Ainakin kahden sekunnin keskittymiskyvyllä varustetun someajan ihmisen mielestä aivan varmasti näin, ja niitähän aina kasvava osuus Euroviisujen yleisöstä on, että sikäli voitto varmasti meni ihan oikeaan osoitteeseen. Musiikillisesti se biisi on minun mielestäni aivan järkyttävä sillisalaattlrenkutus, jossa ei ole mitään koossa pitävää punaista lankaa. Itse olisin suonut voiton mieluiten Romanialle, joka kyllä pärjäsikin hyvin.damfin kirjoitti: Su Touko 17, 2026 9:48 am Kuten arvelinkin etukäteen lähes varmasta voitosta hehkutuksen perusteella niin mitään voittoa ei sitten tullut.
Vaikka musiikkityyli ei minun makuuni olekaan, niin olihan tuo Bulgarian kappale ja esitys parempi ja tarttuvampi, eli paras voitti niin kuin pitääkin.
Äänestysjärjestelmästä itkeminen on jokavuotinen perinne ja joka vuosi äänestysjärjestelmää onkin viilattu. Kohtapuoliin varmaan tulee rajoitus, että yksi ääni per äänestäjä, koska eihän tuota Israelin "itsenäisesti ajattelevien" hihhulifanien touhua muutenkaan saada loppumaan.
Se on totta, että kuilu näiden viisuja omanaan pitävien ja paikan päälle matkustavien homo- ja transuaktivistien ja kisoja telkkareiden ääressä katsovien normaalien ihmisten kesken on revennyt aivan helvetin isoksi. Pari kertaa putkeen onnistuttiin junttaamaan voittajaksi jonkun sortin transu, eli olisikohan nyt representaatiomasu vähän aikaa täynnä, kun tällä kertaa ei sellaisia ollut esiintymässäkään.