"Tyttäreni ovat kohdanneet karmaisevan määrän seksuaalista ahdistelua"
-
Mansen Miäs
- Martin Riggs
Re: "Espoolaismiehet" vauhdissa / "Tyttäreni ovat kohdanneet karmaisevan määrän seksuaalista ahdistelua"
Voittehan tekin koittaa laittaa sinne yleisönosastolle jonku "vastaavan" kirjotuksen nimettömänä, ja takaan ettei yksikään mene läpi.
Ideologian tässä tajuaa ajattelemattakin.
-
itikkapossu
- Nikke Knatterton
Re: "Espoolaismiehet" vauhdissa / "Tyttäreni ovat kohdanneet karmaisevan määrän seksuaalista ahdistelua"
Se on just näin! Lukiessani ketjua läpi olin aikeissa itsekin kommentoida tätä asiaa, mutta damfin ehti näemmä ensin.damfin kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 8:21 amNiin, Suomessa onneksi edelleen asuu pääsääntöisesti kantasuomalaisia miehiä, Suomeen tulleita on edelleen huomattavasti vähemmän kuin kantasuomalaisia.Ja ei, syyttävää sormea ei voida osoittaa miehiin, jotka ovat tulleet Suomeen, vaan meidän tyttäriämme törkeän seksuaalisesti häirinneiden aikuisten miesten joukko koostuu pääsääntöisesti kantasuomalaisista miehistä.
Mistä päästäänkin siihen että vaikka 70% tuosta "seksuaalisesti häirinneiden" miesten joukosta olisi kantasuomalaisia, niin matuilla olisi edelleen tilastollinen yliedustus kun otetaan huomioon heidän osuutensa maassa olevista miehistä, ja yliedustus korostuu jos mennään oikeuteen asti päätyneisiin todellisiin raiskauksiin.
Se on tietenkin totta että asiatonta kommentointia ja jopa lääppimistä teineihin kohdistuu kantasuomalaistenkin osalta, mutta jotenkin veikkaan että samaa tapahtuu monessa muussakin maassa kuin pelkästään Suomessa, se on ikävä ilmiö josta tuskin koskaan päästään kokonaan eroon, mutta tuo ilmiö ei mitenkään keskity pelkästään kantasuomalaisiin miehiin.
Lisäksi tässäkin asiassa tulisi myös huomioida ulkomaalaistaustaiset lähtömaittain ja kulttuureittain. Ihan vaan veikkaus, että näissä häiritätapauksissakin toistuu edelleen sama kaava kuin muissa seksuaalirikoksissa eli muslimimiesten osuuden korostuminen. Tuskin ovat enimmäkseen syntyperäisiä ruotsalaisia, saksalaisia, japanilaisia jne., vai kuinka?
Kai jokainen tajuaa miksi tuossa mielipidekirjoituksessa ei julkaista kirjoittajan nimeä: jotta tyttäriä ei tunnistettaisi, toinen heistä kun on vielä alaikäinen.
Tässäkin ketjussa mielipidekirjoituksen kirjoittajaa sanotaan valehtelijaksi ja tyttäretkin leimasi joku jo epäluotettaviksi, eli että eivät ole kertoneet kaikista ahdisteluista (eli mamujen ahdisteluista). Miettikäähän minkä määrän (lisää) ahdistelua sekä vihaviestejä esim. somessa nuo tyttäret saisivat, jos nimet tulisivat julki.
Jälleen kerran kun/jos nainen (tässä äiti tyttäriensä puolesta) kertoo koetusta seksuaalisesta ahdistelusta, reaktiot menevät näin:
Mamut! Vihervassarit ne tänne toi! -> ai ahdistelijat ovat kantaväestöä -> Valhetta, en usko! Suomimiesten haukkumista! Vihervassarien salaliitto!
Eikö tosiaan naisten kertomuksia seksuaalisesta ahdistelusta sitten mitenkään suostuta millään uskomaan? Pakko vääntää valheeksi tai pelkkien maahanmuuttajien tekosiksi?
Omasta kokemuksesta ahdistelu alkoi ala-asteella ja oli pahimmillaan yläaste- ja vielä lukioikäisenä. Sen jälkeen se lähti laskuun, mutta ei ole tähän päiväänkään mennessä loppunut. Tekijät ovat olleet noin fifty-fifty maahanmuuttajia ja kantaväestöä. Suomalaisen kantaväestön osalta kunnostautuivat enimmäkseen ns. setämiehet ja jonkinsortin kallut, maahanmuuttajissa ikähaarukka oli nuorempi. Ts. esim. 13-vuotiasta ahdistellut kantis oli useimmiten ainakin 20v minua vanhempi, kun maahanmuuttaja yleensä se parikymppinen (tämä tietysti johtuu siitä, että sen ikäisiä maahan muutti ja muuttaa enemmän).
