Puukotus Pieksämäellä

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
LeonGold
Sofia Karppi

Re: Puukotus Pieksämäellä

Viesti Kirjoittaja LeonGold »

FB:ssä oletetun isän kuva poikansa kanssa. Onhan tuo komeampi kuin 90% suomalaisista miehistä, tossa kuvassa poika on jo ainakin varhaisteini-iässä. Eli taaksepäin vielä 10-15 vuotta, niin ei sinänsä yllätä jos on kelvannut naisille. Tuossa päiväkeskuskuvassakin hoikempi kuin suurinosa ikäisistä miehistään, jo se riittää pitkälti.

Sellainen keskivartalolihava pyöreäkasvoinen toimistotyöntekijä ei vaan herätä naisissa kovin suuria tunteita.
Jarmomurha
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Jarmomurha »

Kuulopuheita, mutta ilmeisesti kaverukset olisivat ottaneet matsia ja tekijä jäänyt alakynteen ja lähtenyt suuttuneena ja nolattuna kävelemään pois paikalta, mutta palannut takaisin ja puukottanut.
Jarmomurha
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Jarmomurha »

LeonGold kirjoitti: Ti Kesä 02, 2026 6:06 pm FB:ssä oletetun isän kuva poikansa kanssa. Onhan tuo komeampi kuin 90% suomalaisista miehistä, tossa kuvassa poika on jo ainakin varhaisteini-iässä. Eli taaksepäin vielä 10-15 vuotta, niin ei sinänsä yllätä jos on kelvannut naisille. Tuossa päiväkeskuskuvassakin hoikempi kuin suurinosa ikäisistä miehistään, jo se riittää pitkälti.

Sellainen keskivartalolihava pyöreäkasvoinen toimistotyöntekijä ei vaan herätä naisissa kovin suuria tunteita.
Itse näen Facessa vain profiilikuvan, jossa tuskin on poikansa kanssa, vaan kuva on jostain about 80-luvun alusta.
Annuli66
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Annuli66 »

LeonGold kirjoitti: Ti Kesä 02, 2026 6:06 pm FB:ssä oletetun isän kuva poikansa kanssa. Onhan tuo komeampi kuin 90% suomalaisista miehistä, tossa kuvassa poika on jo ainakin varhaisteini-iässä. Eli taaksepäin vielä 10-15 vuotta, niin ei sinänsä yllätä jos on kelvannut naisille. Tuossa päiväkeskuskuvassakin hoikempi kuin suurinosa ikäisistä miehistään, jo se riittää pitkälti.

Komea on ollut, mutta ihan kuin kuva olisi joltain 70-luvulta, ei puhettakaan, että 2000-luvulta, joten poikansa siinä kuvassa ei voi olla. Mieti nyt!
Oikeus ennen kaikkea
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

Onhan tuolla uudempikin kuva tästä isästä eli Markku Nyyssösestä, vuodelta 2024.
Samassa kuvia vanhasta Honda-prätkästä.
Kavereissa on tämä Jaro.
Voi olla naisten mielestä hyvinkin komea. En osaa sanoa, koska olen mies.

https://www.facebook.com/markku.nyyssonen.3
Annuli66
Frank Drebin

Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: Ti Kesä 02, 2026 6:54 pm Onhan tuolla uudempikin kuva tästä isästä eli Markku Nyyssösestä, vuodelta 2024.
Kavereissa on tämä Jaro.

Tuli samalla sekin vilkastua ja ei ole kyllä rapia. Näyttää kovan elämän käyneeltä, mutta ex-vaimo Katja edelleenki hyvän näköinen.
Annuli66
Frank Drebin

Annuli66 kirjoitti: Ti Kesä 02, 2026 7:08 pm
Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: Ti Kesä 02, 2026 6:54 pm Onhan tuolla uudempikin kuva tästä isästä eli Markku Nyyssösestä, vuodelta 2024.
Kavereissa on tämä Jaro.

Tuli samalla sekin vilkastua ja ei ole kyllä rapia. Näyttää kovan elämän käyneeltä, mutta ex-vaimo Katja edelleenki hyvän näköinen.
Ja Markun kamuissa myös Doni. Näähän lienee perhetuttuja keskenään nuo poikain vanhemmat. Katjan kavereissa kuolleen pojan äitikin.
Hurjimus
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

Annuli66 kirjoitti: Ti Kesä 02, 2026 6:49 pm

Komea on ollut, mutta ihan kuin kuva olisi joltain 70-luvulta, ei puhettakaan, että 2000-luvulta, joten poikansa siinä kuvassa ei voi olla. Mieti nyt!
Mieti sinä, milloin Markku olisi syntynyt, jos kuva olisi 70 luvulta. Poikien määräkään ei taideta täällä tietää.🤔
Alex2026
Alokas

Viesti Kirjoittaja Alex2026 »

Juu tosi paskamaisesti haukutte markku nyysöstä täällä 💀 laittelee viestiä siis henkilö ketä markun,jaron,katjan,donin,danin sekä tamaran tuntee ja on ollu heidän kanssaan tekemisissä

Ja nuo väitteet mitä sanotte markusta että hän olis deeku, varas, pilven kasvattaja ja rikollinen eivät pidä paikkaansa mitä minä häntä tunnen

Markku on itse minulle aikanaan kun olimme samassa työpaikassa näyttänyt kaikki cveet yms 40-50cuoden ajalta nii luulis sen jo kertovan aika paljon siitä että ”deeku” ei pidä paikkaansa vaan kyseessä on mies joka tehnyt ruumiilista työtä ennenmän kun monet täällä ketkä huutelee ja minulla on vain ja ainoastaan hyvää sanottavaa markusta

Ja sit se että kovasti nyt markkua/markulle tässä vittuilaan ja haukutaan vaikka kyseinen tapahtuma ei perjaatteessa liity markkuun millään tavalla vaan siihen että 19vuotiaan (syytetyn) pitää ottaa vastuu omista teoistaan ja vaikkapa miettiä vähän ennen ku sohasee että onko järkevää yms

Ja minä en tässä mitenkään puolustele (syytettyä) vaan sanon sen että ei ole missään tapauksessa kiva että aletaan sitten koko perhettä ja sukua haukkumaan ja solvaamaan tässä kylmässä ja julmassa internetissä koska jos ihminen uskaltaa täällä haukkua niin kyllä nyt pitäis palleja löyty mennä sanomaan sama naamatusten mutta silloinkin kannattaa miettiä että onko järkevää syyttää miestä jonka poika on jo aikuinen eli rikosoikeudellisessa vastuussa syyttämään koska mä voin sanoa suoraan että markku ei ole poikaansa käskenyt donia tappamaan

Jotenka ottakaa asioista selvää ja huudelkaa jälkikäteen

Onneksi tänää markun kanssa soittelin ja hän itse tietää mitkä on faktat ja täten häntä ei edes kiinnosta mitä ihmiset jauhaa mutta hän halusi kuitenkin sanoa että tälläsissä tilanteissa kannattaa oikeasti miettiä mitä puhuu ja kelle puhuu ja usein 100% varmuudella ilman faktoja

Ja itse en sano mitään muuta kuin osan ottoja uhrin läheisille ja että todellakin toivon että tämä turhanpäiväinen valheiden,syytöksien ja paskan jauhaminen jää tähän

Kiitos
lonesjucca
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja lonesjucca »

Kavereissa on tämä Jaro.

Pitkä rokkitukka ja ajelee Honda Alfalla. Naiset haistaa rahan ja vaaran kilometrin päähän. Ottajia on joka sormelle.
Cardmonkey.
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Cardmonkey. »

Kavereissa on tämä Jaro.

Yyyyh!! Menin vahingossa katsomaan, kun mielenkiinto heräsi. Ei ees vuosia sitten, ei.
Sepeh
Alokas

Viesti Kirjoittaja Sepeh »

muusta en tiedä mutta markun ja katjan lasten kasvatuksessa oli paljon toivomisen varaa katja puolusti jaroa viimeiseen asti ja vätti ettei jaro ollut mukana vaikka doni oli jo tunnustanut että olivat jaron kanssa asialla että turha siinä on enää katjankaan poikaansa puolustella olis kannattanut jaronkin kantaa tekemisistään vastuu eikä päästä aina kun koira veräjästä
Oikeus ennen kaikkea
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

PK26/61
Jaromir Aleksei Nyyssönen s.16.11.2006
Määrätään vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä:
Tappo
30.5.2026 Pieksämäki
Syyte on nostettava viimeistään 30.11.2026
SensiMillah
Susikoski

Viesti Kirjoittaja SensiMillah »

elämäänkyllästynyt kirjoitti: Ma Kesä 01, 2026 11:22 pm
Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: Ma Kesä 01, 2026 9:21 am
elämäänkyllästynyt kirjoitti: Ma Kesä 01, 2026 9:13 am Ei ole mikään pulkkinen, vaan puikkonen. Koittakaa nyt edes saada nimet oikein ennenkun huutelette.
Ja käsittääkseni eivät ole veljeksiä (uhri ja tekijä) mutta tunteneet entuudestaan kylläkin.

Mitä tulee äidin sometteluun niin on ymmärrettävää että haluaa tuoda surunsa ilmi. Varmasti shokissa ja kaipaa oikeutta pojalleen.
Sorry! Puikkosen veljeksiä tarkoitin. Eivät uhri ja tekijä suinkaan ole veljeksiä, vaan nuo Dani ja Doni, joista toinen on tekijä.
Lisäksi huhutaan, että äiti olisi löytänyt puukotetun poikansa tuoreeltaan ja yrittänyt pelastaa tämän hengen.
Dani ja Doni? 🤣 Dani ja doni ovat sama ihminen. Ja hän oli uhri, ei tekijä.. 🤦🏼‍♀️
Eivät ole sama ihminen vaan Dani ja Doni ovat veljeksiä keskenään, Doni vanhempi, Dani nuorempi 🤦
...Lost...
Anom
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Anom »

Miten helvetin heikko itsetunto pitää ihmisellä olla, että haukkuu tekoon kuulumattoman ihmisen ulkonäköä. :roll:
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
Vastaa Viestiin