Sadat tuhannet osoittivat mieltä Lontoossa maahanmuuttoa vastaan.
Re: Sadat tuhannet osoittivat mieltä Lontoossa maahanmuuttoa vastaan.
Kun täällä Lontoossa vielä olen niin pari juttua. En ollut marsseilla mutta Unite the Kingdom -marssi ei ylittänyt Thamesia, joten kuvat joissa porukkaa on sillalla eivät ole viikonlopulta.
Mitä tulee ihmisten määrään niin Nakba marssin järjestäjien mukaan heidän marssillaan olisi ollut 250000 osallistujaa. Poliisin mukaan heitä oli 15000-20000 ja Unite the Kingdom marssilla noin 60000 osallistujaa. Ota näistä selvää.
Poliisi ilmoitti etukäteen, että vihapuheeseen puututaan kovalla kädellä, ja että poliiseja on tätä tarkoitusta varten marsseilla. Ainakin siellä parempien ihmisten marssilla nähtiin ja kuultiin aika mielenkiintoisia sloganeja. Pidätyksiä on tehty asian suhteen, saapa nähdä, miten tuomitaan jos tuomitaan.
Liittyy asiaan niin mainitaan vielä semmoinen, että BBC:n vuoden kestänyt tutkimus on paljastanut, että ihmissalakuljetukseen liittyvät henkilöt käyttävät pääkatujen pikkuliikkeitä (puhelinmyyjät, jne.) bisneksissään antamalla näiden firmojen tiedot maahantulijoille, jotta maksu saadaan hoidettua. Muutenkin näihin pikkuliikkeisiin on alettu kiinnittää enemmän huomiota koska paljon muutakin filunkia on niiden piirissä.
Mitä tulee ihmisten määrään niin Nakba marssin järjestäjien mukaan heidän marssillaan olisi ollut 250000 osallistujaa. Poliisin mukaan heitä oli 15000-20000 ja Unite the Kingdom marssilla noin 60000 osallistujaa. Ota näistä selvää.
Poliisi ilmoitti etukäteen, että vihapuheeseen puututaan kovalla kädellä, ja että poliiseja on tätä tarkoitusta varten marsseilla. Ainakin siellä parempien ihmisten marssilla nähtiin ja kuultiin aika mielenkiintoisia sloganeja. Pidätyksiä on tehty asian suhteen, saapa nähdä, miten tuomitaan jos tuomitaan.
Liittyy asiaan niin mainitaan vielä semmoinen, että BBC:n vuoden kestänyt tutkimus on paljastanut, että ihmissalakuljetukseen liittyvät henkilöt käyttävät pääkatujen pikkuliikkeitä (puhelinmyyjät, jne.) bisneksissään antamalla näiden firmojen tiedot maahantulijoille, jotta maksu saadaan hoidettua. Muutenkin näihin pikkuliikkeisiin on alettu kiinnittää enemmän huomiota koska paljon muutakin filunkia on niiden piirissä.
"Kyllä me muuten oltaisiin tultu osoittamaan mieltä ja näyttämään kaapin paikka mutta kun satoi ja oli kylmä, ja äidin leipomat pullat oli juuri uunissa"
Knobster, mitä mieltä sinä itse olet Euroopassa hilluvista "turviksista", ja ylipäätään muslimi-invaasiosta? Sitähän se oli ja on yhäkin.Knobster kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 10:35 pmNäinhän se. Populismilla ratsastetaan. Nyt sitten kun ei menekään hyvin vaikka näin luvattiin niin ollaan taas perse pystyssä EU:n suuntaan. Kuulostaa yllättävän tutulta. Kaikki on aina jonkun muun syy.Sipi kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 8:04 pmNiin se tuuli kääntyy. Luulisin kuitenkin, että iso osa siihen Brexit-nationalismi/protektionismiin oli äänestyksen aikaan nimenomaan maahanmuutto, jonka oletettiin poistuvan tai ainakin ratkeavan Brexitin myötä. Vaikka taloudesta enimmäkseen puhuttiin.Knobster kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 7:49 pm Näin ne asiat koetaan jne. Helppohan näitä oikeistopopulismin orjia on vetää höplästä kaikella paskalla.
Siellä halutaan kovaa vauhtia takaisin EU:hun. Näin myös oppositiossa.
En pidä yhtään liikamaahanmuutosta ja sen haittapuolista. Olen tehnyt sen täälläkin usein selväksi mutta haukkujani eivät sitä tietenkään muista. Jollain neropatilla on allekirjoituksenaan semmoinen kirjoittamani missä sanon sen että todella usea on sekaisin päästään koska tulevat sodan keskellä olevasta tai/ja muuten sekaisin olevasta maasta. Ei tässä ole järkeä. Mutta toisaalta kannatan sitä että heikommassa asemassa olevia autetaan (kuten ukrainalaisia on yritetty) mutta tätä ei ole hoidettu hyvin eikä oikein, ei hoideta nytkään. Tämä näin lyhyesti.Annuli66 kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 9:01 pm Knobster, mitä mieltä sinä itse olet Euroopassa hilluvista "turviksista", ja ylipäätään muslimi-invaasiosta? Sitähän se oli ja on yhäkin.
Tässä on paljonkin sävyjä joista voi keskustella. Mihinkään geneettiseen paskuuteen eri maista olevien ihmisten kesken en usko sitten yhtään, tarkoitushakuista valehtelua semmoinen, kuten neekerihuutelu ja muu rasismi. Tyhmää semmoinen ja sillä ei asioita ratkaista, pelkästään pahennettaan.
Itsekin olen maailmalla asunut ja parissa maassa ollut myös se "neekeri" "ainoana" valkoisena kävellessäni. Minä tykkään liikkua vapaasti enkä elää kuplassa kuten useat näissä maissa
Mutta mulla on paksu nahka ja lähinnä se huomio ja huutelu pisti naurattamaan, eli tyhmyys. Tämä tuli opittua.
muoks: unohtui mainita että Islamistien suunnitelmalliseen invaasioon en usko ollenkaan. Heitä nyt vain on aivan vitullinen määrä. En halua tästä Suomessa mitään valtavirtaa tai että he voisivat määritellä säännöt millään tavoin. Ei näin tehdä missään ja elo sujuu sujuvasti jos tähän typeryyteen ei lähde. Afrikasta omat esimerkit tästä paristakin maasta. Moskeijasakkakin olen pari kertaa oleskellut helvetin kännissä kun kerran on pyydetty mukaan (Ei toki täällä Suomessa). Hassuja kokemuksia
Kiitos vastauksesta! Hieman sain uutta näkökulmaakin ja itsekin olen sitä mieltä, että heikoimmassa asemassa olevia täytyy auttaa. Jatkellaan!Knobster kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 9:55 pmEn pidä yhtään liikamaahanmuutosta ja sen haittapuolista. Olen tehnyt sen täälläkin usein selväksi mutta haukkujani eivät sitä tietenkään muista. Jollain neropatilla on allekirjoituksenaan semmoinen kirjoittamani missä sanon sen että todella usea on sekaisin päästään koska tulevat sodan keskellä olevasta tai/ja muuten sekaisin olevasta maasta. Ei tässä ole järkeä. Mutta toisaalta kannatan sitä että heikommassa asemassa olevia autetaan (kuten ukrainalaisia on yritetty) mutta tätä ei ole hoidettu hyvin eikä oikein, ei hoideta nytkään. Tämä näin lyhyesti.Annuli66 kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 9:01 pm Knobster, mitä mieltä sinä itse olet Euroopassa hilluvista "turviksista", ja ylipäätään muslimi-invaasiosta? Sitähän se oli ja on yhäkin.
Tässä on paljonkin sävyjä joista voi keskustella. Mihinkään geneettiseen paskuuteen eri maista olevien ihmisten kesken en usko sitten yhtään, tarkoitushakuista valehtelua semmoinen, kuten neekerihuutelu ja muu rasismi. Tyhmää semmoinen ja sillä ei asioita ratkaista, pelkästään pahennettaan.
