Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Luciano Viskos kirjoitti: La Touko 16, 2026 2:06 am Kuinka moni näistä palstalla riehuvista, yhden käden sormilla laskettavista vasurihörhöistä on oikeasti nainen?
Vaikea kuvitella suomalaiselle miehelle noinkin kovaa kiimaa (seksuaalista?) neekereitä ja muslimeita kohtaan sekä vihaa suomalaisuutta/ suomalaista miestä kohtaan.
Onko kyseessä vain katkeria naisia jotka eivät ole onnistuneet luomaan normaalia parisuhdetta suomalaisten miesten kanssa, vaan ajautuneet matupatjoiksi ja nyt kipuilevat maanpäällisessä helvetissä monikulttuurisessa "parisuhteessa" silti ylistäen sitä?
Jos koet että vasemmisto ajattelee pillullaan eikä aivoillaan ni olenko oikeassa kun arvaan että äärioikeisto vastaavasti kokee persereikä väristen asiat.mun on helvetin vaikea ymmärtää muuten tota valtavaa kiimaa jolla puolustatte joka vitun kylähullua ja natsia.

mut toisin ku te ni minä en tuomitse teitä tosta minä Luciano ymmärrän sinua ja rakastan myös kuten lähimmäistä kuuluukin harmi että olen oikeasti nainen kuten jo tossa arvasitkin muuten olisin opettanut sinulle rakkauden salat mutta jos joskus haluat kokeilla hetero seksiä ni otappa yhteyttä minuun [email protected]
Antifa Free Palestina
Salmari
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Salmari »

claw kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 9:50 pm Kumi (mätäkäsi) silmällä ja aatekaverillaan knobsterilla kova meno päällä tänä iltana palstalla. Ihmettelen, elleivät ole kohta bannissa taas!
Knobster on trolli, jonka tarkoitus on haukkua eri mieltä olevat. Ilkeä ja katkera ihminen. On bannissa melkein koko ajan .
Kannattaa kyllä heti ilmiantaa kun alkaa haukkumaan muita aliarvoisilla tavoillaan. Sellainen käytös ei kuulu tännekään. Sitä vituttaa niin paljon kun suurin osa rikoksista on maahanmuuttajien tekemiä.

Kumi nyt on vaan kumi. Aidosti sitä mieltä miten on ja aika harvoin bannissa.
JanitaSlim kirjoitti: ↑
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Luciano Viskos

Viesti Kirjoittaja Luciano Viskos »

Kumisilmä kirjoitti: La Touko 16, 2026 7:21 am
Luciano Viskos kirjoitti: La Touko 16, 2026 2:06 am Kuinka moni näistä palstalla riehuvista, yhden käden sormilla laskettavista vasurihörhöistä on oikeasti nainen?
Vaikea kuvitella suomalaiselle miehelle noinkin kovaa kiimaa (seksuaalista?) neekereitä ja muslimeita kohtaan sekä vihaa suomalaisuutta/ suomalaista miestä kohtaan.
Onko kyseessä vain katkeria naisia jotka eivät ole onnistuneet luomaan normaalia parisuhdetta suomalaisten miesten kanssa, vaan ajautuneet matupatjoiksi ja nyt kipuilevat maanpäällisessä helvetissä monikulttuurisessa "parisuhteessa" silti ylistäen sitä?
Jos koet että vasemmisto ajattelee pillullaan eikä aivoillaan ni olenko oikeassa kun arvaan että äärioikeisto vastaavasti kokee persereikä väristen asiat.mun on helvetin vaikea ymmärtää muuten tota valtavaa kiimaa jolla puolustatte joka vitun kylähullua ja natsia.

mut toisin ku te ni minä en tuomitse teitä tosta minä Luciano ymmärrän sinua ja rakastan myös kuten lähimmäistä kuuluukin harmi että olen oikeasti nainen kuten jo tossa arvasitkin muuten olisin opettanut sinulle rakkauden salat mutta jos joskus haluat kokeilla hetero seksiä ni otappa yhteyttä minuun [email protected]
Jaa-a, vaikea sanoa äärioikeiston sielunmaisemasta seksuaalisten värinöiden ja muun suhteen kun en liiku niissä porukoissa enkä hengaile mielenosoituksissa.
Mutta pakkohan tuon vasemmistolaisten naisten (ja soijapoikien) "refugees welcome"-kiiman on oltava jotain seksuaalista kun se kohdistuu pelkästään noihin nuoriin miehiin.
Miksi pakolaislapset ja -naiset eivät kiinnosta yhtään?

