Lääkäri RL11/6 verbaalisen kirurgian vastaanotto

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

RL11/6
Watson itse

Re: Lääkäri RL11/6 verbaalisen kirurgian vastaanotto

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Sipi kirjoitti: To Touko 21, 2026 11:14 pm Radikaali päätös
Ei vaan äärimmäisen autuas päätös. Ei itsemurha ole mikään erikoinen "unhinged" -tapahtuma, eikä sen tarkoituskaan ole olla muuta kuin espanjalaistyyppinen karnevaalimainen oviaukko, jonka yläpuolella hohkaa vihreänä "salida" -teksti.

Suurin osa itsemurhista tosin toteutetaan mielestäni väärin. Esim. Naisten, jotka suunnittelevat itsemurhaa, tulisi antaa ruumiinsa inceleiden haltuun ennen kuin se on kylmä, koska mitä väliä sillä enää on?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Sipi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Sipi »

RL11/6 kirjoitti: To Touko 21, 2026 11:30 pm Ei vaan äärimmäisen autuas päätös. Ei itsemurha ole mikään erikoinen "unhinged" -tapahtuma, eikä sen tarkoituskaan ole olla muuta kuin espanjalaistyyppinen karnevaalimainen oviaukko, jonka yläpuolella hohkaa vihreänä "salida" -teksti.
Tästä olemme samaa mieltä. Mielestäni ihmisellä pitäisi olla oikeus päättää omasta elämästään ja eutanasia pitäisi sallia.

Maissa, joissa on kuolemanrangaistus on ainoana erona eutanasiaan se, miten jälkeen jäävät ihmiset asian kokevat. Itsemurhan tehneen läheiset tuntevat surua ja joskus kiukkua ratkaisun itsekkyyden vuoksi. Mutta samaan lopputulokseen tähtäävät, oikeusjärjestelmän luvalla toisia teloittavat ihmiset sen sijaan tuntevat tyydytystä ja oikeudentuntoa.

Siksi olen joskus miettinyt, että hyödynnetäänköhän tätä mahdollisuutta maissa, joissa se onnistuu. Siis jos haluaisin kuolla, teen kolme murhaa ja annan valtion hoitaa asian minun kohdallani. Jenkeissä tästä ei ole hyötyä, koska vanki saatta joutua istumaan jopa vuosikymmeniä kuolemansellissä odottamassa vuoroaan. Mutta esimerkiksi Pohjois-Koreassa saattaa päästä pyövelin vastaanotolle ihan nopeassakin aikataulussa, ja jättää näin jälkeensä omaiset, joiden ei tarvitse loputtomasti spekuloida sillä, että mitähän tässä tapahtui ja miksi.

Ja tuohon incel- nekrofiliaan sen verran, että eihän niille pojille vanhan naisen ruumis kelpaa. He haluavat kauniin Tracyn, pram queenin, joka on 19-vuotias, hoikka, kaunis, älykäs, ja ennen kaikkea osoittaa kaikin tavoin rakastavansa tätä ihanaa, sosiaalisesti estynyttä ja hieltä haisevaa porsasta. Ottaa illat pitkät suihin, silittää paidat ja tekee hymyillen eväät valmiiksi. Koska he ansaitsevat sellaisen oikean naisen, katsos.
RL11/6
Watson itse

Sipi kirjoitti: To Touko 21, 2026 11:46 pm incel- nekrofiliaan
En maininnut muusta kuin humanitaarisesta ruumiinsa luovutuksesta ennen kuin se on kylmä, eli lämpimänä (verenkierto käynnissä).

Nyt, kun otit nekrofiilian puheeksi, niin kyllähän sekin on valloittavan hyvä idea, jos ei halua olla elossa, kun nämä Salmiset kuristaa ja nussii. En vain näe siinä järkeä, koska miksi ei kokeilisi viimeisenä tekonaan kauhuseksiä, jos se vielä koituisi ns. Turmioksi, kohtalokkaaksi "erheeksi".

