En muista vuotta, mutta Kotkan silloisen Kierrätyskeskuksen, Koulukatu jotain, talossa tapahtunut tappo(?). Talossa asui hieman alkoholiin menevää porukkaa ja humalassa olivat sitten pistäneet yhden kaverin kylmäksi.
Ruumis oli piilotettu takapihalla sijainneeseen paskahuussiin. Sinne kackatilaan siis.
Luin rikoksesta reilu vuosi sitten, kun ko.kierrätyskeskuksen vanhin työntekijä jäi eläkkeelle ja muisteli menneitä aikoja.
Tai mistä minä tiedän vaikka täti työskentelisi vieläkin uudessa KK:ssa.
Haulla en löytänyt, mutta minulla onkin puhelin nyt nettivälineenä, että jos tapaus jo täältä löytyy, niin pahoittelen.
Taas kotkalainen tapaus 80-luvulta(?)
Taas kotkalainen tapaus 80-luvulta(?)
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Re: Taas kotkalainen tapaus 80-luvulta(?)
Turhaan kaunistelit asioita; ...yhden kaverin kylmäksi! Noissa puutalokortteleissa tehtiin kahden kuukauden aikana viisi henkirikosta! Ryyppyporukoitten tekosia kaikki ja siten eivät niin mediaseksikkäitä, että niistä olisi aikoinaan revitelty jotain elämää suurempaa. Kymenlaaksonkatu 23, Papinkatu 10, Kotkantie 24. Siinä joitakin tekopaikkoja. Muistaakseni 1990-luvun alku oli näiden surmien "kulta-aikaa". Kevät 1993?Blues kirjoitti:En muista vuotta, mutta Kotkan silloisen Kierrätyskeskuksen, Koulukatu jotain, talossa tapahtunut tappo(?). Talossa asui hieman alkoholiin menevää porukkaa ja humalassa olivat sitten pistäneet yhden kaverin kylmäksi. Ruumis oli piilotettu takapihalla sijainneeseen paskahuussiin. Sinne kackatilaan siis.
Ulkohuoneen reiän alta löytynyt oli 46-vuotias Viljo Jyrkkänen ja paikka oli - kuten sanoit - kierrätyskeskuksen talossa Koulukadun varrella. Jyrkkäsen ruumis oli ruhjoutuneen oloinen ja pahasti mädäntynyt kun se kaivettiin jätöksien alta esiin. Tekijä, Eero Huttu, oli menossa kouluttamaan Jyrkkäsen kuoleman ainoaa todistajaa, mutta saikin tuossa yhteydessä itse puukosta ja kuoli. Itseään puolustanut todistaja meni sairaalaan ja viimein kertoi tietävänsä mistä Jyrkkäsen ruumis löytyy. Jo sitä olikin etsitty poliisien toimesta venesatamasta ja ties mistä.
Syynä tähän "huussisurmaan" olivat - yllätys yllätys - viinavelat!
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Nyögään ja gumurran, kyllä olisin toivonut jotain draamaa, mutta eipä sitä meille asti riittänyt. Juoppojengille ilmeisesti kuitenkin.
Olisin veikannut, ja veikkasinkin, tapahtuman ajankohdan aikaisemmaksi.
Kotkantiellä taisi tapahtua 70-90-luvuilla niin paljon juoppotappoja että tuskin pysyi poliisitkaan perässä.
Olisin veikannut, ja veikkasinkin, tapahtuman ajankohdan aikaisemmaksi.
Kotkantiellä taisi tapahtua 70-90-luvuilla niin paljon juoppotappoja että tuskin pysyi poliisitkaan perässä.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.