Katolinen italialaispappi väittää mananneensa paholaisia pois riivatuista Suomessa

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
Le chat bleu
Harjunpää

Re: Katolinen italialaispappi väittää mananneensa paholaisia pois riivatuista Suomessa

Viesti Kirjoittaja Le chat bleu »

canis lupus kirjoitti: Ti Touko 05, 2026 8:14 pm

Tämän äskenmainitun kanssa tuli myös keskusteltua topicin päähenkilöstä. Kuulemma sillä on vähän matot vinossa ullakolla, tuupattiin Suomeen vähän rauhoittumaan.

Tämä on kovin mielenkiintoista. Joskin kun puhutaan että matot on vinossa, pitäisi tietää miten päin kausaliteetti menee. Että onko matot vinossa koska puuhailu pahojen henkien kanssa on varmaan rankkaa, vai näkeekö pahoja henkiä, koska matot on vinossa.

Ongelma tuossa jälkimmäisessä on se, että näitä pahoja henkiä on nähnyt niin moni ja niin järjestelmällisesti. Että onko kyse joukkopsykoosista, vai jostain ihan muusta. :shock:
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin :lol:
El Mencho
Hetty Wainthropp

Re: Katolinen italialaispappi väittää mananneensa paholaisia pois riivatuista Suomessa

Viesti Kirjoittaja El Mencho »

En ole aivan varma onko paholaista olemassa mutta kerran epäilin istuvani sitä vastapäätä eräässä keittiössä. Edessäni istui jostakin eteläamerikan maasta saapunut raskaana olevana nainen, joka oli tuonut kolaa sisälleen kätkettynä. Raskaana olevia ei kuulemma läpivalaista. No joka tapauksessa jäimme kahdestaan keittiöön katsomaan toisiamme silmiin, jolloin tämän silmät muuttuivat täysin mustiksi ja ääni madaltui hänen sanoessa minulle: Tässä minä olen. En jäänyt tutustumaan sen paremmin. Siitä on aikaa mutta ei tule unohtumaan milloinkaan.
Miten ajattelen ei kuulu sinulle millään tavalla.
Kattivaara
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Kattivaara »

Ruotsalaisessa "Talot huokuvat historiaa" sarjassa oli kauden 4 jaksossa 3 manausta 1700-luvun lopulla.
Harvikin piikapiiskurina tunnettu nainen oli kuoltuaan ryhtynyt kummittelemaan, ja manaamisen osaava pappi kutsuttiin häätämään kummitusta. Talossa olikin saatana, mikä pisti papille kovan vastuksen.
Yle Areenassa: Taustaa 32:30 alkaen ja itse tapaus 38:00 lähtien.
apässi
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja apässi »

1. Itse olen kohdannut kerran ihmisen ( suomalaisen Suomessa) jonka käytös oli sellaista, että pidin häntä mahdollisesti riivattuna. Esim kaikki puhe kristinuskosta sai hänet tolaltaan, huusi oudosti ym. Kaikki voi tietysti laittaa mt- ongelmien piikkiin, mutta....

2. Tämän papin sanomisiin kannattaa tutustua tarkemmin; ei hän pidä kaikkien outoa demonisena, vaan erottelee mt- ongelmat ja demonit toisistaan.

3. Demonien poisajaminen ei ole rikos.

4. Myös luterilaiset papit ajavat demoneja ulos Suomessa. Ilmiö ei liity ainoastaan katoliseen maailmaan.
Rapsuttaja
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Rapsuttaja »

apässi kirjoitti: To Touko 14, 2026 6:33 pm 1. Itse olen kohdannut kerran ihmisen ( suomalaisen Suomessa) jonka käytös oli sellaista, että pidin häntä mahdollisesti riivattuna.
Demonit pystyvät riivaamaan vain nuoria naisia ja merkit siitä ovat maallikonkin helposti tunnistettavissa:
-Ruumis vääntelehtii erittäin epämukavilta näyttäviin asentoihin
-Pää pyörii ympäri
-Kiroilee niin maan perkeleesti
-Vihreä oksennus
-Matala ääni
-Yrittää masturboida krusifiksilla
-Vaatii hallituksen kokoamista ja pääministerin virkaa
Millions must go.
Sipi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Mä luin vahingossa, että "hän toimi Nasaretin Pyhän Perkeleen seurakunnassa..." :mrgreen:

Tuo manailu on kyllä ihan pahimman luokan väkivaltaa etenkin, kun näillä manattavilla asiakkailla on mitä ilmeisimmin vaikeita mielenterveysongelmia. Joku psykoottinen, dissosioatiivinen tai harhainen ihminen kun joutuu tuon saatanamanian uhriksi, ei hänen terveydentilansa ainakaan kohene, se on varmaa.

Edit. Ja kas kummaa, että ne demonit voivat tulla vain nuoreen naiseen. No tottakai. Koska kaikki pastorit ovat miehiä ja suurin osa pervoja ja puutteessa, on siinä taas yksi oiva vallankäytön väline. Riivaus, joka vaatii "miehistä kosketusta" ja usein varmasti myös "kahdenkeskistä toipumisaikaa" pastorin kanssa.

Meinaa itseltäni tulla se vihreä oksennus.
Vastaa Viestiin