Jos koet että vasemmisto ajattelee pillullaan eikä aivoillaan ni olenko oikeassa kun arvaan että äärioikeisto vastaavasti kokee persereikä väristen asiat.mun on helvetin vaikea ymmärtää muuten tota valtavaa kiimaa jolla puolustatte joka vitun kylähullua ja natsia.Luciano Viskos kirjoitti: La Touko 16, 2026 2:06 am Kuinka moni näistä palstalla riehuvista, yhden käden sormilla laskettavista vasurihörhöistä on oikeasti nainen?
Vaikea kuvitella suomalaiselle miehelle noinkin kovaa kiimaa (seksuaalista?) neekereitä ja muslimeita kohtaan sekä vihaa suomalaisuutta/ suomalaista miestä kohtaan.
Onko kyseessä vain katkeria naisia jotka eivät ole onnistuneet luomaan normaalia parisuhdetta suomalaisten miesten kanssa, vaan ajautuneet matupatjoiksi ja nyt kipuilevat maanpäällisessä helvetissä monikulttuurisessa "parisuhteessa" silti ylistäen sitä?
mut toisin ku te ni minä en tuomitse teitä tosta minä Luciano ymmärrän sinua ja rakastan myös kuten lähimmäistä kuuluukin harmi että olen oikeasti nainen kuten jo tossa arvasitkin muuten olisin opettanut sinulle rakkauden salat mutta jos joskus haluat kokeilla hetero seksiä ni otappa yhteyttä minuun [email protected]