Olenko puhunut jostain virallisista? Ja saattavat jopa ollakin, en tiedä. Mutta kyllä näiden kanssa harrastetaan eikä oteta vaan munanjatkeeksi, dw oli mun pointti.Mikromuovi kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 3:09 pmKerro tarkasti kuvaten miten nuo lajit ovat Suomessa virallisia ja miten ne edistävät koiran hallintaan kouluttamista ? Temput on asia erikseen. Vinttikoiratkin juoksee rataa ympäri eikä niitä varsinaisesti vissiin ihan hirveästi tottelevaisuuteen koulutella.Transventtiili kirjoitti: Ma Huhti 27, 2026 10:31 pmAivan eli nyt sit harrastus on väärä kun sellainen on. Ja kyllä niitä on muitakin. Pituushyppy, seinäjuoksu/kiipeäminen, nopeusjuoksu, A-frame ym.oh my kirjoitti: Ma Huhti 27, 2026 8:51 pm Kun rotukoirista puhutaan niin ne löytyy FCI:n listalta. Pitti on tehty vain alunperin tappeluita varten ja näytti noi pittiyhdistyksen kotisivutkin niin tutuilta, että olisko tekijänä kuuluisa dunkelin pariskunta, joka menestyksekkäästi harrasti koiratappeluita eikä tiedä, tekevätkö niin edelleenkin. Mikä harrastus on joku taakanveto koiralle? Kuvia katsoessa teki jotenkin pahaa mutta...
Ja olen samaa mieltä että oksettavia, vastenmielisen näköisiä, vaarallisia ja 95% väärillä omistajilla.
Pitbull hyökkäsi pikkukoiran kimppuun Oulussa
-
Transventtiili
- Remington Steele
Re: Pitbull hyökkäsi pikkukoiran kimppuun Oulussa
-
Transventtiili
- Remington Steele
Ja siis näissä kisataan SM kisoissa ja ainakin Euroopan tasolla myös, niin kaipa ne jonkun verran virallisia lajeja on.Mikromuovi kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 3:09 pmKerro tarkasti kuvaten miten nuo lajit ovat Suomessa virallisia ja miten ne edistävät koiran hallintaan kouluttamista ? Temput on asia erikseen. Vinttikoiratkin juoksee rataa ympäri eikä niitä varsinaisesti vissiin ihan hirveästi tottelevaisuuteen koulutella.Transventtiili kirjoitti: Ma Huhti 27, 2026 10:31 pmAivan eli nyt sit harrastus on väärä kun sellainen on. Ja kyllä niitä on muitakin. Pituushyppy, seinäjuoksu/kiipeäminen, nopeusjuoksu, A-frame ym.oh my kirjoitti: Ma Huhti 27, 2026 8:51 pm Kun rotukoirista puhutaan niin ne löytyy FCI:n listalta. Pitti on tehty vain alunperin tappeluita varten ja näytti noi pittiyhdistyksen kotisivutkin niin tutuilta, että olisko tekijänä kuuluisa dunkelin pariskunta, joka menestyksekkäästi harrasti koiratappeluita eikä tiedä, tekevätkö niin edelleenkin. Mikä harrastus on joku taakanveto koiralle? Kuvia katsoessa teki jotenkin pahaa mutta...
Ja olen samaa mieltä että oksettavia, vastenmielisen näköisiä, vaarallisia ja 95% väärillä omistajilla.
Harrastetaan ? Juu, voihan sitä harrastaa mitä tahansa mutta nuo ei käsittääkseni millään tavalla edistä sitä hallinnassa pysymistä jos vedetään taakkaa tai kiivetään aitojen kautta puremaan roikkuvaa lelua.Transventtiili kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 3:36 pmOlenko puhunut jostain virallisista? Ja saattavat jopa ollakin, en tiedä. Mutta kyllä näiden kanssa harrastetaan eikä oteta vaan munanjatkeeksi, dw oli mun pointti.Mikromuovi kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 3:09 pmKerro tarkasti kuvaten miten nuo lajit ovat Suomessa virallisia ja miten ne edistävät koiran hallintaan kouluttamista ? Temput on asia erikseen. Vinttikoiratkin juoksee rataa ympäri eikä niitä varsinaisesti vissiin ihan hirveästi tottelevaisuuteen koulutella.Transventtiili kirjoitti: Ma Huhti 27, 2026 10:31 pm
Aivan eli nyt sit harrastus on väärä kun sellainen on. Ja kyllä niitä on muitakin. Pituushyppy, seinäjuoksu/kiipeäminen, nopeusjuoksu, A-frame ym.