Mulle lopulta ihan sama kuka tuntee kiimaa ketäkin kohtaan kun olen vakiintuneessa, perinteisessä heterosuhteessa (kauhistus!), mutta tuo asia on ihmetyttänyt aina.
Sut mun piti alunperin mainita ulos näistä vasurihörhöistä koska sun jutut ei sinällään ärsytä vaan ihmetyttää, enkä oleta että salainen fantasiasi on joutua
joukkorikastetuksi jossain pusikossa. Sitä taas en ymmärrä että haluat Suomen ottavan vastaan kaikki mahdolliset tulijat Lähi-Idästä ja Afrikasta. KELA:han siinä kuormittuu ja sulle ei jää pahimmassa tapauksessa enää massia kun kunniakansalaiset menevät jonossa ohi.
Onko silloin sen kuuluisan vallankumouksen aika kun KELAsta ei enää tulekaan massia valtion kassan ollessa tyhjä?
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Luciano Viskos kirjoitti: La Touko 16, 2026 12:02 pm

Jaa-a, vaikea sanoa äärioikeiston sielunmaisemasta seksuaalisten värinöiden ja muun suhteen kun en liiku niissä porukoissa enkä hengaile mielenosoituksissa.
Mutta pakkohan tuon vasemmistolaisten naisten (ja soijapoikien) "refugees welcome"-kiiman on oltava jotain seksuaalista kun se kohdistuu pelkästään noihin nuoriin miehiin.

Mulle lopulta ihan sama kuka tuntee kiimaa ketäkin kohtaan kun olen vakiintuneessa, perinteisessä heterosuhteessa (kauhistus!), mutta tuo asia on ihmetyttänyt aina.
Sut mun piti alunperin mainita ulos näistä vasurihörhöistä koska sun jutut ei sinällään ärsytä vaan ihmetyttää, enkä oleta että salainen fantasiasi on joutua
joukkorikastetuksi jossain pusikossa. Sitä taas en ymmärrä että haluat Suomen ottavan vastaan kaikki mahdolliset tulijat Lähi-Idästä ja Afrikasta. KELA:han siinä kuormittuu ja sulle ei jää pahimmassa tapauksessa enää massia kun kunniakansalaiset menevät jonossa ohi.
Onko silloin sen kuuluisan vallankumouksen aika kun KELAsta ei enää tulekaan massia valtion kassan ollessa tyhjä?
En kaikkia halua suomeen mut ja tässä pointti kaikilla pitää olla oikeus hakea turvapaikkaa.tietysti järjestelmää käytetään hyväksi se on selvä mut hinta siitä että joku ei pääse sit turvaan sodan/vainon keskeltä on liian kova maksettavaksi että voisin kannattaa turvapaikka oikeuksien vähentämistä.
Antifa Free Palestina
Luciano Viskos

Viesti Kirjoittaja Luciano Viskos »

Kumisilmä kirjoitti: La Touko 16, 2026 2:14 pm
Luciano Viskos kirjoitti: La Touko 16, 2026 12:02 pm

En kaikkia halua suomeen mut ja tässä pointti kaikilla pitää olla oikeus hakea turvapaikkaa.tietysti järjestelmää käytetään hyväksi se on selvä mut hinta siitä että joku ei pääse sit turvaan sodan/vainon keskeltä on liian kova maksettavaksi että voisin kannattaa turvapaikka oikeuksien vähentämistä.
No sä sentään perustelet ajatusmaailmaasi ( mistä propsit) mutta näiden parin kolmen muun aivoitukset jäävät hämärän peittoon. Mikä niille on aiheuttanut noinkin kovan katkeruuden suomalaisuutta kohtaan?
Tiinas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Luciano Viskos kirjoitti: La Touko 16, 2026 2:29 pm
No sä sentään perustelet ajatusmaailmaasi ( mistä propsit) mutta näiden parin kolmen muun aivoitukset jäävät hämärän peittoon. Mikä niille on aiheuttanut noinkin kovan katkeruuden suomalaisuutta kohtaan?
Just tämä, kumi perustelee väärät mielipiteensä, osaa pyytää anteeksi, uskaltaa sanoa että olisi voinut elää elämänsä vähemmän vihaten, ei hauku muita nikkejä nimillä, ei mene henkilökohtaisuuksiin. Vaikka ihan liian fiksoitunut natseihin ja niiden hakkaamiseen niin jotenkin kuitenkin reilu.

