Ah Venäjää!
- rikkalapio
- Vic Mackey
Re: Ah Venäjää!
Tuolta konflikti tilanteen kertaus maailmalla
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- rikkalapio
- Vic Mackey
Putinilla on viesti länsimaille
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
No se kiinnostushan vaihtui äkkiä venäjän talouskasvusta Suomen talouteen. Vuoden päästä voidaankin sitten vertailla Suomen ja venäjän talouskasvuarikkalapio kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 5:26 pm Enemmän minua kiinostaa Suomen talouskasvu tai paremminkin sen puute joka on aiheutettu viisailla poliittisilla päätöksillä![]()
Vuodelle 2026 ennustetaan 0,6–1,1 % kasvua.
- rikkalapio
- Vic Mackey
Näillä on suora yhteys patoeväsenidamfin kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 5:42 pmNo se kiinnostushan vaihtui äkkiä venäjän talouskasvusta Suomen talouteen. Vuoden päästä voidaankin sitten vertailla Suomen ja venäjän talouskasvuarikkalapio kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 5:26 pm Enemmän minua kiinostaa Suomen talouskasvu tai paremminkin sen puute joka on aiheutettu viisailla poliittisilla päätöksillä![]()
Vuodelle 2026 ennustetaan 0,6–1,1 % kasvua.![]()
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
-
OnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Puttea ei ole näkynyt kymmeneen päivään julkisuudessa. Bunkkeri-kääpiö kyyhöttää voimattomana bunkkerissaan kun Ukraina jatkaa Venäjän sanktioimista räjähdysmäisesti.
-
OnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Tuapsessa ryssän kansalaiset eivät tunnu olevan tyytyväisiä vaikka Ukraina on tarjonnut ryssille ilmaista öljyä taivaalta!
Tulee varmaan hyvä turistikesä ryssille Tuapsessa.
Tulee varmaan hyvä turistikesä ryssille Tuapsessa.
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Äkkiä ne maalitolpat on ennenkin venäjällä ja faneillaan siirtynyt, jotain siellä kaatopaikalla on sentään mihin voi luottaa.damfin kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 5:42 pmNo se kiinnostushan vaihtui äkkiä venäjän talouskasvusta Suomen talouteen. Vuoden päästä voidaankin sitten vertailla Suomen ja venäjän talouskasvuarikkalapio kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 5:26 pm Enemmän minua kiinostaa Suomen talouskasvu tai paremminkin sen puute joka on aiheutettu viisailla poliittisilla päätöksillä![]()
Vuodelle 2026 ennustetaan 0,6–1,1 % kasvua.![]()
- rikkalapio
- Vic Mackey
Minne ne maalitolpat nyt sinun mielestäsi siirtyivät ?
Suomen katastrofaalinen tilanne on suoraa seurausta poliitikoiden tekemistä idioottimaisista päätöksistä Venäjää kohtaan.
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
Suomessa korkotaso 2-3%. Venäjällä ~15%. Aika iso ero. Kerrotko mitä tästä ajattelet?rikkalapio kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 5:46 pmNäillä on suora yhteys patoeväsenidamfin kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 5:42 pmNo se kiinnostushan vaihtui äkkiä venäjän talouskasvusta Suomen talouteen. Vuoden päästä voidaankin sitten vertailla Suomen ja venäjän talouskasvuarikkalapio kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 5:26 pm Enemmän minua kiinostaa Suomen talouskasvu tai paremminkin sen puute joka on aiheutettu viisailla poliittisilla päätöksillä![]()
![]()
![]()
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
venäjän bkt:sta Suomen talouteen jos muisti tökkii.rikkalapio kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 6:52 pm Minne ne maalitolpat nyt sinun mielestäsi siirtyivät ?Suomen katastrofaalinen tilanne on suoraa seurausta poliitikoiden tekemistä idioottimaisista päätöksistä Venäjää kohtaan.
- rikkalapio
- Vic Mackey
Aha,vai niinkiinnostunut5 kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 8:42 pmvenäjän bkt:sta Suomen talouteen jos muisti tökkii.rikkalapio kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 6:52 pm Minne ne maalitolpat nyt sinun mielestäsi siirtyivät ?Suomen katastrofaalinen tilanne on suoraa seurausta poliitikoiden tekemistä idioottimaisista päätöksistä Venäjää kohtaan.
![]()
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- rikkalapio
- Vic Mackey
Ehei OnyxPhoenix tarkastappa lähteesiOnyxPhoenix kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 5:25 pm Ryssälle tulee takaiskuja takaiskujen perään myös ulkomailla. Nyt tulee Malissakin turpaan ja Syyria haluaa venäläisten käytössä olevan lentotukikohdan itselleen.
https://x.com/Alex_Oloyede2/status/2048456603406360798
Nämä "kapinalliset" ovat mm Al-Qaida joukkoja nyt siis entisiä sellaisia
Syyriassa Venäjä edelleenkin pitää tukikohtiaan toisin kuin USA joka vetäytyi Syyriasta.The X post shares graphic video footage of numerous deceased individuals on dusty ground, claiming they are 1000 terrorists eliminated in a joint Malian Army and Russian African Corps anti-terror operation.
It references recent coordinated attacks by JNIM jihadists and Tuareg rebels across Mali including Bamako on April 25, 2026, which the Malian military says it repelled with Russian support.
Tilanne huhtikuussa 2026:Venäjä ylläpitää edelleen rajoitettua strategista jalansijaa Hmeimimissä ja Tartuksessa, jotka takaavat pääsyn Välimerelle. Kokonaisläsnäolo on kuitenkin paljon pienempi kuin Assadin aikana – ei enää laajamittaisia operaatioita tai suuria maajoukkoja eri puolilla maata. Venäjän ja Syyrian viranomaisten välillä on käyty neuvotteluja tukikohtien säilyttämisestä, mutta liikkumisrajoituksia on ollut ja rooli on muuttunut logistiseksi tai koulutusluonteiseksi.
themedialine.org
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
-
Solttuetsivä
- Jessica Fletcher
”Hyökkäykset ovat Venäjälle vakava isku, sillä palkkasotureilla ei ollut tiedustelutietoja hyökkäyksistä, eivätkä he kyenneet suojelemaan suuria kaupunkeja.
He ovat tarpeettomasti pahentaneet konfliktia tekemättä eroa siviilien ja taistelijoiden välillä”.
Malin pohjoisosassa, missä Venäjän Africa Corps on. Hyökkääjinä maan pohjoisosien tuaregikapinalliset.
Al-Qaida ja islamistit ovat muualla maassa hyökkäämässä.
He ovat tarpeettomasti pahentaneet konfliktia tekemättä eroa siviilien ja taistelijoiden välillä”.
Malin pohjoisosassa, missä Venäjän Africa Corps on. Hyökkääjinä maan pohjoisosien tuaregikapinalliset.
- rikkalapio
- Vic Mackey
Nämä Tuaregit työskentelevät yhdessä näiden jihadistien kanssa. Syyriassahan valtaa pitää Al-Qaida nykyään koska nämä haluttiin valtaan länsimaiden toimesta. Assadin aikana näitä kutsuttiin mediassa "maltillisiksi kapinallisiksi"Solttuetsivä kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 9:18 pm ”Hyökkäykset ovat Venäjälle vakava isku, sillä palkkasotureilla ei ollut tiedustelutietoja hyökkäyksistä, eivätkä he kyenneet suojelemaan suuria kaupunkeja.
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
Kyllä Venäjää on (syystäkin) syytetty suomalaisten talouden tuhoamisesta, Veskukin siitä kertoi jo 25 vuotta sitten:rikkalapio kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 6:52 pm Suomen katastrofaalinen tilanne on suoraa seurausta poliitikoiden tekemistä idioottimaisista päätöksistä Venäjää kohtaan.
Mutta nykyisellä tilanteella ei ole Venäjää vastaan tehtyjen päätösten kanssa mitään tekemistä. Tai on sen verran, että monet päätöksistä tehtiin ihan liian myöhään.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...