Itsekin olen maailmalla asunut ja parissa maassa ollut myös se "neekeri" "ainoana" valkoisena kävellessäni. Minä tykkään liikkua vapaasti enkä elää kuplassa kuten useat näissä maissa
Mutta mulla on paksu nahka ja lähinnä se huomio ja huutelu pisti naurattamaan, eli tyhmyys. Tämä tuli opittua.
muoks: unohtui mainita että Islamistien suunnitelmalliseen invaasioon en usko ollenkaan. Heitä nyt vain on aivan vitullinen määrä. En halua tästä Suomessa mitään valtavirtaa tai että he voisivat määritellä säännöt millään tavoin. Ei näin tehdä missään ja elo sujuu sujuvasti jos tähän typeryyteen ei lähde. Afrikasta omat esimerkit tästä paristakin maasta. Moskeijasakkakin olen pari kertaa oleskellut helvetin kännissä kun kerran on pyydetty mukaan (Ei toki täällä Suomessa). Hassuja kokemuksia![]()
-
Mansen Miäs
- Martin Riggs
Tavalla ja toisella liittyy tähän lanksaan. On varmaan mielenkiintoista olla Englannissa Naispuolinen:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012037262.html
Suomesta jopa hivenen uutisoitu joitan tilastoja samaan aiheeseen. Uskallettu käyttää jopa termiä "taas".
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e ... e2e9cfaa34
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012037262.html
Suomesta jopa hivenen uutisoitu joitan tilastoja samaan aiheeseen. Uskallettu käyttää jopa termiä "taas".
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e ... e2e9cfaa34
Taas kerran puhut hyvin. Ihan samat ajatukset.Sipi kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 12:47 amMielestäni Euroopan islamisaatiostrategia on tehokas. Se on kuin mustetta veteen sekoittaisi. Pisara kerrallaan. Kuumennetaan sammakkoa pannulla pikku hiljaa. Tehdään rikoksia ja levitetään ahdistelu- ym. shariapaskaa pienissä erissä yhteiskunnan eri aloilla, mutta ei mitään liian radikaalia. Kouluissa, politiikassa, yritystoiminnassa, sosiaalitukien kuluttajina ja pikkurikosten tekijöinä päivä päivältä lähemmäksi tavoitetta. Eli sitä, että suomalaiset alkavat pitää tilannetta normaalina. Nykyään omalta osaltanikin on jo myönnettävä, että en enää edes jaksa avata kaikkia muslimien raiskaus-, seksuaalirikos-, ahdistelu -, kunniaväkivalta- tai katujengijutuista kirjoitettuja uutisia. Niitä on joka ikinen päivä.Luciano Viskos kirjoitti: Su Touko 17, 2026 4:08 pm Koskakohan meillä tapahtuu niin eläimellisen raaka nuslimien suorittama joukkoraiskaus ( esim. uhrin alaston ja kidutettu ruumis löytyy jonkin lähiön metsiköstä), että täällä kantikset lähtevät kaduille vaatimaan muutosta?
Miten puistattava teko siihen vaaditaan?
Ja kas, yhtäkkiä huomamme, että vankilamme ovat täynnä heitä, koulujärjestelmämme menee alas kuin lehmän häntä koska liian suuri osa oppilaista ei osaa suomea. Sosiaaliturvaa ei riitä enää suomalaisille, koska maahanmuuttajat kuluttavat järjestelmää suhteessa enemmän verrattuna kantasuomalaisten kokonaismäärään. Tietyt palvelualat on pilattu kokonaan tällä hienolla kulttuurilla, kuten nyt vaikka esimerkkinä taksiala. kaduilla ryöstellään ja hakataan porukalla toisia nuoria, ja mamujen esimerkistä kaikki kantavat veistä ja puhuvat jotain saatanan roadman-kieltä, joka on suomen, englannin ja jonkun Hamletintulkinnan sekoitus stadilaisilla verbeillä ja käsittämättömällä apinaintonaatiolla. Opettajien tärkein työkalu peruskoulussa on nykyään Googlen kuvahaku, josta he joutuvat etsimään kasiluokkalaisille sanojen merkityksiä, kuten esim. sanoja imuri, karamelli tai jäätelötötterö. Kun ei kato jengi tajuu.
Ja kaiken tämän me hyväksymme. Emme yhdessä yössä, vaan olemme ajautuneet tähän pisteeseen.
Itse olen ihan vilpittömästi yrittänyt miettiä, mitä hyötyä maahanmuutosta on Suomelle ollut. Työllisyyden kannalta ei mitään, koska täällä on satoja tuhansia työttömiä ja heistä suurin osa suomalaisia. Mamut ovat vain onnistuneet paskomaan tietyt palvelualat, tuomaan rakenteellisen orjuuden tullessaan ja polkemaan työehtoja sekä palkkoja niin, että rahalla ei tule enää toimeen. Kiitos siitä. Joten valtiontalous ei ole maahanmuuttajien hervottomasta laivaamisesta riippumatta kääntynyt nousuun, päin vastoin.
