Mua ei ufot kiinnosta. Niistä voi keskustella tuolla Huuhaa -osastolla.El Mencho kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 9:00 pm Hei okei ja ymmärrän kyllä. Ampukaa nyt alas noi viralliset ufovideot.
Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
Eiköhän tämä ollut tässä
Miten ajattelen ei kuulu sinulle millään tavalla.
Joo, ainakin mun osalta. Ja eipä tuo keskusteluavaus "ampukaa nyt alas noi viralliset ufovideot" ainakaan ole merkki siitä että olisi rakentavaa keskustelua tulossa.
Mutta joo, en ole perehtynyt ufoihin, eikä ne tai niihin liittyvät uutiset kiinnosta. Toivottavasti löydät jonkun "ampumaan nuo alas" jotta pääset lällättemään.
Miten minun mielestäsi tulisi käyttäytyä teitä kohtaan 1000 lällätysviestin jälkeen? Vitun nilkit.
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Varmaan niinkuin 1000 viestiä sittenkin. Jopa täällä lautamiesosiossa sinulle on mielestäni muutkin kuin minä vastannut vähintään yhtä asiallisesti viesteihisi kuin viestisikin on ollut asiallisia.El Mencho kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 9:40 pm Miten minun mielestäsi tulisi käyttäytyä teitä kohtaan 1000 lällätysviestin jälkeen? Vitun nilkit.
Ei tämä ajojahti tuolla puheella ole soviteltu.
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Tai sitten se ajojahti on vaan päässäsi ja muut ovat yksinkertaisesti vain vastailleet kirjoittelemaasi, ihan kuin keskustelupalstalla moni tekee.
Tuo on huonoin ja kulunein läppä. Tuollaista paskaa sylkee vain päästään sairaat tyypit. Tämä ketju on todiste.kiinnostunut5 kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 9:58 pm Tai sitten se ajojahti on vaan päässäsi ja muut ovat yksinkertaisesti vain vastailleet kirjoittelemaasi, ihan kuin keskustelupalstalla moni tekee.
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Voi olla myös salaliitto.El Mencho kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 10:03 pmTuo on huonoin ja kulunein läppä. Tuollaista paskaa sylkee vain päästään sairaat tyypit. Tämä ketju on todiste.kiinnostunut5 kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 9:58 pm Tai sitten se ajojahti on vaan päässäsi ja muut ovat yksinkertaisesti vain vastailleet kirjoittelemaasi, ihan kuin keskustelupalstalla moni tekee.
Vittu mikä juntti.
Netanyahu on kuollut.
-
Pat.Rivera
- Alibin satunnaislukija
Ai saatana. Mikä ajojahti ja miten sen vois edes sun kaltasen kusipään kanssa sovitella, siis sivistyneesti? Ufoille terveisiä, itsehän uskon niihin myös, mutta sun kaltasten aikuisteinien käyttäytymismalleihin en usko. Joten sun tubetuskielellä "no support" kallun teiniangstille.
Kiitoksia järkeä sisältävästä viestistä. Minun käytökseni johtuu vuosikausia kestäneestä provosoinnista. Ruudun ulkopuolella on erilainen ihminen. Kusipäitä kohtaan pitää olla kusipää ja olenhan minä yrittänyt monta kertaa mutta vittuilu on näiden nilkkien tapa toimia. Ellet ole löytänyt rivien välistä mitään niin lukijassa on jonkinlainen vika, sillä siellä on löydettävää. Ei tällaista paskaa vaan jaksa kuunnella sen lisäksi, että kohtaan työni vuoksi mielisairasta kateutta. Olen sen takia vielä hereillä koska kello on jenkeissä noin seitsemän tuntia vähemmän.Pat.Rivera kirjoitti: La Touko 23, 2026 2:23 amAi saatana. Mikä ajojahti ja miten sen vois edes sun kaltasen kusipään kanssa sovitella, siis sivistyneesti? Ufoille terveisiä, itsehän uskon niihin myös, mutta sun kaltasten aikuisteinien käyttäytymismalleihin en usko. Joten sun tubetuskielellä "no support" kallun teiniangstille.
Boom. Ette tiedä minusta mitään ja tämä leikki loppuu tähän. Melkein kaikki piti paikkansa ja sai nauraa.
Back to work. Hasta la vista mfs.
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Onko noissa salaliitoissa siis joku juttu mistä ne tunnistaa?