Kumisilmä
Re: Kumisilmä
Yks sarjan parhaista jaksoista kakkoskauden 4 jakso ku maatilan kaivosta löytyy kohtuu vesittynyt ukko tommonen 150 kiloo ähisevää valkoista lihaa löllyy ja huutelee ku nää rupee vinssillä vetää sitä kaivosta 
Antifa Free Palestina
Oletko lukenut OG - sarjakuvat?Kumisilmä kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 6:34 pm Aloin mulkoilee walking dead sarjaa alusta ni kyllä huomaa eron eka ja toka kausi järkyttävän hyvää mättöä ku vertaa niihin 10+kausien älyttömään laahustamiseen.mun mielestä sarjan laatu syöksy ku Negan tuli kuvio7hin ja tappo Glenin sekä viiksivallun.Negan huippu hahmo mut alko vaan itse tarina jäädä taka alalle ku tärkeintä oli shokeerata.
Ainoastaan pilottijakso on 1:1 kuin pari ekaa lehteä.
Muutoin on PALJON rujompaa meininkiä...
m1ckey kirjoitti: To Touko 07, 2026 12:29 amOletko lukenut OG - sarjakuvat?Kumisilmä kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 6:34 pm Aloin mulkoilee walking dead sarjaa alusta ni kyllä huomaa eron eka ja toka kausi järkyttävän hyvää mättöä ku vertaa niihin 10+kausien älyttömään laahustamiseen.mun mielestä sarjan laatu syöksy ku Negan tuli kuvio7hin ja tappo Glenin sekä viiksivallun.Negan huippu hahmo mut alko vaan itse tarina jäädä taka alalle ku tärkeintä oli shokeerata.
enpä oo mut jotain peliä x-boxilla testailin.m1ckey kirjoitti: To Touko 07, 2026 12:29 amOletko lukenut OG - sarjakuvat?Kumisilmä kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 6:34 pm Aloin mulkoilee walking dead sarjaa alusta ni kyllä huomaa eron eka ja toka kausi järkyttävän hyvää mättöä ku vertaa niihin 10+kausien älyttömään laahustamiseen.mun mielestä sarjan laatu syöksy ku Negan tuli kuvio7hin ja tappo Glenin sekä viiksivallun.Negan huippu hahmo mut alko vaan itse tarina jäädä taka alalle ku tärkeintä oli shokeerata.
Antifa Free Palestina
Torniainen voi ihan millon vaan tulla kokeilee mut tule reppana yksin ja ilman "varusteita" mihinkään vitun promo matsiin tahi kehään en lähde vituttaa jo valmiiks sen tyylinen miehistely kulttuuri ollaan niin äijiä hyi vittu.
mut joo kadulla sinä kääpiö vastaan minä yksisilmäinen yksikätinen vanhus oon aina valmis kouluttaa sua poju.
tämä tonne muihin ketjuihin missä ulistaan kumisilmä juttuja jos vastaan sinne oon banneissa joka kai teillä tarkoituksenakin mut tässä ketjussa vastaan kaikkiin kysymyksiin mielelläni.
mut joo kadulla sinä kääpiö vastaan minä yksisilmäinen yksikätinen vanhus oon aina valmis kouluttaa sua poju.
tämä tonne muihin ketjuihin missä ulistaan kumisilmä juttuja jos vastaan sinne oon banneissa joka kai teillä tarkoituksenakin mut tässä ketjussa vastaan kaikkiin kysymyksiin mielelläni.
Antifa Free Palestina
nyt lähden vinkkiin verikokeisiin soittelivat eilen perään pistetään kevään kunniaksi Antifa huppari päälle jos vaikka sais provosoitua pienen myllyn piristykseksi 
Antifa Free Palestina
Onko miehestä tähän?Oulun_Kungas kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 7:50 pmKoitappa JariSilmä sä olla käyttämättä huumeita kokonainen kuukausi. Tekis varmasti hyvää niinkuin lukeminenkin.Kumisilmä kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 4:46 pm kaikkea sitäoon lukenu tyyliin vitusti nyt kun on mun elämäni ekat lukulasit.
jopa keskisarja päässy lukulistoille mutta vain 1918 tapahtumista joista se pystyy jättää persu oksennuksen pois.![]()
mun jengi chelsea kyykkäs taas ni senkään takia paljon netissä viihtynyt kyllä tommonen pari viikkoa per kuukaus tekis muillekin hyvää ku mulle taukoa somesta![]()
![]()
![]()
en näe siinä mitään järkeä ku sen seurauksena iskee sit mm mania joka vie mua ku litran mittaa.TimoTyön kirjoitti: To Touko 07, 2026 8:59 amOnko miehestä tähän?Oulun_Kungas kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 7:50 pmKoitappa JariSilmä sä olla käyttämättä huumeita kokonainen kuukausi. Tekis varmasti hyvää niinkuin lukeminenkin.Kumisilmä kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 4:46 pm kaikkea sitäoon lukenu tyyliin vitusti nyt kun on mun elämäni ekat lukulasit.
