Telttamysteeri?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Mun mielestä näitä verijälkiä voisitte miettiä jossain omassa ketjussaan.
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Ahaa se No 13..oisit heti sanonut... ehe ehe pitäis ajatella hieman sori vaan. :lol:
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Loka kirjoitti:Mun mielestä näitä verijälkiä voisitte miettiä jossain omassa ketjussaan.
Olen aivan samaa mieltä!
Muista lähdekritiikki!
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Loka kirjoitti:Mun mielestä näitä verijälkiä voisitte miettiä jossain omassa ketjussaan.
No onkos tää ollut nyt teidän tyttöjen leikkipaikka tähänkään asti? Eikös se ole sama, missä ne käydään, tässä ne liittyy asiayhteyteen?
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
Loka
Alibin Kestotilaaja

^Konsta, älä enää koskaan tytöttele mua.

Pus.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Loka kirjoitti:^Konsta, älä enää koskaan tytöttele mua.

Pus.
Okei pulu. Pus.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
Baretta
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Baretta »

skoone kirjoitti:
Olen aivan samaa mieltä!
Ketjun otsikko on telttamysteeri. On mielestäni järkeenkäypää käydä kaikki telttaan liittyvä, näin myös verijälkien osalta, tämän otsakkeen alla...
Tämä verijälki keskustelu ei estä keskustelemasta täällä myös muista telttaan liittyvistä asioista.
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

Telttamysteeristä se käy tämäkin, eli kun nyt katsoo telttaa, onhan siinä aukkoja, pari suurtakin, mutta oikeastaan kolme neljästä uhrista oli
" esillä ", pakko oli olla vai mistä ihmeestä Johansson teki inventaarinsa uhreista, joka selviää tästä rikosilmoituksesta, josta siis oikeastaan kaikki alkoi ainakin paperilla.

Lähde KRP/ETP
Baretta
Hetty Wainthropp

Mielenkiintoista tässä raportissa on se että useat paikan nähneet ovat ymmärtäneen paikalla (humalassa) tapellun. Johansson kirjoituksen mukaan siis hän ilmoittaa verityöstä jossa kolmea henkilöä oli pahoinpidelty ja yhden uhreista olevan vielä elossa. Johansson oli paikalle mennessään nähnyt teltan päällä kolme veristä henkilöä???
Vähän ristiriitaista?
Kirjauksesta ymmärtäisi ettei ilmoittaja huomaa alimmaista telttapoimujen kätkössä olevaa neljättä uhria? Voisi olla siten selitetty.
Toisaalta muistan poliisille ilmoitetun humalaisten tappelusta. Se ei ainakaan tämän kirjauksen perusteella siis pidä paikkaansa.
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Joo, selvä mysteerihän tuo on.

Mistä se Johansson on ne kolme veristä ihmistä muualta nähnyt, kuin teltan aukoista.

Miten se sitten sopii siihen, etteivät lintupojat nähneet muuta kuin yhdet epämääräiset jalat?

Niin ja hahmon katoavan kumpareen taakse.

Miksi Gussea ei teltan päällä näkynyt makoilemassa, tuo olisi kiva tietää, jos siihen joku osaisi hyvän selityksen antaa?

Siitä omasta teoriastani ei sitten kai kannata kirjoitella, lienee tuo selvää muutenkin kaikille?

Sitten palataan taas tuohon kellon aikaan, 11.15.

Melkoisen myöhään on hälytys tehty, jos kerran Johansson on sen tehnyt vasta 11.15, mutta niinhän se sairaalaan kirjaus klo 14.00 ihmetyttää ihan yhtä paljon?????

Jotenkin nuo kellonaikojen heitot, voisi ymmärtää, jos siihen aikaan olisi ollut käytössä kesäajat, mutta kun ei ollut.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Myös se ihmetyttää, että Esko on nähnyt Gussen olevan hengissä vaikka tämä on kiilusilmäporukan mielestä ollut sellaisessa koomassa ettei ole voinut apuakaan hälyttää saati piilotella romuja.

Kello 14 sairaalaan kirjaus on ihmetys.

Myös pongareiden näkemät Irmelin kintut on ihmetys, kun Esko on koskematta nähnyt koko köörin. Tosin kun katsoo uhrikuvaa, kyllähän siitä jo näkee. Mutta sehän onkin otettu lanssimiesten vetelyiden jälkeen?
konsta
Ainesta Watsoniksi

Loka kirjoitti:
Myös pongareiden näkemät Irmelin kintut on ihmetys, kun Esko on koskematta nähnyt koko köörin. Tosin kun katsoo uhrikuvaa, kyllähän siitä jo näkee. Mutta sehän onkin otettu lanssimiesten vetelyiden jälkeen?
Jos ajatuksella lukee ne abaut 10 silminäkijälausuntoa, jotka kertovat teltan tilanteesta, kun ensimmäiset ihmiset sen löysivät, niin voi vaikka päätyä seuraavaan: Nils oli jotenkin osittain näkyvissä, muut telttakankaan alla. Ongelma on vain se, että kuulusteluissa ihmiset haluavat sekoittaa ensinäkyyn myöhempiä tapahtumia. Miksi Eskon ilmoitus hätäkeskukselle muuten olisi: tulkaan pian, täällä on pahoin loukkaantunut mies.
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Siis mihin hätäkeskuskeen, ei silloin mitään hätäkeskuksia ollut, oli yleinen hätänumero 000 ja sieltä sitten yhdisteltiin minne tarvittiin, yleensä poliisille.
Baretta
Hetty Wainthropp

^^
Onko tuosta alkuperäisestä ilmoituksesta muuta dokumenttia kuin tuo Papin laittama?
Kiinnostaisi tietää kyllä tarkemminkin tuo ilmoituksen sanankäyttö...
Mistä Konsta nuo hälytyskeskuksen tiedot löysit?
matkaaja
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Loka kirjoitti:.

Kello 14 sairaalaan kirjaus on ihmetys.
Useinhan sitä saa odotella nykysinkin vaikka olis pää kolmantena jalkana; on sen verran jonotusta noissa sairaaloissa ymsk paikoissa. Vai?
Vastaa Viestiin