niinkö mun tapauksessa tehtiin jumalauta pää uutisissa olin nimen ja naaman kanssaRescuer kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 4:58 pmJos vastamielenosoittaja olisi hakannut sinimustan, niin mediassa olisi kerrottu vain että "äärioikeiston mielenosoituksen yhteydessä tapahtui pahoinpitely", ja unohdettu kertoa pahoinpitelijän olleen vastamielenosoittaja ja pahoinpidellyn marssin osanottaja.ChingShih kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 2:33 pm Sussiunaa, jos joku vastamielenosoittajista olisi hakannut sinimustan, niin ketjussa olisi "vihervassaripunikkiantifanatsien väkivaltaa!" - kommentteja ja hyvin harva luultavasti sanoisi sinimustan aiheuttaneen itse oman pahoinpitelynsä todella tyhmällä toiminnallaan osallistumalla rauhallisesti mielenosoitukseen.
Whataboutismia kyllä, mutta olisi hyvä miettiä, miksi mielipide on juuri näin päin.
Ja ihan varmasti ketju olisi ollut täynnä uhrin syyllistämistä. Voisin jopa luetella nimimerkit jotka sitä olisivat aktiivisimmin huutamassa, mutta se menisi jo lautamiestekstin puolelle.
Vapun 2026 natsimarssi
Re: Vapun 2026 natsimarssi
Antifa Free Palestina
Jokainen noihin vapun ja itsenäisyyspäivän ja milloin minkäkin päivän mielenosoituksiin ja vastamielenosoituksiin osallistuva on ansainnut mustan silmän puoluekantaan tai sukupuoleen katsomatta.
Voisivat hävittää toisensa.
Jos oikeasti vastustaisi jotain eikä vain haluaisi ruokkia eripuraa ja vastakkainasettelua, ei huomioisi vastustamansa tahon mielenosoituksia mitenkään.
Ei nuokaan wannabe-hitlerit jaksaisi tuolla keskenään montaakaan vappua marssia, mutta kun tietävät aiheuttavansa vastapuolella reaktioita, jatkavat tätä. Ja sama toisin päin. Wannabe-stalinit marssivat koska wannabe-hitlereille tulee paha mieli siitä.
Pyörä pyörii ja todennäköisesti väkivalta vain lisääntyy vuosi vuodelta.
Voisivat hävittää toisensa.
Jos oikeasti vastustaisi jotain eikä vain haluaisi ruokkia eripuraa ja vastakkainasettelua, ei huomioisi vastustamansa tahon mielenosoituksia mitenkään.
Ei nuokaan wannabe-hitlerit jaksaisi tuolla keskenään montaakaan vappua marssia, mutta kun tietävät aiheuttavansa vastapuolella reaktioita, jatkavat tätä. Ja sama toisin päin. Wannabe-stalinit marssivat koska wannabe-hitlereille tulee paha mieli siitä.
Pyörä pyörii ja todennäköisesti väkivalta vain lisääntyy vuosi vuodelta.
-
Eskimopuikko
- Hetty Wainthropp
^ No mutta etkös nää ihan itse ollut siinä videolla verissäpäin, omalla naamalla kertomassa, että "Vittu poliisi ampu mua silmään, ampu silmään saatana"
Voisitko käydä oksentamassa myös tuohon ketjuun, jossa matulauma pahoinpiteli pullolla suomalaisen naisen?Kumisilmä kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 4:57 pm mä olin reppana ja raukka ku pieksin niputetun ruotsalaisen vastarintaliikke pomon joka puski ja sylki mun päälle mut nyt te samat tyypit puolustatte jotain seppoa seinäjoelta joka ekaa kertaa isommassa kaupungissa käymässä ja kruunaa onnistuneen oikeistolaisen vapun pieksemällä täysin puolustuskyvyttömän naisen.
vittu te ootte häpeäksi itsellenne vanhemmillenne ja koko mies sukupuolelle.saa olla metrinen mulkku eikä teitä silti kehtaa miehiksi sanoa.
suomalainen mies =haittaihminen
alkeellisinkin mulkun jatke ymmärtää ettei naisia lyödä ja toisaalta jopa mikki hiiri olis äitynyt puolustamaan naista mut ei meidän suomi juntit niin poliisista okeistosta sekä vasemmistosta.
tää maa on menetetty talvisota oli jotain muuta ku kännissä naisten piekseminen minä kiellän teitä enää ikinä koskaan puhumaan sodista tai käyttämästä itsestänne ilmaisua mies.
