Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja damfin »

El Mencho kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 6:37 am Se mikä tuossa on hauskaa niin teistä kukaan ei ole koskaan sanonut tulevansa tapaamiseen. Paljastutte paskahousuiksi kerta toisensa jälkeen.
Kuinka monta kertaa olet El Mencho nimimerkillä yrittänyt kutsua ketään tapaamiseen, kerta toisensa jälkeen?

Muita nimimerkkejähän sinulla ei kuulemma ole ollut, niinhän sinä rehellisesti väitit :mrgreen:
Orge Gerwell
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Orge Gerwell »

Kyllä Eric on ihan miehekkäästi tunnustanut, että aiemmin on ollut muitakin.
damfin

Orge Gerwell kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 2:53 pm Kyllä Eric on ihan miehekkäästi tunnustanut, että aiemmin on ollut muitakin.
El Mencho ei vaan voi asiaa myöntää, ei ole kuulemma ikinä poistunut palstalta millään nimimerkillä, eikä ole kuin yksi nimimerkki, pitäähän se "miehen" sanaa uskoa...
El Mencho kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 8:44 pm Minulla on yksi nimimerkki.
damfin

El Mencho kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 9:29 am Mulla ei ole juttu loppunut koskaan.
Mistä tämä hiljaisuus tuli, loppuiko taas jutut? :lol:
El Mencho
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja El Mencho »

damfin kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 4:30 pm
El Mencho kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 9:29 am Mulla ei ole juttu loppunut koskaan.
Sulla on ilmeisesti pakkomielle meikäläiseen. Jutut eivät ole loppumassa mutta teen tosiaan muutakin kuin kuuntelen teidän lällätystä. Niin, ja sulla on myös melkoinen päävika jos kuvittelet minun käyttävän useaa nimimerkkiä.
Miten ajattelen ei kuulu sinulle millään tavalla.
damfin

El Mencho kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 4:37 pm
Sulla on ilmeisesti pakkomielle meikäläiseen. Jutut eivät ole loppumassa mutta teen tosiaan muutakin kuin kuuntelen teidän lällätystä. Niin, ja sulla on myös melkoinen päävika jos kuvittelet minun käyttävän useaa nimimerkkiä.
Ei kukaan ole väittänyt sinun käyttävän useaa nimimerkkiä, vaan että olet jo muutamalla nimimerkillä poistunut palstalta ovet paukkuen, ja sitten jonkin aikaa huilattuasi palannut uudella nimimerkillä.

Tässähän tuon jo lipsautit itsekin...
El Mencho kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 9:44 pm Ja sitä paitsi olet vääntänyt nimimerkkisi minun ensimmäisestä nimimerkistä
Eli oliko ensimmäinen nimimerkkisi jokin George Orwell?
El Mencho
Hetty Wainthropp

Ei ollut George Orwell. Eikö sulla ole muuta tekemistä kuin tutkia vuodesta toiseen mun sanomisia? Lue allekirjoitus.
rikkalapio
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rikkalapio »

El Mencho kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 4:37 pm
Damfin nimimerkin jota henkilö käyttää omien sanojensa mukaan hyvin harvoin ja valitusti koko olemassa olo perustuu erimieltä olevien kannanottojen arvosteluun eikä tämä osaa myöntää olleensa väärässä vaikka onkin toistuvasti nolattu disinformaatiostaan. :lol:
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -

"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.

Tiedättehän te."

-Trump-
El Mencho
Hetty Wainthropp

rikkalapio kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 5:15 pm Damfin nimimerkin jota henkilö käyttää omien sanojensa mukaan hyvin harvoin ja valitusti koko olemassa olo perustuu erimieltä olevien kannanottojen arvosteluun eikä tämä osaa myöntää olleensa väärässä vaikka onkin toistuvasti nolattu disinformaatiostaan. :lol:
Tuo pitää täysin paikkansa. Viimeksi pari päivää sitten sai taas nokilleen. Alan tosiaan epäilemään, että vauvan jomppe on Damfin kun tuolla tavalla tonkii ja on niin ovelalla tuulella olevinaan. Myös JOMPPE ehdotti poistumista eli taitaa olla tosiaan juuri niin kuin aiemmin kerroin. Damppe. Vain näillä kahdella nimimerkillä on pakkomielle minuun.

1+1=11
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

El Mencho kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 4:56 pm Ei ollut George Orwell. Eikö sulla ole muuta tekemistä kuin tutkia vuodesta toiseen mun sanomisia? Lue allekirjoitus.
Minä luin tuon allekirjoituksen. Onko tässä nyt siis kyseessä sellanen paradoksi, että sinä päästelet tänne foorumille jatkuvana virtana ajatustesi Tonavaa, mutta se ei sitten kuulu meille muille millään tavalla? Miten niihin ajatuksiin sitten pitäisi suhtautua, kun ne joka tapauksessa väkisin tänne tunget kaikkien pällisteltäväksi?

Suo anteeksi jos meillä normaaleilla ihmisillä on hieman hankaluuksia ymmärtää aivoituksiasi. Emme ole asiaan perehtyneitä psykiatrian asiantuntijoita.
damfin

rikkalapio kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 5:15 pm Damfin nimimerkin jota henkilö käyttää omien sanojensa mukaan hyvin harvoin ja valitusti
Sinä voit varmaankin näyttää missä minä noin olen sanonut? :lol:
damfin

El Mencho kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 4:56 pm Ei ollut George Orwell. Eikö sulla ole muuta tekemistä kuin tutkia vuodesta toiseen mun sanomisia? Lue allekirjoitus.
Vastasit Orge Gerwellille että hän on vääntänyt nimimerkkinsä sinun ensimmäisestä nimimerkistäsi, mutta sekö siis ei ole George Orwell?

Mutta sinulla on siis kuitenkin ollut aiemmin joku(nen) toinenkin nimimerkki? :lol:

En tiedä voiko tätä pakkomielteeksi kutsua, mutta sinua ja sikakoiraa vaan on jotenkin hauska vedättää kun te molemmat aina kompuroitte omiin viesteihinne :mrgreen:
El Mencho
Hetty Wainthropp

damfin kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 6:25 pm En tiedä voiko tätä pakkomielteeksi kutsua, mutta sinua ja sikakoiraa vaan on jotenkin hauska vedättää kun te molemmat aina kompuroitte omiin viesteihinne :mrgreen:
Herra Israel on itse jatkuvasti väärässä.
rikkalapio
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rikkalapio »

damfin kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 6:19 pm
rikkalapio kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 5:15 pm Damfin nimimerkin jota henkilö käyttää omien sanojensa mukaan hyvin harvoin ja valitusti
Eikö omat sanomiset pysy muistissa ? Sieltä ne löytyy sinun historiastasi kun rupeat selaamaan. On siellä paljon muutakin huvittavaa.
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -

"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.

Tiedättehän te."

-Trump-
damfin

rikkalapio kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 7:51 pm
damfin kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 6:19 pm
Eikö omat sanomiset pysy muistissa ? Sieltä ne löytyy sinun historiastasi kun rupeat selaamaan.
Muistissani ei ole vikaa, en vaan ole sanonut noin, kuvittelet omiasi :lol:
Vastaa Viestiin