Kumisilmä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Yks sarjan parhaista jaksoista kakkoskauden 4 jakso ku maatilan kaivosta löytyy kohtuu vesittynyt ukko tommonen 150 kiloo ähisevää valkoista lihaa löllyy ja huutelee ku nää rupee vinssillä vetää sitä kaivosta 🤣
Antifa Free Palestina
m1ckey
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja m1ckey »

Kumisilmä kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 6:34 pm Aloin mulkoilee walking dead sarjaa alusta ni kyllä huomaa eron eka ja toka kausi järkyttävän hyvää mättöä ku vertaa niihin 10+kausien älyttömään laahustamiseen.mun mielestä sarjan laatu syöksy ku Negan tuli kuvio7hin ja tappo Glenin sekä viiksivallun.Negan huippu hahmo mut alko vaan itse tarina jäädä taka alalle ku tärkeintä oli shokeerata.
Oletko lukenut OG - sarjakuvat?
Ainoastaan pilottijakso on 1:1 kuin pari ekaa lehteä.
Muutoin on PALJON rujompaa meininkiä...
m1ckey
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja m1ckey »

m1ckey kirjoitti: To Touko 07, 2026 12:29 am
Kumisilmä kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 6:34 pm Aloin mulkoilee walking dead sarjaa alusta ni kyllä huomaa eron eka ja toka kausi järkyttävän hyvää mättöä ku vertaa niihin 10+kausien älyttömään laahustamiseen.mun mielestä sarjan laatu syöksy ku Negan tuli kuvio7hin ja tappo Glenin sekä viiksivallun.Negan huippu hahmo mut alko vaan itse tarina jäädä taka alalle ku tärkeintä oli shokeerata.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

m1ckey kirjoitti: To Touko 07, 2026 12:29 am
enpä oo mut jotain peliä x-boxilla testailin.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Torniainen voi ihan millon vaan tulla kokeilee mut tule reppana yksin ja ilman "varusteita" mihinkään vitun promo matsiin tahi kehään en lähde vituttaa jo valmiiks sen tyylinen miehistely kulttuuri ollaan niin äijiä hyi vittu.
mut joo kadulla sinä kääpiö vastaan minä yksisilmäinen yksikätinen vanhus oon aina valmis kouluttaa sua poju.

tämä tonne muihin ketjuihin missä ulistaan kumisilmä juttuja jos vastaan sinne oon banneissa joka kai teillä tarkoituksenakin mut tässä ketjussa vastaan kaikkiin kysymyksiin mielelläni.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

nyt lähden vinkkiin verikokeisiin soittelivat eilen perään pistetään kevään kunniaksi Antifa huppari päälle jos vaikka sais provosoitua pienen myllyn piristykseksi :lol:
Antifa Free Palestina
TimoTyön
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja TimoTyön »

Oulun_Kungas kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 7:50 pm
Kumisilmä kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 4:46 pm kaikkea sitä :roll: oon lukenu tyyliin vitusti nyt kun on mun elämäni ekat lukulasit.
jopa keskisarja päässy lukulistoille mutta vain 1918 tapahtumista joista se pystyy jättää persu oksennuksen pois. 8)

mun jengi chelsea kyykkäs taas ni senkään takia paljon netissä viihtynyt kyllä tommonen pari viikkoa per kuukaus tekis muillekin hyvää ku mulle taukoa somesta :roll: :roll: :roll:
Koitappa JariSilmä sä olla käyttämättä huumeita kokonainen kuukausi. Tekis varmasti hyvää niinkuin lukeminenkin.
Onko miehestä tähän? :?:
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

