 1:02 am Kyllä, katumapäälle. Jotkut ihmiset kykenevät nääs muuttamaan mieltään.
Olsinhan voinut jättää palaamattakin, mutta kun olen vannonut valan puolustaa isänmaatani, niin ajattelin että voinhan tehdä sen näinkin, ryssäröllejä jauhottamalla. Siitä saankin oikein pelottavan hyvää tyydytystä.
Minä nimittäin VIHAAN ryssiä. Kuollut ryssä on paras ryssä. Jauhotettu ryssä ei ihan yhtä hyvä, mutta kyllä ihan hyvä sekin.
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
”Tollit”? Ei toki samassa huoneessa, mutta kylläkin tässä samassa langassa.rikkalapio kirjoitti: La Huhti 25, 2026 1:05 am No nyt tuli viikon vitsi![]()
![]()
Onko ne tollit kanssasi samassa huoneessa
![]()
Auta armias jos olisikin samassa huoneessa. En ehkä pystyisi hillitsemään itseäni siinä tapauksessa. Vaikka se rikoslain silmissä olisikin ”väärin”.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Se mikä myös ihmetyttää on että miten sikis onnistuu ohittamaan tuon Cloudflaren röllinvastaisen ruudun foralle tullessaan. Mutta kaipa sillä on joku Kelan kustantama henkilökohtainen avustaja.
-
Orge Gerwell
- Olivia Benson
Hiukan pitää ihmetellä, että miten niin moni jaksaa painia tuon sikalapion kanssa. Meinaan mitä vittua, eikös se ole aivan yhtä palkitsevaa kuin sähköaitaan kuseminen?
Ja sama pätee myös noihin muihin foorumin neropatteihin. Voihan niille aina silloin tällöin hiukan vittuilla, mutta ei perkele maksa vaivaa alkaa kinaamaan.

Ja sama pätee myös noihin muihin foorumin neropatteihin. Voihan niille aina silloin tällöin hiukan vittuilla, mutta ei perkele maksa vaivaa alkaa kinaamaan.
Tämä muuten yhdistää kaikkia noita neljää urpoa. Koko muu foorumi pitää tyyppejä aivan nuijina, mutta silti vaan rinta rottingilla lisää puita uuniin.rikkalapio kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 11:39 pm Voi teitä ressukoita eikö yhtään edes hävetä olla aina väärässä joka asiassa![]()
-
Solttuetsivä
- Jessica Fletcher
Idea onkin juuri tämä.Orge Gerwell kirjoitti: La Huhti 25, 2026 1:39 am Hiukan pitää ihmetellä, että miten niin moni jaksaa painia tuon sikalapion kanssa. Meinaan mitä vittua, eikös se ole aivan yhtä palkitsevaa kuin sähköaitaan kuseminen?
Tomppeli ei tajua ettei voi voittaa tätä taistoa.
Jos tuo on sodassa satojen kanssa ja vastailee niille niin ei ehdi jakaa sontaa omien bänniensä välissä.
Itse ainakin nautin suunnattomasti näistä viestienvaihdoista.
Tekee itsestäni oikean" Einsteinin" kun keskustelen/väittelen todellisen NOLLAN kanssa.