Tässäkin ketjussa mielipidekirjoituksen kirjoittajaa sanotaan valehtelijaksi ja tyttäretkin leimasi joku jo epäluotettaviksi, eli että eivät ole kertoneet kaikista ahdisteluista (eli mamujen ahdisteluista). Miettikäähän minkä määrän (lisää) ahdistelua sekä vihaviestejä esim. somessa nuo tyttäret saisivat, jos nimet tulisivat julki.
Jälleen kerran kun/jos nainen (tässä äiti tyttäriensä puolesta) kertoo koetusta seksuaalisesta ahdistelusta, reaktiot menevät näin:
Mamut! Vihervassarit ne tänne toi! -> ai ahdistelijat ovat kantaväestöä -> Valhetta, en usko! Suomimiesten haukkumista! Vihervassarien salaliitto!
Eikö tosiaan naisten kertomuksia seksuaalisesta ahdistelusta sitten mitenkään suostuta millään uskomaan? Pakko vääntää valheeksi tai pelkkien maahanmuuttajien tekosiksi?
Omasta kokemuksesta ahdistelu alkoi ala-asteella ja oli pahimmillaan yläaste- ja vielä lukioikäisenä. Sen jälkeen se lähti laskuun, mutta ei ole tähän päiväänkään mennessä loppunut. Tekijät ovat olleet noin fifty-fifty maahanmuuttajia ja kantaväestöä. Suomalaisen kantaväestön osalta kunnostautuivat enimmäkseen ns. setämiehet ja jonkinsortin kallut, maahanmuuttajissa ikähaarukka oli nuorempi. Ts. esim. 13-vuotiasta ahdistellut kantis oli useimmiten ainakin 20v minua vanhempi, kun maahanmuuttaja yleensä se parikymppinen (tämä tietysti johtuu siitä, että sen ikäisiä maahan muutti ja muuttaa enemmän).
Candida pro causa ense candido
-
Le chat bleu
- Harjunpää
Kyllä minä uskon että ahdistelua on ollut, on omaakin kokemusta. Mutta siinä on eroa huudellaanko hävyttömiä (kotimaiset kallusedät) vai käydäänkö kiinni ja yritetään raiskata (nämä tulokkaat). Ja jos suhde on fifty-fifty, niin alakoulun matikka kertoo että koska puolet ei ole maahanmuuttajia, niin maahanmuuttajilla on törkeä yliedustus.ChingShih kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 1:14 pm Kai jokainen tajuaa miksi tuossa mielipidekirjoituksessa ei julkaista kirjoittajan nimeä: jotta tyttäriä ei tunnistettaisi, toinen heistä kun on vielä alaikäinen.
Kyse on hyysarin poliittisesta yrityksestä vaikuttaa yleiseen mielipiteeseen, ei ole sattuma että tämä nimetön kirjoitus tuli heti sen jälkeen, kun huomiota oli saanut tämä raiskailua yrittänyt "espoolaismies". Ei pidä olla lapsellinen, kannattaa nähdä kokonaisuus.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin 
Myös kantaväestön setämiehet käyvät kiinni, ei se ollut aina pelkkää huutelua.Le chat bleu kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 1:22 pm
Kyllä minä uskon että ahdistelua on ollut, on omaakin kokemusta. Mutta siinä on eroa huudellaanko hävyttömiä (kotimaiset kallusedät) vai käydäänkö kiinni ja yritetään raiskata (nämä tulokkaat). Ja jos suhde on fifty-fifty, niin alakoulun matikka kertoo että koska puolet ei ole maahanmuuttajia, niin maahanmuuttajilla on törkeä yliedustus.
Kyse on hyysarin poliittisesta yrityksestä vaikuttaa yleiseen mielipiteeseen, ei ole sattuma että tämä nimetön kirjoitus tuli heti sen jälkeen, kun huomiota oli saanut tämä raiskailua yrittänyt "espoolaismies". Ei pidä olla lapsellinen, kannattaa nähdä kokonaisuus.![]()
Haitallista on "vain maahanmuuttajat ahdistelevat ja raiskaavat"- hokeminen. No totta perkeleessä hekin niin tekevät, mutta ei se pyyhi pois kantaväestön rikoksia eikä ahdisteluita. Ei koko julkinen keskustelu naisiin kohdistuvasta seksuaaliväkivallasta ja ahdistelusta voi keskittyä vain ja ainoastaan maahanmuuttajiin ja sivulauseessa esittää kantasuomalaiset miehet jonakin pyhimyksinä, joista kukaan ei koskaan muka ahdistelisi tai raiskaisi.
Hesarin mielipidekirjoituksen kimmoke voi hyvinkin olla se, että älkää unohtako kotimaisia pervoeetuja ottaessanne kierroksia "espoolaismiehistä".
Ei tosiaan pidä olla lapsellinen ja tuijottaa vain yhtä väestönosaa ja laittaa laput silmille ja peltorit päähän koskien muita, vaan nähdä kokonaisuus.
Candida pro causa ense candido
-
Le chat bleu
- Harjunpää
Mutta siihen kantisväestöön ei voi sikäli vaikuttaa, että lähettäisiin ne jonnekin Timbuktuun (vaikka mitä pahaa Timbuktu meille on tehnyt). Sen sijaan voidaan vaikuttaa siihen, kuinka paljon otetaan Suomeen ihmisiä kulttuureista, joissa kasvaneiden mielestä kesämekossa yksin liikkuva nainen on huora joka kaipaakin tulla raiskatuksi.ChingShih kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 1:56 pmMyös kantaväestön setämiehet käyvät kiinni, ei se ollut aina pelkkää huutelua.Le chat bleu kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 1:22 pm
Kyllä minä uskon että ahdistelua on ollut, on omaakin kokemusta. Mutta siinä on eroa huudellaanko hävyttömiä (kotimaiset kallusedät) vai käydäänkö kiinni ja yritetään raiskata (nämä tulokkaat). Ja jos suhde on fifty-fifty, niin alakoulun matikka kertoo että koska puolet ei ole maahanmuuttajia, niin maahanmuuttajilla on törkeä yliedustus.
Kyse on hyysarin poliittisesta yrityksestä vaikuttaa yleiseen mielipiteeseen, ei ole sattuma että tämä nimetön kirjoitus tuli heti sen jälkeen, kun huomiota oli saanut tämä raiskailua yrittänyt "espoolaismies". Ei pidä olla lapsellinen, kannattaa nähdä kokonaisuus.![]()
Haitallista on "vain maahanmuuttajat ahdistelevat ja raiskaavat"- hokeminen. No totta perkeleessä hekin niin tekevät, mutta ei se pyyhi pois kantaväestön rikoksia eikä ahdisteluita. Ei koko julkinen keskustelu naisiin kohdistuvasta seksuaaliväkivallasta ja ahdistelusta voi keskittyä vain ja ainoastaan maahanmuuttajiin ja sivulauseessa esittää kantasuomalaiset miehet jonakin pyhimyksinä, joista kukaan ei koskaan muka ahdistelisi tai raiskaisi.
Hesarin mielipidekirjoituksen kimmoke voi hyvinkin olla se, että älkää unohtako kotimaisia pervoeetuja ottaessanne kierroksia "espoolaismiehistä".
Ei tosiaan pidä olla lapsellinen ja tuijottaa vain yhtä väestönosaa ja laittaa laput silmille ja peltorit päähän koskien muita, vaan nähdä kokonaisuus.
Se, että kotimaisetkin raiskaa, ei ole mikään syy tuoda lisää raiskareita muualta. Kun on selvää kaikille paitsi hyysärin toimittajille tilastot, jotka näyttävät selvästi että tiettyjen ulkomaalaisten ryhmä on törkeästi yliedustettu raiskausten tekijöinä.
Ja hyysärin juttu on julkaistu hyvin tarkoitushakuiseksi, vastalauseeksi sille että ulkomaalaisen raiskarin kuva on julkaistu. Se ei ole mitään vastuullisuutta tai tiedonvälitystä, vaan yritys lakaista maton alle ikäviä faktoja. Kuten että tietyt ulkomaalaisryhmät raiskaavat usein, selvästi useammin kuin kotoperäiset.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Tuus ny Saska itte selvittään, kyllä tän voi murhainfoon kertoa!
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
viivahattu
- Watson itse
Jäikö sinulta nyt huomaamatta semmoinen pieni kokonaisuuden osuus, että mielipidekirjoituksessa sanottiin täysin päin vastoin, eli että "maahamme saapuneet" eivät näitä tyttäriä ole ahdistelleet, vaan nimenomaan kantaväestö, ja vieläpä että ahdistelu on jatkuvaa? Kuinka saatanan idiootti täytyy olla uskoakseen tuon sellaisenaan? Kyllä minä sen uskon, että kantasuomalaisetkin ahdistelevat. Sitä en, että kaikista paikoista nimenomaan Espoon joukkoliikenteessä joku joutuu JATKUVAN ahdistelun kohteeksi ja asialla eivät muka ikinä ole "maahamme saapuneet".ChingShih kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 1:56 pmMyös kantaväestön setämiehet käyvät kiinni, ei se ollut aina pelkkää huutelua.Le chat bleu kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 1:22 pm
Tämä mielipidekirjoitus oli niin koomisen tarkka täsmäohjus al-Hezarin eiliseen tarpeeseen, että itse katsoin sen heti läpi sillä silmällä, että löytyykö sieltä piilotettuna Keijo Kaarisateen puumerkki, mutta en itse ainakaan sitä äkännyt.
Viimeksi muokannut viivahattu, Ke Touko 27, 2026 2:19 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sitähän tuo järkyttynyt äiti tekee, nostaa yhden ihmisryhmän esille korostamalla "valtaosan olevan kantasuomalaisia" miehiä. Sitäpaitsi äiti itse kirjoittaa ettei usko tyttärien edes kertoneen pahimmista tapauksista suojellakseen äitinsä mielenrauhaa (tai maailmankuvaa.) Miksi hän yleensä olettaa valtaosan olevan kantasuomalaisia, koska hän ei kerro tyttärien sanoneen näin. Ja osaisiko alaikäiset arvioida niin tarkasti, mistä maasta joku tuijottelija tms. on peräisin.
Tietysti ahdistelemista tapahtuu ja sitä kohdistuu myös alaikäisiin, mutta mitä hyötyä on kantasuomalaisten korostamisesta asiassa? Ja onko ne kantasuomalaiset kuitenkin olleet enimmäkseen incel-henkisiä nuoria miehiä, jolloin ongelman ydin on muualla.
Tottakai ahdisteleminen on vakava asia, mutta nykyään tytöt vaikuttavat kokevan jo tuijottamisen vakavana ahdisteluna. Itse olen sitä sukupolvea, että ajattelen huonosti käyttäytyvän miehen häpäisevän vain itsensä. Olisiko aiheellista palauttaa vallalle ajattelutapa, että tuollaiset miehet ovat noloja.
Ja se on totta että ulkomailta tulevilla on kulttuuritaustan takia niin perustavanlaatuisia eroja ajattelumalleissa, että onko edes humaania odottaa heidän pystyvän omaksumaan länsimaiset ajattelutavat? Voiko savimajassa tai slummissa syntyneeltä edes odottaa, että hän todella oppisi pitämään naista tasa-arvoisena miehen kanssa? Koska siitähän tässä on pohjimmiltaan kyse, kuvitteleeko mies olevansa oikeutettu käyttäytymään ilman naisen antamaa suostumusta tuollaisilla tavoilla naisia kohtaan heti jos koittaa tilaisuus.
Tietysti ahdistelemista tapahtuu ja sitä kohdistuu myös alaikäisiin, mutta mitä hyötyä on kantasuomalaisten korostamisesta asiassa? Ja onko ne kantasuomalaiset kuitenkin olleet enimmäkseen incel-henkisiä nuoria miehiä, jolloin ongelman ydin on muualla.
Tottakai ahdisteleminen on vakava asia, mutta nykyään tytöt vaikuttavat kokevan jo tuijottamisen vakavana ahdisteluna. Itse olen sitä sukupolvea, että ajattelen huonosti käyttäytyvän miehen häpäisevän vain itsensä. Olisiko aiheellista palauttaa vallalle ajattelutapa, että tuollaiset miehet ovat noloja.
Ja se on totta että ulkomailta tulevilla on kulttuuritaustan takia niin perustavanlaatuisia eroja ajattelumalleissa, että onko edes humaania odottaa heidän pystyvän omaksumaan länsimaiset ajattelutavat? Voiko savimajassa tai slummissa syntyneeltä edes odottaa, että hän todella oppisi pitämään naista tasa-arvoisena miehen kanssa? Koska siitähän tässä on pohjimmiltaan kyse, kuvitteleeko mies olevansa oikeutettu käyttäytymään ilman naisen antamaa suostumusta tuollaisilla tavoilla naisia kohtaan heti jos koittaa tilaisuus.
Itse olen aikoinaan kommentoinut Hesarin juttuja/ mielipiteitä. Ilmeisesti kirjoitukseni eivät vastanneet lehden " mielipidettä" koskapa yhtäkään kirjoitustani ei koskaan julkaistu,vaikka pidin ne mielestäni asiallisina. Sittemmin olen Hs;n tilaukseni lopettanut.Mansen Miäs kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 12:16 pm Voittehan tekin koittaa laittaa sinne yleisönosastolle jonku "vastaavan" kirjotuksen nimettömänä, ja takaan ettei yksikään mene läpi.
Ei-kantikset on ainakin "kaikkiruokaisempia" ahdisteluissaan, eli ahdisteltavaksi (ja usein myös tyttöystäväksi) kelpaa se vähän "rumempi" ja/tai ylipainoisempikin tyttö. Kantikset jättävät nämä seks.ahdistelumielessä yleensä rauhaan, mutta muuta asiatonta kommentia voi niiltä tulla kyllä.
-
Le chat bleu
- Harjunpää
Minäkin lakkautin tilaukseni, rupesi ärsyttämään se niin selkeä yritys vaikuttaa ja muokata mielipiteitä. Kaipaisin tiedonvälitystä, ei propagandaa. Muistelen kaiholla aikaa, kun joskus kasarilla lehti oli vielä suht. neutraali.sinnerman kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 2:29 pmItse olen aikoinaan kommentoinut Hesarin juttuja/ mielipiteitä. Ilmeisesti kirjoitukseni eivät vastanneet lehden " mielipidettä" koskapa yhtäkään kirjoitustani ei koskaan julkaistu,vaikka pidin ne mielestäni asiallisina. Sittemmin olen Hs;n tilaukseni lopettanut.Mansen Miäs kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 12:16 pm Voittehan tekin koittaa laittaa sinne yleisönosastolle jonku "vastaavan" kirjotuksen nimettömänä, ja takaan ettei yksikään mene läpi.
Hyvin toimii Hesarin moderointi kommenteissa. Hyvin nopeasti sieltä poistuu jokainen kommentti, jossa kerrotaan joko joutuneensa itse tai tyttäriensä joutuneen ulkomaalaistaustaisen ahdistelemaksi...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Oli paljastava seikka tuo, että alleviivattu on asiaa, että kyse ei ollut ulkomaalaisista miehistä.
Jos nämä tyttäret ovat oikeasti kokeneet seksuaalista ahdistelua Espoossa VAIN kantasuomalaisilta miehiltä, kyse on silkka ja puhdas valhe.
Espoossa nuoret tytöt kokevat seksuaalista ahdistelua VAIN ulkomaalaisilta miehiltä, muut ahdistelu on narkkien ja juoppojen huutelua, avopotilaitten keppostelua.
Suomalaiset eivät seuraile eivätkä viheltele perään.
Ei kuulu kansanluonteeseemme eikä kulttuurimme.
Luotto on mennyt lopullisesti Al Hezariin.
Mutta se on hyvä, että äitiä on alkanut huolestuttaa meno, vaikka syy vyörytetään suomalaisten miesten niskaan.
Jos nämä tyttäret ovat oikeasti kokeneet seksuaalista ahdistelua Espoossa VAIN kantasuomalaisilta miehiltä, kyse on silkka ja puhdas valhe.
Espoossa nuoret tytöt kokevat seksuaalista ahdistelua VAIN ulkomaalaisilta miehiltä, muut ahdistelu on narkkien ja juoppojen huutelua, avopotilaitten keppostelua.
Suomalaiset eivät seuraile eivätkä viheltele perään.
Ei kuulu kansanluonteeseemme eikä kulttuurimme.
Luotto on mennyt lopullisesti Al Hezariin.
Mutta se on hyvä, että äitiä on alkanut huolestuttaa meno, vaikka syy vyörytetään suomalaisten miesten niskaan.
"Halal on niinku jotain, ei sikaa"
Näyttäkää minulle maa, joka on kehittyvä, rikas, puhdas, turvallinen ja vapaa.
Ja jossa on musta tai värillinen kansa.
- ei sellaista ole. Miksi?
Mutta tänne tekee mieli tulla.
Näyttäkää minulle maa, joka on kehittyvä, rikas, puhdas, turvallinen ja vapaa.
Ja jossa on musta tai värillinen kansa.
- ei sellaista ole. Miksi?
Mutta tänne tekee mieli tulla.
-
Le chat bleu
- Harjunpää
Se on tarkoituksellista vaientamista, yritetään viestittää että jos nainen joutuu mamun raiskaamaksi tai ahdistelemaksi, vika on naisen, eikä asia ole huomion tai uutisoinnin arvoinen asia.Rescuer kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 2:38 pm Hyvin toimii Hesarin moderointi kommenteissa. Hyvin nopeasti sieltä poistuu jokainen kommentti, jossa kerrotaan joko joutuneensa itse tai tyttäriensä joutuneen ulkomaalaistaustaisen ahdistelemaksi...
Nämä hyysäriläiset on pahempia kuin taistolaiset aikoinaan.