Hells Angels MC (ketju 2)
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
-
juhlavitikka
- Alokas
Re: Hells Angels MC (ketju 2)
Tällä videolla kuulette tekstitettynä kaksi puhepätkää valvontatallenteiltani, joilla minut esitellään, luultavasti jonkun muun minua imitoiden, järjestäytyneen rikollisuuden, tai moottoripyöräkerhon jäsenenä.
https://vm.tiktok.com/ZNRGVSJuv/
https://vm.tiktok.com/ZNRGVSJuv/
-
juhlavitikka
- Alokas
Kertokaa toimiiko tuo äskeinen video. Tietoliikennettäni ja sosiaalista mediaani on häiritty rankasti välillä. Tästä esitän videoilla esimerkkejä kanavilla, myös YouTube: juhavitikka9590
-
Paulan supervanukas
- Jack Taylor
Aika paskasti toimii, mutta mitä vittua sä selität?juhlavitikka kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 11:25 am Kertokaa toimiiko tuo äskeinen video. Tietoliikennettäni ja sosiaalista mediaani on häiritty rankasti välillä. Tästä esitän videoilla esimerkkejä kanavilla, myös YouTube: juhavitikka9590
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Mutta tämä HA-topic se näyttää vetävän MT-ongelmaisia puoleensa kuin spurgun paska kärpäsiä. Miksiköhän?
-
juhlavitikka
- Alokas
Tässä on vielä Youtube-linkki tähän minun identiteetillä järjestäytyneen rikollisuuden hahmona esiintymiseen:
https://youtu.be/Cg5Rfl8S5B4?is=PT4lyQeqc6hZLnXF
En mielenterveyspuolen mukaan saisi levittää henkilötietojani tästä asiasta keskustellessani, mutta katson tällaisen määräyksen rikkovan sananvapauttani.
Tässä tapauksessa on luultavasti vaarallisempaa jättää ilmoittamatta, että nimissäni on mahdollisesti esiinnytty järjestäytyneen rikollisuuden hahmona, kuin kertoa siitä rehellisesti näille tahoille. Ihmettelen mielenterveyspuolen kantoja tapauksessani ylipäänsäkin!
Jos näillä äänpätkillä sitten mahdollisesti olisi minä puhumassa, niin olen niin syyntakeettomaan tilaan sekoitettuna, että en muista itse mitään näistä puheista. En kuitenkaan usko näissä pätkissä itse puhuvani edes sekoitettuna.
Kertaan vielä, että en ole minkään jäsen, enkä ole ollut, jos ikinä varsinaisesti, niin en ainakaan 2014 jälkeen, jolloin minut irtisanottiin järjestön alaisesta myyntisopimuksesta! Tämä lausunto ei ole mitenkään monitulkintainen, tai valheita, vaan olen oikeasti elänyt erillään rikollisuudesta jo kymmenen vuotta, viimeistään kevään 2016 törkeän huumausainerikoksen kuulusteluista lähtien. Olen elänyt erakkomaista elämää jo vuosikausia sen jälkeen, kun olen katkaissut välit loppuihin epäluotettaviin ympärilläni olleisiin henkilöihin. Sukulaisiinkin katkaisi välit viimeistään 2024, enkä olen nykyisin minkään suvun, enkä perheen jäsen.
Olen spekuloinut, että minusta saattaisi olla yksi, tai useampi valejäsenyys joissain rikollisliigoissa, mutta tästä minulla ei ole mitään varmaa tietoa, kuten ei juuri mistään. Toivon tallenteiltani löytämieni ulkopuolisten asunnossani ehkä minun muistamatta/tietämättä tunkeilleiden henkilöiden puheiden ja vakaviin rikoksiin viittaavien merkkien olevan vain raakaa pilaa! En itse muista kuulleeni noissa hetkessä tallenteillani kuuluvia ulkopuolisten puheita ja muita ääniä.
En mielenterveyspuolen mukaan saisi levittää henkilötietojani tästä asiasta keskustellessani, mutta katson tällaisen määräyksen rikkovan sananvapauttani.
Tässä tapauksessa on luultavasti vaarallisempaa jättää ilmoittamatta, että nimissäni on mahdollisesti esiinnytty järjestäytyneen rikollisuuden hahmona, kuin kertoa siitä rehellisesti näille tahoille. Ihmettelen mielenterveyspuolen kantoja tapauksessani ylipäänsäkin!
Jos näillä äänpätkillä sitten mahdollisesti olisi minä puhumassa, niin olen niin syyntakeettomaan tilaan sekoitettuna, että en muista itse mitään näistä puheista. En kuitenkaan usko näissä pätkissä itse puhuvani edes sekoitettuna.
Kertaan vielä, että en ole minkään jäsen, enkä ole ollut, jos ikinä varsinaisesti, niin en ainakaan 2014 jälkeen, jolloin minut irtisanottiin järjestön alaisesta myyntisopimuksesta! Tämä lausunto ei ole mitenkään monitulkintainen, tai valheita, vaan olen oikeasti elänyt erillään rikollisuudesta jo kymmenen vuotta, viimeistään kevään 2016 törkeän huumausainerikoksen kuulusteluista lähtien. Olen elänyt erakkomaista elämää jo vuosikausia sen jälkeen, kun olen katkaissut välit loppuihin epäluotettaviin ympärilläni olleisiin henkilöihin. Sukulaisiinkin katkaisi välit viimeistään 2024, enkä olen nykyisin minkään suvun, enkä perheen jäsen.
Olen spekuloinut, että minusta saattaisi olla yksi, tai useampi valejäsenyys joissain rikollisliigoissa, mutta tästä minulla ei ole mitään varmaa tietoa, kuten ei juuri mistään. Toivon tallenteiltani löytämieni ulkopuolisten asunnossani ehkä minun muistamatta/tietämättä tunkeilleiden henkilöiden puheiden ja vakaviin rikoksiin viittaavien merkkien olevan vain raakaa pilaa! En itse muista kuulleeni noissa hetkessä tallenteillani kuuluvia ulkopuolisten puheita ja muita ääniä.
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
I Rest My Case.Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 4:13 pm Mutta tämä HA-topic se näyttää vetävän MT-ongelmaisia puoleensa kuin spurgun paska kärpäsiä. Miksiköhän?
-
nihilopriest
- Armas Tammelin
HA vanhat vaarit taitaa olla puheukkoja
mitään ei tapahdu, immulle ei kosteta 
-
Paulan supervanukas
- Jack Taylor
Onko ne niin joskus uhonnutnihilopriest kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 11:30 pm HA vanhat vaarit taitaa olla puheukkojamitään ei tapahdu, immulle ei kosteta
![]()
-
nihilopriest
- Armas Tammelin
"joo vittu immu vasikka tapetaa sut"Paulan supervanukas kirjoitti: To Touko 28, 2026 7:37 amOnko ne niin joskus uhonnutnihilopriest kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 11:30 pm HA vanhat vaarit taitaa olla puheukkojamitään ei tapahdu, immulle ei kosteta
![]()
![]()
-->
"odotetaan vaa oikeeta hetkeä bro..." -->
"ei olla koskaan ees väitetty mitää tollasta
-
Paulan supervanukas
- Jack Taylor
On ne hurjianihilopriest kirjoitti: Su Touko 31, 2026 9:33 pm"joo vittu immu vasikka tapetaa sut"Paulan supervanukas kirjoitti: To Touko 28, 2026 7:37 amOnko ne niin joskus uhonnutnihilopriest kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 11:30 pm HA vanhat vaarit taitaa olla puheukkojamitään ei tapahdu, immulle ei kosteta
![]()
![]()
-->
"odotetaan vaa oikeeta hetkeä bro..." -->
"ei olla koskaan ees väitetty mitää tollasta![]()
![]()
"
So do i.Huutaja Jaana kirjoitti: To Touko 21, 2026 4:58 pmI Rest My Case.Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 4:13 pm Mutta tämä HA-topic se näyttää vetävän MT-ongelmaisia puoleensa kuin spurgun paska kärpäsiä. Miksiköhän?
Onkos Jarkko Laaksosta tai Rautiaisesta havaintoja?
