Profilointeja käyttäjistä
-
MustaNaamion
- Sofia Karppi
Re: Profilointeja käyttäjistä
Ja miks täällä haukutaan autisteja???????
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Vähä hoono soomi? Kaks viikko Sibbo putka?
Kaikkea sitä sinäkin jaksat kaivella.
Kaikkeen sitä minäkin viitsin kommentoida.
X X X X X
Etkö tiedä mistä bannisi sait?
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
- Pieni liekki
- James Bond (George Lazenby)
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Kysymyksesi on erittäin hyvä, koska autistit ovat mielenkiintoisia ja sangen kelpoihmisiä. Heitä haukkuu ja halveeraa vain duunaritason degeneroituneet troglodyytit, jotka ovat juoneet itselleen aivoatrofian. Autisteilla on erinomainen kyky olla välittämättä ulkoisesta maailmasta, koska he eivät tarvitse sitä sekä loistavasti latistunut tai täysin puuttuva tarpeeton tunnemaailma. Ihmisen tulisikin toimia aina mielestäni järkipohjalta, ei tunteiden ohjaamina. Mitä tulee autisteihin yleensä, on heidän keskuudessaan älykkyysosamäärältään maailman huippuja. Heitä on todella vähän ihmiskunnassa ja heitä kutsutaan epätyylikkäästi prodigious savant -persooniksi. Sellaista ei ole syntynyt Mäntyharjulla, Rovaniemellä, tai Seinäjoella, eikä Jyväskylän seudulla ikinä, koska suomalaisten genomi on, ja sitä kautta kansanluonne on enemmänkin skitsoaffektiivinen sen sisäsiittoisuudestaan johtuen. Jos Suomeen joskus syntyy tuollainen erikoispersoona, joka voi haastaa supertietokoneen ja tekoälyn, syntyy hän varmasti Pääkaupunkiseudulla, mutta ei omaa Tuomas Enbusken oululaisrappiogeenejä, vaan aidon stadilaisetyyppisen nerouden, joka ei pukeudu Jari Tervon tavoin ummehtuneesti pikkutakkiin. Stadilaisuudella tarkoitan Martti Innasen kaltaisuutta, joka oli oikeasti monilahjakkuus toisin kuin Lapinlahden mielisairaalassa "näyttelijäpersoonansa" uudelleen rakentanut huilunsoittaja Vesa Matti Loiri. Stadista on lähtöisin myös suomalainen väkimääräältään vain noin muutamia kymmeniä lääkäreitä käsittävä neurokirurgia, jonka esi-isänä toimi stadilainen lobotomiaan erikoistunut Aarno Snellman. Lobotomiaa käytetään yhä, joskin vain yksityispraktiikassani ja se käsittää tarkemmin koko päähän kohdistuvan elinsiirtoleikkauksen (päänsiirtoleikkaus), eikä se ole varsinaisesti psykokirurgiaa, mutta sen voi sellaiseksi mieltää.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Jos saan arvon tohtorille esittää pyynnön, voisko analyysit jakaa kappaleisiin olisi helpompaa lukea.
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
Ei mulla ole mitään hankaluuksia tuota lukea, kun oon vituautisti, tarkemmin siis ADHD - Asperginen setämies, menee just hyvin pään kaaoksessa olevaan arkistoon noinkin kirjoitettunaPerilla kirjoitti: La Huhti 25, 2026 7:48 pm
Jos saan arvon tohtorille esittää pyynnön, voisko analyysit jakaa kappaleisiin olisi helpompaa lukea.
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
40.346°S 176.5402°E
40.346°S 176.5402°E
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Jees..!!SYLWAR kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 12:14 amEi mulla ole mitään hankaluuksia tuota lukea, kun oon vituautisti, tarkemmin siis ADHD - Asperginen setämies, menee just hyvin pään kaaoksessa olevaan arkistoon noinkin kirjoitettunaPerilla kirjoitti: La Huhti 25, 2026 7:48 pm
Jos saan arvon tohtorille esittää pyynnön, voisko analyysit jakaa kappaleisiin olisi helpompaa lukea.![]()
Rälläkällä katkeaa tajunnanvirta – 2,5 sanaa/sek – jos alkaa tekemään jotain kappalejakoa.
X X X X X
Vähän on latteaa teidän profilointinne ollut viime aikoina. Jospa mä kysyisin ja te vastaisitte?
Kertokaa hyviä asioita. Tai no, miten haluatte, mutta itselläni ei ole huonoja kokemuksia seuraavista nimimerkeistä, joista voisitte aikanne (minun aikani?) kuluksi tehdä analyysit.
Hattupojat Vasikka ja Viiva (molempien kanssa kivoja keskusteluita, menevät välillä hatut itselläni sekaisin)
Huutaja Jaana (hauska täti, olettaen että on täti. Mutta olkoon vaikka setä, kivanoloinen tyyppi).
Canis lupus (kovin asiallinen ja usein sattuu availemaan niitä otsikoita kuin minäkin)
Tupla (ihmettelen hänen poliittista päämäärätietoisuuttaan. Miten hän jaksaa? Jos on tuollainen määrä energiaa, miksi Minfo?)
Damfin (järjetön määrä viestejä, piiiitkä historia. Ja edelleen jaksaa. Mikä on pitkän iän salaisuus?)
McCall (etäinen, asiallinen mutta usein ytimessä. Haluaisin samat lääkkeet!)
Ja sitten toivoisin selkeää listää aidosti tunnistetuista multinikeistä, ei siis spekuketjua. Toivoisin muotoa:
Pertti = Pekka = Simppa = Katajanmarja.
En muotoa:
Ehkä Pentti on ollut samaan aikaan Simpan kanssa, tässä seitsemän sivun log in.historia *liite 1
Seuraavassa Katajanmarjan 35 viimeisintä postausta sekä erikoisimmat vuodelta 2011... *liite 2
Kertokaa hyviä asioita. Tai no, miten haluatte, mutta itselläni ei ole huonoja kokemuksia seuraavista nimimerkeistä, joista voisitte aikanne (minun aikani?) kuluksi tehdä analyysit.
Hattupojat Vasikka ja Viiva (molempien kanssa kivoja keskusteluita, menevät välillä hatut itselläni sekaisin)
Huutaja Jaana (hauska täti, olettaen että on täti. Mutta olkoon vaikka setä, kivanoloinen tyyppi).
Canis lupus (kovin asiallinen ja usein sattuu availemaan niitä otsikoita kuin minäkin)
Tupla (ihmettelen hänen poliittista päämäärätietoisuuttaan. Miten hän jaksaa? Jos on tuollainen määrä energiaa, miksi Minfo?)
Damfin (järjetön määrä viestejä, piiiitkä historia. Ja edelleen jaksaa. Mikä on pitkän iän salaisuus?)
McCall (etäinen, asiallinen mutta usein ytimessä. Haluaisin samat lääkkeet!)
Ja sitten toivoisin selkeää listää aidosti tunnistetuista multinikeistä, ei siis spekuketjua. Toivoisin muotoa:
Pertti = Pekka = Simppa = Katajanmarja.
En muotoa:
Ehkä Pentti on ollut samaan aikaan Simpan kanssa, tässä seitsemän sivun log in.historia *liite 1
Seuraavassa Katajanmarjan 35 viimeisintä postausta sekä erikoisimmat vuodelta 2011... *liite 2
Sipi kirjoitti: La Touko 30, 2026 2:21 am Vähän on latteaa teidän profilointinne ollut viime aikoina. Jospa mä kysyisin ja te vastaisitte?
Forumin populisti. Töksäyttää usein ketjuihin onlinereita, joiden kuvittelevat kuvastavan kyseisen ketjun yleistä mielipidettä. Lähinnä huvittava tyyppi, jolta kyllä välillä tulee asiallistakin tekstiä.Huutaja Jaana (hauska täti, olettaen että on täti. Mutta olkoon vaikka setä, kivanoloinen tyyppi).
Forumin pahimpia, jollei pahin, äärivasemmistolainen öyhöttäjä, jonka mielestä jokainen eri mieltä oleva on äärioikeistoa, persu tai natsipaske. Ei kuitenkaan ole trolli, vaan tuntuu oikeasti uskovan sokeasti aatteeseensa. Forumilla jo vuodesta 2014, tosin poistatti entisen nikkinsä, mutta nykyiselläkin taitaa painaa keskimäärin parin viestin päivätahdilla. Säännöllisesti bannissa joko OT-persuilusta tai ketjujen paskomisesta.Tupla (ihmettelen hänen poliittista päämäärätietoisuuttaan. Miten hän jaksaa? Jos on tuollainen määrä energiaa, miksi Minfo?)
