Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Superia
Nikke Knatterton

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Superia »

Nassesetä75 kirjoitti: Ma Huhti 27, 2026 7:30 pm Tottakait niitä on kun ne haluaa ählyiltä ja keenereiltä rispektiä…
Tuota se vasemmistolaisuus teettää, että halutaan vieraslajeilta rispektiä jotta tiedät olevasi jotain tulevan valloitrajan silmissä kunnes huomaat olevasi pelkkä lammas.
Miksi vain OT-persuiluun puututaan, eikä muuhun poliittiseen öyhötykseen joka ei liity ketju aiheeseen?
murha.infon tiimi
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja murha.infon tiimi »

Superia kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 12:20 am
Nassesetä75 kirjoitti: Ma Huhti 27, 2026 7:30 pm Tottakait niitä on kun ne haluaa ählyiltä ja keenereiltä rispektiä…
Tuota se vasemmistolaisuus teettää, että halutaan vieraslajeilta rispektiä jotta tiedät olevasi jotain tulevan valloitrajan silmissä kunnes huomaat olevasi pelkkä lammas.
Miksi vain OT-persuiluun puututaan, eikä muuhun poliittiseen öyhötykseen joka ei liity ketju aiheeseen?
Moderoinnin arvostelulle on oma kejunsa:
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=7903
Take one for the team!
Paikalla
Bird
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bird »

Kysymys moderaattoreille: mulle on nyt tullut yksityisviestien puolella ilmoituksia, että "1 yksityisviesti poistettu" jne. ennen kuin olen edes ehtinyt lukea niitä viestejä. Aluksi ajattelin, että joku on vain kirjoittanut ja itse jälkikäteen poistanut mulle laittamansa yksärin. Mutta viimeisimmässä ilmoituksessa tuon yllä mainitun jälkeen lukikin myös: (viestisuodatin).

Onko siis kyse siitä, että joku poistelee itse mulle laittamaan viestejä jälkikäteen vai voiko kyse olla jostain muusta — mitä tuo "viestisuodatin" käytännössä tarkoittaa ?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Gurney
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Bird kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 6:20 pm Kysymys moderaattoreille: mulle on nyt tullut yksityisviestien puolella ilmoituksia, että "1 yksityisviesti poistettu" jne. ennen kuin olen edes ehtinyt lukea niitä viestejä. Aluksi ajattelin, että joku on vain kirjoittanut ja itse jälkikäteen poistanut mulle laittamansa yksärin. Mutta viimeisimmässä ilmoituksessa tuon yllä mainitun jälkeen lukikin myös: (viestisuodatin).

Onko siis kyse siitä, että joku poistelee itse mulle laittamaan viestejä jälkikäteen vai voiko kyse olla jostain muusta — mitä tuo "viestisuodatin" käytännössä tarkoittaa ?
Käsittääkseni lähetetyn viesti voi poistaa kun siinä on se x eli poisto valittavana. Kävin katsomassa tosi vanhoja viestejä ja niissä on tuo x. Viestisuodattimesta en tiedä, tulisikohan tuo poiston jälkeen.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Paikalla
Bird
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bird »

Gurney kirjoitti: Ke Huhti 29, 2026 7:34 pm
Bird kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 6:20 pm Kysymys moderaattoreille: mulle on nyt tullut yksityisviestien puolella ilmoituksia, että "1 yksityisviesti poistettu" jne. ennen kuin olen edes ehtinyt lukea niitä viestejä. Aluksi ajattelin, että joku on vain kirjoittanut ja itse jälkikäteen poistanut mulle laittamansa yksärin. Mutta viimeisimmässä ilmoituksessa tuon yllä mainitun jälkeen lukikin myös: (viestisuodatin).

Käsittääkseni lähetetyn viesti voi poistaa kun siinä on se x eli poisto valittavana. Kävin katsomassa tosi vanhoja viestejä ja niissä on tuo x. Viestisuodattimesta en tiedä, tulisikohan tuo poiston jälkeen.
Kiitti. Olin itsekin käsityksessä, että oman viestinsä voi jälkikäteen poistaa.

Nyt mietin nimenomaan tuota "viestisuodatin" -selitettä, kun se siinä viestin poistamisilmoituksessa oli tarkennuksena. Ehkäpä se vielä selviää.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Tupla
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Tupla »

Onko joku kolmas konsti löytää kirjoittajan kirjoittamia viestejä. Tai vaikka omansa, kun ei muista mihin vastannut..

Näillä ei enää löydy lähellekään ajantasaista listausta.
A. Painaa kirjoittajan nikkinimeä viestiketjussa, tarjoaa Etsi kirjoittajan viesteistä.
Vain vanhoja viestejä ilmestyy.

B. Painaa mustalta alustalta Etsi -kohtaa ja sitten valikkoon kirjoittaa nikin nimen.
Tulokset vanhoja viestejä nikiltä.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
Tupla
Andy Sipowich NYPD

Entä kuka on syyllinen ja vastuussa noista eturauhaskuva spämmeistä. Eturauhasia edestä ja takaa, jopa halkaistuina!

Kärsitkö eturauhastulehduksesta? Onko eturauhaasesi laajentunut? :shock:

Määrittyykö mainonta lukijakunnan mukaan? Mielenkiinnon kohteetko määrittää, miten on.
Oikeesti!
Tilatkaa itselle tutkimusaika, ei nuo vaivat kuvia katselemalla parane
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Tupla kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 7:10 pm Entä kuka on syyllinen ja vastuussa noista eturauhaskuva spämmeistä. Eturauhasia edestä ja takaa, jopa halkaistuina!

Määrittyykö mainonta lukijakunnan mukaan? Mielenkiinnon kohteetko määrittää, miten on.
Oikeesti!
Meni nyt vähän ohi tämä. En mä ainakaan näe mitään eturauhasia enkä takarauhasia.

Mitä mainontaan tulee, niin sehän tapaa netissä olla kohdennettua mainontaa. Kohdentaminen valikoituu tavallisesti IP-osoitteen mukaan. :mrgreen:
X X X X X
Salmari
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 8:46 pm
Tupla kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 7:10 pm Entä kuka on syyllinen ja vastuussa noista eturauhaskuva spämmeistä. Eturauhasia edestä ja takaa, jopa halkaistuina!

Oikeesti!
Meni nyt vähän ohi tämä. En mä ainakaan näe mitään eturauhasia enkä takarauhasia.

Mitä mainontaan tulee, niin sehän tapaa netissä olla kohdennettua mainontaa. Kohdentaminen valikoituu tavallisesti IP-osoitteen mukaan. :mrgreen:
Eikö annaanna-tuplapaska tiedä miten mainokset voi poistaa?
Eipä yllätä. Boomeri netissä 😭
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:52 pm Onneksi tästä ketjusta huomaa, ettei Suomessa ole rasismia.
Tupla
Andy Sipowich NYPD

Salmari kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 8:52 pm . . .
Eikö annaanna-tuplapaska tiedä miten mainokset voi poistaa?
Eipä yllätä. Boomeri netissä 😭
Ootko anastanut ylläpidon?

Eli kaksi kyssäriä.
Miten löytää kirjoittajien viestiketjut nykyään, tai miksei ne päivity kuin ennen?

Kaikenlaista mainoskampanjaa ollut. Eikö näistä ylläpidolle jotakin tulontynkää ole, niin olen luullut :shock:
Siksi ei ennen näitä eturauhasia ole mieleenkään tullut mainoksia poistaa.
Muutankin kakkoskysymystä.
Vähenevätkö mainostulot, jos poistan mainokset?
Haades
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Haades »

Tupla kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 9:18 pm
Siksi ei ennen näitä eturauhasia ole mieleenkään tullut mainoksia poistaa.
Mistähän mahtaa johtua, että kohdennettu mainonta näyttää sinulle tuollaisia mainoksia? :D
Kun kaikki rötöstelevät ja Kela-tuilla elävät matut lähetetään täältä kotimaahansa, kummasti rasismikin vähenee.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Tupla kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 9:18 pm
...ei ennen näitä eturauhasia ole mieleenkään tullut mainoksia poistaa.
Odotapas vaan kun tulee seikkaperäisesti esitetyt peräpukamavoidemainokset. :mrgreen:
Vähenevätkö mainostulot, jos poistan mainokset?
Teknisesti ajatellen, eivät vähene.
X X X X X
murha.infon tiimi
Olivia Benson

Oikeesti!

Mainokset yleensä kohdennetaan sen mukaan mitä sisältöä itse selaat.
Tapahtuu automaattisesti.
Take one for the team!
Salmari
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Salmari »

murha.infon tiimi kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 10:23 pm

Oikeesti!

Mainokset yleensä kohdennetaan sen mukaan mitä sisältöä itse selaat.
Tapahtuu automaattisesti.
Anteeksi ot, mutta tämä on parasta pitkään aikaan 🤣

Pitää kyllä paikkansa. Viimeksi kun etsin netistä kesämekkoja niin ne samat mekot tulevat minfon mainoksiin.
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:52 pm Onneksi tästä ketjusta huomaa, ettei Suomessa ole rasismia.
murha.infon tiimi
Olivia Benson

Tupla kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 6:56 pm Onko joku kolmas konsti löytää kirjoittajan kirjoittamia viestejä. Tai vaikka omansa, kun ei muista mihin vastannut..

Näillä ei enää löydy lähellekään ajantasaista listausta.
A. Painaa kirjoittajan nikkinimeä viestiketjussa, tarjoaa Etsi kirjoittajan viesteistä.
Vain vanhoja viestejä ilmestyy.

B. Painaa mustalta alustalta Etsi -kohtaa ja sitten valikkoon kirjoittaa nikin nimen.
Tulokset vanhoja viestejä nikiltä.
Kiitos huomiosta!
Oli tuo hakumoottorin indexointi kaatunut.

Ajettiin se uudestaan ja sen pitäisi päivittää itsensä joka yö.
Take one for the team!
Vastaa Viestiin