Sitten on rutsari, joka sadan nikin voimalla haukkuu muita, trollaa, levittää valeuutisia ja hokee koko ajan samaa. Ei mitään agendaa eikä järkeä. Ainoa tarkoitus trollata ja floodata. Ei vaan ymmärrä miksi annetaan trollata.

Ja nuppimies eli lobsteri. Koskaan, ei koskaan ole kirjoittanut asiaa ketjuihin. Kommentoi vain silloin kun pystyy suoltamaan natsia, inceliä, persua, keharia tai mitä nyt keksiikin. Ilkeä ja tyhjä ihminen, joka on täällä vain jotta pystyy haukkumaan muita.

Annannana eli tupla kuuluu samaan sarjaan lobsterin kanssa, yrittää vaan olla nokkela käännettyine sanajärjestyksineen ja itse keksittyine sanoineen. Ilmestyy paikalle VAIN jos rikoksen tekijä on persu eli suomalainen mies. Koskaan ei uskalla kommentoida maahanmuttajien rikoksia vaan niitä ketjuja ei huomaa. Tänä vuonna on joutunut kuukausia odottamaan uutista jossa voisi öyhöttää. Rasittava akka. Katkera vanhapiika jonka miesviha liittyy juuri siihen ettei kelpaa edes mamulle.
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Orge Gerwell
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Orge Gerwell »

^
Hyvin niputettu.

Kuten olen aiemminkin maininnut, niin ei todellakaan saa rinnastaa Kumia noihin ääliöihin.
Eskimopuikko
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Eskimopuikko »

^Lakusta ja putsarista lienemme kaikki samaa mieltä. Vaikkei Lakun mielipiteitä välttämättä itse allekirjoittaisikaan, niin hänen kanssaan pystyy keskustelemaan asioista ja hän perustelee mielipiteensä sekä seisoo kiiden takana.
Putsari taas vain öyhöttää ilman faktoja provosoidakseen muita.

Lobsterista itse olisin eri mieltä, hänkin saattaa mennä öyhön puolelle, mutta osaa myös olla asiallinen. Esimerkiksi tuossa terrorismin uhka-arvio ketjussa hän kyllä osasi ihan asiallisesti ja neutraalisti tiivistää raportin tärkeimmät kohdat ilman että olisi mennyt kyseisessä viestissä yliampuvaksi tai öyhöksi.
Paikalla
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Eskimopuikko kirjoitti: La Touko 16, 2026 6:23 pm ^Lakusta ja putsarista lienemme kaikki samaa mieltä. Vaikkei Lakun mielipiteitä välttämättä itse allekirjoittaisikaan, niin hänen kanssaan pystyy keskustelemaan asioista ja hän perustelee mielipiteensä sekä seisoo kiiden takana.

Haluatko testata tämän teoriasi vaikkapa tilanteessa, jossa sinä olet Stadin ammutuimman kanssa suljetussa tilassa niin, että sinut on raudoitettu ja häntä ei, ja hän on syystä tai toisesta saanut päähänsä, että sinä olet fasisti?

Raukkamainen, krooninen väkivaltarikollinen ja elämäntapatyötön narkkari ja juoppo. Kertakaikkisen hieno mies siis. Ikkunattomaan koppiin se kuuluisi loppuiäkseen lässyttämään paskaansa ja perustelemaan mielipiteitään tyhjille seinille.
Lobsterista itse olisin eri mieltä, hänkin saattaa mennä öyhön puolelle, mutta osaa myös olla asiallinen. Esimerkiksi tuossa terrorismin uhka-arvio ketjussa hän kyllä osasi ihan asiallisesti ja neutraalisti tiivistää raportin tärkeimmät kohdat ilman että olisi mennyt kyseisessä viestissä yliampuvaksi tai öyhöksi.
Tämä omasta mielestään varmasti kovinkin hauska urpo taas on nettipersoonana rasittava, mutta siviilissä luultavasti ympäristölleen täysin harmiton tapaus, kuten myös Tupla-annaanna.
Tiinas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Eskimopuikko kirjoitti: La Touko 16, 2026 6:23 pm ^Lakusta ja putsarista lienemme kaikki samaa mieltä. Vaikkei Lakun mielipiteitä välttämättä itse allekirjoittaisikaan, niin hänen kanssaan pystyy keskustelemaan asioista ja hän perustelee mielipiteensä sekä seisoo kiiden takana.
Putsari taas vain öyhöttää ilman faktoja provosoidakseen muita.

