BillyHill kirjoitti: La Touko 02, 2026 10:04 pm Kun ekan kerran luin tästä, miehen kerrottiin muuttaneen tulvakämpästä muualle. Ei kerrottu muuttiko veneen alle vai mihin.
Muutti saman talon toiseen rappuun.
BillyHill kirjoitti: La Touko 02, 2026 10:04 pm Kun ekan kerran luin tästä, miehen kerrottiin muuttaneen tulvakämpästä muualle. Ei kerrottu muuttiko veneen alle vai mihin.
no jos tykkää lotrata veden kanssa, niin ehdotan betonikenkiä koipiin ja järveen.
Vesi nousi nilkkoihin – Asukas istui alasti sohvalla ja katsoi televisiota, nyt pamahti lasku
aivoriihi kirjoitti: Su Touko 03, 2026 8:27 amVesi nousi nilkkoihin – Asukas istui alasti sohvalla ja katsoi televisiota, nyt pamahti lasku
----
Muutti toisaalle
Vaurioita syntyi neljään asuntoon, joista taloyhtiölle aiheutui korjauskustannuksia yhteensä yli 60 000 euroa.
Kuolinpesän omistamassa huoneistossa vuokralaisena asunut sekava mies ei jäänyt taloon vaan muutti muualle. Taloyhtiölle selvisi aikanaan vesimittarista, että vuokralainen oli viiden vuorokauden aikana käyttänyt vettä noin neljä kuutiota eli 4 000 litraa.
Tapaus sattui elokuussa 2023 Kymenlaaksossa.
Taloyhtiön mukaan kyse ei ollut vahingosta vaan tahallisesta teosta. Syyttäjä oli samaa mieltä ja nosti miestä vastaan syytteen törkeästä vahingonteosta.
----
Kymenlaakson käräjäoikeus tuomitsi miehen törkeästä vahingonteosta kahdeksan kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen.
Taloyhtiölle miehen tulee korvata vahingoista ja muista kuluista yhteensä 29 730 euroa. Lisäksi hänen tulee maksaa vakuutusyhtiölle 39 297 euroa korvauksena sen taloyhtiölle maksamista vakuutuskorvauksista ja 200 euroa oikeuskuluja.
Oikeudenkäynnissä maaliskuussa luettu tuomio on saanut lainvoiman.
----
Koko artikkeli: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f51b ... b5e885ddab
Ei ainakaan kovin kauaa.mijuheto kirjoitti: La Touko 02, 2026 9:21 pm tämä ääliö on tämän tempun jälkeen luultavasti asunnoton.
Jep. Ja lystin maksavat veronmaksajat. Mutta kunnon tämmöinen erityisen haavoittuvassa asemassa oleva ja lässynlää. Jos äänestäisi, äänestäisi tietysti vasemmistoa.Eskimopuikko kirjoitti: Su Touko 03, 2026 12:27 pmEi ainakaan kovin kauaa.mijuheto kirjoitti: La Touko 02, 2026 9:21 pm tämä ääliö on tämän tempun jälkeen luultavasti asunnoton.
Sossussa katsotaan Ilmarin empatiataulukosta, että toisten omaisuutta tuhoavaa päihteidenkäyttäjää pitää ymmärtää erityisen paljon ettei vain tule paha mieli ja kaivetaan uusi asunto alta aikayksikön
tällä neropatilla on mennyt luottotiedot,jos ne ei ole jo aikaisemmin menneet.minä olen ymmärtänyt jos ei ole luottotiedot kunnossa, niin asunnon vuokraaminen saattaa vaikeutua paljon.Eskimopuikko kirjoitti: Su Touko 03, 2026 12:27 pmEi ainakaan kovin kauaa.mijuheto kirjoitti: La Touko 02, 2026 9:21 pm tämä ääliö on tämän tempun jälkeen luultavasti asunnoton.
Sossussa katsotaan Ilmarin empatiataulukosta, että toisten omaisuutta tuhoavaa päihteidenkäyttäjää pitää ymmärtää erityisen paljon ettei vain tule paha mieli ja kaivetaan uusi asunto alta aikayksikön
Höpö höpö!Unhola kirjoitti: Ma Helmi 24, 2025 12:33 am Minun mieltäni pahoittaa se, että kauheita vuokralaisia käsitellään niin paljon tiedotusvälineissä. Ei siinä muuten mitään, mutta kauheita vuokranantajia on varmasti enemmän, eikä heidän touhuistaan tehdä yhtä paljon juttuja.
Tämä vain näin välihuomautuksena. Jatkakaa.
Martat kuullostaa, tai kuullottaa.-Martta- kirjoitti: La Touko 02, 2026 9:04 pm Tämä kuullostaa pienen miehen protestilta maailmanvaltaa kohtaan.![]()
Ei ne luottotiedot vaikuta vittuakaan, kun sossu sen kämpän hommaa.mijuheto kirjoitti: Su Touko 03, 2026 2:43 pmtällä neropatilla on mennyt luottotiedot,jos ne ei ole jo aikaisemmin menneet.minä olen ymmärtänyt jos ei ole luottotiedot kunnossa, niin asunnon vuokraaminen saattaa vaikeutua paljon.Eskimopuikko kirjoitti: Su Touko 03, 2026 12:27 pmEi ainakaan kovin kauaa.mijuheto kirjoitti: La Touko 02, 2026 9:21 pm tämä ääliö on tämän tempun jälkeen luultavasti asunnoton.
Miten vuokranantaja on yhtä kamala? Mitä se voi tehdä, vaatiiko se hävytön vuokran maksamista? Se on varmaan paha!Unhola kirjoitti: Ma Helmi 24, 2025 12:33 am Minun mieltäni pahoittaa se, että kauheita vuokralaisia käsitellään niin paljon tiedotusvälineissä. Ei siinä muuten mitään, mutta kauheita vuokranantajia on varmasti enemmän, eikä heidän touhuistaan tehdä yhtä paljon juttuja.
Miten kertoa olevansa luottotiedot menettänyt kelarotta, jolta jäänyt vuokria maksamatta ja vuokranantaja uhkaa häädöllä.Unhola kirjoitti: Ma Helmi 24, 2025 12:33 am Minun mieltäni pahoittaa se, että kauheita vuokralaisia käsitellään niin paljon tiedotusvälineissä. Ei siinä muuten mitään, mutta kauheita vuokranantajia on varmasti enemmän, eikä heidän touhuistaan tehdä yhtä paljon juttuja.