Ali Leiniö on kuollut
-
M.Saaarinen
- Poliisikoira Rex
Re: Ali Leiniö on kuollut
Kyllähän lääkärit tutkii ennen kun mitään lääkkeitä aletaan määrätä,ei millään musta tuntuu periaatteella mennä,itse potilaskin voi tehdä paljokin oman terveytensä puolesta,jos on korkeaverenpaina,kolesterolia ym niin siitä se alkaa elämän muutos tai sitten voipi käydä huonomminkin.
*pltmtxtvp*tm
-
MustaNaamion
- Poliisikoira Rex
NO EI!viivahattu kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 4:55 pm Ja kaikesta tästä voidaan päätellä, että Ali Leiniö kuoli koronarokotusten vuoksi? Mistä sinä edes tiedät, oliko hän niitä ottanut?![]()
Kun ihmettelen sitä, että JariSilmä on elossa, mutta Ali Leiniö EI!
- Modesty_Blaise
- Hetty Wainthropp
Tämmöistä metallimusiikkia se Ali Leiniö soitti siellä orkesterissa. Ei pääse taivaaseen tällä musiikilla. Paholaisen musiikkia.
Hevosen pää minun, pirun pää hevosella, minun pää pirun.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Mitähän ilmeisen hyväntahtoinen retkeilytubettaja on joillekin tehnyt kun pitää noin hyökätä? Isoja katsojalukuja saaneet monet videonsa, mm. minä olen tilaaja ja Alin videot ovat tuoneet rauhoitusta kun jalat oli taannoin paskana ja kunto muutenkin huono niin pääsi ainakin mielikuvitusmatkalle erämaahan.
Se kuuluuko tämä uutinen Ajankohtaista-Juuri Nyt-osioon voi olla kyseenalaista kyllä.
Se kuuluuko tämä uutinen Ajankohtaista-Juuri Nyt-osioon voi olla kyseenalaista kyllä.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Nyt tutustuin youtube matskuun. Ihan hyvää läppää heittää. Mielenkiintoista
Tuohon rankempaan menneisyyteen ja äkilliseen kuolemaan viitattuna, niin elänyt mielekästä elämää. Se on tärkein.
Mun läheinen on saanut ensimäisen hierttaslaagin nelikymppisenä. Pelastui, kun sai avun nopeasti. Senkin jälkeen monia terveysongelmia ollut fyysisellä puolella. Eräänkin kerran viety lanssilla akuuttiin, vaikka peruslääkitys ollut hoidossa.
Alzheimerin myötä toimintakyvyn menetyksen takia elää ympärivuorakautisessa hoidossa.
Tänä päivänä makaa pitkälle edeneessä pastisessa tilassa.
Irvokkainta tässä on, että viettänyt aina kaikin puolin päihteetöntä ja parempaa keskiluokkaista elämää.
Se mitä nyt viimevuodet katsellut, niin ennemmin lähtee ajoissa.
Onneksi me vielä voidaan valita mitä tehdään ja toimitaan. Mä hankin yhden uuden itsemurhavehkeen, kun aikaisemmilla päässyt oikosääristen seuraan
Tuohon rankempaan menneisyyteen ja äkilliseen kuolemaan viitattuna, niin elänyt mielekästä elämää. Se on tärkein.
Mun läheinen on saanut ensimäisen hierttaslaagin nelikymppisenä. Pelastui, kun sai avun nopeasti. Senkin jälkeen monia terveysongelmia ollut fyysisellä puolella. Eräänkin kerran viety lanssilla akuuttiin, vaikka peruslääkitys ollut hoidossa.
Alzheimerin myötä toimintakyvyn menetyksen takia elää ympärivuorakautisessa hoidossa.
Tänä päivänä makaa pitkälle edeneessä pastisessa tilassa.
Irvokkainta tässä on, että viettänyt aina kaikin puolin päihteetöntä ja parempaa keskiluokkaista elämää.
Se mitä nyt viimevuodet katsellut, niin ennemmin lähtee ajoissa.
Onneksi me vielä voidaan valita mitä tehdään ja toimitaan. Mä hankin yhden uuden itsemurhavehkeen, kun aikaisemmilla päässyt oikosääristen seuraan
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut 
Mittaat verenpainetta, kirjaat lapulle tulokset ylös. Jos koholla, menet lääkäriin ja sanot verenpaine koholla. Lääkäri kirjoittaa reseptin ja sanoo että seuraa verenpainetta onko lääkitys sopivan voimakas. Näin se menee.M.Saaarinen kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 5:13 pm Kyllähän lääkärit tutkii ennen kun mitään lääkkeitä aletaan määrätä,ei millään musta tuntuu periaatteella mennä,itse potilaskin voi tehdä paljokin oman terveytensä puolesta,jos on korkeaverenpaina,kolesterolia ym niin siitä se alkaa elämän muutos tai sitten voipi käydä huonomminkin.
Kyllä jokainen vastaa itsestään, eikä lääkäri. Yleisesti luullaan lääkäreiden olevan vastuussa kaikista, mutta jos ei suostu hoitoon, tai ei koe tarpeelliseksi ottaa hoitoa ja tutkimuksia vastaan, ei sille mitään voi. Suomessa ei ole pakkohoitoa muuta kuin obstetriikassa ja psykiatriassa, joista jälkimmäiseen kuuluu myöskin päihdelääketieteen asiakkuudet ja geriatrian hommat sekä kehitysvammapohjainen neuropsykiatria sanansa mukaisesti. Pakkohoitoa on myös pyritty vähentämään ja säästöjen vuoksi se on lähes lopetettu, vaikka ajoittain joku räkänokka tuupataankin lepositeisiin hetkeksi, mutta varsinainen mielisairaanhoito on erittäin jumissa tavanomaisella julkisella puolella. Oikeuspsykiatria sitten erikseen, mutta siinäkin käräjäoikeus ja THL yleensä määrittää kaiken.Iivari kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 9:54 amYhdessä videossa Ali kertoi, että on verenpainelääkitys ja että suvussa sydänperäisiä sairauksia. Tuolloin olisi pitänyt tutkia, onko jotain erityistä sydänperäistä riskiä löydettävissä eikä vain määrätä rutiininomaisesti verenpainelääkkeitä. Lääkäri siis sötsinyt.RL11/6 kirjoitti: To Huhti 23, 2026 6:04 pm Oma veikkaus kuolinsyystä on dyslipideeminen
sepelvaltimotauti, joka on tuon ikäisten miesten yleisin kuolinsyy.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
- Munkki_Tuck
- Nikke Knatterton
kuvan julkaisi ikuisuusmedia.fi

Munkki Tuck esittelyvideo:
https://www.youtube.com/watch?v=4LOaGETv_DU
https://www.youtube.com/watch?v=4LOaGETv_DU
- Munkki_Tuck
- Nikke Knatterton
Ali Leiniön muistolle.
Retkeilijäpappi muistelee Ali Leiniötä.