Viisas itsemurhaajanainen, joka haluaa tappaa itsensä niin, että se näyttää ulkopuolisen tekosilta, menee treffeille vankilaan sarjakuristajan kanssa. Ja jos siellä ei onnistu privaatti sänkytapaaminen niin etsii lehti-ilmoituksen, joka alkaa "etsin sinua nainen" ja päättyy: "olen luotettava mies". Näin pääsee samaan salpietarialtaaseen sikojen kanssa ja päätyy palvaamon kautta laatuleikkeleenä ihmisten vatsalaukkuun. Normaalia luonnon kiertokulkua myrskyläläisittäin.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Sipi
Perry Mason

RL11/6 kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 12:06 am En maininnut muusta kuin humanitaarisesta ruumiinsa luovutuksesta ennen kuin se on kylmä, eli lämpimänä (verenkierto käynnissä).
NIinpä teit. Mutta kerroinkin, miten incel asian todennäköisesti näkee. Naisen viimeisenä haistatteluna. Niiden samojen naisten, jotka pihtaavat, pilaavat heidän elämänsä eivätkä näe, miten ihania he ovat. Incellit eivät kenenkään jämille suostu vaan vakavissaan tuohtuvat joka aamu uudelleen ja uudelleen siitä, että miksi kauniit ja suositut naiset eivät valitse heitä vaan koulutetun, hyvännäköisen ja sosiaalisesti taitavan urheilijanuorukaisen.

Kuollut sen sijaan ei valitse ketään. Ja tämä rikkoo incelien vaikeasti vakavastiotettavaa kunniakoodistoa, johon kuuluu tosiaan olennaisena osana se, että tämän kauniin naisen pitää hakea incel kotoa. Incel ei poistu kotoaan eikä hyväksy, jos nainen ei käyttäydy oikealla tavalla. Ruumis ei käyttäydy mitenkään eikä hivele incelin itsetuntoa.
RL11/6
Watson itse

Sipi kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 12:15 am
RL11/6 kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 12:06 am En maininnut muusta kuin humanitaarisesta ruumiinsa luovutuksesta ennen kuin se on kylmä, eli lämpimänä (verenkierto käynnissä).
NIinpä teit. Mutta kerroinkin, miten incel asian todennäköisesti näkee. Naisen viimeisenä haistatteluna. Niiden samojen naisten, jotka pihtaavat, pilaavat heidän elämänsä eivätkä näe, miten ihania he ovat. Incellit eivät kenenkään jämille suostu vaan vakavissaan tuohtuvat joka aamu uudelleen ja uudelleen siitä, että miksi kauniit ja suositut naiset eivät valitse heitä vaan koulutetun, hyvännäköisen ja sosiaalisesti taitavan urheilijanuorukaisen.

Kuollut sen sijaan ei valitse ketään. Ja tämä rikkoo incelien vaikeasti vakavastiotettavaa kunniakoodistoa, johon kuuluu tosiaan olennaisena osana se, että tämän kauniin naisen pitää hakea incel kotoa. Incel ei poistu kotoaan eikä hyväksy, jos nainen ei käyttäydy oikealla tavalla. Ruumis ei käyttäydy mitenkään eikä hivele incelin itsetuntoa.
Jos ei kelpaa inceleille, niin kyllä Keravanjoen varrelta ja Fazerilan metsistä luulisi löytyvän miehiä, joille kelpaa vähän mätääntyneempikin rouva. Vähän veikkaan, että kunnon pakkaskeleillä, kun jättäisi vielä vähän höyryävän rouvan Steissin liepeille Kaisaniemenpuistoon perse pystyssä lumihankeen, niin kyllä siihen moloa tulee. Eikä ole olemassa pasifistista ja naturistista viuhahtelijaa, joka ei panisi. He nimittäin tekisivät sen huolella. Aloittaisivat suukottelulla jne. Toisena hyvänä esimerkkinä ammattipanijasta on Vintiöiden Teuvo. Aito lenkkipolkuraiskaajan muotokuva, joka ei välitä lihan tuoreudesta.
Sipi
Perry Mason

RL11/6 kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 12:35 am Jos ei kelpaa inceleille, niin kyllä Keravanjoen varrelta ja Fazerilan metsistä luulisi löytyvän miehiä, joille kelpaa vähän mätääntyneempikin rouva. Vähän veikkaan, että kunnon pakkaskeleillä, kun jättäisi vielä vähän höyryävän rouvan Steissin liepeille Kaisaniemenpuistoon perse pystyssä lumihankeen, niin kyllä siihen moloa tulee. Eikä ole olemassa pasifistista ja naturistista viuhahtelijaa, joka ei panisi. He nimittäin tekisivät sen huolella. Aloittaisivat suukottelulla jne. Toisena hyvänä esimerkkinä ammattipanijasta on Vintiöiden Teuvo. Aito lenkkipolkuraiskaajan muotokuva, joka ei välitä lihan tuoreudesta.
Miksei. Vähän ehkä liikaa hyväntekeväisyyttä minun makuuni.
RL11/6
Watson itse

Sipi kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 12:38 am
RL11/6 kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 12:35 am Jos ei kelpaa inceleille, niin kyllä Keravanjoen varrelta ja Fazerilan metsistä luulisi löytyvän miehiä, joille kelpaa vähän mätääntyneempikin rouva. Vähän veikkaan, että kunnon pakkaskeleillä, kun jättäisi vielä vähän höyryävän rouvan Steissin liepeille Kaisaniemenpuistoon perse pystyssä lumihankeen, niin kyllä siihen moloa tulee. Eikä ole olemassa pasifistista ja naturistista viuhahtelijaa, joka ei panisi. He nimittäin tekisivät sen huolella. Aloittaisivat suukottelulla jne. Toisena hyvänä esimerkkinä ammattipanijasta on Vintiöiden Teuvo. Aito lenkkipolkuraiskaajan muotokuva, joka ei välitä lihan tuoreudesta.
Miksei. Vähän ehkä liikaa hyväntekeväisyyttä minun makuuni.
Hyväntekeväisyys kuuluu juuri asiaan, kuten tunteiden jättäminen pois, jotteivät ne haittaa "ammattitaitoa". Tai ainakin näin maalailee eräs järvenpääläinen omakotitaloasuja eräässä uutisartikkelissa.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Olen jo pitkään ihaillut ketjun nimihenkilöä RL11/6. Sanankäyttöä joka viiltää kuin retkikirves oikeassa one vs one-tappelussa tai suomen kielellä mies vastaan mies känninen ottelu jossa fyysisesti heikompi saattaa voittaa. Varsinkin jos saa kummallakin olla saappaanvarressa kakkosase. Terä siis, spyderco tai jota itse suosisin 2 euron Mora rakennuspuukko. Hiiliteräs mieluiten.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Luciano Viskos

Viesti Kirjoittaja Luciano Viskos »

Nekrofiliasta kiinnostuneille suosittelen Jörg Buttgereitin elokuvia Nekromantik 1 & 2.
Saksan lahja elokuvataiteelle.👌
jörg buttgereit.jpeg
jörg buttgereit.jpeg (30.7 KiB) Katsottu 382 kertaa
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Kansallisylpeysbändimme 69 Eyes laulaa että "Dead girls never say no." Luulen että vain leikitellään teemalla eikä ne halua oikeasti olla ruumiiden kanssa.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Bird kirjoitti: To Touko 21, 2026 7:32 pm
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 3:46 pm Niin... Oo Tee...
Ei voi olla tulematta mieleen kysymys, että mitä hittoa Miki parka yritti itsemurhallaan tavoitella?
Lopullista rauhaa ja helpotusta ehkä? Toivottavasti ei ainakaan mitään mainetta itsemurhallaan tavoitellut.

Ei vissiin ehtinyt 27-klubiin. En itse tiedä Liukkosesta muuta kuin, että oli kirjailija, muusikko ja, että hänellä oli ilmeisesti ainakin masennus, epävakaa persoonallisuus, jonkinlainen päihdeongelma, ja hän oli voinut jo pidemmän aikaa tosi huonosti.
Toki minäkin toivon, ettei kyseessä ollut mikään viimeinen epätoivon yritys jättää jälkensä kulttuurin historiaan.

On ehkä jonkinlainen aukko omassa sivustyksessäni, että en minäkään aiemmin, ennen tätä poistumista muonavahvuudesta, ollut kuullut eli tiennyt mitään koko persoonasta Liukkonen.

Sen verran oli nuori jantteri, että ei ollut ainakaan läsnä Clauden ja Mellerin ja kumppaneiden järjestämässä "Kuolleiden Runoilijoiden" illassa, joka olikin sangen mieleenpainuva. Clauden tekstit oli pahuksen vahvoja. :o
X X X X X
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Jack the Ripper kirjoitti: La Touko 23, 2026 12:19 am Olen jo pitkään ihaillut ketjun nimihenkilöä RL11/6. Sanankäyttöä joka viiltää kuin retkikirves...
Okei. Ymmärränpä hyvinkin
Itse en aivan sananmukaisesti "ihaile", mutta hattua nostan kyllä lähes kirjaimellisesti. Kyseessä ei voi olla pelkkä vain ylikasvanut ja varhain kielellisesti kypsynyt jonne, koskapa kirjoittaja tunnistaa myös esimerkiksi '60-luvun juorulehdistön teräväotteisen kolumnisti-journalistin, Veikko Ennalan, joka todennäköisesti on suurelle osalle Minfoon osallistuville nimi-nikkeille – etten sanoisi valtaosalle heistä – aivan tuntematon tekijä.
X X X X X
rikkalapio
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rikkalapio »

