Koirista vääntö
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Siellä on taas ollut yksi fiksu koiran ulkoiluttaja lisää...
Miksihän noita koirakoita (koiran omistajia koirineen) osuu niin aniharvoin niiden kavereiden kohdalle, jotka vittuspäissään katkois sen koiran niskan tuollaisen järsimis tuokion lopuksi.
Miksihän noita koirakoita (koiran omistajia koirineen) osuu niin aniharvoin niiden kavereiden kohdalle, jotka vittuspäissään katkois sen koiran niskan tuollaisen järsimis tuokion lopuksi.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Vai että ihan niskat pitäis katkasta... vitun cepariMike Manner kirjoitti:Siellä on taas ollut yksi fiksu koiran ulkoiluttaja lisää...
Pakko ei oo muuta ku kuolla, ja seki vaan kerran...
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
ReiluPeli kirjoitti:Vai että ihan niskat pitäis katkasta... vitun cepari
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
On se nyt helvetti kun ei ääliöt ymmärrä pitää sessejään kiinni.
"Ei tää pure, tää on ihan kiltti", ja sitten ihmetellään yhdessä kun koira nappaa kiinni.
Nämä järjenjättiläiset eivät ilmeisesti ole kuulleet koiran vieteistä ja laumakäyttäytymsestä mitään.
Ja pahinta on, että näistä idiooteista kärsii heidän koiransa, ja muiden koirien omistajat.
Idiootit.
"Ei tää pure, tää on ihan kiltti", ja sitten ihmetellään yhdessä kun koira nappaa kiinni.
Nämä järjenjättiläiset eivät ilmeisesti ole kuulleet koiran vieteistä ja laumakäyttäytymsestä mitään.
Ja pahinta on, että näistä idiooteista kärsii heidän koiransa, ja muiden koirien omistajat.
Idiootit.
There are no crimes behind enemy lines
KompitRezah kirjoitti:On se nyt helvetti kun ei ääliöt ymmärrä pitää sessejään kiinni.
Idiootit.
Pakko ei oo muuta ku kuolla, ja seki vaan kerran...
En voi kehua koskaan tappaneeni koiraa (ei ole tullut yritettyä). Mutta hirvittäviä tuskia olen useammallekin aiheuttanut aikoinaan 80-luvulla kun olin vielä nuori, nopea ja varmakätinen teroitettujen keppien käyttäjä. Kuono verta valuen pakenivat ärhentelijät.Mike Manner kirjoitti:Siellä on taas ollut yksi fiksu koiran ulkoiluttaja lisää...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Itse asiassa koiran niskat katkeaa yllättävän helposti, jos liike on oikean suuntainen.ReiluPeli kirjoitti:Eipä se mitään kummallista tarkota. Pidän vaan typeränä koko ajatusta että joku saisi dobermannin yms niskat nurin.... tai no, tuu kokeileen
Ja kun sulla nyt ilmeisesti on se koira siellä, niin kutsuppa se nyt siihen luoksesi, istu lattialle niin, että koiran naama on suurin piirtein oman nassusi tasolla, lyö sille patukka tms. suuhun, pistä vasen kätesi (oletan todennäköisyyden mukaan, että olet oik.kätinen) koiran niskalle kallon takaosan tuntumaan ja sijoita oik.käsi koiran leuan alle kämmen leukaa vasten ja ota koiran kuonosta/leuasta hienoinen ote. Otteen pitäisi olla sellainen, että koira ei siitä pääse pakenemaan ihan pikkuisella pään riuhtaisulla. Seuraavaksi työnnä oik.kädellä koiran päätä ylös/taakse päin samalla, kun vedät vas.kädellä niskaa/kallonpohjaa itseesi päin ja seuraa reaktiota. Noin se menee.
Tosin pitää olla melkoinen sissiä, että kerkee/osaa tehdä tuon niin, että koira ei ole kerennyt järsiä sinua tositilanteessa huonoon happeen.
Mutta se onnistuu, jos ei pelkää koiria ja tietää mitä tekee.
Meitä koiranomistajia on valitettavasti moneen junaan. Ja veneeseen.
Osalla ei vain ota kumpikin airo veteen soutaessa.
Vuosia PK-puolella itse soutaessa ja PK-rotuja harrastaessa on nähty jos jonkinlaista mulkun jatkeen hankkijaa ja varsinkin niitä näistä kärsiviä koiria.
Sekä tietty ympäripäissään kadulla uhoavia, että "suksi ämmä v*ttuun niiden rakkiesi kanssa, tai mun koira tappaa ne..."
Kun näitä ääliöitä kasvaa joka kaupungissa, "markkinoiden" eräitä rotuja, niin
Siinäpä on sitten mukava ollut selitellä kun itsellä on kaksi rottista ja beussi ollut hihnassa, muille ihmisille, että juu nää on ihan kilttejä...
