Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä
Eipä laittanut Kosti kiipularahaa Lakulle, vaikka kovin lupaili 
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
JanitaSlim kirjoitti: Ti Touko 26, 2026 3:33 pm Eipä laittanut Kosti kiipularahaa Lakulle, vaikka kovin lupaili![]()
Kannattaa valehdella vain silloin, kun siitä ei jää kiinni.Kumisilmä kirjoitti: To Touko 14, 2026 9:22 am Picard 3 seesoni ehkä top 3 trekki seesoni kaikki trekki sarjat huomioiden.kaikki next generation starat pykälässä Dataa ja Worffia myötenkävin hakee kolme litran vankkuharkkoa evääksi ja nyt vikat kolme jaksoa pyörimään.
Mitä tulee noihin mobilepay juttuihin ni kela ottaa kaikki tommoset tuloina huomioon eli jos joku pistää mulle hyvää hyvyyttään vaikka 30 erkkiä ni sen kela vähentää mun seuraavasta toimeentulo jutusta.
Jos on liikaa rahaa ni hesy ja vastaavat järjestöt kyllä tarttee jokaisen euron ku pelastavat rääkättyjä ja kodittomia kissoja ja koiroja.
Kiitti nyt kuitenkin apu tarjouksesta lämmittää tommonen aina mieltä.
Mitä te dorkat dorkailette?
-
Eskimopuikko
- Hetty Wainthropp
WT= White TrashNeroKatti kirjoitti: Ti Touko 26, 2026 2:55 amVäli kysymys mikä on wt tatuointi?Eskimopuikko kirjoitti: Su Touko 17, 2026 3:18 pm ^Eikös tribaalitatuointi ole enneminki WT-tatuointi, varsinkin, jos se on naisella tramp-stampinä?
Lisäksi, voisiko Jesse laatia luoettelon siitä ketkä kaikki olemme nyt hänen mielestään Ross Sullivanin multinikkejä?
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Paljonko laitoit Hesylle rahaa Kosti?Ross Sullivan kirjoitti: Ti Touko 26, 2026 8:01 pmJanitaSlim kirjoitti: Ti Touko 26, 2026 3:33 pm Eipä laittanut Kosti kiipularahaa Lakulle, vaikka kovin lupaili
Kannattaa valehdella vain silloin, kun siitä ei jää kiinni.Kumisilmä kirjoitti: To Touko 14, 2026 9:22 am Picard 3 seesoni ehkä top 3 trekki seesoni kaikki trekki sarjat huomioiden.kaikki next generation starat pykälässä Dataa ja Worffia myötenkävin hakee kolme litran vankkuharkkoa evääksi ja nyt vikat kolme jaksoa pyörimään.
Mitä tulee noihin mobilepay juttuihin ni kela ottaa kaikki tommoset tuloina huomioon eli jos joku pistää mulle hyvää hyvyyttään vaikka 30 erkkiä ni sen kela vähentää mun seuraavasta toimeentulo jutusta.
Jos on liikaa rahaa ni hesy ja vastaavat järjestöt kyllä tarttee jokaisen euron ku pelastavat rääkättyjä ja kodittomia kissoja ja koiroja.
- Ross Sullivan
En ole vielä laittanut euroakaan, mutta Hesy voisi olla ihan hyvä kohde.JanitaSlim kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 9:29 pmPaljonko laitoit Hesylle rahaa Kosti?Ross Sullivan kirjoitti: Ti Touko 26, 2026 8:01 pmJanitaSlim kirjoitti: Ti Touko 26, 2026 3:33 pm Eipä laittanut Kosti kiipularahaa Lakulle, vaikka kovin lupaili
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Etkä tule laittamaankaan. Sulla on Kosti vaan suuret puheet. Mene vittu roskiin.Ross Sullivan kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 10:07 pmEn ole vielä laittanut euroakaan, mutta Hesy voisi olla ihan hyvä kohde.JanitaSlim kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 9:29 pmPaljonko laitoit Hesylle rahaa Kosti?Ross Sullivan kirjoitti: Ti Touko 26, 2026 8:01 pm
Kannattaa valehdella vain silloin, kun siitä ei jää kiinni.
- Ross Sullivan
Et ole ihan yhtä hörhö kuin JasseHames, mutta olet yhtä säälittävä ja jopa vielä vähän häntä kallumpi.JanitaSlim kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 11:13 pmEtkä tule laittamaankaan. Sulla on Kosti vaan suuret puheet. Mene vittu roskiin.Ross Sullivan kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 10:07 pmEn ole vielä laittanut euroakaan, mutta Hesy voisi olla ihan hyvä kohde.![]()
"Mene vittu roskiin" Tämä on just sellaista 60v naisen kirjoitusta. Sinä Lima-Jani olet kaulapartainen pitkäaikaistyötön, jonka "elämä" on täällä Minfossa.
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Laita rahaa Hesylle Kosti, tai mene roskiin.Ross Sullivan kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 11:20 pmEt ole ihan yhtä hörhö kuin JasseHames, mutta olet yhtä säälittävä ja jopa vielä vähän häntä kallumpi.JanitaSlim kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 11:13 pmEtkä tule laittamaankaan. Sulla on Kosti vaan suuret puheet. Mene vittu roskiin.Ross Sullivan kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 10:07 pm
En ole vielä laittanut euroakaan, mutta Hesy voisi olla ihan hyvä kohde.![]()
![]()
"Mene vittu roskiin" Tämä on just sellaista 60v naisen kirjoitusta. Sinä Lima-Jani olet kaulapartainen pitkäaikaistyötön, jonka "elämä" on täällä Minfossa.
- Ross Sullivan
Mene sinä töihin.JanitaSlim kirjoitti: To Touko 28, 2026 10:56 amLaita rahaa Hesylle Kosti, tai mene roskiin.Ross Sullivan kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 11:20 pmEt ole ihan yhtä hörhö kuin JasseHames, mutta olet yhtä säälittävä ja jopa vielä vähän häntä kallumpi.JanitaSlim kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 11:13 pm
Etkä tule laittamaankaan. Sulla on Kosti vaan suuret puheet. Mene vittu roskiin.![]()
![]()
"Mene vittu roskiin" Tämä on just sellaista 60v naisen kirjoitusta. Sinä Lima-Jani olet kaulapartainen pitkäaikaistyötön, jonka "elämä" on täällä Minfossa.![]()
![]()
![]()
![]()
Mä oon Kreikassa ja ihan vitun kännissä, ja menin jo itekin sekaisin ja aloin miettimään onko Ross muka oikeasti Kosti, kun se vastaili noihin Kosti-puhutuksiin. Vaikka oon istunut niiden kanssa baarissa ja ne oli eri jätkät.
Ei saatana. Joko pitää lopettaa juominen, tänne kirjoittelu tai molemmat. Ehkä mieluiten molemmat.
Ei saatana. Joko pitää lopettaa juominen, tänne kirjoittelu tai molemmat. Ehkä mieluiten molemmat.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
-
JasseHames
- Perry Mason
Oletko aivan varma, ettet ole vain ANP-sivupersoona, jolla on täydellinen amnesia muiden sivupersooniesi kanssa...Quorthon kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 12:23 am Mä oon Kreikassa ja ihan vitun kännissä, ja menin jo itekin sekaisin ja aloin miettimään onko Ross muka oikeasti Kosti, kun se vastaili noihin Kosti-puhutuksiin. Vaikka oon istunut niiden kanssa baarissa ja ne oli eri jätkät.
https://yle.fi/a/3-8794655 kirjoitti:
Hän on opiskellut Lontoossa lentomekaniikkaa ja -tekniikkaa sekä kvanttifysiikkaa ja matematiikkaa.
– Lisäksi tein tarjoilijan hommia. Minulla ei ole siitä ajasta muistikuvia, mutta kuitenkin tekstiä paperilla todisteena.
Minä taas olen käytännössä varma, että sinä olet sama henkilö kuin "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen.
Milloin muuten Ripulisoturi-sivupersoonasi aktivoituu tekemään tänne Lautamies-alueelle tyyliltään täysin samanlaisia aloituksia kuin ne, joita sinä olet tänne tehtaillut... Mutta missä on Ripulisoturi? Mutta missä on Ripulisoturi?!
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Sallinette hieman tekstinmuokkausta taholtani:Ross Sullivan kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 11:20 pmEt ole ihan yhtä hörhö kuin JasseHames, mutta olet yhtä säälittävä ja jopa vielä vähän häntä kallumpi.JanitaSlim kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 11:13 pmEtkä tule laittamaankaan. Sulla on Kosti vaan suuret puheet. Mene vittu roskiin.Ross Sullivan kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 10:07 pm
En ole vielä laittanut euroakaan, mutta Hesy voisi olla ihan hyvä kohde.![]()
![]()
"Mene vittu roskiin" Tämä on just sellaista 60v naisen tai miehen kirjoitusta. Sinä Lima-Jani olet kaulapartainen pitkäaikaistyötön, jonka "elämä" on täällä Minfossa.
Lisätty vaihtoehtoihin miessukupuoli.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Mua ärsyttää toi ripuli-sanan käyttö. Pari suomen kielen ruminta sanaa: ripuli ja räkä. Hyi hitto, en ikinä käytä niitä.JasseHames kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 12:53 amOletko aivan varma, ettet ole vain ANP-sivupersoona, jolla on täydellinen amnesia muiden sivupersooniesi kanssa...Quorthon kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 12:23 am Mä oon Kreikassa ja ihan vitun kännissä, ja menin jo itekin sekaisin ja aloin miettimään onko Ross muka oikeasti Kosti, kun se vastaili noihin Kosti-puhutuksiin. Vaikka oon istunut niiden kanssa baarissa ja ne oli eri jätkät.
Hän on opiskellut Lontoossa lentomekaniikkaa ja -tekniikkaa sekä kvanttifysiikkaa ja matematiikkaa.
– Lisäksi tein tarjoilijan hommia. Minulla ei ole siitä ajasta muistikuvia, mutta kuitenkin tekstiä paperilla todisteena.
Minä taas olen käytännössä varma, että sinä olet sama henkilö kuin "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen.
Milloin muuten Ripulisoturi-sivupersoonasi aktivoituu tekemään tänne Lautamies-alueelle tyyliltään täysin samanlaisia aloituksia kuin ne, joita sinä olet tänne tehtaillut... Mutta missä on Ripulisoturi? Mutta missä on Ripulisoturi?!![]()
![]()
![]()
Mietin, että saataisko me Korpisoturi paikalle ennemmin käyttämällä tätä hänen hienoa nikkiään. Muakin jo kiinnostaa, kuka Korpisoturi on.
Myös Kostia on kiva nähdä täällä, kun hän joskus piipahtaa.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Eikö ChatBirdGPT tiedä sanaa ripuli?Bird kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 1:15 amMua ärsyttää toi ripuli-sanan käyttö. Pari suomen kielen ruminta sanaa: ripuli ja räkä. Hyi hitto, en ikinä käytä niitä.JasseHames kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 12:53 amOletko aivan varma, ettet ole vain ANP-sivupersoona, jolla on täydellinen amnesia muiden sivupersooniesi kanssa...Quorthon kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 12:23 am Mä oon Kreikassa ja ihan vitun kännissä, ja menin jo itekin sekaisin ja aloin miettimään onko Ross muka oikeasti Kosti, kun se vastaili noihin Kosti-puhutuksiin. Vaikka oon istunut niiden kanssa baarissa ja ne oli eri jätkät.
Milloin muuten Ripulisoturi-sivupersoonasi aktivoituu tekemään tänne Lautamies-alueelle tyyliltään täysin samanlaisia aloituksia kuin ne, joita sinä olet tänne tehtaillut... Mutta missä on Ripulisoturi? Mutta missä on Ripulisoturi?!![]()
![]()
![]()
Mietin, että saataisko me Korpisoturi paikalle ennemmin käyttämällä tätä hänen hienoa nikkiään. Muakin jo kiinnostaa, kuka Korpisoturi on.
Myös Kostia on kiva nähdä täällä, kun hän joskus piipahtaa.
- Ross Sullivan
Lisää mitä haluat, mutta Lima-Jani ei ole väittänyt olevansa 60v mies, vaan nimenomaan 60v nainen. Siitä tässä siis oli kyse.Bird kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 1:11 amSallinette hieman tekstinmuokkausta taholtani:Ross Sullivan kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 11:20 pmEt ole ihan yhtä hörhö kuin JasseHames, mutta olet yhtä säälittävä ja jopa vielä vähän häntä kallumpi.JanitaSlim kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 11:13 pm
Etkä tule laittamaankaan. Sulla on Kosti vaan suuret puheet. Mene vittu roskiin.![]()
![]()
"Mene vittu roskiin" Tämä on just sellaista 60v naisen tai miehen kirjoitusta. Sinä Lima-Jani olet kaulapartainen pitkäaikaistyötön, jonka "elämä" on täällä Minfossa.
Lisätty vaihtoehtoihin miessukupuoli.