Markja vs. naiset

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

markja kirjoitti:
jamppa kirjoitti:1. Miksi vaihdoit puoluetta? Tapahtuiko sinulla muutos polittisessa ajattelussasi vai mitä tapahtui?
Liberaalit rp:n johtoon päätyi kylähulluja sekopäitä, joiden kanssa en halunnut olla missään tekemisissä. Nyt mm. entinen puoluejohtaja Tomi Riihimäki on saanut tuomion kunniani loukkaamisesta. Sellaista pelleporukkaa. Kokoomus on aiemminkin ollut houkutteleva vaihtoehto ja pienen harkinnan jälkeen menin siis sinne.
2. Miten voi olla mahdollista, että samasta työstä maksetaan eri palkkaa saman koulutuksen perusteella, jos näin ei kumminkaan ole?
No todista jo viimein, että maksetaan jossain niin palataan sitten tähän asiaan.
No vastasit sitten kumminkin tuohon kysymykseen puolueen vaihdosta, vaikka aikaisemassa viestissäsi ilmoitit ettei sinun tarvitse selitellä asiaa, kiitos nyt kumminkin. Mitä tulee tuohon oikeusjuttuun niin et sinä kyllä siitä nyt vähään aikaan ole mitään meuhkannut, pääasiassa kyselin miten juttu etenee ja se ei ilmeisemmin sitten etene? Tiedän kyllä että sinulla on uusi työ jo tai ainakin näin olen käsittänyt. Tuo kysymys oli teoreettinen johon pyysin sinun mielipidettäsi kaltaisessa tilanteessa, Et sitten ilmeisemmin ymmärtänyt kysymystä, kun vastasit että sinulla on jo toinen työpaikka. Tuo eripalkkaisuus asia oli Safari yrityksessä joissa maksetaan minimi palkkoja ja peruskoulutuksella ei noissa hommissa ole mitään merkitystä kaikki työntekijät koulutetaan samanlailla, mutta palkkaus onkin sitten jo ihan eriasia. Joillekkin maksetaan jopa alle 7 euron tuntipalkkaa ja niille jotka ovat tajunneet/osanneet työhönotto tilanteessa puhua oikein maksetaan jopa reilusti yli 10 euron tuntipalkkoja. Voit koittaa soitella ja kysellä kyseisten yrityksien työntekijöille ja udella heidän palkkojansa, minä en mitään palkkakuitteja rupea skannailemaan kuten et sinäkään. Tuo Tilanne on aika yleinen tuolla alalla hissukoille maksetaan minimiä ja fiksuimmille parempaa liksaa, jolloinka erilaista tiliä maksetaan ihan sukupuoleen katsomatta. Älä usko jos et usko, näin se vaan menee. Sinun alallasi maksetaan varmasti samalaista palkkausta kaikille eikä siellä esiinny palkkaeroja.Tässä maassa vaan on aika paljon muitakin töitä ja niissä enemmänkin maksellaan vielä hyvänmiehen lisiä sun muita jolloinka palkkaus eroja syntyy kumminkin päin, kuten tuossa esimerkissäni nainen tienasi enemmän kuin mies.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

markja kirjoitti:
jamppa kirjoitti:1. Miksi vaihdoit puoluetta? Tapahtuiko sinulla muutos polittisessa ajattelussasi vai mitä tapahtui?
Liberaalit rp:n johtoon päätyi kylähulluja sekopäitä, joiden kanssa en halunnut olla missään tekemisissä. Nyt mm. entinen puoluejohtaja Tomi Riihimäki on saanut tuomion kunniani loukkaamisesta. Sellaista pelleporukkaa. Kokoomus on aiemminkin ollut houkutteleva vaihtoehto ja pienen harkinnan jälkeen menin siis sinne.
Miten sitä sanotaankaan janssoniksi..... Älä puhu paskaa valehteleva läski homo.

Tomi Riihimäki elvytti Liberaalit-puolueen uudestaan henkiin, kiersi toreilla ja tapahtumissa keräämässä kannatuskortteja ym ja sai mukaan suuren osan puolueen nykyisestäkin rungosta. Yksi iso teko oli saada Seppo Kanerva kesken eduskuntakautensa loikkaamaan Liberaaleihin ja näin puolueesta tuli jälleen kertaheitolla elävä.

Eli puolueen johtoon ei päätynyt kylähulluja sekopäitä, vaan ne henkilöt olivat jo siellä kun sinä raahasit läskin homoperseesi paikalle ja aloit sekoilemaan kannabislausuntojesi ja muun paskan kanssa. Ne syyt ajoivat sinut pois puolueesta. Sen tietävät kaikki, ja siksi teit sen marttyyrikirjeesi.