Eilen just pyöräilin ja joku idiootti talutti 3 isoa koiraa joista rottweiler ja amerikanbuldoggi tyyppinen rähisivät antaumuksella takajaloillaan ja taas sain pelätä henkeni edestä että pysyykö ne niissä naruissaan vai pääseekö vapaaksi.
Jos joku lähtee tekemään lakialoitetta eduskuntaan että taistelukoirat kieltoon niin olen mukana ! Ja ylipäänsä tuollaiset hallitsemattomat rakit pitäisi pystyä määräämään johonkin käyttäytymiskokeeseen ja ellei suoriudu niin nirri pois.
-
Transventtiili
- Remington Steele
Niin, no kukaan muu kuin sinä ei ole mistään hallinnassa pysymisen edistämisestä puhunutkaan. Joku sanoi ettei kukaan koirien kanssa harrastava tällaista koiraa ota, niin kerroin vaan että myös näiden kanssa harrastetaan. Sinä satuilet jotain omiasi tähän mukaan.Savusumu kirjoitti: Ke Huhti 29, 2026 4:53 amHarrastetaan ? Juu, voihan sitä harrastaa mitä tahansa mutta nuo ei käsittääkseni millään tavalla edistä sitä hallinnassa pysymistä jos vedetään taakkaa tai kiivetään aitojen kautta puremaan roikkuvaa lelua.Transventtiili kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 3:36 pmOlenko puhunut jostain virallisista? Ja saattavat jopa ollakin, en tiedä. Mutta kyllä näiden kanssa harrastetaan eikä oteta vaan munanjatkeeksi, dw oli mun pointti.Mikromuovi kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 3:09 pm
Kerro tarkasti kuvaten miten nuo lajit ovat Suomessa virallisia ja miten ne edistävät koiran hallintaan kouluttamista ? Temput on asia erikseen. Vinttikoiratkin juoksee rataa ympäri eikä niitä varsinaisesti vissiin ihan hirveästi tottelevaisuuteen koulutella.
Eilen just pyöräilin ja joku idiootti talutti 3 isoa koiraa joista rottweiler ja amerikanbuldoggi tyyppinen rähisivät antaumuksella takajaloillaan ja taas sain pelätä henkeni edestä että pysyykö ne niissä naruissaan vai pääseekö vapaaksi.
Jos joku lähtee tekemään lakialoitetta eduskuntaan että taistelukoirat kieltoon niin olen mukana ! Ja ylipäänsä tuollaiset hallitsemattomat rakit pitäisi pystyä määräämään johonkin käyttäytymiskokeeseen ja ellei suoriudu niin nirri pois.
-
Le chat bleu
- Harjunpää
Miten voi tapahtua tällaista? Kun koko rotu on jalostettu vain ja ainoastaan hyökkäämään toisten koirien kimppuun ja vahingoittamaan muita koiria vakavasti, niin suuri on kaikkien yllätys, kun koira toimii juuri siten mihin se on jalostettu. Yök.
Näitä koiria lisää, mahtaa olla mahtava elämä kun ympärillä kaikkialla on niitä koiria joiden kimppuun veri vetää, mutta kun omistaja ei salli. Paitsi jos on kallu, tietysti.
Näitä koiria lisää, mahtaa olla mahtava elämä kun ympärillä kaikkialla on niitä koiria joiden kimppuun veri vetää, mutta kun omistaja ei salli. Paitsi jos on kallu, tietysti.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin