Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja damfin »

El Mencho kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 8:04 am Valehtelit rahoituksen tapahtuneen "silloin joskus" kuin siitä olisi paljonkin aikaa.

Hurmokseenne kuuluu myös maalata kuvaa taivaspaikka mielessä, jonka mukaan Hamas ei voinut tietää mihin rahat käytetään. Ei kukaan voi olla niin tyhmä. Sekin on valhe. Sen tietää jokainen.
Kyllä siitä 2023 tapahtuneesta hyökkäyksestä on jo jonkin verran aikaa, ja kai sinulla on osoittaa missä sanoin "silloin joskus"?

Enkä kyllä ole ikinä väittänyt että Hamas ei voinut tietää mihin rahat käytetään, Netanyahulle kylläkin saattoi tulla yllätyksenä se että Hamas käyttäisi rahat valmistellaaksen suuren iskun Israelia vastaan.
El Mencho
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja El Mencho »

Älä paskaa jauha. Rikkalapiokin otti asian esille, eikä vuodesta - 23 ole kauan aikaa.
Mulla on muuta ja sali. Oikein hyvää päivän jatkoa koko konkkaronkalle.
Miten ajattelen ei kuulu sinulle millään tavalla.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

El Mencho kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 8:12 am Älä paskaa jauha. Rikkalapiokin otti asian esille, eikä vuodesta - 23 ole kauan aikaa.
Mulla on muuta ja sali. Oikein hyvää päivän jatkoa koko konkkaronkalle.
Sinähän voit helposti osoittaa minun jauhavan paskaa näyttämällä sen viestin jossa olen sanonut rahoituksen tapahtuneen joskus muinoin, tai silloin joskus niin että olisin tarkoittanut jotain muuta kuin ennen 2023 tapahtunutta hyökkäystä.

Sikakoira taas itse jauhaa paskaa niin paljon että siihen määrään ei kukaan muu pysty :lol:
JOMPPE
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja JOMPPE »

El Mencho kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 8:04 am Valehtelit rahoituksen tapahtuneen "silloin joskus" kuin siitä olisi paljonkin aikaa.

Hurmokseenne kuuluu myös maalata kuvaa taivaspaikka mielessä, jonka mukaan Hamas ei voinut tietää mihin rahat käytetään. Ei kukaan voi olla niin tyhmä. Sekin on valhe. Sen tietää jokainen.

Tähän kun lisätään väite, jonka mukaan lokakuun isku päästettiin tapahtumaan aletaan olemaan totuuden alkulähteillä.

Viisaampi olisi ollut hiljaa ja idiootti jatkaa vielä tästäkin... Päläpäläpälä.

Minä en jatka.
Entäs minä? Mitä minä olen väittänyt? Osoita se valheellinen viestini, ei pitäisi olla vaikeaa.

Koomisinta on, että luot päässäsi minusta jonkun Israelia ihannoivasta ihmisestä, se ei todellakaan pidä paikkaansa! Mutta en silti ymmärrä miksi väitteitä pitää vääristellä tai jättää jotain huomioimatta. Tai luoda outoja teorioita jonkun kuolemasta.

Olen aika varma että jatkat, koska et osaa jättää asiaa sikseen. Etkä löydä minun kirjoittamia "valheita" ne on vain sinun päässäsi. Sitten yrität kirjoittaa mustaa valkoiseksi ja koska sekään ei onnistu, menet henkilökohtaisuuksiin.

Pitäisi varmaan se tyykkäysnappi olla, jotta näkisit kuinka moni pitää sinua mahtavana totuuden torvena!
rikkalapio
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rikkalapio »

Jomppe ja Damfin eivät ole sama nimimerkki kunhan nyt toin tämän tähän :lol:
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -

"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.

Tiedättehän te."

-Trump-
jotunheimen
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja jotunheimen »

Ottamatta muuhun kantaa, on kovin epätodennäköistä, että Netanyahulle kera maailman parhaan tiedusteluorganisaation, tulisi Hamasin tarkoitusperät yllätyksenä.
@veitera has blocked you
JOMPPE
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja JOMPPE »

jotunheimen kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 10:35 am Ottamatta muuhun kantaa, on kovin epätodennäköistä, että Netanyahulle kera maailman parhaan tiedusteluorganisaation, tulisi Hamasin tarkoitusperät yllätyksenä.
Se on hyvä kysymys. Netanyahu teki virheen luottaessaan siihen, että saa "ostettua rauhan" tällä tavalla. Oli siinä varmaan hyväkin tarkoitus Gazan asukkaille. Tähän asti keskustelua ei Menchon kanssa pääse, koska hän vain hokee että Netanyahu rahoitti Hamasia. Joo, rahoitti mutta tuolla tavalla sanottuna se on typerä yksinkertaistus. Siitä minä yritin keskustelua herättää ja ehkä hieman kärkkäästi ilmaisin että ei Mencho taida tietää miksi näin kävi, on vain lukenut joltain X:stä. Ja näin se varmaan onkin, ei se halua ymmärtää muuta kuin "Israel rahoitti Hamasia" ja siitä tietysti saadaan jokin salaliitto aikaan. Tosin ei se siihenkään asti ole puheessaan päässyt. Hokee vain kuinka kuollut mies rahoitti Hamasia. Ja sitten teki johtopäätöksen että minä olen joku Hesarista totuuteni hakeva Israelin fanaatikko (ja tietysti hybridikeskuksesta ja monella nikillä täällä).

Muuten, HS on myös kirjoittanut tuosta Hamasin rahoituksesta, eli kyllä siitä myös se pahapaha media Suomessa on kirjoittanut. Ei se ole "valtamediassa vaijettu asia" niin kuin Mencho luulee.
rikkalapio
Vic Mackey

JOMPPE kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 2:43 pm
jotunheimen kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 10:35 am Ottamatta muuhun kantaa, on kovin epätodennäköistä, että Netanyahulle kera maailman parhaan tiedusteluorganisaation, tulisi Hamasin tarkoitusperät yllätyksenä.
Se on hyvä kysymys. Netanyahu teki virheen luottaessaan siihen, että saa "ostettua rauhan" tällä tavalla. Oli siinä varmaan hyväkin tarkoitus Gazan asukkaille. Tähän asti keskustelua ei Menchon kanssa pääse, koska hän vain hokee että Netanyahu rahoitti Hamasia. Joo, rahoitti mutta tuolla tavalla sanottuna se on typerä yksinkertaistus. Siitä minä yritin keskustelua herättää ja ehkä hieman kärkkäästi ilmaisin että ei Mencho taida tietää miksi näin kävi, on vain lukenut joltain X:stä. Ja näin se varmaan onkin, ei se halua ymmärtää muuta kuin "Israel rahoitti Hamasia" ja siitä tietysti saadaan jokin salaliitto aikaan. Tosin ei se siihenkään asti ole puheessaan päässyt. Hokee vain kuinka kuollut mies rahoitti Hamasia. Ja sitten teki johtopäätöksen että minä olen joku Hesarista totuuteni hakeva Israelin fanaatikko (ja tietysti hybridikeskuksesta ja monella nikillä täällä).

Muuten, HS on myös kirjoittanut tuosta Hamasin rahoituksesta, eli kyllä siitä myös se pahapaha media Suomessa on kirjoittanut. Ei se ole "valtamediassa vaijettu asia" niin kuin Mencho luulee.
Netanjahu on jo kuollut
- Schimanski -

"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.

Tiedättehän te."

-Trump-
Orge Gerwell
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Orge Gerwell »

rikkalapio kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 3:30 pm Netanjahu on jo kuollut
:)

Onko tästä nyt sitten olemassa roppakaupalla kiistattomia todisteita? Sillä jos oikein tulkitsin, niin edes Eric ei ole tuota kiveen hakannut.
rikkalapio
Vic Mackey

Orge Gerwell kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 3:57 pm
rikkalapio kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 3:30 pm Netanjahu on jo kuollut
:)

Onko tästä nyt sitten olemassa roppakaupalla kiistattomia todisteita? Sillä jos oikein tulkitsin, niin edes Eric ei ole tuota kiveen hakannut.
No ei ole
- Schimanski -

Tiedättehän te."

-Trump-
El Mencho
Hetty Wainthropp

Ei varmasti. Damfin ja JOMPPE saa mölistä keskenään, ei kiinnosta yhtään.

Joko Trump on tavannut Netanyahun?
kiinnostunut5
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut5 »

El Mencho kirjoitti: To Touko 21, 2026 2:22 pm
Ei varmasti. Damfin ja JOMPPE saa mölistä keskenään, ei kiinnosta yhtään.

Joko Trump on tavannut Netanyahun?
Miten se olisi edes mahdollista jos olet varma että neppari on kuollut jo kuinka ja monennetta kuukautta? :D Ja jos nyt hetki leikitään että onkin jo kuollut niin miksi sitä salattaisiin kun nepparihan olisi täydellinen marttyyri jos olisi kuollut Iranin iskuissa?
Viimeksi muokannut kiinnostunut5, To Touko 21, 2026 2:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
El Mencho
Hetty Wainthropp

Ei kiinnosta sinunkaan jutut yhtään.
kiinnostunut5
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut5 »

El Mencho kirjoitti: To Touko 21, 2026 2:37 pm Ei kiinnosta sinunkaan jutut yhtään.
Voi harmi.
El Mencho
Hetty Wainthropp

On se mukavaa kun ei tarvitse välittää lainkaan länkyttäjistä. Aseettomia nillittäjiä.
Vastaa Viestiin