Kokoomukseen päädyit, koska suostuivat ottamaan sinut listoilleen.
turakainen
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja turakainen »

Porin kirjoitti:
markja kirjoitti:
Miten sitä sanotaankaan janssoniksi..... Älä puhu paskaa valehteleva läski homo.

Tomi Riihimäki elvytti Liberaalit-puolueen uudestaan henkiin, kiersi toreilla ja tapahtumissa keräämässä kannatuskortteja ym ja sai mukaan suuren osan puolueen nykyisestäkin rungosta. Yksi iso teko oli saada Seppo Kanerva kesken eduskuntakautensa loikkaamaan Liberaaleihin ja näin puolueesta tuli jälleen kertaheitolla elävä.

Eli puolueen johtoon ei päätynyt kylähulluja sekopäitä, vaan ne henkilöt olivat jo siellä kun sinä raahasit läskin homoperseesi paikalle ja aloit sekoilemaan kannabislausuntojesi ja muun paskan kanssa. Ne syyt ajoivat sinut pois puolueesta. Sen tietävät kaikki, ja siksi teit sen marttyyrikirjeesi.

Tuollaisen kuvan minäkin sain kun vähän tutkistelin liberaalien asioita, ja taisi olla kertaluonteinen ehdokkuus kokoomuksen listoilla.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Porin kirjoitti:Tomi Riihimäki elvytti Liberaalit-puolueen uudestaan henkiin, kiersi toreilla ja tapahtumissa keräämässä kannatuskortteja ym ja sai mukaan suuren osan puolueen nykyisestäkin rungosta. Yksi iso teko oli saada Seppo Kanerva kesken eduskuntakautensa loikkaamaan Liberaaleihin ja näin puolueesta tuli jälleen kertaheitolla elävä.
Tähän asti kaikki olikin juuri näin ja hyvin. Sitten kuitenkin puolueessa alkoi sekoilemaan ihme sakkia ja listoille otettiin epäliberaaleja kylähulluja ja tehtiin epäliberaaleja vaaliliittoja jne.
läskin homoperseesi
Vituttaako? No? Hehehehehee... Tietysti olet taas väärässä, mutta se ei ole mitään uutta.
aloit sekoilemaan kannabislausuntojesi ja muun paskan kanssa.
Miten minun kannabislausuntoni tähän asiaan liittyvät? Et tajua edes mistä vuosista nyt puhutaan. Aivan eri asioita ja liberaaleista useat ovat sanoneet aivan saman minkä minä olen. 83% liberaaleista kannattaa mietojen huumeiden vapauttamista, mutta idioottina kusipäänä et tätä tietenkään tajua, etkä osaa lukea esim. täältä. Ääliö.

Ne syyt ajoivat sinut pois puolueesta. Sen tietävät kaikki, ja siksi teit sen marttyyrikirjeesi.
Et siis tunne Suomen lakia. Ketään ei voida ajaa pois puolueesta. Erottaminen on erittäin hankalaa. Minua ei erotettu, eikä oltu erottamassa. Minä lähdin pois. Tajuatko? Mitään pakkoa ei olisi ollut, olin mm. Turun Nuorliberaalien pj ja Liberaalien VS-piirin vpj ko. ajankohtana. Idioottina et tietenkään tiedä etkä tajua tätäkään asiaan. Vittu miten tyhmä olet kun jauhat paskaa asioista, joista sinulla ei ole yhtään mitään tietoa.
LOL. Kunnallisvaaleja ajatellen sellaista puoluetta ei varmaan pienillä paikkakunnilla olekkaan, joka ei suostuisi ottamaan ehdokasta listoilleen. Kaikki äänet kelpaavat näet. Et tajua tietenkään tätäkään.

Minun lisäkseni useita muita liberaaleja toimii Kokoomuksessa tälläkin hetkellä. Kokoomus on looginen vaihtoehto Liberaalit ry:lle, joka on vajonnut suohonsa. Ei täydellinen, mutta paras saatavilla oleva. Sinä et tunnetusti tajua poliitikasta etkä yhdistystoiminnasta sivistymättömänä kusipäämoukkana yhtään mitään, jotta voisit tajuta tämmöisiä asioita.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Porin

markja kirjoitti: Minun lisäkseni useita muita liberaaleja toimii Kokoomuksessa tälläkin hetkellä. Kokoomus on looginen vaihtoehto Liberaalit ry:lle, joka on vajonnut suohonsa. Ei täydellinen, mutta paras saatavilla oleva. Sinä et tunnetusti tajua poliitikasta etkä yhdistystoiminnasta sivistymättömänä kusipäämoukkana yhtään mitään, jotta voisit tajuta tämmöisiä asioita.
Olet oikeassa siinä, että osa liberaaleista löysi kodin Kokoomuksesta. Henkilökemiat pilasivat loppujen lopuksi hyvän puolueen taipaleen. Uutta nousua saadaan varmaan odottaa taas tovi.

Puolue- ja järjestötoiminnasta minulla on yli kymmenen vuoden kokemus, mutta sen tiesitkin.

Ja eipä tässä muuta, kuin että hyvää joulua läski homo! Jatketaan vääntöä taas joulun jälkeen.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Porin kirjoitti:Olet oikeassa siinä
Minä olin oikeassa kaikessa ja sinä olit väärässä, kuten juuri kerroin. Tämäkään ei sinun idiootin intoa tietenkään laannuta ja kohta kirjoitat taas tyypillisen trollipellen tapaan uudestaan samat paskat mitkä jo kumosinkin. Vittu millainen idiootti oikeasti olet. Siis aivan vitun tyhmä juntti, joka valehtelee toisista mustamaalatakseen näitä. Palstalla on valitettavasti kuitenkin jopa sinuakin pahempia ääliöitä, jotka voivat uskoa paskapuheesi.
Porin

markja kirjoitti: trolli
Tiedän että haluat kovasti olla nörtti.
Kannattaisiko opetella sanasto ensin?

Ole ihmeessä hyvä ja kumoa joku väittämäni joskus. Et vaan pysty tai osaa.... Äitis on muuten opettanut sulle aika hienon naisvihan ja monta kirosanaa!
markja
Adrian Monk
Viesti:

Porin kirjoitti:Ole ihmeessä hyvä ja kumoa joku väittämäni joskus. Et vaan pysty tai osaa...
Juurihan tuossa Ti Jou 23, 2008 5:33 pm viestissäni kumosin valheitasi. Itse asiassa minun ei tarvitse kumota mitään sinun väittämiäsi, koska SINULLA ON TODISTUSTAAKKA väitteillesi. Mitään todisteita sinulla ei ole, eikä voi olla noille paskaväitteillesi eroni syistä. Silti kusipäänä pellenä hoet itse keksimiäsi satuja tapahtumista, joista et tiedä yhtään mitään. Aika naurettava juntti olet.
Porin

markja kirjoitti:SINULLA ON TODISTUSTAAKKA
KÄÄNTEINEN TODISTUSTAAKKA!
turakainen
Poliisikoira Rex

markja kirjoitti:
Porin kirjoitti:Olet oikeassa siinä
Minä olin oikeassa kaikessa ja sinä olit väärässä, kuten juuri kerroin. Tämäkään ei sinun idiootin intoa tietenkään laannuta ja kohta kirjoitat taas tyypillisen trollipellen tapaan uudestaan samat paskat mitkä jo kumosinkin. Vittu millainen idiootti oikeasti olet. Siis aivan vitun tyhmä juntti, joka valehtelee toisista mustamaalatakseen näitä. Palstalla on valitettavasti kuitenkin jopa sinuakin pahempia ääliöitä, jotka voivat uskoa paskapuheesi.

Kunpa olisitkin kumonnut jotain mutt kun et ole. On vain sinun mielipiteesi tuostakin asiasta. Ja voisit nyt alkaa vähän todistelemaan sitä ettäolet muka oikeassa.Katos kun meille ei oikein riitä tollainen jäkätys että olet muka oikeassa Ja kuule ei muiden tosiaakan tarvi mustamaalata sinua kun teet sen ihan itse joka postauksella niin täälä kuin muilakin palstoilla.

Kuule make onko se niinvaikeaa käsittää että sinun ajatuksesi ei saa kannatusta ei tällä palstalla eikä muuallakaan .Toki satt olla ihan sitä mieltä kun haluat ja se kuuluu sanavapauteen. Kuitenkin meillä muillakin on oikeus mielipiteisiin ilman että turkulainen läskiperse homo alkaa vetää käämejä. Ja eikös myös vaalien laskeva äänimäärä kerro mitä mieltä muutkin ovat sinun ajatusmaailmasta.

