"Näin tyhjennämme pajatson" VOL XIV.
sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!
-
Orge Gerwell
- Olivia Benson
Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!
"Näin tyhjennämme pajatson" VOL XIV.
-
De Klepperman
- Remington Steele
Siellä kuplassa kiehutaan raivosta, kun pikku salaisuus selvisi ihan herran omalla töpöllä.
Se aina kiukuttelee, kun ei pärjään sanan säilällä, eikä edes muutenkaan.
"On se kumma miten tänne erään mielenterveyspotilaan sivuilta kopioidut tekstit ovat kuin yksi yhteen sikakoiran (joka siis kuulemma ei ole kyseinen henkilö) tekstien kanssa. Kuten myös rikkalapion (joka siis kuulemma ei ole sikakoira) tekstien kanssa. Samoja kirjoitusvirheitäkin näyttää usein olevan kaikilla."
Se aina kiukuttelee, kun ei pärjään sanan säilällä, eikä edes muutenkaan.
"On se kumma miten tänne erään mielenterveyspotilaan sivuilta kopioidut tekstit ovat kuin yksi yhteen sikakoiran (joka siis kuulemma ei ole kyseinen henkilö) tekstien kanssa. Kuten myös rikkalapion (joka siis kuulemma ei ole sikakoira) tekstien kanssa. Samoja kirjoitusvirheitäkin näyttää usein olevan kaikilla."
- rikkalapio
- Vic Mackey
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
-
Orge Gerwell
- Olivia Benson
En olisi tuosta niin varma. Nuo pahimmat änkyrät kun ovat niin rajattoman itseriittoisia, etteivät koe koskaan tulevansa nöyryytetyksi. Eivätkä etenkään olevansa jostain asiasta kujalla.
Miksi sitä siis suuttuisivat, kun kerran omasta mielestään ovat paljon muita viisaampia? Ja tietävät kaikesta enemmän kuin muut. Lukuun ottamatta niitä muutamaa muuta änkyrää.
- rikkalapio
- Vic Mackey
Juu,kyllä ne oon ihan muut kun nyt elelevät siellä omassa kuplassaan 
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
Kyllä varmasti. Vaikka kaikki faktat sanovat muuta. Tai sanotaan: valtaosa faktoista. Mutta sinä etsit omat faktasi huuhaa -somettajilta ja luot totuuden siitä.rikkalapio kirjoitti: Ma Huhti 27, 2026 9:03 pm Juu,kyllä ne oon ihan muut kun nyt elelevät siellä omassa kuplassaan![]()
-
Solttuetsivä
- Jessica Fletcher
kyllähän jollakin on pää todella syvällä ryssän perseessä ettei enää itsekkään kuule ja näe todellisuutta
kun suu, korvat ja nenä on täynnä ryssän sontaa.
kun suu, korvat ja nenä on täynnä ryssän sontaa.
- rikkalapio
- Vic Mackey
Nähtäväksi jää kenellä nyt on suu täynnä ryssän sontaa Ukrainalaiset ovat enemmän ryssiä kuin ryssät itse 
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
-
De Klepperman
- Remington Steele
Unettomuutta?
"Viesti Kirjoittaja rikkalapio » Ti Huhti 28, 2026 5:42 am".
Ymmärtäähän tuon, kun kesä tulee olemaan kiireinen.
"Viesti Kirjoittaja rikkalapio » Ti Huhti 28, 2026 5:42 am".
Ymmärtäähän tuon, kun kesä tulee olemaan kiireinen.
-
De Klepperman
- Remington Steele
Pieni faktan tarkistus!
"Nähtäväksi jää kenellä nyt on suu täynnä ryssän sontaa Ukrainalaiset ovat enemmän ryssiä kuin ryssät itse
".
Vastaus. Ukraina oli jo olemassa, kun Venäjällä vielä vaan viljeltiin risumajoissa maata. Kun viikingit saapuivat kauppareissuillaan Kiovaan, joka oli jo tuohon aikaan mahtikeskus, niin Venäjä oli vain läntti, jossa pyöri maaorjia paikallisen ruhtinaan johdolla.
Että tuo väittämäsi on ihan hatusta keksittyä.
Ensin tulivat viikingit ja siitä nimitys Rus (sia), seuraavaksi tulivatkin sitten mongolit 1249 ja pistivät "pyhän venäläisen veren " sekaisin.
Siinä syy,miksi zetalainen kilahtaa, kun vinkkaa mongoleista "russiasta". Eli raakasti sanottuna venäläinen on lähempänä afrikkalaista apinaa ja mongolia kuin ukrainalaisia tai meitä länsimaisia sivistyksiä.
Ensimmäinen varsin pystyvä hallitsija oli Novgorod, joka teki Suomeen ryöstöretkiäkin aikoinaan.
"Nähtäväksi jää kenellä nyt on suu täynnä ryssän sontaa Ukrainalaiset ovat enemmän ryssiä kuin ryssät itse
Vastaus. Ukraina oli jo olemassa, kun Venäjällä vielä vaan viljeltiin risumajoissa maata. Kun viikingit saapuivat kauppareissuillaan Kiovaan, joka oli jo tuohon aikaan mahtikeskus, niin Venäjä oli vain läntti, jossa pyöri maaorjia paikallisen ruhtinaan johdolla.
Ensin tulivat viikingit ja siitä nimitys Rus (sia), seuraavaksi tulivatkin sitten mongolit 1249 ja pistivät "pyhän venäläisen veren " sekaisin.
Siinä syy,miksi zetalainen kilahtaa, kun vinkkaa mongoleista "russiasta". Eli raakasti sanottuna venäläinen on lähempänä afrikkalaista apinaa ja mongolia kuin ukrainalaisia tai meitä länsimaisia sivistyksiä.
Ensimmäinen varsin pystyvä hallitsija oli Novgorod, joka teki Suomeen ryöstöretkiäkin aikoinaan.
- rikkalapio
- Vic Mackey
Nimikin jo kertoi mistä oli kyse Kiovan RyssistäDe Klepperman kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 11:23 am Pieni faktan tarkistus!
"Nähtäväksi jää kenellä nyt on suu täynnä ryssän sontaa Ukrainalaiset ovat enemmän ryssiä kuin ryssät itse".
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
Väärin. Mutta historiallisesti katsottuna Moskova kuuluu Kiovan alaisuuteen, ei toisin päin.rikkalapio kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 2:39 pm Nimikin jo kertoi mistä oli kyse Kiovan Ryssistä"Kyivan Rus"
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
- rikkalapio
- Vic Mackey
Jaa mikä siis meni väärin ? Kuten sanottu niin Ukrainalaiset ovat ryssiäkin ryssimpiä se näkyy siinä kuinka maa on pärjännyt ja minkälainen korruption pesä se on.Rescuer kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 4:54 pmVäärin. Mutta historiallisesti katsottuna Moskova kuuluu Kiovan alaisuuteen, ei toisin päin.rikkalapio kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 2:39 pm Nimikin jo kertoi mistä oli kyse Kiovan Ryssistä"Kyivan Rus"
Näitä vastaan ne isoisätkin tappeli aikoinaan.
Ukrainalaisilla on aina ollut Nazi sympatioita mikään ei ole muuttunut tänä päivänäkään.1. Talvisota (1939–1940) – pääasiallinen kohtaaminenTunnetuin tapaus on Raatteen tien taistelu (Suomussalmen taistelut).
Neuvostoliiton 44. vuoristojalkaväkidivisioona (joskus kutsuttu ukrainalaisdivisioonaksi) hyökkäsi Raatteentietä pitkin. Divisioona koostui pääosin ukrainalaisista sotilaista.
Eversti Hjalmar Siilasvuon johtama suomalainen 9. divisioona motitti ja tuhosi divisioonan lähes kokonaan tammikuun alussa 1940.
Ukrainalaisdivisioona kärsi raskaita tappioita (tuhansia kaatuneita, suuri määrä sotasaalista suomalaisille). Monet ukrainalaiset sotilaat eivät halunneet sotia suomalaisia vastaan, ja divisioonassa oli kurinpidollisia ongelmia sekä huonoa taistelumoraalia.
is.fi
Ukrainalaiset olivat siis Neuvostoliiton pakotettuja sotilaita, eivät vapaaehtoisia vihollisia Suomelle.2. Jatkosota (1941–1944)Suomi taisteli jälleen Neuvostoliittoa vastaan Saksan rinnalla.
Ukrainalaisia palveli edelleen puna-armeijassa itärintamalla.
Vastakkainen puoli: Noin 850 ukrainalaista sotavankia liittyi vapaaehtoisesti Suomen armeijaan tai suomalaisiin joukkoihin taistelemaan Neuvostoliittoa vastaan. Heistä muodostettiin mm. ukrainalaisrykmentti (tunnetaan joskus "Jurij Horlis-Horskyin rykmenttinä"). Monet heistä olivat nationalistisia ukrainalaisia, jotka halusivat taistella Neuvostoliiton (Venäjän) miehitystä vastaan. Osa jatkoi myöhemmin Ukrainan vastarintataistelua (OUN).
vartiopaikalla.blogspot.com
Noin 1 400 suomalaista vapaaehtoista palveli Saksan Wiking-SS-divisioonassa, joka taisteli mm. Ukrainan alueella Neuvostoliittoa vastaan 1941–1943.
Sodan jälkeen monet ukrainalaiset sotavangit ja vapaaehtoiset joutuivat Neuvostoliiton käsiin ja kärsivät seurauksista.
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Ei se vaan ymmärrä tai osaa lukea, edes omia linkkejään ja lainauksiaan. Perinteistä sikistä. 
- rikkalapio
- Vic Mackey
Menikö liian monimutkaiseksi sinulle,valitan. Ukrainalaiset ovat juurikin niitä "ryssiä" kuten näiden alkuperäinen nimikin viittaa.kiinnostunut5 kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 5:36 pm Ei se vaan ymmärrä tai osaa lukea, edes omia linkkejään ja lainauksiaan. Perinteistä sikistä.![]()
Vähän niinkuin Kanadalaiset jotka kutsuivat Zelenskyn maassa vieraillessa Ukrainalaisen kansallissankarin Saksan SS-Galizien-divisioonassa palvelleen Nazin Yaroslav Hunkan kunniavieraaksi ja abloodeerattavaksi parlamenttiin koska tämä oli taistellut Neuvostoliittoa vastaan
Are we the baddies
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-