Spekulointia kadonneista tavaroista

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

matkaaja kirjoitti:Alkaa kiinnostamaan aika lailla. Pitäisikö sinne mennä heti...
Mene ihmeessä, ei taida olla edes maa jäässä. Puiden suuntaankin näkee paremmin, ei ole lehtiä lehtipuissa.

Tosin teemun viime raportin mukaan se kenkäkätkön mäki on hakattu, joten niitä puita on jäljitettävä paperitehtaalle, siinäkin on vielä mahdollisuus, eikö ne ole lopetettu lähes tyystin. :lol:
matkaaja
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

papillon kirjoitti:
matkaaja kirjoitti:Alkaa kiinnostamaan aika lailla. Pitäisikö sinne mennä heti...
Mene ihmeessä, ei taida olla edes maa jäässä. Puiden suuntaankin näkee paremmin, ei ole lehtiä lehtipuissa.

Tosin teemun viime raportin mukaan se kenkäkätkön mäki on hakattu, joten niitä puita on jäljitettävä paperitehtaalle, siinäkin on vielä mahdollisuus, eikö ne ole lopetettu lähes tyystin. :lol:
Aivan heti en ite kyllä kerkee, mut jos joku muu joka on aivan lähellä. Liekö sitten puihin kätköjä laitettu; enemmänkin todella niitä onkaloita mietin. No, kerkeen joskus.
papillon
Perry Mason

^ Sikäli näin olisi otollinen aika kyllä, aluskasvillisuus on lyöty maahan, toisaalta, joulukin pukkaa päälle.
Mitäs jos kaikki etsimään pukinrytkyissä. :shock: Ei sitten. :lol:
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Nämä kimpassa touhuamiset kuulostaa ihan kivoilta, joskin mun matka on järvelle liian pitkä ja kivinen. Tosin en tiedä voisinko mistään hinnasta skipata tapaamista Awa, papillon, konsta, kukkuu, Hessu... Kaikki samalla niemellä. :shock:
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Loka kirjoitti:Nämä kimpassa touhuamiset kuulostaa ihan kivoilta, joskin mun matka on järvelle liian pitkä ja kivinen. Tosin en tiedä voisinko mistään hinnasta skipata tapaamista Awa, papillon, konsta, kukkuu, Hessu... Kaikki samalla niemellä. :shock:
Kimppakivaa mäkin kannatan, kaikki samalla niemellä. Siinä jäi varmaan bodomikin toiseksi.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
matkaaja
Christopher Lorenzo

Loka kirjoitti:Nämä kimpassa touhuamiset kuulostaa ihan kivoilta, joskin mun matka on järvelle liian pitkä ja kivinen. Tosin en tiedä voisinko mistään hinnasta skipata tapaamista Awa, papillon, konsta, kukkuu, Hessu... Kaikki samalla niemellä. :shock:
Voisipa olla mielenkiintoinen retkeilypäivä :) , mutta kannatan retkeä.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Awa tulis suksilla!! :D Hessu polttelis piippua ja kulkis bootseissa jämynä. Konsta jauhas purkkaa ja kääris myrkynvihreiden vakosamettihousujen lahkeita. Papillonilla olis läppäri mukana ja vaivihkaa se kattelis Awan "perään." Matkaaja koittas innostaa muita "oikeaan etsintään.....jne" Skoone ois kanssa mukana ja koittas sanailla Awan kanssa vaivaantuneena aikaisemmista skismoista. :lol:
papillon
Perry Mason

¨Konstalla olis ehdottomasti jaloissaan kalossit, vois sitten uteliaille demonstroida kenkien pesua, sitä voisi jokainen koklata, konstan pisteellä, rantsussa.
papillon
Perry Mason

Hessu järkkäis " jalat puhtaana kenkäkätköltä " kisan, jossa kaksi matkaa, feikkikätköltä ja sitten oikealta, tuplamatkalta.
Voin jeesata Hessua sen oikean löytämisessä ens alkuun.
papillon
Perry Mason

Oliskohan sitten RockOlan hommia järkätä yleisölle - jota tässä vaiheessa jo pilvin pimein- kisa arvioida veneen kulkusuuntaa pelkän kolinan perusteella, sekä sitten voisi lisätä matkalla molskahduksen, johon siis kassi kiveksineen molahti.
papillon
Perry Mason

Puhumattakaan sitten huvista ja hyödystä, kassinetsintää snorkkeli nokalla.
kukas sen vois järjestää, funtsataas...hm hm hm .... :lol:
papillon
Perry Mason

No niin, muistinkin juuri että olen ehdonalaisessa, naama peruslukemille tai olen punakynän voimin punainen kuin joulupukki kohta. :lol:
matkaaja
Christopher Lorenzo

Yes yes papi; minun pitäää 'lentää', eli milloin on startti? Pitää olla jokin kohtaamispaikka; missä ja mihin aikaan ja mikä päivä; ennen vai jälkeen aaton?

Tää saattaa olla tärkeä pointti tässä bodom-mysteeriossa.
papillon
Perry Mason

^No riippuu se siitäkin mistä lennät ja millä. Sanotaan nyt jälkeen aaton, käynnin taaton. Aika reilusti vielä, ens vuonna. Ei se sieltä karkaa. Kait.
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

papillon kirjoitti:^ Heh en tiedä, mutta muistatko skoone ne huru-ukon legendaariset näyt niin kenkäkätköltä kuin sitten siitä petolinnun per eh pesästä, mikä lintu se nyt oli, milloin mitäkin luetteli, ja tarkasti, sitten seurakunta tiirasi innolla koettaen nähdä noita vain hurun röngtenkatseelle mahdollisia naruja ja muita yksityiskohtia, voi perhana. :lol:
Muistan toki huruttelut. Ehkä hän, huru-ukko siis, innostuisi uudelleen asiasta? Vaikka joskus ne hänen kuvantulkintansa olivat kyllä aika hessumaisia :D

Bodominkeikka sopisi hyvin välipäiviksi, olisi yhdellä ja toisella ehkä vähän luppoaikaa?

Ja loka, toki tulisin, mutta luulen, että awa olisi vaivaantuneempi kuin minä, sillä olen puhumisen ammattilainen ja tottunut puhumaan yhden sun toisenkin kanssa:)) :D : :D
Muista lähdekritiikki!
Vastaa Viestiin