Lobsterin persuöyhö ko. ketjussa näköjään poistettu. Epäasiallinen incelpersuöyhö nuppimiehen normaaliin tapaan
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
El Mencho
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja El Mencho »

JOMPPE kirjoitti: La Touko 16, 2026 7:37 pm Lyön vaikka vetoa että herra Mencho ei ole perehtynyt taustoihin..
Mikä summa sinulla pyöri mielessä ja onko mobilepay ok?
Miten ajattelen ei kuulu sinulle millään tavalla.
JOMPPE
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja JOMPPE »

El Mencho kirjoitti: La Touko 16, 2026 9:30 pm
JOMPPE kirjoitti: La Touko 16, 2026 7:37 pm Lyön vaikka vetoa että herra Mencho ei ole perehtynyt taustoihin..
Siihen nähden, että et edes vastannut siihen Hamasin rahoittamiseen olen varma että et ole perehtynyt. Tai olet perehtynyt yhtä hyvin kuin Netanjahun kuolemaan ja samojen huippuluokan lähteiden kautta.
El Mencho
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja El Mencho »

JOMPPE kirjoitti: La Touko 16, 2026 10:37 pm
Siihen nähden, että et edes vastannut siihen Hamasin rahoittamiseen olen varma että et ole perehtynyt. Tai olet perehtynyt yhtä hyvin kuin Netanjahun kuolemaan ja samojen huippuluokan lähteiden kautta.
Miten niin en vastannut. Etkö osaa lukea ja käyttää Googlea annetun tiedon jatkeeksi vai pitääkö sinulle kiikuttaa tukku linkkejä, joita sitten perkaat ja tartut julkaisijaan sisällön sijasta? Sä olet niin saatanan pässi kuin olla ja voi. Vielä kerran.
Claude

Israelin hallituksen toimet Netanyahun johdolla suosivat Qatarin rahansiirtoja Gazaan Hamasille vuosina 2012–2023, mikä on dokumentoitu useissa israelilaisissa medioissa ja poliittisissa tutkimuksissa. Netanyahun kerrotaan pitäneen Hamasia hengissä heikentääkseen Palestiinan auktoriteettia ja estääkseen kaksivaltioneuvotteluja.
Lyhyesti: kyllä, epäsuorasti ja tahallisesti
.
Viimeksi muokannut El Mencho, La Touko 16, 2026 10:51 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miten ajattelen ei kuulu sinulle millään tavalla.
Inkaa
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Inkaa »

Siirretiinpä "Tutkijat:Ääri­vasemmisto ei ole suuri turvallisuus­uhka Euroopassa" ketju nopsasti piiloon Politiikka-osioon. Vittu mikä palsta. Vajakki.info. :mrgreen:
JOMPPE
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja JOMPPE »

El Mencho kirjoitti: La Touko 16, 2026 10:42 pm
JOMPPE kirjoitti: La Touko 16, 2026 10:37 pm
Miten niin en vastannut. Etkö osaa lukea ja käyttää Googlea annetun tiedon jatkeeksi vai pitääkö sinulle kiikuttaa tukku linkkejä, joita sitten perkaat ja tartut julkaisijaan sisällön sijasta? Sä olet niin saatanan pässi kuin olla ja voi. Vielä kerran.
Claude

Israelin hallituksen toimet Netanyahun johdolla suosivat Qatarin rahansiirtoja Gazaan Hamasille vuosina 2012–2023, mikä on dokumentoitu useissa israelilaisissa medioissa ja poliittisissa tutkimuksissa. Netanyahun kerrotaan pitäneen Hamasia hengissä heikentääkseen Palestiinan auktoriteettia ja estääkseen kaksivaltioneuvotteluja.
Lyhyesti: kyllä, epäsuorasti ja tahallisesti
.
Joo. Hienosti käytät tekoälyä. Kertooko se myös Netanjahun kuolleen ja että kuussa ei ole käyty?

Edit. En minä ole se jolle pitäisi vastata vaan se joka niistä juurisyistä puhui. Toki jos niillä ei ole sinulle väliä niin ok.
Vastaa Viestiin