Jack the Ripper kirjoitti: La Touko 23, 2026 12:19 am Olen jo pitkään ihaillut ketjun nimihenkilöä RL11/6. Sanankäyttöä joka viiltää kuin retkikirves oikeassa one vs one-tappelussa tai suomen kielellä mies vastaan mies känninen ottelu jossa fyysisesti heikompi saattaa voittaa. Varsinkin jos saa kummallakin olla saappaanvarressa kakkosase. Terä siis, spyderco tai jota itse suosisin 2 euron Mora rakennuspuukko. Hiiliteräs mieluiten.
RL on verbaalinen kirurgi totta tosiaan .Yksi suosikkini kautta aikojen viiltävillä analyyseillaan palstan tilasta. :lol:
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -

"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.

Tiedättehän te."

-Trump-
SariTup
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja SariTup »

rikkalapio kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 3:09 pm
Jack the Ripper kirjoitti: La Touko 23, 2026 12:19 am Olen jo pitkään ihaillut ketjun nimihenkilöä RL11/6. Sanankäyttöä joka viiltää kuin retkikirves oikeassa one vs one-tappelussa tai suomen kielellä mies vastaan mies känninen ottelu jossa fyysisesti heikompi saattaa voittaa. Varsinkin jos saa kummallakin olla saappaanvarressa kakkosase. Terä siis, spyderco tai jota itse suosisin 2 euron Mora rakennuspuukko. Hiiliteräs mieluiten.
RL on verbaalinen kirurgi totta tosiaan .Yksi suosikkini kautta aikojen viiltävillä analyyseillaan palstan tilasta. :lol:
Samat sanat. Toivottavasti on ammatissa, jossa siitä on hyötyä.
RL11/6
Watson itse

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Su Touko 24, 2026 6:46 pm
Jack the Ripper kirjoitti: La Touko 23, 2026 12:19 am Olen jo pitkään ihaillut ketjun nimihenkilöä RL11/6. Sanankäyttöä joka viiltää kuin retkikirves...
Okei. Ymmärränpä hyvinkin
Itse en aivan sananmukaisesti "ihaile", mutta hattua nostan kyllä lähes kirjaimellisesti. Kyseessä ei voi olla pelkkä vain ylikasvanut ja varhain kielellisesti kypsynyt jonne, koskapa kirjoittaja tunnistaa myös esimerkiksi '60-luvun juorulehdistön teräväotteisen kolumnisti-journalistin, Veikko Ennalan, joka todennäköisesti on suurelle osalle Minfoon osallistuville nimi-nikkeille – etten sanoisi valtaosalle heistä – aivan tuntematon tekijä.
Ennala oli kirjoituskoneaikakauden miehiä, mutta ennen kaikkea viinamäen miehiä ja retkikirvestappelukulttuurin miehiä. Mielestäni Ennalan paras kirjoitus liittyy heroiinikokeiluun, josta siatkin kiinnostuivat. Heroiini on kyllä kelpo aine, enkä ymmärrä miksi se on laitonta? Unikkopellosta saatava maitiaisneste toimii erinomaisena rohtona sätkäpurujen seassa kiputiloihin ja kolotuksiin. Onkohan pohjalla se käsitys, että aina juodaan sitä viinaa, jolloin hengityslama iskee? Sekakäyttö on nuorison hommia. Vain yhtä ainetta pitää käyttää kerrallaan. En kyllä sitä sano etteikö bissellä voisi kostuttaa kurkkua, jos ottaa heroiinia. Peukkuakaan ei pidä käyttää joka päivä. Ihanteellisin ajankohta on Stadissa hernerokkasumuiset aamuyöt, jolloin kamerat eivät näe, kun toisilla on hauskaa ja sitä kautta sikalanväki ilmaannu paikalle pilaamaan toisten hauskanpitoa. Olin Tervesaaressa viime hernerokkasumun aikoihin niin sekaisin, että löin litran Tapsapullon yhden nuorukaisen sivuilta koneajeltuun kiharaiseen pellavapäähän. Se oli vittu muovia. Siis se pullo.
Vastaa Viestiin