Ai et..
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
eri vuosiEskimopuikko kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 5:32 pm ^ No mutta etkös nää ihan itse ollut siinä videolla verissäpäin, omalla naamalla kertomassa, että "Vittu poliisi ampu mua silmään, ampu silmään saatana"
Antifa Free Palestina
-
Eskimopuikko
- Hetty Wainthropp
My bad.Kumisilmä kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 5:41 pmeri vuosiEskimopuikko kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 5:32 pm ^ No mutta etkös nää ihan itse ollut siinä videolla verissäpäin, omalla naamalla kertomassa, että "Vittu poliisi ampu mua silmään, ampu silmään saatana"
En ole niin aikajanastasi perillä. Mut sun kohdalla taitaa tuo "julkisuuden henkilö" status jollain tasolla täyttyä jolloin lehdistö kyllä kaivaa nimen ja naaman esille.
-
Puheenjohtaja
- Olivia Benson
Le chat bleu kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 5:19 pm Huokaus.
Astalo kädessä heiluva henkilö ryntää häiritsemään laillista ja rauhallista mielenosoitusta, saa pienen vekin ja meikkaa itse loput.
Ja vasemmistolta roiskuu reisille innostuksesta. Joo, rumasti sanottu, mutta siltä tämä uhriutuminen näyttää.
Missä on vastuullinen media? Se voisi vähän tutkia ja analysoida missä määrin kuvaa on muutettu, sehän lienee riidatonta että laihemmaksi on ainakin. Ja jos se mustelma on aito, niin minä olen neitsyt Maria, vähintäänkin.
Mutta ei meillä ole mitään vastuullista mediaa, media vaikenee tietoisesti kun totuus ei heitä miellytä.
Naisen oma syy kun saa pataansa. Tyypillinen suomalaisen vaimonhakkaajan selitys (paitsi selittäjänä vanha poika). Ei ihme, että Suomi on Euroopan vaarallisin maa naisille.
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
Tää on kyllä niin säälittävää ihan yleiselläkin tasolla. Ensin mennään rinta rottingilla pullistelemaan idioottimaisen agendansa kanssa. Milloin saadaan turpaan, milloin sumutteesta tai jostain muusta silmille ja sitten itketään somessa, kuinka tällä kertaa kävi.Eskimopuikko kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 5:32 pm ^ No mutta etkös nää ihan itse ollut siinä videolla verissäpäin, omalla naamalla kertomassa, että "Vittu poliisi ampu mua silmään, ampu silmään saatana"
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Entisiä kyttiä!Huutaja Jaana kirjoitti: Su Touko 03, 2026 11:28 pmAsiallisia kyttiä!Tupla kirjoitti: Su Touko 03, 2026 10:38 pm Ylikonstaapeli kävi rikoskonstaapelin kanssa keskustelua, jossa muun muassa ennakoitiin alkavaa "sisällissotaa", jossa "somalit kaasutetaan, mustalaiset ammutaan ja muslimit teloitetaan liekinheittimillä".
Lisääkin sittemmin näitä entisiä tullut, koska uusnatsismia. Poliisi ei parasta osaamistaan tässä tapauksessa esitellyt, vaan alisuoriutui. Miksi näin?
