Miehet levittivät Kotkassa kiloja amfetamiinia

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
napun3n
Alokas

Re: Miehet levittivät Kotkassa kiloja amfetamiinia

Viesti Kirjoittaja napun3n »

Opan kuulustelua lukiessa tuli kyl fiilis et puhunut enemmänkin asioita mut ei paperille
Woltkuski
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Woltkuski »

napun3n kirjoitti: La Touko 30, 2026 12:41 pm Opan kuulustelua lukiessa tuli kyl fiilis et puhunut enemmänkin asioita mut ei paperille
Ai? Itse en osannut lukea noin rivien välistä.
zam81
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja zam81 »

Woltkuski kirjoitti: La Touko 30, 2026 1:27 pm
napun3n kirjoitti: La Touko 30, 2026 12:41 pm Opan kuulustelua lukiessa tuli kyl fiilis et puhunut enemmänkin asioita mut ei paperille
En sitten tiedä, mutta täysin sama fiilis jäi niitä etpk lukiessa että on tarinaa riittänyt muttei paperille. Tuossa ei tosin ole tarkkaa selvitystä siitä mitä kaikkea on selvinnyt seurannassa ja puhelu/tila kuuntelussa.
Woltkuski
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Woltkuski »

zam81 kirjoitti: La Touko 30, 2026 3:32 pm
Woltkuski kirjoitti: La Touko 30, 2026 1:27 pm
En sitten tiedä, mutta täysin sama fiilis jäi niitä etpk lukiessa että on tarinaa riittänyt muttei paperille. Tuossa ei tosin ole tarkkaa selvitystä siitä mitä kaikkea on selvinnyt seurannassa ja puhelu/tila kuuntelussa.
Mistä tuollainen fiilis jäi?
Vastaa Viestiin