Kumisilmä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Bird
Axel Foley

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Bird »

Oulun_Kungas kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 2:02 pm miks?
m1ckey kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 5:35 am *KÖH* *KÖH* 8) :lol: :roll:

MUTTA, toivottavasti nips... Birdillä...naps Suuria tunteita herättävillä kirjoittelijoilla on kaikki hyvin...
(Lainauksia lyhennetty olennaisiin osiin.)

Mielenkiinnosta, kungas ja m1ckey:

Huutaja Jaanahan täällä ensin kyseli Lakusta (katsokaa alla, jos meni aiemmin ohi) ja on muistaakseni aiemminkin kysellyt — miksi ette hänen kirjoitukseensa tarttuneet? Onko hän jossain erityissuojeluksessanne? Teidän "sisko"? Mutta oikeasti ilmeisesti veli? :roll:
Huutaja Jaana kirjoitti: Ma Huhti 27, 2026 4:51 pm Onko Kumisimä hengissä?
Vai tartuitteko vain mun kommenttiin siksi, että toivon ihmisille hyvää?

Jos näin on, niin te olette outoja. Tai sitten vain surullisen vaillejääneitä. Sanotaanhan, että mitä ei ole itse osakseen saanut, ei voi muillekaan tarjota.

Lupaan siis miettiä ja toivoa hyvää myös teille, jos ette palstalla vähään aikaan vaikuta. Halit. ❤️

Ps. Kiva elonmerkki Lakusta!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Pidetäämpä minut ulkona näistä salaliittoteorioista. En tunne yhtäkään minfolaista IRL enkä ole kenenkään tuplanikki.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
lonesjucca
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja lonesjucca »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ti Touko 05, 2026 4:47 pm Pidetäämpä minut ulkona näistä salaliittoteorioista. En tunne yhtäkään minfolaista IRL enkä ole kenenkään tuplanikki.
Ootko JariSilmän tupla siis? Pistetään muistiin vihkoon.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

lonesjucca kirjoitti: Ti Touko 05, 2026 5:52 pm
Huutaja Jaana kirjoitti: Ti Touko 05, 2026 4:47 pm Pidetäämpä minut ulkona näistä salaliittoteorioista. En tunne yhtäkään minfolaista IRL enkä ole kenenkään tuplanikki.
Ootko JariSilmän tupla siis? Pistetään muistiin vihkoon.
jarisilmä ei huomiota jaa sivunikkien kanssa kaikki mulle on mun periaate ollu aina :roll:
Antifa Free Palestina
Bird
Axel Foley

Meinaatko, että minä valitsin tällaisen kaiken multinikki- ynnä muun p*skan mitä mun niskaan sataa? :D
Tai, että mä tuntisin minfolaisia irl?

No. Tajuan silti toki pointtisi eikä mun tarkoitus edes ollut kommentoida sua noin yleensä ottaen, vaan kysellä nimenomaan kungaksen ja m1ckeyn tarkoitusperiä mun kommenttiin tarttumisessa ja omissa kommenteissaan.

Lisäksi ajattelin, että sun kyllä pitää kestää niissä puitteissa (välillä sivullisenakin) spekulointia ynnä muuta. Olethan aiemmin moniin muihin, muhunkin, sellaista kohdistanut.

Tässä tapauksessa olit vain niin hyvä esimerkki osoittamaan, miten mulla on "eri säännöt" kuin teillä joillain muilla. En jättänyt tilaisuutta käyttämättä. Mutta ei sen kummempaa, no hätä, no hard feelings.

Loppuun kehut sulle: vaikka oot haukkunut lakua ties miten ja mua lakun mielistelystä ym., niin se, että mietit "Kumisilmän" hengissä oloa jne. paljastaa susta kuitenkin jotain inhimillisyyttä, mistä en ainakaan itse voi olla tykkäämättä!

Vain pelkurit pysyy piilossa.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Huutaja Jaana
Horatio Caine

lonesjucca kirjoitti: Ti Touko 05, 2026 5:52 pm Ootko JariSilmän tupla siis? Pistetään muistiin vihkoon.
Jep, semminkin kun oon ollut täällä paljon kauemmin kuin K-silmä.
Bird kirjoitti: Ti Touko 05, 2026 9:31 pm Meinaatko, että minä valitsin tällaisen kaiken multinikki- ynnä muun p*skan mitä mun niskaan sataa? :D
En meinaa, mulla vaan sulaa aivot kun yritänkin noita "keskusteluja" lukea.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Bird
Axel Foley