Myöskään mitään kulttuurista tai sosiaalista pääomaa en koe saaneeni ainakaan itse. Varmasti Helsingissä on joku hieno Lähi-idän kulttuurien keskus ja moskeijoita ympäri maata, mutta eivät ne suomalaisia hyödytä millään tavalla.
Naisiin kohdistuva vihamielisyys on länsimaissa korkealla tasolla, ja muslimiesikuvat kuten Taten veljekset ja muut extremistit ovat onnistuneet tässä tavoitteessaan hienosti. Uskonveljet sitten levittävät tätä ilosanomaa valtaamalla suurten kaupunkien kadut ja jengiytymällä kaupunginosiin siten, että suomalainen nainen ei enää voi kulkea kotikaupunkinsa kaduilla.
Tässä vain minun kokemuksiani.
Kertokaa, mitä hyviä asioita maahanmuutto on Suomelle tuonut, noin isossa kuvassa. En siis halua kuulla, jos joku Pirkko Siikajoelta on päässyt kivan neekerin kanssa naimisiin oltuaan yksin 30 vuotta. Enkä sitä, että joku tuntee jonkun kivan pakolaisen.
Jotain on tehtävä, kannattaako liittyä Suomen Sisuun tai johonkin vastaavaan? Jostain on aloitettava.
"Halal on niinku jotain, ei sikaa"
Näyttäkää minulle maa, joka on kehittyvä, rikas, puhdas, turvallinen ja vapaa.
Ja jossa on musta tai värillinen kansa.
- ei sellaista ole. Miksi?
Mutta tänne tekee mieli tulla.
Näyttäkää minulle maa, joka on kehittyvä, rikas, puhdas, turvallinen ja vapaa.
Ja jossa on musta tai värillinen kansa.
- ei sellaista ole. Miksi?
Mutta tänne tekee mieli tulla.
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Ja kas, yhtäkkiä huomamme, että vankilamme ovat täynnä heitä, koulujärjestelmämme menee alas kuin lehmän häntä koska liian suuri osa oppilaista ei osaa suomea. Sosiaaliturvaa ei riitä enää suomalaisille, koska maahanmuuttajat kuluttavat järjestelmää suhteessa enemmän verrattuna kantasuomalaisten kokonaismäärään. Tietyt palvelualat on pilattu kokonaan tällä hienolla kulttuurilla, kuten nyt vaikka esimerkkinä taksiala. kaduilla ryöstellään ja hakataan porukalla toisia nuoria, ja mamujen esimerkistä kaikki kantavat veistä ja puhuvat jotain saatanan roadman-kieltä, joka on suomen, englannin ja jonkun Hamletintulkinnan sekoitus stadilaisilla verbeillä ja käsittämättömällä apinaintonaatiolla. Opettajien tärkein työkalu peruskoulussa on nykyään Googlen kuvahaku, josta he joutuvat etsimään kasiluokkalaisille sanojen merkityksiä, kuten esim. sanoja imuri, karamelli tai jäätelötötterö. Kun ei kato jengi tajuu.
Siis tämähän on tapahtunut jo ..?!?
Siis tämähän on tapahtunut jo ..?!?
sitten kun rahat loppuu ja paska lentää kunnolla tuuletimeen,sitten tulee luultavasti tapahtumaan sellaisia asioita mitä en tähän viitsi kirjoitaa.
-
Vartti Maino
- Alibin satunnaislukija
Tätähän ei enää euroopassa voida pysäyttää. Tasa-arvosta meuhkaavat vassarit ovat seuraavan 10-vuoden sisällä ihemissään, kun naiset kulkevat kaapu naamalla ja miehellä saa olla 10-vuotiaita vaimoja joka sormelle. Mutta sitä täällä ollaan niin kovasti haluttu ja yleensä sitä saa mitä tilaa.
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
15 000 mielenosoittajaa on aika vähän, kun pelkästään Lontoossa yli 8 000 000 ihmistä.
*pltmtxtvp*tm
*pltmtxtvp*tm
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
On. Kunhan kuvasin prosessia.