En tiedä monesti tämä nyt tullee, kun murhiksen sivut hiukan sakkaa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ea0c ... a141964831
"40-vuotias mies on näpistellyt kevään aikana niin ahkerasti, että hänet päätettiin vangita kierteen katkaisemiseksi.
Poliisi epäilee, että mies on kaverinsa kanssa anastanut alkoholia noin 20 kertaa vain parin viime kuukauden aikana.
Keski-Suomen käräjäoikeus päätti miehen vangitsemisesta perjantaina. 49-vuotias rikoskumppani vangittiin jo vajaat kaksi viikkoa sitten.
Molemmat vangittiin todennäköisin syin varkaudesta epäiltynä.
– Rikokset ovat yksittäisinä tekoina näpistyksiä eli vähäisiä omaisuusrikoksia, poliisi kertoo tiedotteessa."
Kaverukset anastivat alkoholia niin ahkerasti, että poliisi turvautui kovaan keinoon
-
Matti Ja Maija
- Adrian Monk
Kaverukset anastivat alkoholia niin ahkerasti, että poliisi turvautui kovaan keinoon
Slava Ukraini! <3
JanitaSlima nauraa joka paikkaan.
Bänniä hänelle.
JanitaSlima nauraa joka paikkaan.
Bänniä hänelle.
Re: Kaverukset anastivat alkoholia niin ahkerasti, että poliisi turvautui kovaan keinoon
Näpistyksistä linnaan tutkintavankeuteen...Vaikka poliisikin sanoo että teot ovat vähäisiä..Joo, ne on toistuvia, mutta taposta saa vastata vapaalta jalalta ja jos et mene käräjille niin ne vaan siirtyy 5-6 kuukaudella.
Eiköhän nämä kaverit kuulu katkolle eikä vankilaan, jos ne linnatki on niin täynnä, että umpinarkkarit eli henkilöt jotka aivan varmasti tekee rikoksia lisää vastaavat tappoihin nykyään vapaalta jalalta.
Oulun huhta + kaukua sekä behmin 8 -vuoden kakku sillä rikoshistorialla jne. Sit näpistelit laitetaan linnaan koska ovat niin vaarallisia?
-"Varastin muutaman viinapullon ja olen nyt vankilassa määräämättömän ajan,ainaki 3kk"
-"Tapoin ihmisen ja olen kotona kahvilla"
Eiköhän nämä kaverit kuulu katkolle eikä vankilaan, jos ne linnatki on niin täynnä, että umpinarkkarit eli henkilöt jotka aivan varmasti tekee rikoksia lisää vastaavat tappoihin nykyään vapaalta jalalta.
Oulun huhta + kaukua sekä behmin 8 -vuoden kakku sillä rikoshistorialla jne. Sit näpistelit laitetaan linnaan koska ovat niin vaarallisia?
-"Varastin muutaman viinapullon ja olen nyt vankilassa määräämättömän ajan,ainaki 3kk"
-"Tapoin ihmisen ja olen kotona kahvilla"