No todistettavasti näin juuri on asian laita.Pat.Rivera kirjoitti: To Touko 14, 2026 11:06 amIhanko tosissaan koitat vihjata että hamasin hiekkaneekerien suorittamat raiskaukset olisi Israelin valheellista propagandaa? Hamasin hiekkaneekerit ei raiskaa mutta jutkut sitten raiskailee? Ootko sä aivan saatanan tyhmä vai aivan helvetin tyhmä?blindpedestrian kirjoitti: Ti Touko 12, 2026 10:37 pm Kannattaa hommata jonkinlainen lähdekritiikki.. Yleensä jutkujen syytökset on eräänlaisia tunnustuksia niiden omista tekemisistään, katsokaa vaikka ukrainaa.
Israel, 7.10.2023 tapahtumat, Gaza, Hamas, Hizbollah, Palestiina, raketti-iskut
- rikkalapio
- Vic Mackey
Re: Israel, 7.10.2023 tapahtumat, Gaza, Hamas, Hizbollah, Palestiina, raketti-iskut
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
-
Pat.Rivera
- Alibin satunnaislukija
Re: Israel, 7.10.2023 tapahtumat, Gaza, Hamas, Hizbollah, Palestiina, raketti-iskut
Näyttäisitko todisteet että hamasin hiekkaneekerit ei raiskaile? Ai et pysty, no sitähän minäkin. Enpä olis uskonut että tältä foorumilta löytyy sun kaltasia hamasin tukijoita.rikkalapio kirjoitti: To Touko 14, 2026 5:45 pmNo todistettavasti näin juuri on asian laita.Pat.Rivera kirjoitti: To Touko 14, 2026 11:06 amIhanko tosissaan koitat vihjata että hamasin hiekkaneekerien suorittamat raiskaukset olisi Israelin valheellista propagandaa? Hamasin hiekkaneekerit ei raiskaa mutta jutkut sitten raiskailee? Ootko sä aivan saatanan tyhmä vai aivan helvetin tyhmä?blindpedestrian kirjoitti: Ti Touko 12, 2026 10:37 pm Kannattaa hommata jonkinlainen lähdekritiikki.. Yleensä jutkujen syytökset on eräänlaisia tunnustuksia niiden omista tekemisistään, katsokaa vaikka ukrainaa.
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Ei noilta antisemitisteiltä mitään faktoja tulla saamaan. He kieltävät kaiken, mitä hamas on tehnyt, sokeita, kun ovat. Faktaa on näytetty mitä järkyttävimmillä videoilla ja itse raiskarien omilla kertomuksilla. Israelilaisten hirmuteoille ei sentään ole mitään näyttöä, jonka voisi todeksi osoittaaPat.Rivera kirjoitti: To Touko 14, 2026 7:37 pm Näyttäisitko todisteet että hamasin hiekkaneekerit ei raiskaile? Ai et pysty, no sitähän minäkin. Enpä olis uskonut että tältä foorumilta löytyy sun kaltasia hamasin tukijoita.
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Ja samaa harjoitti jo 30 -luvun natsit. Faktat kadoksissa ja aate edellä mennään, surullista että tänäkin päivänä näitä on vielä olemassa.WalkingDisaster kirjoitti: To Touko 14, 2026 11:00 pmEi noilta antisemitisteiltä mitään faktoja tulla saamaan. He kieltävät kaiken, mitä hamas on tehnyt, sokeita, kun ovat. Faktaa on näytetty mitä järkyttävimmillä videoilla ja itse raiskarien omilla kertomuksilla. Israelilaisten hirmuteoille ei sentään ole mitään näyttöä, jonka voisi todeksi osoittaaPat.Rivera kirjoitti: To Touko 14, 2026 7:37 pm Näyttäisitko todisteet että hamasin hiekkaneekerit ei raiskaile? Ai et pysty, no sitähän minäkin. Enpä olis uskonut että tältä foorumilta löytyy sun kaltasia hamasin tukijoita.
Eiköhän ne raiskaa molemmat toisiaan kostoksi tmv. Koiratkin näemmä saavat osansa. Pahoittelut tunnelman pilaamisesta. Lähde New York Times.