On tehty tutkimus poliisien poliittisista kannoista. Äänestävät kokoomusta ja perussuomalaisia pääsääntöisesti. Lisäksi enemmistö on kantasuomalaisia miehiä ja virkakuntaa vaivaa ikiaikainen lojaalisuusvaatimus. Poliisit on erehtymättömiä, aina oikeassa ja puolueettomia.
Kantasuomalaismiehien keskuudessa on haavaittu naisvihamielisyyttä ja väkivaltaista käytöstä. Näistä paljon otsikoita. Porsasteluista syntynyt erilaisia Me too -tapauksista, myös puolustusvoimissa ja poliisissa. On tullut ahdisteltua.
Kansan syvät rivit kun huutavat natsisikaa, niin niitähän heissä on.
Keski-Suomessakin taannoin poliisimies oli ollut neuvomassa miten kannattaa astalot ja aseet poliiseilta piilottaa. Kun lähdetään neekeriä hakkaamaan tai jotain.
Alisuoriutuivat mielestäni siinä Lakun pidättämisessäkin, kun yhteen ja samaan paikkaan pakkasivat.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
niin ja mä ilmoitin myös medialle ennen tekoa että tulen hyökkäämään marssille ja pysäyttämään sen.ilmoitin myös natseille ja poliisille siitä huolimatta että kaikki tiesi tulin hyökkäsin ja myös pysäytin marssin.mun ei tartte oikeassa kun olen ni piiloutua eikä selitellä etten minä.Eskimopuikko kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 5:43 pmMy bad.Kumisilmä kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 5:41 pmeri vuosiEskimopuikko kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 5:32 pm ^ No mutta etkös nää ihan itse ollut siinä videolla verissäpäin, omalla naamalla kertomassa, että "Vittu poliisi ampu mua silmään, ampu silmään saatana"
En ole niin aikajanastasi perillä. Mut sun kohdalla taitaa tuo "julkisuuden henkilö" status jollain tasolla täyttyä jolloin lehdistö kyllä kaivaa nimen ja naaman esille.
kannoin myös vastuun oikeudessa ilman mukinoita jotain mihin suomalainen natsi ei ole ikinä kyennyt.
Antifa Free Palestina
Foorumilla näkyy kyllä useissakin rikoksissa tekijänä muu kuin Korhonen.Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 4:19 pm Ylipäätään tällä palstalla. Voisiko se olla niin, että rikoksista kiinnostuneita ihmisiä vituttaa yhteiskuntaamme raijattujen rötöstelevien neekereiden puolustelijat keskimääräistä enemmän. Mahtaisiko tuossa olla joku asiayhteys ja jos, niin miksihän niin?
Rasismia voi vastustaa puolustelematta rikollisia, se on ihan mahdollista.
Mitä sinimustiin tulee, niin he ovat aika huono fanituksen kohde.
Candida pro causa ense candido
Kannattaa tehdä lasu ehdottomasti. Asuuko Tampereella?Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 3:50 pmJos noin on, niin siinä tapauksessa Tytti on toiminut entistäkin tyhmemmin. Kukas niistä kersoista sitten pitäisi huolta, jos Tytille olisi käynyt vielä huonommin. Toisaalta, yhteiskunta todennäköisesti maksaa Tytin lasten elämän tälläkin hetkellä.Huutaja Jaana kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 3:27 pm Mistä muuten on peräisin tää tieto et tää hakattu Tytti ois kolmen lapsen äiti?!? Lähdettä alapuolelle?
Tyttihän on ollut useasti kaasutettavana laittomissa äärivasemmiston kokoontumisissa.
En ole seurannut ketjua tarkasti. Mielestäni ketjun alkupuolella kuitenkin vielä luki jotain miten silmään oli osunut jonkun polvi. Muistan tämän koska ihmettelin sitä. Lisäksi ketjussa on ollut kuva naisesta kaatumassa polvilleen kadulle samaan aikaan kun kukaan ympärillä ei näytä tekevän mitään.