Täällä Eestissä onkin ollut aika sopeutuminen tähän paikalliseen koira-kulttuuriin, mutta onneksi asutaan maalla niin tilaa riittää temmeltää. Naapurin koirien meinaan.
Kaikilla ei pitäisi olla koiria, eikä varsinkaan palveluskoiria. LGD-roduista puhumattakaan.
Osalla ei vain ota kumpikin airo veteen soutaessa.
Vuosia PK-puolella itse soutaessa ja PK-rotuja harrastaessa on nähty jos jonkinlaista mulkun jatkeen hankkijaa ja varsinkin niitä näistä kärsiviä koiria.
Sekä tietty ympäripäissään kadulla uhoavia, että "suksi ämmä v*ttuun niiden rakkiesi kanssa, tai mun koira tappaa ne..."
Kun näitä ääliöitä kasvaa joka kaupungissa, "markkinoiden" eräitä rotuja, niin
Siinäpä on sitten mukava ollut selitellä kun itsellä on kaksi rottista ja beussi ollut hihnassa, muille ihmisille, että juu nää on ihan kilttejä...
Täällä Eestissä onkin ollut aika sopeutuminen tähän paikalliseen koira-kulttuuriin, mutta onneksi asutaan maalla niin tilaa riittää temmeltää. Naapurin koirien meinaan.
Kaikilla ei pitäisi olla koiria, eikä varsinkaan palveluskoiria. LGD-roduista puhumattakaan.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Haluaisitko ehkä jakaa kanssamme ne traumaattiset kokemukset, joka alunperin ovat tehneet sinusta vannoutuneen koirienvihaajan?Marsalkka kirjoitti:En voi kehua koskaan tappaneeni koiraa (ei ole tullut yritettyä). Mutta hirvittäviä tuskia olen useammallekin aiheuttanut aikoinaan 80-luvulla kun olin vielä nuori, nopea ja varmakätinen teroitettujen keppien käyttäjä. Kuono verta valuen pakenivat ärhentelijät.Mike Manner kirjoitti:Siellä on taas ollut yksi fiksu koiran ulkoiluttaja lisää...
Every ship must sail a world.
Mun mittapuulla tuo kommentti riittää lisäämään sut kipeimpien tietämieni ihmisten joukkoon. Kiinnostaisi tosiaan tietää mistä johtuen oot tuollaisia tehnyt. Sadistista paskaaMarsalkka kirjoitti:En voi kehua koskaan tappaneeni koiraa (ei ole tullut yritettyä). Mutta hirvittäviä tuskia olen useammallekin aiheuttanut aikoinaan 80-luvulla kun olin vielä nuori, nopea ja varmakätinen teroitettujen keppien käyttäjä. Kuono verta valuen pakenivat ärhentelijät.
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla huonona esimerkkinä.
*Pygmi*
*Pygmi*
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Kosminen kirjoitti:Mun mittapuulla tuo kommentti riittää lisäämään sut kipeimpien tietämieni ihmisten joukkoon. Kiinnostaisi tosiaan tietää mistä johtuen oot tuollaisia tehnyt. Sadistista paskaa
Kaikki johtuu vain siitä päivästä, kun pikku marsalkka (silloinen alokas Venäjän keisarillisessa armeijassa) sai sitä kauan kerjäämäänsä faktaa Schittbullweilerin suusta. Tämä ikävä käänne, jota myös insidentiksi kutsutaan, aiheutti syvät luuytimeen saakka ulottuvat haavat. Ja vielä tänäkin päivänä voimme kuulla Marsalkan kertovan paroni von Münchausen tyyppistä tarinaa nuoruuden innosta, teroitetuista kepeistä, nopeista käsistä ja pakenevista kiinanpalatsikoirista.
Todellisuudessahan kyse on tarinassa lähinnä ollut nuoruuden epävarmuudesta, tylsistä päivistä, nopeista jaloista ja perässä juoksevista rottferterriereistä.
Mutta antakaamme anteeksi. Itsekin pelkäsin saksanpaimenkoiria suunnattomasti, kun yksi kaatoi minut pentuna ja nuoli naamani.
Älkäämme missään nimessä pyytäkö faktaa aiheesta, koska kyse on kuitenkin vain mielipiteestä, jota tuskin voidaan toteen näyttää?!
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Hyvää Joulua!Kosminen kirjoitti:Mun mittapuulla tuo kommentti riittää lisäämään sut kipeimpien tietämieni ihmisten joukkoon. Kiinnostaisi tosiaan tietää mistä johtuen oot tuollaisia tehnyt. Sadistista paskaaMarsalkka kirjoitti:En voi kehua koskaan tappaneeni koiraa (ei ole tullut yritettyä). Mutta hirvittäviä tuskia olen useammallekin aiheuttanut aikoinaan 80-luvulla kun olin vielä nuori, nopea ja varmakätinen teroitettujen keppien käyttäjä. Kuono verta valuen pakenivat ärhentelijät.
Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.