Iltasanomat on oikeistomedia?JanitaSlim kirjoitti: Su Touko 31, 2026 10:12 amNiin. Oikeistomedia uutisoi vanhoja tapauksia kannatuksen nostamisexi ennen vaaleja. Läpinäkyvää.SariTup kirjoitti: Su Touko 31, 2026 10:09 am Tuossa aloituksessa sanottiin tänä vuonna uutisoitu. Mikä se on niin vaikeaa ymmärtää?
Median tarkoitus on ollut piilotella nuslimien tekosia, mutta nyt näyttää ilmapiiri muuttuneen kun joka päivä uutisoivat.
Nuslimit johtavat tänä vuonna 35-5 ja sehän tuulenpieremiä vituttaa.
Nainen jäi uudenvuoden juhlissa kotiinsa kahden miehen kanssa – pian hän heräsi hirveään tunteeseen
- kerpeikkari
- Harjunpää
Re: Kaksi matua raiskasi naisen Uudenvuoden juhlissa
-
Huutaja Jaana
- Angus MacGyver
20 kaljaa plus viinoja. Vassari/suvakki varmaan tuo nainen.
JanitaSlim kirjoitti: Su Touko 31, 2026 10:12 amNiin. Oikeistomedia uutisoi vanhoja tapauksia kannatuksen nostamisexi ennen vaaleja. Läpinäkyvää.SariTup kirjoitti: Su Touko 31, 2026 10:09 am Tuossa aloituksessa sanottiin tänä vuonna uutisoitu. Mikä se on niin vaikeaa ymmärtää?
Median tarkoitus on ollut piilotella nuslimien tekosia, mutta nyt näyttää ilmapiiri muuttuneen kun joka päivä uutisoivat.
Nuslimit johtavat tänä vuonna 35-5 ja sehän tuulenpieremiä vituttaa.
Oikeistomedia? Suomessa?
Aika jännä, et talon emäntä käy nukkumaan ja jättää äijät keskenään turaamaan.
Kyl mä pidän Sanoma oyj:tä oikeistomedianakonsernina jo historiansa takia ja on pörssipulju.
Toki yksittäiset toimittajat voikin olla vihervassareita.
Kyl mä pidän Sanoma oyj:tä oikeistomedianakonsernina jo historiansa takia ja on pörssipulju.
Toki yksittäiset toimittajat voikin olla vihervassareita.
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut 
-
Rapsuttaja
- Martin Beck
Kyllä naisten pitää saada juoda itsensä sammuksiin nuslimien edessä ilman raiskatuksi tulemista. Jatkakaa vain unelmoimista, jokainen raiskattu on marttyyri, raiskatuksi hakeutuminen on protesti.
"20 olutta ja ”muuta viinaa”"
tuohan on ihan järkyttävä määrä, miten edes muistaa, kun luulisi että on niin humalassa jo, että sekoaisi laskuissa.
Ja miten kaverit on uskaltaneet jättää nuin humalaisen.
Nämä on puhdasta ihmettelyä, ei syytöksiä.
Vai onko osa nykyään niin tietämättömiä, että ei osaa edes kuvitella, mitä jotkut voi tehdä. Katsoin uusimman Au Pairit (Marokossa) ja en meinannut käsittää miten eivät tienneet naisen asemaa siellä. Olen lasten kavereillekin painottanut, että joissakin kulttuureissa nainen ei saisi pukeutua tai käyttäytyä jotenkin, vaikka kuinka joku sieltä kulttuurista voi muitten edessä olla kiva ja sanoa olevansa jotain mieltä, se ei tarkoita, että "tilaisuuden tullen" käyttäytyisi ihan päin vastoin.
En ikinä jättäisi omaa kaveriani liian humalassa joittenkin baarimuhamedien kanssa.
tuohan on ihan järkyttävä määrä, miten edes muistaa, kun luulisi että on niin humalassa jo, että sekoaisi laskuissa.
Ja miten kaverit on uskaltaneet jättää nuin humalaisen.
Nämä on puhdasta ihmettelyä, ei syytöksiä.
Vai onko osa nykyään niin tietämättömiä, että ei osaa edes kuvitella, mitä jotkut voi tehdä. Katsoin uusimman Au Pairit (Marokossa) ja en meinannut käsittää miten eivät tienneet naisen asemaa siellä. Olen lasten kavereillekin painottanut, että joissakin kulttuureissa nainen ei saisi pukeutua tai käyttäytyä jotenkin, vaikka kuinka joku sieltä kulttuurista voi muitten edessä olla kiva ja sanoa olevansa jotain mieltä, se ei tarkoita, että "tilaisuuden tullen" käyttäytyisi ihan päin vastoin.
En ikinä jättäisi omaa kaveriani liian humalassa joittenkin baarimuhamedien kanssa.
Minä en vain pysty nyt ymmärtämään tuota olutmäärää, eikö siitä tule jo pienistä oluistakin 6 litraa
jos puolen litran oluita, niin 10 litraa. En itse ole mikään pieni enkä lyhyt edes, mutta miten tuo määrä menee, minä istuisin jo vessassa niin tiheästi etten kerkeäisi humaltua. Kai. En aio kyllä yrittääkään.
Mutta aiheeseen, niin hidasta on kyllä näitten käsittely, saisi olla paljon nopeampi!
Mutta aiheeseen, niin hidasta on kyllä näitten käsittely, saisi olla paljon nopeampi!
-
Joku toinen
- Sabrina Duncan
Kyllä mä olen uskaltanut jättää naispuolisen tuttuni kotiinsa känniä nukkumaan pois. Toki nusulmaaneja ei ole kuulunut ikinä porukkaan eikä muitakaan seksuaalisesti hyväksikäyttäjiä.
Aikalailla siinä on juopoteltu jos kertoma pitää paikkansa.
No lopputulema on se vakio: älä luota hiekkaneekeriin.
Aikalailla siinä on juopoteltu jos kertoma pitää paikkansa.
No lopputulema on se vakio: älä luota hiekkaneekeriin.
Jos nää baarituttavat on muutenkin olleet bilettäjiä ja muut hilpasseet kantapaikkaan. Ei karmee sherlokki tartte olla miksi jääneet "seuraksi" illan emännälle.
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut