Äiti oli parvekkeella, kun mies raiskasi hänen tyttärensä

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Re: Äiti oli parvekkeella, kun mies raiskasi hänen tyttärensä

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

1990-luvulla kuulin juttua että isä oli mahdollisesti perseraiskaillut pikkutyttöään. Tämän johdosta tyttöä käytettiin sairaalassa monellakin osastolla tutkimuksissa. Kuulin että tyttären äiti oli perin tuohtuneen oloisesti reuhtonut lasta kädestä eteenpäin.

Sitä vaan miettii että millaista äitiä vituttaa enempi oma lapsi, kuin se ihmisen irvikuva eli isä tai joku joutojätkä, joka on lapseen kajonnut.

Joku saisi tehdä tutkimuksen kuinka suuri on se prosenttimäärä, kuinka moni naisista on asettunut omaa lastaan vastaan näissä hyväksikäyttötapauksissa.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
canis lupus
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

Ifigeneia kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 6:22 pm
saksanundulaatti kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 5:50 pm ---
Mikä perhetuttava muka muslimien keskuudessa saa hieroskella naisia?

Eihän serkkukaan voisi koskea serkkuunsa, koska muslimeilla on tapana että serkut menevät naimisiin keskenään. Joten eivät he voi toisiaan lääpiskellä. Saati sitten mies joka ei ole sukua.

Tuskin yksikään musliminainen antaisi kenenkään muun miehen kuin aviomiehensä koskea itseensä.
Yksikään musliminainen ei anna muun miehen koskea itseensä. Sehän olisi kuin itsemurha.

Minä olen kyllä miehenä hieronut avokkini reilu parikymppisen daamin selkää auki. Mutta musuleille se todellakaan ei ole mitään normaali epäseksuaalista käytöstä, johtuen jo siitä että muihin naisiin EI SAA koskea kuin vaimoonsa tai sitten vääräuskoisiin. Näin se opinkappale oikeesti menee. Olen lukenut Quranin pariin kertaan, ja sen tulkintaa ymmärtääkseen pitää tutustua myös haditheihin, helvetikseen, ja ties minkä koulukunnan mukaan. Shiiat ja sunnit pelkkä pintaliipaisu.

Päästät muslimin hieromaan tytärtäsi niin jotain oppeja on ehkä jäänyt yleissivistyksen ulkopuolelle?
Mens malus in corpore sano
tottij
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja tottij »

Miksi tämä ählämi on ylipäätään hieronut äitiä ja lasta? Huh käy kyllä lasta sääliksi kun äiti on noin vitun tyhmä.
Perilla
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Perilla »

Onks tuplaa näkynyt?
Jahaa, ei ole.

Kuinka vitun tyhmä äidin pitää olla, että päästää nuslimin kotiinsa hieromaan lasta ja itse menee röökille
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko

joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista

Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
Peijooni
Alokas

Viesti Kirjoittaja Peijooni »

”Äiti on peruskoulun käynyt, yh, työtön, lihava, tyhmä ja vihervasemmistoa. Ei varmaan mennyt paljon pieleen?”

Ihmettelen tätä vihervassari-yleistystä mikä palstalla vallitsee, kun esim. Vihreiden jäsenprofiili on korkeasti koulutettu työssä käyvä ja vasemmistollakin (Vas. ja Sdp) koulutustausta vähintään ammattikorkeakoulu ja palkansaaja. Työttömiä ja perusasteen koulutuksen ylimpänä koulutuksena olevia on eniten on Perussuomalaisissa. (Kokoomus ja Vihreät ylivoimaisesti korkeimmin koulutettujen suosiossa.) Eli oma veikkaus, että poliittinen suuntaus meni tässä pieleen.
kerpeikkari
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja kerpeikkari »

Peijooni kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 10:13 pm ”Äiti on peruskoulun käynyt, yh, työtön, lihava, tyhmä ja vihervasemmistoa. Ei varmaan mennyt paljon pieleen?”

Ihmettelen tätä vihervassari-yleistystä mikä palstalla vallitsee, kun esim. Vihreiden jäsenprofiili on korkeasti koulutettu työssä käyvä ja vasemmistollakin (Vas. ja Sdp) koulutustausta vähintään ammattikorkeakoulu ja palkansaaja. Työttömiä ja perusasteen koulutuksen ylimpänä koulutuksena olevia on eniten on Perussuomalaisissa. (Kokoomus ja Vihreät ylivoimaisesti korkeimmin koulutettujen suosiossa.) Eli oma veikkaus, että poliittinen suuntaus meni tässä pieleen.
Kyllä mää oon törmänny moniinkin vasemmistoa äänestäviin jotka oo saanu peruskoulua enempää koulutusta.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Kyllä jossain porukoissa tuo Vasemmiston äänestäminen on ihan Defaulttina ihmisissä. Ohan se helpompaa kun ei tartte ite mitään miettii.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
ed_gein
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ed_gein »

Le chat bleu kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 2:52 pm
ed_gein kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 1:50 pm
Le chat bleu kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 11:24 am

Olen lukenut Karman, minusta se oli hyvin kesy vielä. Mutta kirjoittaja sai paskaa niskaan ihan huolella, kun oli kertonut totuudesta edes osan. :?
Niin, vaikka itselläänkin oli pari jamaikalaiselle tehtyä pentua.
Hän ei kritisoinut matuja vaan tiettyä ryhmää naisista, joille se eksoottinen mulkku menee ohi kaikesta muusta, lapsistakin. Lukeminen kannattaa aina. 8)
Niin, kritisoi itseäänkin.
Matti Ja Maija
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Matti Ja Maija »

Salmari kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 1:58 pm
Cadi John kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 1:44 pm Tekijä on 26 v eli tekohetkellä 2022 neljä vuotta sitten 22 v. Minkähän ikäinen äiti on? Näillä hiekkalaatikko miehillä on jännästi aina huomattavasti vanhempi nainen. Tämäkin äiti voi olla neljänkympin molemmin puolin. Mikä tekee tapauksesta oksettavan, on ettei äiti uskonut lastaan.

Kuka normaali äiti antaa isäpuolen hieroa tytärtään? Ei helvetti miten pimeetä porukkaa.
Äidin täytyy olla 30-40 v eikä yksikään nuslimi mene 10 vuotta vanhemman musliminaisen kanssa koskaan naimisiin, vaimon täyty olla 12-16 vuotias.

Eli kantislehmä vasemmalta.
Meinasikohan hieroja tehdä niin, että tämä äiti vanha luuska on vain kyökissä tekemässä ahmetille ruokaa ja ottaa vaimokseen tämän tyttären?
Slava Ukraini! <3

JanitaSlima nauraa joka paikkaan. :D

Bänniä hänelle.
Kräki
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Kräki »

Peijooni kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 10:13 pm ”Äiti on peruskoulun käynyt, yh, työtön, lihava, tyhmä ja vihervasemmistoa. Ei varmaan mennyt paljon pieleen?”

Työssäkäynti voi tosiaan olla jokin tutkija yliopistossa maksimissaan. Aiheena vaginan ero voikukkaan.
Eräs mustapipa on hyvä esimerkki x:n puolelta. Muutenhan pää lyö tyhjää.
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Peijooni kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 10:13 pm Ihmettelen tätä vihervassari-yleistystä mikä palstalla vallitsee, kun esim. Vihreiden jäsenprofiili on korkeasti koulutettu työssä käyvä ja vasemmistollakin (Vas. ja Sdp) koulutustausta vähintään ammattikorkeakoulu ja palkansaaja. Työttömiä ja perusasteen koulutuksen ylimpänä koulutuksena olevia on eniten on Perussuomalaisissa. (Kokoomus ja Vihreät ylivoimaisesti korkeimmin koulutettujen suosiossa.) Eli oma veikkaus, että poliittinen suuntaus meni tässä pieleen.
Jäsenprofiili...
Jäsen ei ole sama kuin kannattaja. Vai kannattaako vasemmistoliittoa vain 14340 henkeä ja vihreitä 7658 henkeä (puolueiden jäsenmäärät 2025)?
Arvaukset äidin poliittisesta suuntauksesta tuskin ovat kovin pahasti pieleen menneet, koulutustaso saattaa olla se missä arvaus on mennyt pieleen. Vasemmiston kannattajissa on paljon niitä, jotka valittavat "akateemisesta työttömyydestä" = ei suostuta ottamaan kuin oman, kapean alan töitä vastaan.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Taikaseinä
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Taikaseinä »

Uutisen suvakkihuoraääidin kaltaisia naisia on vihreät ja vasemmisto täynnä.

https://www.youtube.com/watch?v=pMqyicNqpoQ

Asia vain sivuutetaan, eikä sitä uskota.
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Voihan hän olla vaikka uskovainenkin. Ja tuskin krisseli on vasemmistolainen tai viheriäinen. Onpahan muuten vaan koko maailmaa halaava ja mussukoita rakastava.

Parvekkeelle meno tosin viittaa tupakointiin ja se on sitten taas eri juttu että tupakoiko krisselit ketjussa. Tuskin.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Downshifting
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Downshifting »

Ifigeneia kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 6:17 pm
Downshifting kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 1:48 pm
Villeri kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 5:56 am Rohkea tytär, kun on uskaltanut viedä asiaa eteenpäin, vaikka oma äitikin on vastapuolella. Miten äiti voi olla uskomatta omaa teinitytärtään tuollaisessa tilanteessa? Kummanhan puolella äiti on ollut oikeudessa?

Suomalaisessa kulttuurissa ei oikein aikuiset perhetuttumiehet hiero teinityttäriä, aivan varmasti niin ei tehdä al-Sharkatin omassa kulttuurissa, mutta kulttuurit yhdistämällä niin sitten ilmeisesti tehdään, kahdesta negatiivisesta tulee positiivinen.

Oli muuten viimeksi eilen tilanne, jossa teiniähly valehteli minulle ihan suoraan. Hän tiesi, että minä tiedän hänen valehtelevan, mutta silti hän valehteli suoraan silmiin katsoen. Valehteluun ei ollut mitään kynnystä, oli vain (vielä) hieman taitamaton. Kun tällainen tapaus vähän kasvaa ja selittää asioita etnopalvontaan taipuvaiselle suvaitsevaiselle, siinä voidaan jättää vaikka teinitytär kahdestaan ählyn hierottavaksi.
Eihän muslimiapinat saa edes kätellä naispuolista henkilöä siinä maailman syöpäuskonnossa, ei minkäänlaista kosketusta ellei ole oma vaimo tai muu lähisukulainen. Meillä pyörii kotikaupungissa sellainen henkisesti sairas noin 30v lähi-idän mies, joka on ahdistellut minua, noin 40v naista kotimatkalla salilta. Oksetus änkesi ihoetäisyydelle, työnsin hänet pois ja huusin "Painu helvettiin tästä" ja seuraavalla salireissulla olikin jo kaasusumutin mukana.

Eilen kävin rannalla ja tämä sama apina tuli sinne tuijottelemaan uimarinaisia bikineissä, itse olin juuri saanut mekon päälleni. Tämä sama apina on lähtenyt seuraamaan lapsia koulusta, ja rikosilmoituksia tehty. Silti tämä liikkuuu vapaana täällä. Omia lapsiani olen tästä varoittanut, hän liikkuu sekä tuijottaa ja änkeää kiinni.

Vuoden 2015 tienoilla olin vielä lievästi maahanmuuttokriittinen, mutta nyt voisin maksaa henkilöille, jotka hoitelevat nämä täältä helvettiin.
Itse en ollut paljon päätäni maahanmuuttajilla rassannut ennen vuotta 2015. Sitä olin kyllä kummeksinut, että kun 2005 valitin eräällä foorumilla ylläpidolle yksityisesti, että islampalstan mode poistelee kirjoituksia mielivaltaisesti, yp ilmoitti minulle että loukkaan modea ja tästä hyvästä paukahtaa viikon banni. Minkäänlaista asiatonta kieltä en tuolloin käyttänyt.

Mutta tuli esimakua siitä miten muslimeita "kuuluu" käsitellä. Silkkihansikkain.

2015 niinsanotusti revin perseeni, kun suosimassani retkeilykohteessa missä liikun yksin, vaelsi yhtäkkiä valtava lauma mustapäisiä miehiä.

Iholtaankin musta, sekä läski ukko istua rönötti noina aikoina syrjäisellä bussipysäkillä sinne myöhään illalla saapuessani. Pölötti arabiaa puhelimeen, mulkoili minua kuin halpaa makkaraa ja räki eteensä, väliimme.

Toisella kertaa istuin bussissa, kun joku nuori Lähi-idän ihme tuijotti pysäkiltä sen näköisenä kuin haluaisi murhata minut.

Kolmannella kertaa odottelin eräällä (jälleen) syrjäisellä pysäkillä, kun bussilla sinne kaahasi U-käännöstä tekemään "arabi"kuski niin täysin palkein että jouduin juoksemaan pöpelikköön etten jää alle.

En tiedä mitä olin tehnyt OMASSA maassani sellaista, että olin muka ansainnut tämän mulkoilun ja kenties murhayrityksen. Tai ehkä se on vaan mussukoille normaalis käytöstä että ämmiä pitää pelotella silloin kun ei jaksa raiskata.

Aamen, tätä olen pohtinut itsekin naisena. Se järkyttävä ahdistelu, jopa Prisman hyllyjen välissä tulee musta mies melkein kiinni Hello, how are you, ja joutuu itse lähtemään karkuun. Ja se että tätä on nyyt joutunut kestämään jatkuvasti pahenevana ilmiönä sen 30 vuotta. Baareissa kun joskus harvoin kävin tai käyn, näistä arabeista ja mustista ei päässyt MILLÄÄN eroon. Monesti jouduin pyytämään apua suomalaisilta miehiltä että leikkisivät tuntevansa minut sekä monesti suomalaiset miehet itse tulivat väliin kun huomasivat mitä tapahtuu. Se avoimen tuiijotuksen ja painostavan mulkoilun määrä, autojen hidastelu, varmaan tosiaan ajattelevat että nämä länsimaiset naiset ovat niin helppoja, moraalittomia sekä vapaata riistaa vääräuskoisina.
Downshifting
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Downshifting »

kerpeikkari kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 4:13 pm
Downshifting kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 4:11 pm
kerpeikkari kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 4:09 pm

Paitsi jos se täyttää vainoamisen tunnusmerkit jota luulen tuossa on tarkoitettu.
Niin, tarkalleen en tiedä mitä tämä oli tehnyt lapsille, mutta rikosilmoitukset vanhemmat tekivät. Koulun vieressä päivystänyt ja lähtenyt seuraamaan lapsia kotiin. Samoin lähtee seuraamaan ketä vaan naispuolista, kuten itseäni.
Tuo kyllä täyttänee sen vainoamisen tunnusmerkit ja varsinkin kun lapset kyseessä niin varmasti peloissaan kun apina seuraa käsi housuissa.

Aivan varmasti täyttääkin, mutta täällä tuo edelleen vaan liikkuu. Ja lapset sekä aikuisetkin ahdistuvat. Ehkä odotellaan sitä vakavinta uhria, joku esim kehitysviiveinen lapsi, aikuinen, kuka tahansa. Itse ehdotan hänen kiinnipitämistään jossain laitoksessa sekä vaikla Ukrainan sotaan miinanpolkijaksi.
Vastaa Viestiin