Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

El Mencho
Hetty Wainthropp

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja El Mencho »

Donald McRonald kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 9:06 pm
El Mencho kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 8:44 pm Minulla on yksi nimimerkki.
…kerrallaan.
Blöröämseemaffia
Ei se taida olla kiellettyä. Sulla on joku kehitysvaihe jäänyt väliin.
Miten ajattelen ei kuulu sinulle millään tavalla.
El Mencho
Hetty Wainthropp

Donald McRonald kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 9:05 pm
El Mencho kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 8:21 pm
Donald McRonald kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 3:57 pm Jos sulla mukamas on kirjastokortti, niin mitäköhän kirjoja olet lainaillut? Olet tainnut käydä väärällä osastolla niitä lainailemassa. Fakta ja fiktio ovat kaksi täysin eri asiaa.
Herman Hessen Lasihelmipelin olen lainannut useasti. Myös Arosusi ja Siddhartha on tullut luettua.

Ketkä ME mukamas???

Siinähän TE olette rivissä. Pari puuttuu.
Mitä hittoa sä nyt sekoilet?
No, eipä se ole mitään uutta että sulla päässä viiraa.
Kirjallisuus ei liene sinulle tuttua. Tietysti tunnistan toistuvat kuviot. Olette tännekin saaneet aikaiseksi yli 1000 viestiä samalla porukalla. Se ei ole tervettä nähnytkään. Eikö teillä tosiaan ole mitään muuta? Tuo on sairasta.
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

^
Olet trollannut forumille parissa kuukaudessa yli 400 viestiä, pelkkää paskaa.
Se ei ole tervettä nähnytkään. Eikö sinulla tosiaan ole mitään muuta? Tuo on sairasta.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
El Mencho
Hetty Wainthropp

Rescuer kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 9:25 pm ^
Olet trollannut forumille parissa kuukaudessa yli 400 viestiä, pelkkää paskaa.
Se ei ole tervettä nähnytkään. Eikö sinulla tosiaan ole mitään muuta? Tuo on sairasta.
Kappas ääliö nosti päätään ja alkoi toistamaan. Ei järjen häivää ja on täysin turha yrittää sanoa yhtään mitään. Taso jolla liikutte on nolla tai miinus jotakin.
JOMPPE
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja JOMPPE »

El Mencho kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 8:42 pm
JOMPPE kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 8:39 pm
El Mencho kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 3:45 pm
Ai kysyisin lupia vähäpojalta. Ei tule kuuloonkaan. En tule koskaan muuttamaan mielipiteitäni yhdenkään vuoksi. Te voisitte sen sijaan antaa muille mielipiteenvapauden, ja hommata kirjastokortin joka ikinen.

Jatkakaa..
Hienoa! Vastaisuudessa voitkin kertoa että kyseessä on mielipiteesi, ei fakta. Äläkä sitten suutu jos joku on eri mieltä..
Sanoo tyyppi, joka yrtti jälkeen kerran pestä mustaa valkoiseksi. Ei millään pahalla mutta juttusi ovat toistuvasti todella älyttömiä.
Vai niin. Pari esimerkkiä ois kiva. Sun kanssa ei olla keskustelu kuin Netanjahun "kuolemasta" ja Hamasin rahoituksesta. Mitä älytöntä niistä? Tai no, älä vastaa. Onhan se älytöntä olla uskomatta kuolleeksi ihmistä, josta löytyy pilvin pimein materiaalia esiintymisistä viime ajoilta. Ja onhan se älytöntä että on rahoitettu jotain ihan erilaisessa maailmatilassa kuin mikä nykyinen on jne.
El Mencho
Hetty Wainthropp

Rahoitus loppui vasta lokakuun iskun jälkeen. Jos minä olen sitä mieltä, että Netanyahu on kuollut niin mitä se sulle kuuluu?

Täyttä paskaa kuten yleensä.
Ja onhan se älytöntä että on rahoitettu jotain ihan erilaisessa maailmatilassa kuin mikä nykyinen on jne.
MIETI OIKEIN KUNNOLLA.
Orge Gerwell
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Orge Gerwell »

El Mencho kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 8:44 pm
Orge Gerwell kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 8:40 pm Sikalapio ei myöskään harrasta tuota posketonta multinikkisekoilua. Se sentään taitaa ymmärtää, että suurin osa muista foorumilaisista on täysin eri mieltä kuin hän. Eikä vain yksi ja sama tyyppi usealla nimimerkillä.
Sanoo Stendari, Vituiksmän, OnyxPhoenix ja niin edelleen..

Minulla on yksi nimimerkki.
Lukisit nyt hyvä mies huolella, ennen kuin puhiset kiukulla vastauksen. En suinkaan väittänyt sulla olevan useita nimimerkkejä. Yritin vain sanoa, että sikalapio ei niputtele nimimerkkejä yhdeksi henkilöksi. Sinä niputat, tuossa ylläkin taas malliesimerkki.

Kertokaas muuten joku, että mistä tuo multinikkisekoilu on alkanut? En missään foorumilla ole koskaan moiseen törmännyt. Enkä millään osaa hahmottaa, että mitä monella nimimerkillä kirjoittelemisessa edes olisi järkeä. Poikkeuksena joku Buutsi, joka napsii viikon jäähyjä päivittäin, niin tokihan sillä on pakko olla reserviä.
El Mencho
Hetty Wainthropp

Kunhan sanosin, ja sinä kuvittelit tajuavasi mitä minä tarkoitan. Teillä viiraa kaalissa niin helvetisti, ettei mitään määrää.

Ihan kivalta näyttää toi teidän vääristelty maailmankuva, jossa Israel on kaiken herra ja Venäjä on aivan kaikkialla.

Ja sitä paitsi olet vääntänyt nimimerkkisi minun ensimmäisestä nimimerkistä, joten olet juuri se joksi sinua kutsuin ja minä olen edelleen teidän painajainen tuomalla esiin uutisia, jotka sotivat vastaan tätä saatanan kyhättyä maailmankuvaanne.

Te trollaatte vuodesta toiseen.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Niin, kukakohan täällä oikein trollaa?
Ja jos olet jostain asiasta jotakin mieltä, niin se ei tarkoita sitä että asia todella olisi niin.

E: Näissä blörön paasaamisissa keikutaan vaarallisen lähellä kulttimaisia uskontoja. Mutta omien uskomustensa toisille tuputtamista ei faktoihin perustuvalla keskustelupalstalla oikein tahdota katsoa hyvällä.
Voisit blörö lähteä vaikka jonnekin hihhulipalstalle noita uskonnollisia teesejäsi julistamaan.
Viimeksi muokannut Donald McRonald, Ma Touko 18, 2026 10:10 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
JOMPPE
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja JOMPPE »

El Mencho kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 9:32 pm
Ja onhan se älytöntä että on rahoitettu jotain ihan erilaisessa maailmatilassa kuin mikä nykyinen on jne.
MIETI OIKEIN KUNNOLLA.
Mikset kerro? En miettimällä kyllä saa sairaan pääkoppasi mielipidettä arvattua.
Ihan kivalta näyttää toi teidän vääristelty maailmankuva, jossa Israel on kaiken herra ja Venäjä on aivan kaikkialla.
Voin kertoa sinulle salaisuuden: sinä kuvittelet että ihmiset ajattelevat noin. Tai no, sinun mielipiteesi siis on se että suurimman osan maailmankuva on tuollainen?

Ja sitä paitsi olet vääntänyt nimimerkkisi minun ensimmäisestä nimimerkistä, joten olet juuri se joksi sinua kutsuin ja minä olen edelleen teidän painajainen tuomalla esiin uutisia, jotka sotivat vastaan tätä saatanan kyhättyä maailmankuvaanne.
Mikä se ensimmäinen nimimerkkisi oli? Nytkö siis tunnustat olleesi eri nimellä aiemmin? Minun mielipiteeni on se, että et ole painajainen vaan pelle, jolla on sairaita teorioita, jotka pohjaavat huuhaa lähteisiin.
Viimeksi muokannut JOMPPE, Ma Touko 18, 2026 10:07 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
El Mencho
Hetty Wainthropp

Ei jumalauta öitä 😂
El Mencho
Hetty Wainthropp

JOMPPE kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 10:03 pm Mikä se ensimmäinen nimimerkkisi oli? Nytkö siis tunnustat olleesi eri nimellä aiemmin? Minun mielipiteeni on se, että et ole painajainen vaan pelle, jolla on sairaita teorioita, jotka pohjaavat huuhaa lähteisiin.
En puhunut sinulle vitun sekopää. Heittämällä palstan tyhmin ihminen.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Nyt alkaa blöröllä pipo jo hieman kiristämään. Hyvä. Jatka samaan malliin.
Orge Gerwell
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Orge Gerwell »

El Mencho kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 9:44 pm Israel on kaiken herra ja Venäjä on aivan kaikkialla.

Ja sitä paitsi olet vääntänyt nimimerkkisi minun ensimmäisestä nimimerkistä
Tästä voidaan olla hyvillä mielin samaa mieltä. Mutta miten se liittyy mihinkään, on pienimuotoinen mysteeri.

Oletko omasta mielestäsi kirjoittaja, jonka kanssa hedelmälliset keskustelut ovat hyvinkin mahdollisia? Hiukan sellaiset on kuule vaikeaa toteuttaa vaikka haluaisi. Kun ei ole väliä vaikkei puhu Venäjästä eikä Israelista/Netanyahusta yhtään mitään, silti ilmoittelet jatkuvasti miten olen minäkin niissä jutuissa väärässä.

Mitä tulee Israeliin ja Venäjään noin muuten, niin molemmat voisi lähettää maata kiertävälle radalle. Ensin mainittu samalla kyydillä Palestiinan kanssa.
El Mencho
Hetty Wainthropp

Donald McRonald kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 10:11 pm Nyt alkaa pipo jo hieman kiristää. Hyvä. Jatka samaan malliin.
Teillä ei ole mitään muuta antaa kuin tällaista paskaa vuodesta toiseen.

Keskustelu on mahdotonta.
Viimeksi muokannut El Mencho, Ma Touko 18, 2026 10:14 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin