Kansanedustaja Joona Räsänen (SDP) kärähti ratista

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Tupla
Rico Tubbs

Re: Kansanedustaja Joona Räsänen (SDP) kärähti ratista

Viesti Kirjoittaja Tupla »

Kyllä tuosta lainauksesta käy ilmi, että oli tietoinen summista, muttei sakotuskäytånnöistä.

:D ei tämå pyyhi pois talousosaamistaan. Ihmettelen miten päädyit sakkovilppiä epäilemään, siis Räsäsen osalta.
Aizerbaidzan kirjoitti: La Touko 23, 2026 7:34 am Onko tämä nyt sellaista reilumpaa ja/tai parempaa talousosaamista?
Helsingin Sanomat kirjoitti:https://www.hs.fi/tutkiva/art-2000012026838.html
...

Räsänen sanoo ihmetelleensä poliisin tietoja mutta hyväksyneensä luvun kyseenalaistamatta.[/b]

...

Räsäsen sanoo ihmetelleensä poliisin esittämiä tietoja. Hän ei kuitenkaan kertomansa mukaan kyseenalaistunut niitä poliisille.

”Ihmettelin siinä, että mikä tämä homma on. Mutta he katsoivat sieltä luvun. Jotkut tiedothan heillä siellä käytössä on”, hän sanoo.

Räsäsen mukaan poliisi kysyi häneltä lisäksi alaikäisten lasten määrän ja kysyi ”suostuuko hän näihin”.

”Ja siinä sitten, kun kaikkiin muihinkin [kysymyksiin] olin sanonut saman tien kyllä, niin en minä edes sitä sen enempää jäänyt pohdiskelemaan”, hän sanoo.

- -
Saapa nähdä, tulee tästä mitään sakkovilppitutkintaa. Mutta joka tapauksessa kaikenlaisia tyyppejä sitä pääseekin "talousääneksi".
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
SariTup
Nikke Knatterton

Re: Kansanedustaja Joona Räsänen (SDP) kärähti ratista

Viesti Kirjoittaja SariTup »

Juoppo-joona valehteli tulonsakin ja väittää, että poliisi teki virheen, hän itse on täysin syytön tulojen peittelyyn, vaikka halusi vaan päästä vähemmällä niin jää viinaan enemmän rahaa. Perus demari
Vastaa Viestiin