Tiiätkö poju, mie ainaki uskon siuta. Nää on vitun sairaita valehtelijoita jotka levittelee tekoälyllä tehtyä matskua ihmisistä ja lavastaa ties mihin!juhlavitikka kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 10:21 am Minä, Juha Lauri Vitikka, syntynyt 16.8.1982, asuinkuntana 2001 lähtien Oulu, en ole minkään moottoripyöräkerhon, tai rikollisjärjestön jäsen. En ole ollut minkään jäsen, jos ikinä, niin en ainakaan 2014 lähtien, jolloin minut irtisanottiin järjestön, tai sen johtajan kanssa 2012 aseella uhattuna solmitusta tutkimuskemikaalien myyntisopimuksesta. Minä välillä kärsin rankkaa häirintätoimintaa ja huumauskaappauksia, joita on tehty tässä ketjussa nimetyn tahon nimissä, sekä sen rikollisjärjestön nimissä.
En ole tehnyt mitään vakavaa rikollisuutta kymmeneen vuoteen, enkä ole ikinä tehnyt mitään henkilörikoksia, henkirikoksia, tai pedofiliaa. Olen tehnyt päihteisiin liittyviä törkeitä rikoksia ja yhden murtovarkauden yli kymmenen vuotta sitten, en muuta vakavampaa rikollisuutta. Kymmeneen vuoteen en ole tehnyt muuta rikollista, kuin huumeiden käyttö.
Minuun kohdistetulle toiminnalle ei pitäisi olla mitään perusteita, mutta olen sen suhteen toistuvasti aivovammoihin vammautuneessa tilassa ja henkisesti ja fyysisesti erittäin kärsineensä tilassa. Tämä on hirvittävää toimintaa!
Olen luullut eläneeni yksin asunnollani Oulun Niittyarolla erakkona jo viimeiset kahdeksan vuotta, muttavalvontatallenteillani kuuluu ulkopuolisten tunkeilusta ääniä, mahdollisesti minua huumaten (tästäkin on mainintoja). Asuntoni ja identiteettiäni kuulutaan käytettäneen rikosten tekemisiin, ja samantien on tekaistu väärennetty "rikostutkimus", kuulustelut, ja tuomio, jopa rankaisi on saattanut tapahtua samalla reissulla minua kohtaan samojen henkilöiden toimesta, vaikka mitään en ole tehnyt.
Huumauksen, ja/tai muun taannutuksen johdosta en muista mitään näistä rikoksista jälkeenpäin, vaan löydän niistä ääniä (jostakin syystä en kuvamateriaalia) valvontatallenteiltani.
En ole velkaa, en minkään suvun, enkä perheen jäsen, enkä minkään sopimuksen alainen rikollisten tahojen kanssa.
Minua kuulutaan lavastettu myös puhelinliittymiäni luvattomasti lavastuskäyttöön lainaten. Puhelimella on saatettu soittaa myös joillekin puheluja esittäen minut kerhon jäsenenä, ja samaan lauseeseen pedofiilinä. Sitten minua kuuluu joku imitoija puhelimessa esittelevän "daavidin CA":na, vaikka en ole heidän kanssaan tietäväni/muistamani mukaan ollut ikinä tekemisissä
En tiedä, onko tästä hyötyä tänne mainita, mutta yritän!
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
" niin en ainakaan 2014 jälkeen, jolloin minut irtisanottiin järjestön alaisesta myyntisopimuksesta! Tämä lausunto ei ole mitenkään monitulkintainen, tai valheita, vaan olen oikeasti elänyt erillään rikollisuudesta jo kymmenen vuotta, viimeistään kevään 2016 törkeän huumausainerikoksen kuulusteluista lähtien."juhlavitikka kirjoitti: To Touko 21, 2026 4:50 pm Tässä on vielä Youtube-linkki tähän minun identiteetillä järjestäytyneen rikollisuuden hahmona esiintymiseen:
Minkälainen myyntisopimus teillä oli? Saitko myyntiprovisiota? Jos sait, niin onko se kirjattu lakisääteiseen kirjapitoon, ja onko siitä maksettu alvit ja evl-verot?
Kohinasi on ihan hauskaa, mutta huomiotahan sinä haet. Saisit paremmin ja enemmän huomiota, jos vaikka soittelisit pilapuheluita Suomen jengiläisille. Soittele vaikka niille Leppävaaran katujengien pitämillä rahanpesuyrityksille ja kysele jostain tuotteesta.
Mitä te dorkat dorkailette?