Ja jos hinkuu mukaan politiikkaan niin kannattaisi osata edes jotain politiikan perusteista. Hyvin harvoin mikään ääri ajatukset saavat mitään näkyvänpää kannatusta. Ja pitäisin sinua vain pyrkyrinä joka vaeltaa puolueesta toiseen vaan siksi että pääsisi jossain valituksi Joten opettele politiikan rerusteet jos haluat olla joskus olla jossain mukana. Mutta muista että netin ja googlen aikana ei voi enää kiistää mitä joskus on sanonut ja jos on niin juntti kuin sinä että kirjoittaa paskaa omalla nimellä vaikka voisi käyttää nimimerkkiä.. no sitä saa mitä tilaa...

ja mitä tulee valehteluun niin syylistyt siihen itse ainakin lainauksissa mitä esität .Otat jonkun pienen kohdan joka tukee sinua mutta kun tutkii linkkiäsi tarkemmin niin pois jätetyt asiat muuttavat asian täysin toisesksi.mitäs seon muut kun valehtelua.

Joten make, läskiperse homo, riemuidiootti, Hyvää joulua sinulle sinne töihin mitä naiset ei voi tehdä vedä ittes hirteen idiootti.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Porin kirjoitti:KÄÄNTEINEN TODISTUSTAAKKA!
Katsos mokomaa, kusipää apina oppi lauseen. Valitettavasti älykkyysosamäärä ei vain riittänyt oivaltamaan lauseen sisältöä. Porin ei tajua, että kun hän esitti lauman väitteitä ("Eli puolueen johtoon ei päätynyt kylähulluja sekopäitä, vaan ne henkilöt olivat jo siellä", "aloit sekoilemaan kannabislausuntojesi ja muun paskan kanssa. Ne syyt ajoivat sinut pois puolueesta." ja "Kokoomukseen päädyit, koska suostuivat ottamaan sinut listoilleen."), HÄNELLÄ on todistustaakka niihin.

Koska hän EI ole osoittanut mitään todisteita noiden typerien perättömien väitteidensä tueksi, niitä on pidettävä valheina. Varsinkin, kun itse asioista oikeasti tietävänä jo kerroin miten ne menivät. Itse asiassa Porinin suoltamaa paskaa on pidettävä enemmänkin kuin valheena: Tietoisena yrityksenä huijata ihmisiä ja mustamaalata minua.

Vetäkää joku toi valehteleva pelle narun jatkoksi joulun kunniaksi. Kiitos.
markja
Adrian Monk
Viesti:

turakainen kirjoitti:Kunpa olisitkin kumonnut jotain mutt kun et ole. On vain sinun mielipiteesi tuostakin asiasta.
Kuules pelle, Porin ei ole esittänyt mitään todisteita väitteidensä tueksi. Kyse ei ole siis mistään "minun mielipide vs. faktat" kisailusta, vaan yksinkertaisesti "minun kertomus vs. paskapuhe" kisailusta. Katsos kun väitteen esittäjällä on todistustaakka, ei sen kiistäjällä. Et tietenkään tajua näin monimutkaista asiaa, koska olet tuollainen saatanan tyhmä kakara, mutta yritä edes.
Kuule make onko se niinvaikeaa käsittää että sinun ajatuksesi ei saa kannatusta ei tällä palstalla eikä muuallakaan
Saa toki, vaikka sinä ja kusipääkaverisi ovatkin eri mieltä, koska olette idiootteja. Sinua mahtaa oikeasti harmittaa ihan helvetisti se, ettei minua kiinnosta oikeasti pätkän vertaa se, mitä kaltaisesi ääliöt kusipäät ovat minusta tai sanomistani mieltä. Ei pätkän vertaa. Sinä ja nämä kusipääkaverisi ovat pohjasakkaa. Roskaväkeä. Kasa paskaa. Mitään, mitä te sanotte tai teette ei ole mitään merkitystä yhtään mihinkään, eikä se kiinnosta ketään edes. Minua ei todellakaan voisi vähempää kiinnostaa mitä mieltä sinä olet minusta tai sanomisistani, koska sinulla ei ole mitään väliä. Sinä et ole tärkeä. Sinä et ole mitään. Tavallista tyhmempi, laput silmillä ja kossupullo taskussa kulkeva juntti sinä olet. ET muuta. Menkää juomaan sitä kaljaa nyt vaan ja katsomaan lätkää telkusta vitun imbesillit lampaat.
Kuitenkin meillä muillakin on oikeus mielipiteisiin ilman että turkulainen läskiperse homo alkaa vetää käämejä.
Ei ole.
Ja eikös myös vaalien laskeva äänimäärä kerro mitä mieltä muutkin ovat sinun ajatusmaailmasta.
Sain äärettömästi enemmän ääniä kuin sinä, joten eiköhän se kerro jotain. Jos siis ylipäätään suosio kertoo jotain asian todenperäisyydestä ja sisällöstä. Hah. Michael Jacksonkin on helvetin suosittu, mutta ei silti tajua hevon vittuakaan vaikkapa jostain maahanmuuttopolitiikasta tms. Idioottina et tietenkään tajua tätä, koska kuvittelet, että ihmisen ajatusten ja ideoiden korkeasta laadusta kertoo se, miten monta idioottia antaa hänelle äänensä. HAHAHAHAA.

