Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

JOMPPE
Neuvoja-Jack

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja JOMPPE »

El Mencho kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 9:00 pm Hei okei ja ymmärrän kyllä. Ampukaa nyt alas noi viralliset ufovideot.
Mua ei ufot kiinnosta. Niistä voi keskustella tuolla Huuhaa -osastolla.
El Mencho
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja El Mencho »

JOMPPE kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 9:03 pm
El Mencho kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 9:00 pm Hei okei ja ymmärrän kyllä. Ampukaa nyt alas noi viralliset ufovideot.
Eiköhän tämä ollut tässä 😂
Miten ajattelen ei kuulu sinulle millään tavalla.
JOMPPE
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja JOMPPE »

El Mencho kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 9:25 pm
JOMPPE kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 9:03 pm
Eiköhän tämä ollut tässä 😂
Joo, ainakin mun osalta. Ja eipä tuo keskusteluavaus "ampukaa nyt alas noi viralliset ufovideot" ainakaan ole merkki siitä että olisi rakentavaa keskustelua tulossa.

Mutta joo, en ole perehtynyt ufoihin, eikä ne tai niihin liittyvät uutiset kiinnosta. Toivottavasti löydät jonkun "ampumaan nuo alas" jotta pääset lällättemään.
El Mencho
Hetty Wainthropp

Miten minun mielestäsi tulisi käyttäytyä teitä kohtaan 1000 lällätysviestin jälkeen? Vitun nilkit.
kiinnostunut5
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut5 »

El Mencho kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 9:40 pm Miten minun mielestäsi tulisi käyttäytyä teitä kohtaan 1000 lällätysviestin jälkeen? Vitun nilkit.
Varmaan niinkuin 1000 viestiä sittenkin. Jopa täällä lautamiesosiossa sinulle on mielestäni muutkin kuin minä vastannut vähintään yhtä asiallisesti viesteihisi kuin viestisikin on ollut asiallisia.
El Mencho
Hetty Wainthropp

Ei tämä ajojahti tuolla puheella ole soviteltu.
kiinnostunut5
Jane Marple

Tai sitten se ajojahti on vaan päässäsi ja muut ovat yksinkertaisesti vain vastailleet kirjoittelemaasi, ihan kuin keskustelupalstalla moni tekee.
El Mencho
Hetty Wainthropp

kiinnostunut5 kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 9:58 pm Tai sitten se ajojahti on vaan päässäsi ja muut ovat yksinkertaisesti vain vastailleet kirjoittelemaasi, ihan kuin keskustelupalstalla moni tekee.
Tuo on huonoin ja kulunein läppä. Tuollaista paskaa sylkee vain päästään sairaat tyypit. Tämä ketju on todiste.
kiinnostunut5
Jane Marple

El Mencho kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 10:03 pm
kiinnostunut5 kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 9:58 pm Tai sitten se ajojahti on vaan päässäsi ja muut ovat yksinkertaisesti vain vastailleet kirjoittelemaasi, ihan kuin keskustelupalstalla moni tekee.
Tuo on huonoin ja kulunein läppä. Tuollaista paskaa sylkee vain päästään sairaat tyypit. Tämä ketju on todiste.
Voi olla myös salaliitto.
El Mencho
Hetty Wainthropp

Vittu mikä juntti.
El Mencho
Hetty Wainthropp

Netanyahu on kuollut.

Pat.Rivera
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Pat.Rivera »

El Mencho kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 9:55 pm Ei tämä ajojahti tuolla puheella ole soviteltu.
Ai saatana. Mikä ajojahti ja miten sen vois edes sun kaltasen kusipään kanssa sovitella, siis sivistyneesti? Ufoille terveisiä, itsehän uskon niihin myös, mutta sun kaltasten aikuisteinien käyttäytymismalleihin en usko. Joten sun tubetuskielellä "no support" kallun teiniangstille.
El Mencho
Hetty Wainthropp

Pat.Rivera kirjoitti: La Touko 23, 2026 2:23 am
El Mencho kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 9:55 pm Ei tämä ajojahti tuolla puheella ole soviteltu.
Ai saatana. Mikä ajojahti ja miten sen vois edes sun kaltasen kusipään kanssa sovitella, siis sivistyneesti? Ufoille terveisiä, itsehän uskon niihin myös, mutta sun kaltasten aikuisteinien käyttäytymismalleihin en usko. Joten sun tubetuskielellä "no support" kallun teiniangstille.
Kiitoksia järkeä sisältävästä viestistä. Minun käytökseni johtuu vuosikausia kestäneestä provosoinnista. Ruudun ulkopuolella on erilainen ihminen. Kusipäitä kohtaan pitää olla kusipää ja olenhan minä yrittänyt monta kertaa mutta vittuilu on näiden nilkkien tapa toimia. Ellet ole löytänyt rivien välistä mitään niin lukijassa on jonkinlainen vika, sillä siellä on löydettävää. Ei tällaista paskaa vaan jaksa kuunnella sen lisäksi, että kohtaan työni vuoksi mielisairasta kateutta. Olen sen takia vielä hereillä koska kello on jenkeissä noin seitsemän tuntia vähemmän.

Boom. Ette tiedä minusta mitään ja tämä leikki loppuu tähän. Melkein kaikki piti paikkansa ja sai nauraa.

Back to work. Hasta la vista mfs.
kiinnostunut5
Jane Marple

El Mencho kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 11:59 pm Vittu mikä juntti.
Onko noissa salaliitoissa siis joku juttu mistä ne tunnistaa?
Vastaa Viestiin