Nyt sulla menee tilannetaju ihan sairaaksi. Tämä maailma ei ole noiden paskarakkien hallussa vaan ihmiset tulee ensin. Voin vannoa ja vakuuttaa että siinä vaiheessa kun tuollainen oksettava lihamöykky tulee mun kimppuun kopalla tai ilman niin minä tapan sen koska minulla on oikeus puolustaa itseäni. Ja kehoitan kaikkia muitakin niin tekemään. PUOLUSTAKAA ITSEÄNNE matalalla kynnyksellä. Poliisikin ampuu jo matalammalla kynnyksellä taistelukoirat.Transventtiili kirjoitti: Su Touko 10, 2026 10:14 amNo tuossakaan jutussa ei sanota että koppa oli käytössä silloin kun naisen tappoi. Ja tarpeeksi idiootti omistaja kun on, niin se on voinut olla vaikka kuonopanta eikä edes koppa. Mä itse laitan omalle pannalla sen kopan kiinne ja sit vielä erikseen panta tai valjaat mihin remmi tulee kiinni.Savusumu kirjoitti: Su Touko 10, 2026 9:39 amhttps://www.is.fi/kotimaa/art-2000000162450.htmlTransventtiili kirjoitti: Su Touko 10, 2026 1:11 am
En osaa sanoa kun tuossa jutussa nyt ei edes mainita kuonokoppaa. Ja jos siinä oli joku yhtä paska omistaja kuin siinä videossa minkä sinä? laitoit kun kuonokoppa oli ihan väärin laitettu, niin ei se sillee niin paljo autakaan. Tuo juttu oli muutenkin 25 vuotta vanha näköjään. Jos silloin on viimeksi tapahtunut kuonokopan kanssa jotain, niin eipä niitä kovin usein tapahdu. Ja tosiaan tuossa sun linkkaamassa jutussa ei kuonokoppaa mainita.
Bulmastiffilla oli kuonokoppa päässä jonka se sai pois päästään ja tappoi naisen sen jälkeen.
Kyllä, olet oikeassa että kuonokoppa estää puremisen mikäli se pysyy päässä. Monet mallit ovat sellaisia että se pitää sitoa erikseen kaulapantaan kiinni erillisellä hihnalla jotta se pysyy 100% varmasti päässä. Ja niissä kuonokopissa ei sellaista erillistä hihnaa itsessään ole ja kun Matti Molokki lähtee Mustista ja Mirristä ostamaan kuonokoppaa niin ei sitä hänelle siellä neuvota eikä häntä todennäköisesti edes kiinnosta koska se pitbull/bully on hänelle egonjatke ja hän ei ole empaattinen muita koiria/ ihmisiä kohtaan.
Sen lisäksi ne metallihäkkyrät voi yksinkertaisesti hajota. riittävän voimakkaasti kun sillä hakkaa niin se hajoaa. Muovihäkkyröistä nyt puhumattakaan joille voi ihan nauraa.
Ja ei, mun ei tarvitse tällä käyttää koppaa missään ulkona mutta lekuriin mentäessä laitan.
Muovihäkkyrä on kyllä oikein pätevä myöskin jos sitä osaa käyttää. Mutta sä otit esimerkiksi sen bleiseritytön joka päästää sen koiran ekana rappukäytävään ja totesit että ei siinä kopat auta jos se alkaa riehumaan. Siinä nyt ei montaa sekuntia kestä että se omistaja siinä on, joten ei sillä koiralla myöskään ole aikaa sitä koppaansa hakata rikki.
Ja se bleiseritypy päästi sen rakkinsa ILMAN KOPPAA pyörävaraston ovesta rappukäytävään eikä hän nähnyt ollenkaan oven taakse jossa olin. Ja mistä sinä voit tietää että hän hallitsisi sen edes koppa päässä? Alan heti ensi viikolla kaivaa kaikki ihqut videot tänne taistelukoirista. Niitä kuule riittää.
https://yle.fi/a/3-5117392
Tämä on lukenut niin monta kertaa että bulmastiffilla oli kuonokoppa päässä kunnes sitä ei enää ollutkaan ja koira tappoi naisen. Aiemmin se oli jo purrut lasta. No, meni edes oikeaan osoitteeseen eli omistajan puolisoon eikä täysin sivulliseen.