PS. Et tietenkään tuollaisena lukutaidottomana ja laskukyvyttömänä idioottina tajua, että ukissa on pahuksesti vähemmän äänestäjiä kuin Turussa ja itse asiassa ottaen huomioon äänestäneiden määrä, minun äänisaaliini KASVOI SELVÄSTI kunnallisvaaleista ja eduskuntavaaleistakin. Mutta et sä tajua matikasta mitään.
ja mitä tulee valehteluun niin syylistyt siihen itse ainakin lainauksissa mitä esität .Otat jonkun pienen kohdan joka tukee sinua mutta kun tutkii linkkiäsi tarkemmin niin pois jätetyt asiat muuttavat asian täysin toisesksi.mitäs seon muut kun valehtelua.
Puhut taas tapasi mukaan täyttä paskaa. Et esitä todisteita väitteellesi. Et taida edes tajuta mikä on todistustaakka ja väite jne. Mene sinäkin nyt vaan juomaan kaljaa ja hakkaamaan muijaasi, et sä mitään muuta osaa tehdä.
Porin

markja kirjoitti:HÄNELLÄ on todistustaakka niihin.
Minä kertasin yleisesti tunnettuja tosiasioita, ja sinä yrität kumota ne. Kaikki tietävät ne todeksi, ja sinä yhtäkkiä väität että niin ei ole. Todistustaakka on silloin Uudenkaupungin Kokoomuksen ääniharavalla.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Porin kirjoitti:Minä kertasin yleisesti tunnettuja tosiasioita, ja sinä yrität kumota ne. Kaikki tietävät ne todeksi, ja sinä yhtäkkiä väität että niin ei ole. Todistustaakka on silloin Uudenkaupungin Kokoomuksen ääniharavalla.
Nämä asiat eivät suinkaan ole mitään yleisesti tunnettuja tosiasioita, vitun idiootti:
"Eli puolueen johtoon ei päätynyt kylähulluja sekopäitä, vaan ne henkilöt olivat jo siellä", "aloit sekoilemaan kannabislausuntojesi ja muun paskan kanssa. Ne syyt ajoivat sinut pois puolueesta." ja "Kokoomukseen päädyit, koska suostuivat ottamaan sinut listoilleen."
turakainen
Poliisikoira Rex

No joo mitä enemmän make kirjoittaa niin sitä tyhmeemäksi käy. muutama kommentti:

Make äläimartele iteäsi että jollain läskiperse homon mielipiteellä olisi jotain merkitystä. Ei heivauta mihinkään suuntaan.Tosin naulasit taas naulan ns"poliittiseen arkkuun" Jos aluaa jotain äänestäjiltä niin ei pidä paljoa halveksua kiska äänestäjät ovat tavallisia ihmisiä

Siinä olet oikeassa että sait ääniä jopa enemmän mutta se johtuu siitä että en ollut ehdokkaana.Olisi kyllä ollut mahdollisuuksia sekä kokoomuksen ja keskustan listoille mutta nyt ei ollut sen aika. Toisaalta onnyt aikaa tehdä poliitista nimeä tunnetuksi jos vaikka sitten yrittäisi. Ja tekeehän sen ehdokkuuden vähän helpommaksi kun olen isäni poika kun tuo äijä oli kova sana kunnallispolitiikassa. tällä sukunimellä on parempi kaiku täällä päin janssonilla turussa päin.

Ja ihan näin joulun kunniaksi kysyn vain sitä make onnistutko sinä missään oikeastaan elämässäsi. Ainakin nais asioissa olet tumpelo tietoturva asioissa oikeat asian tuntijat jyrää sinut mennen tullen politiikasta et tiedä mitään ja sitten vielä kun saat potkut töistä niin alat msoamaan syrjinnästä. Lopeta hössötys että miehet ovat syrjittyjä ei naiset ole syypäänä jos elämä mättää. Vain LUUSERIT etsii syitä muualta vaikka sinunkin tapauksessa suurin syy löytyy peilistä. Ja nyt minä menen nukkumaan oman rakkaan vaimon viereen katos joillakin on sellainen eikä tarvi mennä yksin vällyn alle.
Lukittu