Aldrig kirjoitti: La Touko 30, 2026 9:38 am
zam81 kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 3:49 pm
Oli kyllä sekava ukko, joskus -03 ja -05 välillä tuli lusittua samalla osastolla kakolassa herran kanssa ja ei tarvinnut paljon jutella kun jutut oli ihan täyttä paskaa ja hörhöilyä.
Tuota,tuota,oletkos nyt varma mistä kirjoittelet? Vataja oli Riksussa 2000-luvulla sekä Hämeenlinnassa .Piti Eija Jokisen kanssa 2003 Hämeenlinnassa vankilahäät.Eli nimimerkki zam81 on syntynyt 1981 ja oli 2000-luvun alussa reilu parikymppinen.Onko totta vai tarua sinun juttusi? Itse olen lusinut 80- luvun vaihteessa Koskisen kanssa samaan aikaan Sörkassa josta hänet siirrettiin Kakolaan vasaroituaan Elovaaran Reiskan hengenvaarallisesti yhdessä Kojon Timon kanssa.Koskinen vapautui tältä reissulta Kakolasta keväällä -97.
Olin kakolassa joulukuusta -03 aina saramäkeen siirtymiseen asti, tai siis -09 pääsin pois, oisko ollu -07 kun muutettiin saramäkeen. Ja Koskinen oli Samaan aikaan kakolassa, mutta ei enää saramäessä. En nyt enää muista niin tarkkaan, tästä alkaa olla 20v aikaa. Tuo sun ikä homma menee nappiin eli 45v tänä päivänä ikää, eka kakku oli 7v ja -99 menin konnulle, se meni vielä muistaakseni kolmanneksella, eli saunareissuna. Siitä kerkesin olla vapaana muistaakseni reilu vuoden päivät kun kävi käry ja tuli pitkä tuomio.
2014 vapauduin viimeisen kerran, takasin en enää mene. Sen verran tylsää touhua toi lusiminen, nykyään ei kuulemma saa edes röökiä polttaa sellissä, järkihän siellä menis..