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Multinikkejä täällä kyllä piisaa. Kaikista en ole varma, koska joskus nämä "mielenterveyskuntoutujat" saattavat peesata toisia aatetovereitaan/itse itseään, jotta eivät jäisi nalkkiin multinikkeilystä ns. housut kintuissa
.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
Kiitos huomioimisesta, vaikka saitkin tuntemaan itseni vanhaksi, mitä toki olenkinSipi kirjoitti: La Touko 30, 2026 2:21 am Damfin (järjetön määrä viestejä, piiiitkä historia. Ja edelleen jaksaa. Mikä on pitkän iän salaisuus?)
Profiloin itseäni,
Järjetön määrä viestejä on suhteellista, kun sen suhteuttaa viestien määrään viikossa niin siitä tulee 17,7 viestiä viikossa kun nopealla vilkaisulla esimerkiksi tästäkin ketjusta löytyvä Yrjö on palstalla olonsa aikana ehtinyt postata 32,8 viestiä viikossa.
Suuri syy siihen miksi minulla noita viestejä on niin paljon johtuu myös siitä että olen ollut jatkuvasti tällä samalla nimimerkillä.
Joskus toki voi mennä päiviä tai viikkoja että ei tule postailtua mitään, aina ei vaan kiinnosta tai huvita, riippuu paljon aiheista.
Jaksaminen tulee kai rutiineista ja pinttyneistä tavoista, usein tulen aamukahvin nauttimaan tietokoneen ääressä ja siinä samalla selaan minfoa katsoen onko mitään mielenkiintoista, ja jos nyt sattuu kohdalle jokin aihe joka joko kiinnostaa, huvittaa, tai ärsyttää, saatan kirjoittaa oman kommenttini, tai sitten vastailla niihin joissa omaa kommenttiani on lainattu tai joka muuten selkeästi on minulle kohdistettu.
Usein kun on tylsä ja hiljainen hetki otan sitten kännykän ja lueskelen minfoa, ja saatan myös kommentoida jotakin, siitä niitä viestejä sitten kertyy.
Useinhan nuo omatkin kommenttini ovat sarkasmia tai piruilua, mutta yritän kuitenkin pysyä aiheessa, ja kerron usein myös rehellisen mielipiteeni ja joskus jopa mielipiteeni siitä miten jotain asiaa voitaisiin parantaa.
En ole palstalla hakemassa hyväksyntää tai erityisesti saman mielisiä ystäviä jotka peesaisivat viestejäni, en yritä miellyttää ketään ja luultavasti siksi ärsytänkin monia palstalaisia kun en varmaan kenenkään kanssa ole tai yritä olla kaikesta samaa mieltä, useinhan minua syytetään jankkaamisesta mutta silloin kun jankkaan olen yleensä oikeassa ja jankkaan koska joku muu jankkaa minun kanssani, en minäkään ikinä yksin jankkaa.
Palautan nyt vielä kohteliasuuden Sipille, olet itse yksi niitä nimimerkkejä joiden kanssa en ihan kaikesta ole samaa mieltä, mutta arvostan tyyliäsi ja asiallisia viestejäsi
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
damfin vaikuttaa hintiltä. Vahvoja skitsofrenian piirteitä myös.
aivoriihi on vanha kurttupillu. katkera nuorille entisille malleille. ei ole saanut elämässään mitä on halunnut.
aivoriihi on vanha kurttupillu. katkera nuorille entisille malleille. ei ole saanut elämässään mitä on halunnut.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
En sentään ole peräkammarinpoika joka esiintyy keskustelupalstalla missin näköisenä naisena niin kuin janitaJanitaSlim kirjoitti: La Touko 30, 2026 10:53 am damfin vaikuttaa hintiltä. Vahvoja skitsofrenian piirteitä myös.
Ja ei, en ole myöskään hintti, Tuplan mukaanhan minä olen pikkutyttöjä groomaava setämies joten enhän minä hintti voi olla
- rikkalapio
- Axel Foley
Damfin on hintti ja multinikki joka yrittää esittää ovelaa miksi kukaan ei ole minua profiloinuyt olen pettynyt 
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-