Huutaja Jaana kirjoitti: Ti Touko 05, 2026 9:53 pm
lonesjucca kirjoitti: Ti Touko 05, 2026 5:52 pm Ootko JariSilmän tupla siis? Pistetään muistiin vihkoon.
Bird kirjoitti: Ti Touko 05, 2026 9:31 pm Meinaatko, että minä valitsin tällaisen kaiken multinikki- ynnä muun p*skan mitä mun niskaan sataa? :D
Miksi siis yrität lukea niitä?
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Bird kirjoitti: Ti Touko 05, 2026 10:00 pm Miksi siis yrität lukea niitä?
Jaa-a, sen kun tietäis. Siis puhun näistä salaliittoteoria, Kostin haukkumis, tuplanikki, tapaaminen Kirkkonummella keskusteluista. Rikoksista ja muusta yhteiskunnan paskaksi menemisestä luen mielelläni. Tosin esim Bodom ja Auer keskusteluita en niitäkään uskalla edes avata.
Bird
Axel Foley

Huutaja Jaana kirjoitti: Ti Touko 05, 2026 10:11 pm
Bird kirjoitti: Ti Touko 05, 2026 10:00 pm Miksi siis yrität lukea niitä?
Jaa-a, sen kun tietäis. Siis puhun näistä salaliittoteoria, Kostin haukkumis, tuplanikki, tapaaminen Kirkkonummella keskusteluista. Rikoksista ja muusta yhteiskunnan paskaksi menemisestä luen mielelläni. Tosin esim Bodom ja Auer keskusteluita en niitäkään uskalla edes avata.
Okei kiitti, toi avaa jo paljon enemmän lähtökohtia. Ja tuttujahan nuo mullekin on. Ei mullakaan mitään viisasten kiveä tohon kaikkeen muuhun kuitenkaan ole.
Sitä enemmän silti pitää vaan pyrkiä parempaan, periaatteiden sekä käytännön tasolla.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Aloin mulkoilee walking dead sarjaa alusta ni kyllä huomaa eron eka ja toka kausi järkyttävän hyvää mättöä ku vertaa niihin 10+kausien älyttömään laahustamiseen.mun mielestä sarjan laatu syöksy ku Negan tuli kuvio7hin ja tappo Glenin sekä viiksivallun.Negan huippu hahmo mut alko vaan itse tarina jäädä taka alalle ku tärkeintä oli shokeerata.
Antifa Free Palestina
Tiinas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Kumisilmä kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 6:34 pm Aloin mulkoilee walking dead sarjaa alusta ni kyllä huomaa eron eka ja toka kausi järkyttävän hyvää mättöä ku vertaa niihin 10+kausien älyttömään laahustamiseen.mun mielestä sarjan laatu syöksy ku Negan tuli kuvio7hin ja tappo Glenin sekä viiksivallun.Negan huippu hahmo mut alko vaan itse tarina jäädä taka alalle ku tärkeintä oli shokeerata.
Itse jaksoin katsoa vain 3 kautta. Neljäs oli jo niin paska, että jätin kesken. Siis montako kautta sitä oikein on 🙄
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Tiinas kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 6:42 pm
Kumisilmä kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 6:34 pm Aloin mulkoilee walking dead sarjaa alusta ni kyllä huomaa eron eka ja toka kausi järkyttävän hyvää mättöä ku vertaa niihin 10+kausien älyttömään laahustamiseen.mun mielestä sarjan laatu syöksy ku Negan tuli kuvio7hin ja tappo Glenin sekä viiksivallun.Negan huippu hahmo mut alko vaan itse tarina jäädä taka alalle ku tärkeintä oli shokeerata.
Itse jaksoin katsoa vain 3 kautta. Neljäs oli jo niin paska, että jätin kesken. Siis montako kautta sitä
oikein on 🙄

Yli 20
Antifa Free Palestina
Oulun_Kungas
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Oulun_Kungas »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ti Touko 05, 2026 9:53 pm
Pyydät jotain tavuttamaan sitten, jos on pitkiä sanoja niin ei aivot sula rasituksesta.
Oulun_Kungas
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Oulun_Kungas »

Kumisilmä kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 4:46 pm kaikkea sitä :roll: oon lukenu tyyliin vitusti nyt kun on mun elämäni ekat lukulasit.
jopa keskisarja päässy lukulistoille mutta vain 1918 tapahtumista joista se pystyy jättää persu oksennuksen pois. 8)

mun jengi chelsea kyykkäs taas ni senkään takia paljon netissä viihtynyt kyllä tommonen pari viikkoa per kuukaus tekis muillekin hyvää ku mulle taukoa somesta :roll: :roll: :roll:
Koitappa JariSilmä sä olla käyttämättä huumeita kokonainen kuukausi. Tekis varmasti hyvää niinkuin lukeminenkin.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Oulun_Kungas kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 7:49 pm Pyydät jotain tavuttamaan sitten, jos on pitkiä sanoja niin ei aivot sula rasituksesta.
🖕
Vastaa Viestiin