TimoTyön kirjoitti: To Touko 07, 2026 8:59 am
Kumisilmä kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 4:46 pm kaikkea sitä :roll: oon lukenu tyyliin vitusti nyt kun on mun elämäni ekat lukulasit.
jopa keskisarja päässy lukulistoille mutta vain 1918 tapahtumista joista se pystyy jättää persu oksennuksen pois. 8)

mun jengi chelsea kyykkäs taas ni senkään takia paljon netissä viihtynyt kyllä tommonen pari viikkoa per kuukaus tekis muillekin hyvää ku mulle taukoa somesta :roll: :roll: :roll:
Koitappa JariSilmä sä olla käyttämättä huumeita kokonainen kuukausi. Tekis varmasti hyvää niinkuin lukeminenkin.
en näe siinä mitään järkeä ku sen seurauksena iskee sit mm mania joka vie mua ku litran mittaa.
jos en millään tavalla pääse purkamaan tunteita ahdistusta jne...ni haen ne adde kiksit väkivallasta.olin sen natsi maijassa ja kumisilmä keissien aikana täysin kuivilla huumeista ja heti näky siinä et päädyin käräjille.
en oo huumeissa ikinä tapellu tuskin edes korottanut ääntäni ja täytyy myöntää että pidän itse nykyään enempi itsestäni lempempänä versiona.
yhteiskunnan kannattaa pitää mut aineissa selvää säästöä tulee :P
Antifa Free Palestina
Wildchild79
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

Kerro ihmeessä milloin tämä sun "kaikkien päähänpotkintamarssi" on. Lupaan tulla vastamielenosoittamaan.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

No niin soittivat vinkistä mun tän päivänen verikoe puhdas eli 1992 katri valan puistossa saatu c hepatiitti on nyt kuollut ja irrottanut kuppasen otteensa lakusta.

2004 ku hain apua sain kuulla olevani yhteiskunnalle tuottamaton yksilö ja siten en ollu oikeutettu hepatiitti hoitoon kiitos vantaan vinkille en kanna enää tarttuvaa virustautia .
Antifa Free Palestina
69371465322
Alokas

Viesti Kirjoittaja 69371465322 »

Harvoin kannatan veroja, mutta yhteiskunnalle tuottamattomille yksilöille soisin hapen verolle pantavaksi.
TimoTyön
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja TimoTyön »

Kumisilmä kirjoitti: To Touko 07, 2026 9:09 am

en näe siinä mitään järkeä ku sen seurauksena iskee sit mm mania joka vie mua ku litran mittaa.
jos en millään tavalla pääse purkamaan tunteita ahdistusta jne...ni haen ne adde kiksit väkivallasta.olin sen natsi maijassa ja kumisilmä keissien aikana täysin kuivilla huumeista ja heti näky siinä et päädyin käräjille.
en oo huumeissa ikinä tapellu tuskin edes korottanut ääntäni ja täytyy myöntää että pidän itse nykyään enempi itsestäni lempempänä versiona.
narkkari kyllä selitykset keksii sille miksei voi olla selvinpäin :lol:
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

TimoTyön kirjoitti: To Touko 07, 2026 5:56 pm
Kumisilmä kirjoitti: To Touko 07, 2026 9:09 am

narkkari kyllä selitykset keksii sille miksei voi olla selvinpäin :lol:
Vaatii vuosien kovan työn että saa itsensäkin uskomaan omat paskapuheet 😀
Antifa Free Palestina
ASierra
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Rauhoitu nyt väkivaltafantasioissasi, kohta oot fannibast
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
perusporilaine
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja perusporilaine »

Kumisilmä kirjoitti: Pe Touko 08, 2026 7:12 am
Merenkulkija kirjoitti: Pe Touko 08, 2026 6:47 am
Kumisilmä kirjoitti: To Touko 07, 2026 6:10 pm Suomessa oli kolme mamua kasarilla ku mä aloin huutaa natsit eli syöpä vittuun.
No kuinka hyvin koet onnistuneesi?
Aika hyvin ehkä arvosanalla 10-
Ja silti itkee vappumarssista :D Oman elämänsä sankari epäilemättä tämä mätäkäsinistiterroristi :lol:
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
Vastaa Viestiin