jopa keskisarja päässy lukulistoille mutta vain 1918 tapahtumista joista se pystyy jättää persu oksennuksen pois.![]()
mun jengi chelsea kyykkäs taas ni senkään takia paljon netissä viihtynyt kyllä tommonen pari viikkoa per kuukaus tekis muillekin hyvää ku mulle taukoa somesta![]()
![]()
![]()
![]()
jos en millään tavalla pääse purkamaan tunteita ahdistusta jne...ni haen ne adde kiksit väkivallasta.olin sen natsi maijassa ja kumisilmä keissien aikana täysin kuivilla huumeista ja heti näky siinä et päädyin käräjille.
en oo huumeissa ikinä tapellu tuskin edes korottanut ääntäni ja täytyy myöntää että pidän itse nykyään enempi itsestäni lempempänä versiona.
yhteiskunnan kannattaa pitää mut aineissa selvää säästöä tulee
Antifa Free Palestina
- Wildchild79
- Rico Tubbs
Kerro ihmeessä milloin tämä sun "kaikkien päähänpotkintamarssi" on. Lupaan tulla vastamielenosoittamaan.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
No niin soittivat vinkistä mun tän päivänen verikoe puhdas eli 1992 katri valan puistossa saatu c hepatiitti on nyt kuollut ja irrottanut kuppasen otteensa lakusta.
2004 ku hain apua sain kuulla olevani yhteiskunnalle tuottamaton yksilö ja siten en ollu oikeutettu hepatiitti hoitoon kiitos vantaan vinkille en kanna enää tarttuvaa virustautia .
2004 ku hain apua sain kuulla olevani yhteiskunnalle tuottamaton yksilö ja siten en ollu oikeutettu hepatiitti hoitoon kiitos vantaan vinkille en kanna enää tarttuvaa virustautia .
Antifa Free Palestina
-
69371465322
- Alokas
Harvoin kannatan veroja, mutta yhteiskunnalle tuottamattomille yksilöille soisin hapen verolle pantavaksi.
narkkari kyllä selitykset keksii sille miksei voi olla selvinpäinKumisilmä kirjoitti: To Touko 07, 2026 9:09 amen näe siinä mitään järkeä ku sen seurauksena iskee sit mm mania joka vie mua ku litran mittaa.TimoTyön kirjoitti: To Touko 07, 2026 8:59 amOnko miehestä tähän?Oulun_Kungas kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 7:50 pm
Koitappa JariSilmä sä olla käyttämättä huumeita kokonainen kuukausi. Tekis varmasti hyvää niinkuin lukeminenkin.![]()
jos en millään tavalla pääse purkamaan tunteita ahdistusta jne...ni haen ne adde kiksit väkivallasta.olin sen natsi maijassa ja kumisilmä keissien aikana täysin kuivilla huumeista ja heti näky siinä et päädyin käräjille.
en oo huumeissa ikinä tapellu tuskin edes korottanut ääntäni ja täytyy myöntää että pidän itse nykyään enempi itsestäni lempempänä versiona.
yhteiskunnan kannattaa pitää mut aineissa selvää säästöä tulee![]()
Vaatii vuosien kovan työn että saa itsensäkin uskomaan omat paskapuheetTimoTyön kirjoitti: To Touko 07, 2026 5:56 pmnarkkari kyllä selitykset keksii sille miksei voi olla selvinpäinKumisilmä kirjoitti: To Touko 07, 2026 9:09 amen näe siinä mitään järkeä ku sen seurauksena iskee sit mm mania joka vie mua ku litran mittaa.
yhteiskunnan kannattaa pitää mut aineissa selvää säästöä tulee![]()
![]()
Antifa Free Palestina
Rauhoitu nyt väkivaltafantasioissasi, kohta oot fannibast
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
-
perusporilaine
- Neuvoja-Jack
Ja silti itkee vappumarssistaKumisilmä kirjoitti: Pe Touko 08, 2026 7:12 amAika hyvin ehkä arvosanalla 10-Merenkulkija kirjoitti: Pe Touko 08, 2026 6:47 amNo kuinka hyvin koet onnistuneesi?Kumisilmä kirjoitti: To Touko 07, 2026 6:10 pm Suomessa oli kolme mamua kasarilla ku mä aloin huutaa natsit eli syöpä vittuun.
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.