Ihmettelin aiemmin ketjua lukiessa miten polvella voi osua silmään, mutta tietysti jos joku kompuroi ja kaatuessaan lyö kasvonsa jonkun polveen, se on mahdollista.
Ihmettelin aiemmin ketjua lukiessa miten polvella voi osua silmään, mutta tietysti jos joku kompuroi ja kaatuessaan lyö kasvonsa jonkun polveen, se on mahdollista.
Joo, ajattele sinä vaan omilla aivoillasi URSA.
Eiköhän siellä löydy todistajat kertomaan miten työnnettiin nuoret naiset katuun, revittiin banderolli käsistä ja poltettiin, pahoinpitelyä jatkettiin polvella naamaan ja nyrkillä silmään. Tai miten etenikään.
Naamioituvat, koska poliisi toimii mahdollistajana. Jo vuosikausia.
Näillähän oli jopa Ruotsin mallinmukaisia mellakkakypäriä Vastarintaliikkeen aikoihin. Sellaisia mellakkakilpiäkin muistaakseni. Lippujen salot keihäitä.
(Sivuhuomiona. Näitten Vastaarintaliikeläisten, jotka marssivat Tuukka Kurun siivellä, jälkeen jää melkoiset jäämistöt tekstiiliä ja lippuja, kun on tunnukset tiuhaan vaihtuneet. Natsilippuja. Mahtaa vituttaa, kun ei pysty hailaamaan eikä tunnuksissa kulkea. Musakin on bannissa.
Hauskaa, jos joku kuvakoosteen keräisi)
Eiköhän siellä löydy todistajat kertomaan miten työnnettiin nuoret naiset katuun, revittiin banderolli käsistä ja poltettiin, pahoinpitelyä jatkettiin polvella naamaan ja nyrkillä silmään. Tai miten etenikään.
Nyyh-nyyh. VasemmistofobiaaRescuer kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 4:54 pmKoska vasemmisto alkaa välittömästi maalittamaan jokaista jonka pystyvät tunnistamaan marssilta.Morapuukko kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 9:27 am Miksi ne naamioituu? Onko se joku uusi juttu vai onko ollut tapana ennenkin?
Anarkisteillahan se on ollut tapana jo 90-luvun puolivälistä, että voivat rauhassa hajottaa paikkoja.
Naamioituvat, koska poliisi toimii mahdollistajana. Jo vuosikausia.
Näillähän oli jopa Ruotsin mallinmukaisia mellakkakypäriä Vastarintaliikkeen aikoihin. Sellaisia mellakkakilpiäkin muistaakseni. Lippujen salot keihäitä.
(Sivuhuomiona. Näitten Vastaarintaliikeläisten, jotka marssivat Tuukka Kurun siivellä, jälkeen jää melkoiset jäämistöt tekstiiliä ja lippuja, kun on tunnukset tiuhaan vaihtuneet. Natsilippuja. Mahtaa vituttaa, kun ei pysty hailaamaan eikä tunnuksissa kulkea. Musakin on bannissa.
Hauskaa, jos joku kuvakoosteen keräisi)
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
Siniset kaatavat naisen joka tulee sylkemään ja haukkumaan lailliseen mielenosoitukseen.
Matulauma pahoinpitelee pullolla viattoman naisen.
Toisesta huudetaan joka tuutista ja meikattua silmää "ei huomata". Täällä vasemmistonatsit kokoontuvat kommentoimaan kymmeniä kertoja. Toiseen ketjuun ei kertaakaan.
Toinen tapaus tuomitaan, toista ei "huomata"
Matulauma pahoinpitelee pullolla viattoman naisen.
Toisesta huudetaan joka tuutista ja meikattua silmää "ei huomata". Täällä vasemmistonatsit kokoontuvat kommentoimaan kymmeniä kertoja. Toiseen ketjuun ei kertaakaan.
Toinen tapaus tuomitaan, toista ei "huomata"
Viimeksi muokannut SariTup, Ma Touko 04, 2026 6:25 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.