The Foreign Ministry announced on Thursday that Israel would sue The New York Times for defamation, after an op-ed penned by Nicholas Kristof was published that included allegations of serious sexual abuse of Palestinians in Israeli prisons.
https://www.jpost.com/israel-news/article-896240
Miten ajattelen ei kuulu sinulle millään tavalla.
Jatkoa.
Can Israel actually sue 'The New York Times' over 'dog rape' column? - explainer
https://www.jpost.com/israel-news/article-896240
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Neither Israeli officials nor The New York Times have commented specifically on the dog-rape claim, and the newspaper and Kristof did not respond to the Jewish Telegraphic Agency’s requests for comment. But a canine training expert said the allegations seem implausible if not completely impossible.
Tuo siis jakamastasi linkistä... Hamas taas kuvasi itse tekonsa ja jakoi ne kaikkien nähtäville...
Tuo siis jakamastasi linkistä... Hamas taas kuvasi itse tekonsa ja jakoi ne kaikkien nähtäville...
Mun mielestä molemmat vois poistaa maailmankartalta kokonaan.
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Sitähän ne natsit vajaa 100 vuotta sitten tosissaan yrittivät, itse en lähde samalle linjalle.
Tuossahan tuo mutta pitää olla tili, jotta voi lukea loppuun asti.
Nicholas Kristof
The Silence That Meets the Rape of Palestinians
Male and female Palestinians describe brutal sexual abuse at the hands of Israel’s prison guards, soldiers, settlers and interrogators.
https://www.nytimes.com/2026/05/11/opin ... lence.html
- rikkalapio
- Vic Mackey
Adolf oli oikeassa historia on sen osoittanutkiinnostunut5 kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 12:35 am Sitähän ne natsit vajaa 100 vuotta sitten tosissaan yrittivät, itse en lähde samalle linjalle.
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Olet sitä mieltä että oikea ratkaisu olisi pyyhkiä juutalaiset venäläiset ja kaikki ei puhdasrotuiset maan päältä? Ok.rikkalapio kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 2:32 amAdolf oli oikeassa historia on sen osoittanutkiinnostunut5 kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 12:35 am Sitähän ne natsit vajaa 100 vuotta sitten tosissaan yrittivät, itse en lähde samalle linjalle.
sitähän venäläiset ja israel itse yrittää pyyhkiä ukrainalaiset ja varsinkin palestiinalaiset maan päältä.israel just nyt tälläkin hetkellä suorittaa kansanmurhaa.kiinnostunut5 kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 5:10 amOlet sitä mieltä että oikea ratkaisu olisi pyyhkiä juutalaiset venäläiset ja kaikki ei puhdasrotuiset maan päältä? Ok.rikkalapio kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 2:32 amAdolf oli oikeassa historia on sen osoittanutkiinnostunut5 kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 12:35 am Sitähän ne natsit vajaa 100 vuotta sitten tosissaan yrittivät, itse en lähde samalle linjalle.
Antifa Free Palestina
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Russakat ja Israel on kaukana toisistaan mutta mielestäsi paras ratkaisu olisi tappaa kaikki?Kumisilmä kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 5:27 amsitähän venäläiset ja israel itse yrittää pyyhkiä ukrainalaiset ja varsinkin palestiinalaiset maan päältä.israel just nyt tälläkin hetkellä suorittaa kansanmurhaa.kiinnostunut5 kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 5:10 amOlet sitä mieltä että oikea ratkaisu olisi pyyhkiä juutalaiset venäläiset ja kaikki ei puhdasrotuiset maan päältä? Ok.
Vaikka välillä tolta voi tuntuakin ni en tietenkään kannata kansanmurhaa edes noiden kohdalla.kiinnostunut5 kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 5:53 amRussakat ja Israel on kaukana toisistaan mutta mielestäsi paras ratkaisu olisi tappaa kaikki?Kumisilmä kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 5:27 amsitähän venäläiset ja israel itse yrittää pyyhkiä ukrainalaiset ja varsinkin palestiinalaiset maan päältä.israel just nyt tälläkin hetkellä suorittaa kansanmurhaa.kiinnostunut5 kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 5:10 am
Olet sitä mieltä että oikea ratkaisu olisi pyyhkiä juutalaiset venäläiset ja kaikki ei puhdasrotuiset maan päältä? Ok.
Antifa Free Palestina