kiitsRoss Sullivan kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 1:59 pmHesy on muuten hyvä idea. Olen avustanut Ukrainaa erilaisten järjestöjen kautta noin 5000 eurolla sitten 2022 vuoden. Katson, että kiintiö alkaa olla täynnä ja aika vaihtaa kohdetta.Kumisilmä kirjoitti: To Touko 14, 2026 9:22 am Picard 3 seesoni ehkä top 3 trekki seesoni kaikki trekki sarjat huomioiden.kaikki next generation starat pykälässä Dataa ja Worffia myötenkävin hakee kolme litran vankkuharkkoa evääksi ja nyt vikat kolme jaksoa pyörimään.
Mitä tulee noihin mobilepay juttuihin ni kela ottaa kaikki tommoset tuloina huomioon eli jos joku pistää mulle hyvää hyvyyttään vaikka 30 erkkiä ni sen kela vähentää mun seuraavasta toimeentulo jutusta.
Jos on liikaa rahaa ni hesy ja vastaavat järjestöt kyllä tarttee jokaisen euron ku pelastavat rääkättyjä ja kodittomia kissoja ja koiroja.
Kiitti nyt kuitenkin apu tarjouksesta lämmittää tommonen aina mieltä.
Olet suosikkipunikkeja, vaikka mielipide-eroja meillä on valtaisasti. Pidän tuosta asenteestasi, joka on hyvään pyrkivä. Ihmisillä voi olla kaikenlaisia puolia. Hyvänä esimerkkinä on Per Edvin ”Sahara” Andersson (rip). Asusteli loppuaikoinaan Kirkkonummen lähellä ja kävin Saharan kanssa (siis en pelkästään Saharan kanssa) pari kertaa ampumassakin (en mitenkään Saharaa tuntenut sinällään, mutta kaverini tunsi). Sahara oli todella eläinrakas ja puuttui Kirkkonummellakin eläinten kaltoinkohteluun.
Vaikka säkin eittämättä olet rankka äijä, niin Sahara oli kyllä rankempi. Sillä oli naamassa arpia puukon viilloista ja toinen silmä jatkuvasti "sirrillään" (en tiedä oliko syy henkinen, mutta epäilen syyksi silmäalueen vammaa). Sen näköinen tyyppi, että siltä ei erikseen tarvinnut alkaa kyselemään, että "puhuppas ranskaa kun oot kerran legioonassa ollut pitkään!".
mm kahvia tuli ja sehän suomessa maistu.